Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Is van Vogel.
    Google even op stoomdruppels en dan afbeeldingen kijken.
    Kan je gewoon bij de kruidvat enz halen.
    Ruikt naar menthol en kan je zelf ook gebruiken bij verkoudheid.
    (en bij hoofdpijn op je slapen smeren/op je kussen druppelen)

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ok thanks voor de tip!
    Zal even kijken idd.

Heb de pootjes van het ledikantje aan het hoofdeinde ook al wat omhoog.. je bedenkt wel eens wat. Gelukkig is de ergste verkoudheid nu over.

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Schoonmama heeft uitslag
    Goed en slecht nieuws
    Haar borst moet er binnen 3 weken af...zagen ze aan snijvlakken
    T is vorm van kanker dat niet uitgezaaid kan worden
    Vind zo sneu... Pff ben er stil van
    Worden heftige maanden voor haar en natuurlijk.ook ons iui ivf verhaal
    Ik wil heel graag dat ze oma zn nog meemaakt

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heftig Anaatje, sterkte voor jou anna-man en je schoonmoeder.

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    oowwwhhhh dit word inmiddels poging nummer 3
    alles net foetsie

lieve anaantje ik weet precies wat jullie meemaken vorig jaar zaten we exact in hetzelfde schuitje. okt te horen gekregen dat mijn lieve mama ziek was, 21ste geopereerd (geheel geamputeerd zonder uitzaaingen) 28ste te horen gekregen dat alles goed was. 3 nov hadden we intake in Gent toen wisten we nog niet als er wel zaad te verkrijgen was met behulp van de TESE en zag er op dat moment ook zo tegen op, omdat ik wilde dat mijn mama beter was, was er nog te erg mee bezig. Maar voor myn mama heb ik alles wel door laten gaan, want ze bleef maar aan het pushen hihi ik wil zo graag oma worden.:):)
    Ik wil jou en je fam heel veel sterkte wensen. Ben er voor elkaar dat is het enige wat je kunt doen. En hopelijk kunnen jy en annaman rond de feestdagen dan ook met mooi nieuws komen. het is jullie zo hard gegund

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ego net terug van de vk

volgende week dinsdag mogen wy na de gyn en die gaat dan een datum met ons prikken om in te leiden. :D zo voor (rond) de 40 wk. ze zag dat het echt niet meer ging, heb ook een potje zitten huilen hoor, hield het niet meer. ze vond me er errug slecht uitzien (thankssss grr) en ze adviseerde om na voetreflex te gaan kan nooit geen kwaad ( en da gefriemel aan myn voetjes vind ik heerlijk :p hihih ) dus daar ga ik donderdagmorgen na toe.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goed zo Juna!
    Ben blij voor je, hopelijk heb je wat aan voetreflex.
    Rustig aan meissie einde is echt in zicht nu!

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel juffie. Voel me al een stuk rustiger nu hihi :)

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
  10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @juna lief van je! Ga dr zo heen na t werk.moet tot 8 werken nog
    Maar mn hoofd staat dr niet na.

Dikke knuff en tot snel weer xxx

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @annaatje jeetje wat een vreselijk nieuws!!! Meissie heel veel sterkte voor jou en je sfamilie!! Hopelijk krijgen jullie net zulk goed nieuws als juna haar mams...ik zal duimen meid!!

@juna wahaaaa al een datum prikken wat spannend :D
    En huilen, klagen dat mag hier gelukkig allemaal wij proberen je dan weer een beetje op te beuren...

@lieve andere meisjes een dikke Bob knuf!!!
    Xxx

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Was is iedereen hihihi stonden op bladzijde 2 dus dan maar een heeeeeerlijke goedemorgen hier wensen :D

Vandaag eerst werken en vanmiddag rij ik onze beste vriend z'n mams richting het zh voor haar 1e chemo...ze heeft geen vervoer en ze hebben verder niemand dus ik ga ze nu brengen en blijf ook 1,5u in het zh wachten totdat ze klaar is en dan breng ik haar thuis...
    Het is al een oudere dame achter in de 70 dus zo oneerlijk dat je op die leeftijd nog moet strijden tegen die rot ziekte, echt erg!
    Rustig genieten van haar rust zit er niet in...

Nou morgen naar de vk...ben benieuwd!!

@kipjes ligt jullie mannetje nog in het zh of zijn jullie lekker thuis aan het genieten??? Was erg benieuwd er naar...
    Heerlijk genieten van jullie prachtige ventje!!

@juna hoe is t meid? Hou je het nog vol?
    Dikke knuffel meid!!

@zonnestraal en jij? Kan me voorstellen dat het weinig slapen je op gaat breken, lekker dutten in de middag!!
    Je hebt je energie straks hard nodig...

@kiyeko jij gaat ook lekker hard :D
    Is alles al klaar? Of moet je nog dingen doen??
    Hier moeten we nog een aantal dingen doen in de babykamer en ook nog een hoop kopen en de vluchttas klaarzetten...
    Gaat hard hè nu de tijd?
    Lekker aan het genieten ook van je verlof?

@juffie bij jou alles weer rustig?

@dreamer en da wou nog even kwijt dat ik het zooo heerlijk vind voor jullie!!! Moet gewoon goed gaan en jullie gaan nu al zo hard voordat je het weet zijn jullie beide door de magische grens heen :D

@Ricmar, gelukkig 5 nov naar de gyn...op naar goed nieuws!!

@Panter ik wou jouw even een extra dikke knuffel geven!!! Wanneer ga jij de zh molen weer in? Of ga je dat op je gemakje doen en wil je er verder niets over kwijt? Ik kan me voorstellen dat dit topic je af en toe frustreert...ik gun het jou en panter man zo erg!!! Ik hoop zo erg op zulk goed nieuws!!!

@smurf, hope en vlinder hoe is het met jullie??

@ook hoe ging het met S en je ex? Lijkt me zo erg lastig om je kostbaarste bezit steeds weg te zien gaan...ik hoop dat het beter word voor jullie...

@sweet, Katek, Iluna, Girl, Mona, Liev hoe is het met de happy family's??
    Zo gek dat er dalijk zoveel meiden weer in dit rijtje erbij horen...
    Mooi en bijzonder en hopelijk behoren we dalijk allemaal tot deze groep!
    Dan starten we een nieuw topic hihihi

@iedereen die ik vergeten ben, sorry het schiet me nu niet te binnen :D
    Maar even gauw een extra knuf!!!

Goedemorgen lieve meiden, fijne dag!!
    Xx

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedemorgen vroege-bob-vogel!!!!

Wat lief dat je met haar mee gaat. Kankerr is al een rotziekte en vind ook altojd naar dat oudere mensen het nog moeten krijgen brr.......

Hier zijn we alweer vanaf 4.10 uur wakker heb lekker onder een warme douche gestaan en nu maar ontbyten. Ik word ziekjes pffttt hoofd vol snot en hoofdpijn maarja vandaag niets op de planning myn mams woont niet om de hoek moet zon 40km rijden om haar te zien en nu mag ik daar nirt meer alleen na toe rijden van junaman en de rest vd fam :(:( stomstom ik mis ze zo

Spannend morgen bob jy moet je rust nemen. Maar dat komt niet in jou woordenboek voor volgens my wuhaha

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh wat schrijf je toch altijd heerlijk vrolijk Bob!! :D
    Wat fijn voor die vrouw dat je meegaat!!
    Morgen echo, spannend meis! Ben benieuwd naar je meisje (foto ;)).

Annaatje, wat K*T zeg! Sjesus!!! Hele dikke knuffel.

Kanker is echt een vreselijke ziekte! :x
    Met m'n werk veel te veel mee te maken helaas.

Juna, wat fijn dat je niet tot wk 42 door hoeft te lopen.
    Je bent er bijna meid!!! En ja 40min heen en weer als hoogzwangere in je eentje is niet slim. Maar wel klote, je hebt je mams hard nodig hè?!

Gister is m'n vriendin bevallen van een mooi meisje! :D
    Ik wil ook!
    Vandaag 36wk zwanger, einde komt in zicht. HALLELUJA!
    Zometeen naar vk.

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Indd vreselijke ziekte Zonnestraal :(

Gefeliciteerd met je vriendin, is alles goed gegaan????
    Ben ook heel blij dat ik niet tot de 42wk hoef hihi.....maar begin nu echt grieperigcte worden pffff dus kruip me bedje weer in xxxx

Wave voor jou sunshine :D dat boyke maar snel komt

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kruip maar lekker in je bedje Juna!!!
    Lekker veel thee drinken!!

Ja bevalling is goed gegaan, ze wilde geen ruggeprik van te voren (wat is dat toch?!) uiteindelijk wel gekregen. Pijn was niet te doen. En ze was al op, oververmoeid enzo.
    Is beetje uitgescheurd. Maar prachtig prinsesje!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    #2177 Panter, 17 okt 2012
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
    Hoi hoi,

Bob, lief dat je naar me vraagt. Ik voel idd soms frustratie als ik hier lees. Maar dat is meer mijn eigen onmacht, ik lees wel alles want ben erg benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat. Maar soms is het heel erg confronterend om te beseffen dat ik volgens mij nu de enige niet zwangere ben, die ook nog geen kindje heeft. AUW!
    Zonet kwam mn vriendin vertellen zwanger te zijn, ze was er overstuur van die schat. Ik had het vorige week al gezien, dus was voorbereid. Maar vind het wel erg lastig dat ik nog steeds met lege handen sta terwijl zij vorig jaar nog niet aan kinderen moest denken.

Ik start maandag met provera en als ik ongesteld word met progynova. Na een week of 2,3 zal er hopelijk een TP zijn.

Spannend? Nee...ja...geen ideee....heb er geen vertrouwen meer in. Ik speel dit spelletje met moeder natuur nog even uit, zodat ik voor mezelf straks weet dat ik er alles aan heb gedaan. Maar het vertrouwen is compleet weg.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ach lieve panter ik zou willen dat ik kon toveren! Dat zou bepaalde dingen zoveel makkelijker maken!
    Ik gun jullie het aller,allerbeste en hoop heel erg dat moeder natuur dit keer buitenspel staat! Ik kan me jou gevoel heel goed voorstellen, maar hoop dat je toch een beetje licht ziet aan het einde van de tunnel! Sterkte lieverd!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Volgens mij reageer je op mijn post pantertje :p ;)
    Maar daarom ook mijn vraag over de frustraties, kan me het zo goed voorstellen dat het moeilijk is om hier steeds te lezen weer zwanger, bevallen etc
    Ik kan me dat vertrouwen ook zo goed voorstellen want waarom een ander lijf wel en jouw lijf niet...
    Tja er is geen glazen bol waar je in kunt kijken om te zien of deze strijd en pijn het uiteindelijk waard zal zijn...
    De hoop zal altijd blijven bij weer het starten van een traject en nu weer medicijnen maar de energie die het slurpt is giga zwaar!! Heb zoveel respect voor jou en panterman want jullie houden je in al dit zh geweld mooi staande en dat is toch heeeeel vaak anders.
    Laat dat dan dat lichtpuntje voor jou zijn dat jullie samen alles aankunnen!!
    Sterkte meid en ik hoop dat de medicijnen uitkomst bieden en dat deze zorgen dat jullie ook mooi op roze mogen en dan ook op roze blijven staan!!

Dikke knuf xxx

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, ja haha ik heb het al veranderd..ik schrijf soms wat ik als laatste heb gelezen en dat was ons zonnetje.
    Panterman en ik hebben het ook moeilijk hoor..relatie zit in een behoorlijke dip.
    Maar goed, scheiden is te duur ;) nee hoor, we slaan ons er vast doorheen al is dat op dit moment even moeilijk.
    Nu vallen de blaadjes ook weer van de bomen en daar heb ik altijd last van, dus in dit jaargetij mag ik van mezelf nooit grote beslissingen maken.
    In maart idem dito...

Wie weet komt het goed, maar vraag me af waarom mijn lijf de baby's niet vasthoud. Als het dikke vette pech is hebben we een kans, heeft het een oorzaak dan hebben we ws geen kans.

Juffie, thanks meis voor je lieve woorden.

Deel Deze Pagina