Helaas. Ik weet t ook niet meer Morgenmiddag maar f zkh bellen Denk dat we dan beter 1 maand overslaan.. Mooi op vakantie en ik word 30 jaar in augustus! Maybe poliep cyste ofzo? Pff ben dr klaar mee Sorry voor mn geklaag meiden
@DA wat fijn dat het zo erg meeviel meissie!!! Yes!! Nu lekker weer vooruit kijken volgende IUI is hopelijk gewoon raak! @annaatje even bellen hoor morgen...kan me voorstellen dat je gek wordt van deze halfslachtigheid...balen meid!! Hoop dat je via het zh meer duidelijkheid kan krijgen!! @hier lange dag gehad in Amstelveen was wel een succes dus de lange dag was het meer dan waard!! Maar ben wel kapot na zoon dag...dus vanaaf heerlijk op tijd naar bed Dikke knuffel lieve meiden!!! Xx
@zonnestraaltje hoop dat je vanaaf veeeel beter slaapt!! Vind je zo zielig met je blauwe bips Hoop dat de pijn en stijfheid snel weg is... Enne poets ze Nestelaar!! @bailey weer een mijlpaal in the pocket!!! Yes!! En fijn om te horen dat je weer wat lekkerder in je vel zit!! Toppie!! Op naar die allerlaatste loodjes...het einde is in zicht Hoop dat je zo erg van deze laatste loodjes mag genieten en dat de rest van de zwangerschap en bevalling op rolletjes verloopt
Hoiiii dames Da wat fijn dat het achter de rug is......op na een maandje rust zonder gestress en dan op na een plakkertje!!!! Annatje pfftt klote als je lichaam zo raar doet....ben benieuwd wat gent zegt....knuffel Bob lekker met de beentjes omhoog....ga ik ook doen jlhiho @ all zooww myn haartjes zitten weer top hihi...... Wel al heel de dag last van buikpyn kan niet goed omschrijven wat voor pijn....grr ga nu douche en bankhangen met de laptop op schoot voor een korte vakantie voor junaman en mij (en junahond maybe) weet er iemand nog een leuks iets voor ons???? Niet iets met vliegtuig en ben dan 31 weken....thenk joe alvast
@juna wellicht Antwerpen, Brugge of Gent...is dichtbij en toch heb je wen vakantiegevoel en je kunt overal goed shoppen en lekker gezellig wandelen, eten en drinken Is wellicht een ideetje... Rustig aan hoor jij...een hard buikkie is toch een teken van je lijf dat je wat rustiger aan moet doen...lekker met je voetjes omhoog Knuffeltje voor jou!
Gent hebben we afgelopen jaar genoeg gezien hihi trouwens wel een super leuke stad heb belooft om volgend jaar onze babyboy te showen aan de arts kei leukkkk.......maar voor de andere plaatsen zal ik eens even gaan googlen thanks bobbie gaan jullie nog met vakantie?? En zijn dit harde buiken??? Ik zal rustig aan doen.....maar heb vandaag al heerlyk geluierd op me werk hihi morgen nog een dagje en weer 2 dagen vrijjjj
Hoi meiden, Hier even een update.. Onze bruiloft was in 1 woord geweldig... Alles zat mee.. We hadden super mooi weer en de locatie was vet.. Nu getrouwd vrouw hihi Kwa behandelingen ligt alles stil, ik heb een nieuwe job en moet straks 8 weken fulltime naar school. Tijdens deze weken heb ik elke geweldsinstructies die er behoorlijk heftig aan toe gaan. Dus we hebben besloten na die periode weer verder te gaan.. Zonnestraal Ooh wat een schok, hoop dat het alweer wat beter gaat. Panter succes met je secret-mission.. Liefs allemaal!!
Vlinder lieverd van harte gefeliciteerd!!!! Getrouwd vrouw hihi lekker genieten zet je fotos in je album hehe?? Klinkt heftig je opleiding.....succes meis
Vlinder jullie bruiloft klinkt als een geweldig heerlijke dag! Lijkt me heftig je opleiding. Juna misschien bandenpijn? Harde buiken dan is je buik ook echt zo hard als een voetbal, kan ook gemeen pijn doen maar ze zouden pijnloos moeten zijn. Vakantie misschien de ardennen? Anna morgen maar even bellen met gent.
@ sweet Ik heb inderdaad nog weinig verteld over de bruiloft. schaam schaam.. Maar we hebben echt een super romantische geweldige dag gehad. helaas zat het weer niet mee. het waaide keihard en regende keihard dus we zijn naar een binnenlocatie uitgeweken voor de fotos. maar dat wad in een rozentuin dus hebben heel mooie foto's gelukkig. daarna naar de trouwlocatie en het was gelukkig droog. de ambtenaar had een prachtige speech voorbereid dus de halve zaal was aan het huilen hahaha. En s avonds hadden we een groot feest. was echt superrrrr. Ik heb het ook nog volgehouden in mijn jurk met dikke buik. Dus ook hier een getrouwde vrouw yeahhhh fotos durf ik niet te plaatsen ivm herkenning sorry !!! @ zonnestraal jeetje wat schrikken zeg. auw auw. gaat het al iets beter ?? @ juna klinkt ook als bandenpijn/ groeipijn. misschien een groeispurtje. wel rustig aan doen hoor ! @annaatje had je zelf nog getest ? @da gelukkig viel het mee meis. nu op naar de volgende ronde. @ vlinder Yeahhh ook getrouwd. wat fijn dat jullie ook zo n top dag hebben gehad !! Wat gaat het snel voorbij he zo een dag. Succes met je nieuwe baan !! Gaan jullie na de opleiding weer starten ? @ panter heel begrijpelijk hoor meis. Ik zal aan je denken en keihard voor je duimen! Dikke knuff @ mona hoe is het ?? Gaat alles goed? Lekker aan het genieten van jullie kleine?? @ ook hoe is het met jou en s ?? @ katek, liev, iluna, girl Hoe is het bij jullie en de kleintjes ?? @ bailey wat ga je hard. fijn dat je je iets beter voelt. lekker rustig aan doen hoor ! @ Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier een lekker lui dagje. morgen nog even shoppen voor gordijnen voor de babykamer. het voelt nog steeds zo onwerkelijk dat na 5,5 jaar het kamertje het kamertje af is.. ben ontzettend dankbaar.. Ohh en misschien een stomme vraag maar is het stom om alle kleertjes al te wadsen ?? Om ze dan schoon in de kast te leggen volgende week ?? Is wel wat vroeg haha
Oh de nachttrein hobbelt weer vrolijk en ik zit erin Maar lag wel al knock out rond 9u was kapot hihihi @mevrouw kipjes en mevrouw vlinder dat klinkt voor beide super romantisch!!! Heerlijk!! Fijn dat het zulke mooie dagen waren!! @vlinder mag ik vragen wat voor opleiding je gaat doen? Klinkt wel super stoer! Veel succes bij je nieuwe uitdaging!! Gaaf hoor!! En verstandig om in die 8 weken geen risico te nemen @kipjes hahaha fijn hè die telefoons ik typ ook bijna alles via m'n telefoon en soms maakt dat dingen woorden hihihi heeft een eigen brein je telefoon volgens mij @juna oeps Gent hihihi stom niet aan gedacht hahaha kan me voorstellen dat dat niet hoog op je lijstje staat Ja de Ardennen zijn ook top! Wellicht eens kijken via weekendje weg of vakantieveilingen staan soms ook leuke dingen op Hier nog geen vakantieplannen...zijn eind aug vrij en willen dan de tuin opknappen en we zijn nu bezig om een mama autootje voor mij te kopen... Willen graag een 5-deurs is handiger en ik rij nu in een zwarte golf 3-deurs...dus die gaan we verkopen en donderdag kijken bij een dealer naar een Toyota Aygo, Hyundai Atos en vrijdag gaan we kijken naar een chevrolet matiz Dus ben benieuwd dus er blijft weinig geld over om ook nog op vakantie te gaan helaas Maar zijn in april naar Turkije geweest dus we mogen niet klagen Voor dit jaar staat een tweede hands auto, tuin en baby op de betalingsoverzichten @slaap lekker meiden Ga ik zo ook nog even proberen
Vlinder en Kipjes, wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad!!! Juna, vakantie voor wanneer? De haan in België schijnt ook heul leuk te zijn = aan het strand. Oh en harde buiken of soort buikpijn: doe nou 's rustig aan!!! Panter, heel stiekum zal ik aan je denken aankomende periode. Bobje, leuk hè hormonen en wakker liggen . Auto, tuin en baby....geen verkeerd lijstje vind ik. Hoe voel je je verder??? Mona, hoe gaat het???????? Zeer benieuwd naar!! Nou ik heb beter geslapen gelukkig. Vandaag dagje vrij met m'n man.....wat te doen met dit tyfusweer?!?! Iemand een idee?!
hey meiden, heb nog steeds beetje ''menstruatie'' krampen, en als ik moet lachen of een onverwachte beweging maak krijg ik echt een pijnsteek door mijn onderbuik.. is dit normaal?
oke, dan is het goed. hoesten doet ook zeer, en mijn hoesten is ook nog steeds niet over, dus die combi is echt niet fijn haha
Dag meiden even tussendoor in myn pauze DA dikke knuffel doe lekker rustig aan Zonnestraal lekker babyshoppen hihi en fyn dat je goed heb geslapen.....ik doe echt rustig aan voor myn doen....na vandaag 2 dagen vrij hihi Kiyeko indd is veel vol Dames mag ik vragen welke dagen en uren jullie gaan werken?? Ook voor de gene die al mammie zijn?? Hiet vannacht wakker geworden vd buikpijn ( nu gast het wel ) indd voelt me buik zo hard aan.....maar morgen moet ik weer na de vk......en get ia rustig hier op ut werk . Oowh jaah wij hebben paar daagies weg geboekt aan zee heerlijk.