Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Je hoeft sowieso niet tot 42wk hoor!!! Dat je dat weet!!!
    41wk mag je ingeleid worden, dat schijnt al een tijdje zo te zijn in Nederland. Maar de VK zijn zo mutsig wat dit betreft.
    En die onzekerheid herken ik, komt echt door de MMM :(.

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou dat wist ik echt niet zonnestraal maar thanks voor het zeggen......hihih ja denk ook echt door de mmm......en echt ik heb merendeel vd zwangerschap wel echt genoten.....en zelfs nu nog als ik hem goed voel........maar dat geval van mijn vriendinnetje met haar zoontje blijf door mijn hoofd spoken.....ondanks dat ze nu een prachtige dochter heeft brrr :(:(

3. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juna, ik wist het dus ook niet!!!
    En die vriendin van me ook niet!!
    Dat komt dus door die geite-wolle-sokken-vk die standvastig blijven vasthouden aan die 42wk :(.

Er was hierover een topic geopend, en ja hoor....41wk mag. Maar je moet het maar net weten en zelf aangeven. Je hebt er recht op!!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey meiden.

iemand vroeg over me feestje! was erg gezellig!! :)

met 41 weken is nieuw jah.. ik liep al die tijd gewoon bij zkh en die doen standaard al met 41 weken inleiden.. met de controle van de 40 weken werd ik gelijk op de lijst gezet voor inleiden..

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb zitten huilen etc maar wilden me niet eerder inleiden. Er was niks omme zorgen over te maken en daarmee klaar. Vreselijk. Gebeurd me nooit weer!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen ladies,

@feestweekend hihihi hier ook al ging gister om 2u naar bed :D
    Allemaal feestgangers...heerlijk dat jullie even lekker uit je bolletjes zijn gegaan...

@dreamer hoe is t met je? Gaat alles goed?

@DA en met jou meis?
    Wanneer heb jij weer een echo?

@Ricmar en met jou op de wachtbank?

@annaaatje is het naveltje helemaal weer genezen?

@juna en zonnestraal hahaha het allebei lekker zat...maar met jullie grote mannetjes kan ik het me goed voorstellen...gelukkig mag je met 41 weken ingeleid worden...volgens mij is het ook afhankelijk van de verlos...de 1 zal makkelijker zijn dan de ander...
    Sterkte dames!!

@ook wat een heerlijk ventje!!!!!

@pompoenen hahaha we hebben er zoveel lol om gehad we hebben er 4 gemaakt met z'n tweetjes...was een heerlijke middag, burgertrutterij op z'n top hihihi
    Thanks meiden voor de lieve en leuke reacties...

@zonnestraal gisteravond wel weer 3u een harde en pijnlijke buik gehad...vandaag voor het eerst nog geen harde buiken gehad, hopelijk blijft dat zo :D

@katek ik kan me het zo goed voorstellen...ik hoop dat ons dametje zich ook eerder aan dient...hier schrijven we de wens om met 40 weken gestript te worden en met 41 weken ingeleid...of ze er mee akkoord gaan dat is maar afwachten :D
    Alles goed met J??

@kipjes lekker aan het genieten meissie van jullie prachtige kereltje??? Ligt hij nog in de couveuse? Ben jij al een beetje hersteld van de bevalling?
    Lekker genieten meid, je hebt het geweldig gedaan!!

@panter wanneer ga jij beginnen met de medicatie??

@overige lieve meisjes...hoe is t met jullie???
    Nog nieuwtjes? Roddels? Of overige zaken :p:D

Dikke knuffel voor jullie allemaal xxxxxxx

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zit nog steeds bob maar alles voelt als aankomende ongi

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja ik ben een voorbeeld dat gevoel ook niet alles zegt :D
    Deze zwangerschap wist ik het zo zeker dat ik ongi zou worden en heb daarom ook zo lang gewacht met testen omdat ik echt geen hoop had...en uiteindelijk toch maar over een stokkie gepiest en toch 2 streepjes...hoe blij ik ook was, ik heb echt gedacht dat de test uitslag niet klopte...
    Dus meid ik blijf lekker heel eigenwijs voor je duimen :D
    En hopelijk zit je gevoel er helemaal lekker naast...ik gun het je zo :D

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja bob ik weet het maar mijn tempkaartje zet me juist meer naar het gevoel van aankomende ongi, tijd zal het leren, dinsdag of woensdag ga ik pas testen. die witte testen heb ik wel weer genoeg gezien

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: Jij ook een leuk weekend gehad dus! En erg leuk die pompoenen, wil er ook nog gaan halen, om bij de voordeur neer te leggen of zo, in de tuin gaat niet want dan eet mijn konijntje ze op haha.
    Hoe is het met je harde buiken? Wanneer moest je ook alweer naar de vlos?

Ricmar: Ik duim ook voor je!

Juna: Hoe is het?

Zonnestraal: Dat wist ik ook niet dat je kan aangeven dat je ingeleid wilt worden als je over de 40weken heen bent. Moet ik onthouden al heb ik bet gevoel dat ik die 40 weken niet ga halen......we zullen zien.

Groei-echo: Krijg je die altijd? Of hoe zit dat precies?

Harde buiken: Hier snap ik er niets meer van.....zaterdag overdag werkelijk niets gedaan, vriendlief heeft alles gedaan, boodschappen, stofzuigen enz....en ik aanwijzingen geven haha, 'savonds toch maar naar de verjaardag gegaan, kreeg ik een uur of anderhalf twee veel harde buiken, en zo snel als ze kwamen waren ze ook weer weg heel vreemd. Gisterenoverdag familiedag gehad hele dag op een boot eten enz. de meeste harde buiken overdag merk ik geen eens, alleen als ik toevallig aan mijn buik zit en denk 'Hey volgens mij heb ik een harde buik' anders zou ik ze niet merken. En gisterenavond weer een uur of twee vaak harde buiken (niet pijnlijk) en daarna opeens weg en de hele avond geen last meer gehad, zo raar.....

Straks om 13:30uur naar de gyn. Ben best wel heel erg zenuwachtig, hoop dat mijn bmh nog steeds 3,5cm is. Ben zo bang dat er wat mis gaat nu nog. Ga gewoon mijn zorgen daar neerleggen en hopelijk kan ze me wat geruststellen straks....?
    Al is het wel hoe is het is natuurlijk teveel harde buiken is niet de bedoeling, maar als ze niks doen......kan het niet zoveel kwaad lijkt me....ach ik weet het ook niet....

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, sterkte bij de gyn meis!! Ik heb soms ook harde buiken waarvan ik denk oh ik heb een harde buik!!
    En heel veel mensen weten dat dus niet. Tis vanaf 41wk dat je dat mag aangeven.
    Hier ook niet het gevoel dat ons mannetje tot 41wk blijft zitten ;).

Ricmar, pffffff ik denk aan je hoor!! Vind het spannend!!

Meiden hoe is het met jullie????

Hier echt aan het aftellen.....vreselijk gewoon!!! Ik kan niet wachten, wil m'n beebje in m'n armen!!!! NU!! Nouja, over een week dan ;):D.

12. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Net m'n eerste verlof-dutje gedaan hihi. Was kapot.
    Kijk nu de docu de man met de 100 kinderen. Gemengde gevoelens merk ik al. Ben benieuwd wat ik ervan denk als hij afgelopen is.

13. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het bij de gyn juffie?

Ohh kijkt me best lastig zonnestraal dat je al aan het aftellen bent. Dan duren de dagen wel lang lijkt mij. Verveel je je nog niet?

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lieverds ik ben op rood

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ego: De gyn kon me gelukkig geruststellen, maar kon aan mij merken en dat heb ik ook aangegeven dat ik best wel onzeker ben over deze situatie nu weer. Ze zei dat ze het dan wel verstandig vond dat ik elke week even op controle kom tot 32 weken, zodat ik ook geruster ben, dat vond ik erg fijn.
    Bmh was nog steeds meer als 3cm en dat vond ze helemaal prima, niets te kort, was goed zo.
    Verder aan mijn buik gevoeld en ze vond dat ik een hele mooie buik had, echt alleen maar baby zei ze heel mooi!

Ricmar: wat klote meis! Knuffel

16. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatsie ricmar! Sterkte!

17. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie berichten Juffie! Fijn!

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Even een berichtje van mijn kant, ik zit helemaal niet meer achter de laptop. Dus lees nog steeds alles mee via de tel.

Maar afgelopen zaterdag hebben we echo gehad, en we hebben een hartje gehoord. Zo mooi! Ik werd er helemaal emotioneel van.

Verder ben ik erg misselijk geweest, elk slokje water kwam eruit, maar dit gast al een stuk beter. Vandaag even weer een mindere dag maar t is goed te doen allemaal.

Kipjes: van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

All: ik denk aan jullie!

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    O ja ze kon op de echo al zien dat onze baby al haartjes had, zo leuk! Ze wordt niet kaal geboren in ieder geval zei ze.

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ricmar dikke knuffel!!! Zit jullie ook niet mee ppfftt....

Deel Deze Pagina