ik vond de hele medische molen vreselijk. De onzekerheid en het verdriet, ik heb het gewoon niet een plekje kunnen geven. Ik heb de eerste ronde spuiten (groeide maar 1 follikel) niet zo erg gevonden. De 2e ronde vond ik een hel. Ik was zo down en verdrietig en moe. Wist echt niet meer wat ik met mezelf aan moest en zou na die poging ook stoppen en een pauze inlassen. Maar toen was ik zwanger... En depressief... Ik heb me zo lang, zo vreselijk ellendig gevoeld. Door hormonen, maar ook door alles wat er gebeurd was. De hele zwangerschap was ik down, het werd gelukkig na 16 weken wel iets beter, maar lang niet happy. Ik zou het denk ik wel weer doen, omdat ik nu weet wat ik ervoor terug krijg. Maar ik ben wel bang voor een volgende keer, een volgende icsi, maar ook een volgende zwangerschap. Maar eerst moet dit een plekje krijgen en flink genieten van ons ventje. Heb nog ff wat foto's in mijn album geplaatst
@ all wat zijn jullie toch ook lief !!! Hier nog weinig nieuws. de krampen zetten niet regelmatig door dus geen idee of de ballon werkt. kost tijd denk ik. Helaas blijft bloeddruk stijgen en word ik zieker. ze hebben bloed en urine afgenomen en mochten de uitslagen niet goed zijn gaan ze andere stappen ondernemen. hoe of wat weet ik niet. weer afwachten dus. Dikke knufff
Thanks allemaal Ik neem dr lkkr stuk taart op en in tussentijd denk ik aan kipjes.. @sweetlily mooie foto's,lkkr genieten
Kipjes sterkte en je moet maar zo denken als ze het niet vertrouwen grijpen ze in , ze houden je in de gaten, en alles voor jou en je beebs veiligheid..(desnoods sectio)
Kipjes succes! Sweet: ik herken je verhaal helemaal. Je gevoelens omtrent icsi en zwanger zijn had/heb ik net zo! Vind zwanger zijn wel leuk, maar niet super ben blij als ze er straks is. Natuurlijk geniet ik ook wel, maar niet zo als ik van te voren gedacht had. Ooit willen we de cryo die we hebben nog wel proberen, maar de icsi opnieuw ga ik nooit meer doen, dat kan ik echt niet meer! Ik vond het echt een hel die tijd, en merk inderdaad dat ik er onbewust nog veel mee bezig ben, nog niet echt een plaats gegeven.
Kipjes hoe is het?????? Is beeb eral.......ik duim!! Annaatje werk ze meis. Kiyeko verloffff jeeej Bob hoe issie?? En zonnestraal hoe gaat het met jou?? Da en Dreamer hebben jullie nog echos gehad?? Ik denk aan jullie en hoop dat alles goed is. Hier heeft de tese/icsi ook veel verdriet, onzekerheid spanningen etc met zich meegebracht. Maar zou het zo weer doen. Kinderen mogen krijgen is me alles waard. Hier goede nacht gehad. Gisteroverdag ontzettend veel pijnlijke harde buiken. Ppffttt dat ie maar snel komt
KIPJESSSSSSSS??????? Juna, heb een kutnacht achter de rug :x. Denk dat ik 2 uurtjes geslapen heb. Last van indalingsweeen of voorweeen. Menstruatie krampen die kwamen en gingen maar zonder regelmaat. En vette steken down under. Herkent iemand dit??
@ ego vannacht om 4.26 uur is onze prachtige zoon geboren. Hij weegt 2430 gram en doet het super !! We zijn dolgelukkig. Het is alles zeer waard geweest en wat ben ik dankbaar !!!! De bevalling ging heel snel. om 8 uur naar de verloskamers met 4 cm. daarna al snel om de 2 minuten weeen. ik trok t echt niet meer en kon ze niet opvangen. dus een ruggenprik gehad. Al supersnel volledig ontsluiting. ruggenprik uitgezet en op eigen kracht bevallen van ons wondertje.
Kipjesss wowieeee gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!!! nu genieten van jullie wonder ben wel heeeeel benieuwd na de naam
Gefeliciteerd Kipjes met jullie zoon!! En wat is hij op een mooie datum geboren: 12-10-12!! Super. Ga lekker uitrusten van de bevalling en genieten van jullie wondertje!!
Tjee Juna en Zonnestraal ik heb nog nergens last van. Kan nog goed slapen en ook geen steken. Hoop dat dat niet betekent dat ik twee weken door ga lopen . Maar knap vervelend zeg. Zonnestraal helpt een kruik of een kersenpittenzak niet? Juna blij dat jij wel hebt geslapen. Hopelijk valt het vandaag overdag mee. En dames wel je rustmomenten pakken want voor de bevalling moet je wel topfit zijn.