@kipjes wahaaaaa wat cool, nog even en jullie mogen jullie prachtige mannetje gaan ontmoeten!!! Oh meid kan me je zenuwen en gevoel zo hier voorstellen...hoop zo erg dat je lijf goed meewerkt meid!! Duimen draaien en geniet van jullie prachtige mannetje die er bijna is... Dikke knuffel!!! Xxxxx
@juffie de schaamlipjes kunnen de clitoris nog niet helemaal bedekken bij deze termijn en als je dan kijkt lijkt een clitoris dan op een piemeltje...als je al zo vaak te horen hebt gehad dat het een meisje is dan zitten ze er echt niet naast! Kan me nog jouw topic met echo foto herinneren en die was echt wel heeeeel erg duidelijk
Werk ze morgen kiyeko en geniet van je laatste dagje....heeerlijk verlof, ben jaloers Hier nog 6 weken *zucht* Geniet, geniet en geniet!!
Bob: ja ik geloof het ook wel, zal ook wel kloppen hoor maar, was even een momentje van 'huh'.... Maar is alweer gezakt, lig er echt niet wakker van. Hormonen denk ik hihi! Kipjes: hopelijk kun je wat slaap pakken vanavond! Succes morgen meissie! Hopelijk verloopt alles vlotjes en snel jullie mooie manneke bij jullie!
@ juffie Bob heeft gelijk. en je hebt al meerdere echo's gehad. jullie meisje is echt een meisje hoor hihi. Hoe is t met de harde buiken ? @ all goedemorgen ladies !! Ff een update. ballonkathether is geplaatst. voelde een beetje als een ivf terugplastsing maar dan iets pijnlijker. omdat het opnieuw moest werd de bm al geprikkeld dus stond al wat open. lig nu aan de ctg en sinds een half uur al 4 keer een heeel pijnlijke harde buik gehad met menstruatiekrampen. zullen dat nu al weeen zijn ?? Straks maar ff vragen. Vind het zooo spannend. aan de ene kant zo veel zin om onze kleine man te ontmoetrn. en aan de andere kant bang voor alles wat komen gast en dat ik het niet trek hihi.
@ kipjes, het klinkt als een goed begin. alleen kun je denk ik met krachtige weeen niet meer op je phone berichten plaatsen. mij was dat dan tenminste niet meer gelukt. wow, spannend - zet hem op kipjes, je kunt het !
@ iluna nee dan gooi ik mijn phone aan de kant denk ik hihu. Zullen wel wat voorweeen zijn ofzo. ik wacht rustig af. hoor vanmiddag wel of de ballon werkt. Geen fijn gevoel in ieder geval zo'n ballon.
Go kipjes go *doet een cheerleader dansje* Voel me net big brother met een real life up date over een bevalling...ik heb gewoon kriebels in m'n buik ervan hahaha... Blijft zo grappig dat we elkaar niet persoonlijk kennen en toch de spanning en sensatie voelen en zo meeleven Succes meis!!! Nog even en jullie prachtige mannetje is er gewoon! Bijzonder meid!!! Dikke knuf en straks kom ik nog meer gluren Xx
Kipjes, fijn dat het plaatsen van de kath. iets meeviel. En al de eerste reactie erop. ben erg benieuwd!! Heel veel sterkte, en laat die oervrouw in je maar los. Bevallen is iets aards, deden we al in de oertijd. Je maakt straks vanzelf kennis met de oerkracht in je. GIRLPOWER!!!!!!
Help Krijg net brief van gent over mn lapro en hys Dr staat:dat hys.en lapra ongecompliceerd verliep De hysteroscopie toonde een normaal cavum,geen intracavaitaire afwijkingen en beide ostiae waren a vue. Bij de laparascopie werd minimale endometriose gezien Dat wist ik al,want dat zei ze na operatie maar was zo minimaal En zou innesteling niet in weg moeten staan Maaruh dames,ik snap niet zoveel vd artsentaal Zou dit betekenen dat alles goed is...wachten nov gesprek maar af Xxx
Oh jah en minimale endometriose is dat erg? Pff wil t gewoon nu weten wat vervolgplan is 1 vd meiden hier had toch ook laparascopie gehad En minimale endometriose? Weet f niet meer wie.. Pff sorry hoor,maar ben zo benieuwd
Kipjes, spannendddddddddddddd!!!! Bob, jij ook al lekker emo?!?!? Hahaha, wordt alleen maar erger . Annaatje, ja betekend dat alles er normaal uitziet op minimale endometriose na. Volgens mij had Kiyeko ook minimale endometriose en is toen de 1e IUI na de hystere en lap zwanger geworden. Ja toch Kiyeko?? Ze hebben namelijk als het goed is alle wegen open gespoten tijdens de hystero en laparascopie .
Anaatje, minimale endo kan geen kwaad. Staat zwanger worden niet in de weg, dan moet je echt veel endo hebben. Alles is goed in je buik, wat heerlijk!!! Nu snel een beeb in je buikje, de geruststelling dat alles goed is zal je goed doen. Kipjes is al hard bezig volgens mij!! ben zo benieuwd naar haar kuikentje
hoi dames! Lang niks meer laten horen he Ik zie dat kipjes aan het bevallen is, wat spannend!!! Ik duim hoor meid! En je kunt het, het gebeurt allemaal gewoon en er zit echt enorm veel kracht in een vrouwenlijf!! Het is natuurlijk lastig bijlezen voor mij, heb echt al tijden niets meer gezien. Vorige week even een klein stukje gelezen, maar ik krijg direct weer de kriebels als het over ivf ofzo gaat. Heb er toch echt een heel naar gevoel aan over gehouden. Ondanks ons heerlijke ventje! Want dat is het...Hij is nu 7 weken oud en begint te lachen en te 'babbelen' en we hebben een klein beetje een ritme met hem. Hij heeft zelfs al 2 nachten doorgeslapen dus ik hoop dat dit doorzet! Ik ben echt in tijden niet zo gelukkig geweest. Zo ellendig als de zwangerschap voor mij was, zo goed gaat het nu. Alleen lichamelijk laat het nog te wensen over, maar dat komt wel weer! Als ik er aan toe ben zal ik wel weer proberen bij te lezen, maar ik merk echt dat ik het absoluut nog niet verwerkt heb en dat het te confronterend is om nu mee te gaan lezen met jullie. Ik wens iedereen heel veel succes, liefde en gezonde beebjes toe en tot later!
Kipjes heel veel succes meis. Jullie kleine prinsje is er bijna wat een fyn vooruitzicht........im kinda jealous hihih......vannacht goede nacht gehad lekker warme kruik tegen me rug aan. Dus nu uitgerust vanmiddag met mamsie na de pedicure geweest heerlyk. Maar kreeg weer last van pijnlijke harde buiken. Nu is het weer gezakt. Kan hij weer gedraaid zijn? Zijn hoofdje lig in me bekken maar lyk net als zijn voetjes nu weer aan de andere kant zitten. Vind het nu mooi geweest en word steeds angstiger brrr dinsdag aangeven bij de vk. Hoiii sweet lilly 7 weekjes alweer waar blijf de tijd. Mag ik vragen hoe je terug kijkt op de ivf?? Zou je het nogmaals doen. Geniet lekker van je gezin knuffellll
Sweet!!! Wat leuk je weer te lezen!!! Jeetje 7 wk alweer!! Blij te lezen dat het nu goed gaat met je en met jullie zoontje . Ik ben ook benieuwd hoe je terug kijkt naar de ICSI en of je het weer zou doen etc. Juna, 37 weken!! Jouw mannetje mag komen!!! SUPER!!
Ja dat ie maar komt onzekerheid slaat me om de oren ineens. Mijn vriendin heeft 2 jaar geleden een doodgeboren kindje gehad 2 x navelstreng om zyn nekje met 37 wk. En ik voel gewoon dat beeb weer anders ligt
Pfff dat zijn verhalen die je liever niet wilt horen . Beeb is waarschijnlijk om z'n as gedraaid, snap je wat ik bedoel?? Dus met z'n rugje de andere kant op maar met hoofdje nog wel naar beneden..... Die onzekerheid is kut hè, dat blijft totdat je je mannetje in je armen hebt....herken ik wel.
Juna hier ook zeer bewegelijk kindje. Ligt al paar weken met dr koppie tussen m'n bekken maar het lukt er nog wel om van links naar rechts te bewegen. Nu ligt ze er zelfs als kikkertje bij met als gevolg een voet onder m'n rechter rib en een voet in m'n linker zij. M'n buik beweegt alle kanten op. Vk gaf aan dat ik hele soepele buik heb met nog genoeg ruimte dus dat ze dat bewegen de komende weken nog lekker vol kan houden. En navelstreng angst heb ik ook. Met 3D echo had ze hem ook om haar hals. Laatst met vk over gehad en zei gaf aan dat dat heel vaak het geval is maar dat ze er niets aan kunnen doen. Tijdens bevalling merken ze het en kunnen ze er rekening mee houden. Maar ja zekerheid heb je natuurlijk nooit.