Wat een fijn nieuws DA! Fijn dat het beter gaat met de misselijkheid! En hartje horen is inderdaad super bijzonder!
DA yoehoeeeeeee!!!!! Wat fyn om wat van he te horen met geweldig nieuws ook nig eens van harte proficiat!!!!! Juffie wat fyn dat alles goed is Kiyeko lekker aan ut genieten van je verlof Zonnestraal i feel u ppfft Lekkere dikke ego ik blijf maar klagen sorry hihih heb van deze zwangerschap toch wel ut merendeel genoten maar nu is ut klaar kan haast niet meer lopen lykt wel als myn buik tussen myn benen hangt ppfft alles doet zeer kiggen gaat nuet ben om ut uur wakker ben doodop zo ik ben weer ff klaar met klagen
DA, . Ben zo blij voor jou en DA-man! Hartje gehoord!! Echt super!!! Juffie, fijn dat alles goed was!! Kiyeko, lekker ff dutten!! En fijn dat jij je nog zo goed voelt! Tsja, ik slaap al 12wk vreselijk. Mede door m'n stuit ook. En hier ook druk down under alsof er een hoofd tussen m'n benen hangt. Heb geen energie door slechte slapen. Maarrrrrrr, vandaag dutje gedaan van 1,5u. Hiermee had ik waarschijnlijk eerder moeten beginnen . Dus ga ik vaker doen.
@DA wat een super goed nieuws!!!!! Heerlijk meid!!! Zo fijn voor jullie!!! @juffie bij jou ook alles goed, leuk nieuws!! Bij ons kon ze het ook zien dat ze haar heeft, lief idee is dat hè?? @zonnestraal en juna ach meissies...nog even lieverds en dan mogen jullie van je mooie en lieve mannetjes genieten @kiyeko hoe is tie met jou meid?? @ricmar wat een *piep* nieuws!!!! Sterkte meid, echt niet leuk!!!!!! @all donderdag naar de vk om 10:30u...en best steeds harde buiken, bizar gevoel probeer rustiger aan te doen maar dat lukt niet altijd Voor de overige meiden, een hele dikke huis...xxx
Hallooow dames Mag ik ff klagen (kan niks anders meer wuhahah) Ik ben alweer een uur wakkerrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrr
Even een heeeeel erg baalmomentje helemaal offtopic dan wel. Vanmorgen mijn auto naar de APK/grote beurt gebracht, dacht dat er niets bijzonders aan zou kunnen zijn.....de garage belde net, wel dus, vanalles en ook nog geen goopkope dingen...... Daar gaan mijn zuurverdiende spaarcenten........behoorlijk klote! *einde baalmoment*
@DA: ik wist het natuurlijk al, maar ook hier super gefeliciteerd We worden mei mamma's!! @Panter: even een dikke berenknuffel voor jou. @Juffie: oei altijd balen die kosten aan de auto. En dat zijn idd altijd flinke bedragen! Super dat je bmh niet korter is geworden! Je bm trekt zich sowieso vaak samen, maar normaal merk je dat niet. Jij nu waarschijnlijk wel omdat je erop let. (ook als je niet zwanger bent doet ie dat, maar dan kan je dat niet voelen) @Juna: hoop dat de kleine zich snel laat zien! @Kipjes: hoe is het nu met jou en de kleine? Zijn jullie al thuis? @OOK: is S alweer thuis? Moeilijk lijkt me dat zeg. @Bob: teveel harde buiken betekend toch echt rustiger aan doen. Je lichaam geeft het niet voor niets aan! Dus hup, benen omhoog en lekker lui wezen @Zonnestraal: jij hebt ook al bijna meldplicht! Lekker slapen tussendoor als je dat nodig hebt hoor. Je hebt je energie hard genoeg nodig. @Kiyeko: jij gaat ook al zo hard. Nog even en dan hebben we de babyboom hier Lekker tussendoor slapen. @Ricmar: balen meis. Nu naar de gyn toch? @All: heb laatste echo foto in mn album gezet. Hoop vrijdag weer zo'n mooi plaatje te zien Ben wel heel misselijk, ondanks 3 emesafene pillen per dag. Maar ben allang blij dat ons beebje nog leeft!
Dames ik vroeg me eigenlijk af of jullie (zwangere) een nekplooimeting hebben gedaan of gaan doen? Wij hebben dat niet gedaan, omdat ik een vruchtwater punctie of zo niet aandurf vanwege het risico. Maar nu ben ik toch een beetje 'bang' stel dat er wel down is...? Maar dan hadden ze in de tussentijd wel iets gezien denk ik....? Heb al zoveel echo's gehad. Vroeg het me even af. Dreamer: inderdaad nu let ik er veel op dus merk je het meer. Ik heb nu het "tussen-de-oren-syndroom" vandaag eigenlijk de hele dag geen gehad nog, of tenminsten niet gemerkt.....denk dat het een stukje te maken heeft met groei en rommelende darmen....
Ricmar dikke knuffel meid.. Juna kan me voorstellen dat je het wat zat aan het worden bent, nog een paar weekjes en dan is hij er! Probeer nu nog lekker te genieten van de rust, lekker uitslapen enzo.. dat is er straks niet meer bij. (mis ik nu nog het meest) DA gefeliciteerd met het goede nieuws! Ben zo blij voor jullie! Juffie dat is altijd balen he als de auto rekening duur uitvalt.. Bon bedankt voor je huis! ;p
Wij hebben nekplooimeting gedaan en gaan dat nu weer doen. Als er sprake was geweest van down hadden ze nu waarschijnlijk wel kenmerken gezien ja. Jij zoekt echt dingen om je zorgen over te maken he
Dreamer ook fijn dat bij jullie alles goed gaat! Juffie wij hebben geen nekplooimeting gedaan. Ten eerste komt het niet in onze families voor, ten tweede zou een kindje met Down net zo welkom zijn. Je moet jezelf echt te vraag stellen wat je zou doen als het wel een kindje met Down zou blijken te zijn. Als het antwoord is dat het kindje welkom is, dan hoef je niks te ondernemen, mocht het zo zijn dat je dat niet wilt, om wat voor reden dan ook, dan kun je het laten onderzoeken. Met natuurlijk in je achterhoofd de risico´s. Op de 20 weken echo (guo) hebben ze bij ons toen wel gekeken naar de nekplooi, deze was toen niet afwijkend.
Ik wou dat ik kon genieten nog heerlijk kon slapen. Maar dat lyjt helaas niet meer Ben al vanaf 4 wakker en gewoon niet meer kunnen slapen. Elke hoek van ut bed gehad kussens tussrn me benen voedingskussen erbij kussens weg rug linkerzij rechter zij kruik er bij.....logeerbed ben ik eens gaan liggen op de bank en luie stoel gek word ik ervan...... Ik word moe van myn eigen gezeur hihih sorry Dreamer fyn dat het nu eindelijk goed mag gaan!!!! Hoe gaat get net je meisje?? Kate hoe is het met jou prinses?? Groeit als kool zeker Juffie je moet je niet zoveel zorgen maken Hier ook geen nekplooinmeting. Ben nog jong en alles is welkom zolang op moeten wachten. Als bleek dat ut met de 20wk echo goed mis was dan hadden we nog kunnen nadenken. Het blijft allemaal maar een verekenibg
Nee hoor dames maak me daar niet druk om, vroeg 't me gewoon af eigenlijk. Dat hadden wij ook we zijn beide jong en goed onderzocht in Düsseldorf dus zal wel loslopen. Maar was gewoon eens nieuwsgierig naar jullie. En natuurlijk denk ik er wel eens aan, maar druk maak ik me daar niet om.
Dreamer 5 nov mag ik naar de gyn Juffie hier ondanks hoge leeftijd geen extra controles gedaan en doen we bij een eventuele volgende ook niet. Juna nog even doorbijten.. DA wat een goed nieuws!!! ben zo blij voor jullie all zwaai
Juna, ja groeit lekker zoals het hoort! (zie handtekening onder mijn banner). Is echt een heerlijk meisje. Nu verkouden en dat is echt zielig.. eerste keer zaten we bij de dokterswacht.. hihi.. maar nu zijn we alweer wat wijzer. Neusspray, hoestdruppels etc. je kunt het allemal krijgen. Vervelend dat je zo vroeg wakker bent steeds! Had ik gelukkig nooit last van!
Katek: bak kokend water met paar stoomdruppels erin op haar kamer zetten. Kan ze een stuk vrijer ademen (en ruikt lekkerder dan de oude truuk met uien )