Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goodmorning.. Hier niks :( ppfftt weinig energie om te reageren. Sorry

Bob leuk morgen lekker gluren. Misschien zie je wat gelijkenis. Fijne zondag xxxxx

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ahhhhh de laatste loodjes wegen echt zwaar hè...balen meid dat je lijf nu alleen nog aan het oefenen is...
    Hoop zo erg dat jullie mannetje zich snel laat zien!!
    En lekker meelezen meid, en je energie voor andere dingen gebruiken :D
    Een dikke knuffel meid je bent er bijna!!
    Xx

3. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bob heb je die websites voor mij waar je je spulletjes hebt laten maken??

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Voor het verschoningsmatje studio hipp...
    Het mutsje is via marktplaats intypen mutsje met naam en dan kom je haar vanzelf tegen bengeltjes en engeltjes heet Zheyun volgens mij...vond de strass steentjes erg grappig voor op de foto straks dit dan aangevuld met een rode polkadot strik :D
    Overige mutsjes is borduderie en gehaakte mutsjes op marktplaats
    En mijn beste vriendin Roos maakt speciale sjaals en zij heeft de wikkeldoek gemaakt voor ons maar dit was eenmalig...
    Er staan wel als je zoekt op marktplaats wikkeldeken verschillende mensen op die ze zelf maken...
    Ik heb toevallig gister een mevrouw gemaild wat de mogelijkheden zijn bij haar...
    Veel plezier met snuffelen :D
    Ohw en als er iemand een hippe sjaal zoekt, de nieuwe collectie komt eraan dan roos roffa intypen via Google :D

Alles kan gemaakt worden in iedere kleur en gewenste stof :D
    Ik heb een grijs met zwart, rood met zwart en een zwarte met panterprint mijn favoriet :D

5. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super. Ga van de week alles uitzoeken. Thanks!

6. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, knuffel! Rust nog maar goed!

Bob, leuk om te lezen hoe je jullie kleine meisje nu al verwent! Fijn dat je zo geniet, laat mij ook met een glimlach dit forum lezen :)

Kiyeko, wij hebben de gewone Lodger Wrapper Newborn, vonden die ook handig voor in de box, maar vond patroontjes ook niet zo spectactulair..

Zonnestraal, balen dat je stuit zo'n pijn blijft doen.. Ik had tijdens de zwangerschap vanaf de 4e maand last van bekken, in 5e maand fysio gehad en op het einde wel meer last, maar dat was na 4 weken na de bevalling bijna weg gelukkig..

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey dames,

ik lees nog steeds mee.. zit zo goed als nooit meer achter de laptop, en via de tel reageren vind ik niks.

maar hier gaat t wel oke, heb sterkere medicijnen gekregen, en dit lijkt te werken dus dat is wel fijn!

8. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen DA! Zorg maar goed voor jezelf en jullie kleintje!!

Ik ben vanmiddag onwijs verwend door m'n vriendinnetjes!! Leuke kadootjes gekregen en onwijs genoten van m'n babyshower. Nu zo lekker makkelijk frietjes halen en lekker chillen met manlief op de bank! Fijne avond lieve meisjes.

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DA fijn dat alles goed gaat! Dikke knuf.

Kiyeko wij hebben die wrapper ook van hema. Wel fijn ding, alleen is ze er nu alweer te groot voor.

Bob wat ben je lekker bezig voor jullie meisje! Ik ga binnenkort een uiltje voor der maken. Heb sinds kort Freubelweb ontdekt, staan allemaal leuke knutsel dingetjes op. Lijkt me ook wel iets voor jou!

Fijne avond nog meiden!!

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Fijn om te lezen DA, zorg inderdaad maar goed voor jezelf en het wondertje in je buik!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier alles prima, druk, druk, druk gehad in het weekend.
    Hele weekend stad en land afgereden voor alle spullen die ik gekocht had op marktplaats. Wiegje, matrasje, hemeltjes, piekstok en nog wat dingetjes. Verder verjaardag van vrienden. En vandaag nog vrienden op bezoek. Ben hartstikke kei kapot nu pffff! Was wel een gezellig leuk weekend samen met vriendlief.
    Nu nog ff lekker onder de douche en dan bedje in, heb het even helemaal gehad, voel alles, rug, buik, voeten.
    Sorry ik reageer morgen op iedereen, voor nu dikke knuffel voor jullie lieve meiden! Tot morgen!

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek en Panter medefreubelaarsters hihihi
    Dit zijn de dingen die ik maak, toevallig ook een uiltje :D
    Deze hangt op haar deur, het gehaakte bloemetje heeft de meeste tijd gekost hahaha

http://i.imgur.com/r0Nsj.jpg

Het zijn wellicht niet de mooiste dingen maar ze zijn wel heel schattig (vind ik zelf hahahaha) en ik geniet van het freubelen...ben benieuwd naar de site katek en ook benieuwd naar jouw haakvorderingen Panter :D

@juffie wat een heerlijk weekend en nu lekker rustig aan!!! Je kan jezelf dus helemaal lekker onderdompelen in de wereld van accessoires en aankleding hihihi
    Veel plezier en als dalijk alles af is wel een fotootje in je album plaatsen :D

@DA wat fijn meid om wat van je te horen!! En wat fijn dat de pillen van de ha helpen...
    Wanneer mag je weer gluren??
    Heb je het al verteld aan familie en vrienden of houden jullie het nog lekker stil?
    Geniet ervan meid!!!

@hier nu al wakker...het is van 4 u verschoven naar half 6 a 6u...nou moet ik zeggen ik had gister drukke dag dus ik lag om 9u al op bed omdat ik zo moe was hahaha...
    Manlief heb ik gister lekker in de watten gelegd want die had zo hard gewerkt en die heeft gister een heerlijke rommel dag gehad en is bezig geweest met de babyfoon hahaha...
    Vanaaf heerlijk gluren weer naar ons meisje...hoop dat er een mooie foto tussen zit :D

Dikke knuf meiden en goedemorgen!!
    Werk ze, geniet ze en hopelijk juna voor jou schieten de laatste loodjes snel op!!

Liefs xxx

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Sorry ff dikke ego net vk gebeld maar owhiee......

Ik kan niets meer. Vanuit onder ga ik kapot vd pijn. Ksn in bed niet draaien maar ook niet op me rug liggrn dan ben ik onderhand uit bed kan ik niet meer lopen.....dus zit nu al een uur op de bank. Buik doet verder niet pijn babe was wel heel druk vsnnacht. Vk zei dat ie nog meer aan ut zakken is. Maar trek ut echt niet meer:(:( sorry kan de pijn niet echt omschrijven herkent iemand dit

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames, ik haak hier ff in goed????

Juna, van onderen ken ik wel messteken gevoel. Das dat indalen.
    Voelt het een beetje zo???

Hier af en toe krampen en veeeeeeeeeel naar toilet, grote schoonmaak is begonnen!! Beeb rustiger, herken ik ook niet.

15. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juna zijn het steken/pijnscheuten wat jij voelt? Dat had ik gister avond ineens. Ik dacht toen van goh misschie gaat haar koppie wel meer in m'n bekken. Door het onverwachte schrok ik telkens en het was geen prettig gevoel. Hoop dat jouw kleine snel vastligt en je ff tijd geeft om op krachten te komen en energie op te bouwen.

Nog even echo: vandaag 36 weken!!! Bizar hoe snel het is gegaan. Ga vocht vasthouden merk ik. Kan m'n laarzen echt niet meer aan en m'n handen zijn gevoeliger met buigen en strekken. Buikomvang is nog steeds netjes volgend iedereen om me heen. Weinig mensen geloven dat ik 36 weken ben. Grappig. Wordt wel wat zwaarder met in bed liggen en omdraaien maar kan gelukkig nog wel goed slapen. Manlief niet meer hihi. Schijn nogal te snurken....oeps.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nee het is erger als dat indalingsgevoel :( kan het niet omschrijven.lijk net als beeb er byna uitvalt

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Een enorm drukgevoel Juna??? Dan is de beeb helemaal ingedaald ja en voelt alsof de beeb tussen je benen hangt! Vond ik ook heel naar!

Kiyeko, 36wk alweer!!! Super meis!!
    Die steken down under is dat ze al een deel of helemaal ingedaald is. Als ze dan haar hoofdje een beetje beweegt dan voel je die steken.
    Had ut ff gevraagd aan vk.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    juna bij twijfel staan op controle

zonnestraal en een rustige baby in de gaten houden, achteraf had ik dat ook maar genegeerd en werd een spoedje

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ricmar, hou het goed in de gate hoor! Thanks!! Maar hij is weer volop wakker en aan het bewegen, gelukkig! De hik ook alweer. Dus ik ben weer blij!
    Hoest met jou meis??

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oef Juna pittig meis! Idd vk bellen voor controle. Onzekerheid is ook niks.. knuf!

Bob ow wat een leukerd! Ik ga er eentje maken van Pip stof (zo is haar hele kamer). Als ik m klaar heb post ik ff een foto. Eerst nog wat materiaal bij elkaar verzamelen en even met mijn mams afspreken wanneer ik achter de naaimachine kan. ;)

Kiyeko gefeliciteerd met je 36 wk! Nu kun je gaan aftellen! Verlof heb je nu toch al?

Juffie lekker he zo bezig zijn met de babyspullen. Kost idd veel energie wat je steeds minder hebt. Lekker relaxen wanneer je kan! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat straks!

weet het nu ff niet meer.. sowwwwwwwwwwwwy

Deel Deze Pagina