Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Goeiemorgen lieve meiden,

Jeetje iedereen alweer bijna op het einde.
    Gelukkig weer 2 zwangere erbij, nu panter, Anna, Ricmar en ik nog!
    Vind het soms wel erg om te lezen dat niet iedereen een onbezorgde zwangerschap heeft.
    Want jullie zijn toch wel echt degene die dat verdienen.

Hier is het leven toch ook best pittig..
    Mijn ex en zijn vrouw zijn een nieuwe procedure gestart omdat ze minder alimentatie willen betalen.
    Dus hoop gezeur met advocaten etc.
    Nou is afgelopen zaterdag mijn lieve omaatje overleden en ik zit gewoon niet lekker in mijn vel.
    Wauw dat wij ook eens konden zeggen dat het voor de wind gaat maar helaas mag het gewoon niet zo zijn.
    Gister heb ik bij mijn apotheek mijn recept voor de nieuwe poging ingeleverd nog ander halve week en dan beginnen we weer.
    Vind het deze x nog spannender allemaal, hadden jullie dat ook?

Alle zwanger dames succes met de laatste loodjes!!!
    Dreamer en DA succes met de misselijkheid en hoop dat jullie wat meer kunnen gaan genieten.

Allemaal een dikke knuffel!!!
    Liefs Vlinder..

2. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames wat is het rustig hier!! Met iedereen alles goed?

Juna je hebt nu toch echt meldplicht hoor! Hoest met jou?

Vlinder spannende tijden bij jou dus!! Ik ga onwijs voor jouw duimen dat dit een succesvolle poging wordt en je een mooie knaltest binnenkort in je handen kan vasthouden! Makkelijk gezegd natuurlijk van mijn kant maar zorg dat je wel lekker in je vel zit bij de start, ik ben ervan overtuigd dat je psyche ook goed moet zijn om lichamelijk dingen te willen!!

3. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie wat zei Mulheim?

Dreamer verrot zeg dat je zo beroerd bent! Maar wel fijn dat het hcg goed in je aanwezig is. Dubbel dus. Laat je dinsdag even weten hoe het was? Heb je het eigenlijk al in je omgeving vertelt dat je weer zwanger bent?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hee meiden,

Ik heb de uitslag van mijn amh gekregen, zonder verdere uitleg. Kreeg uitslag via mail.
    mijn amh waarde is 2,3. Is dat wel normaal? Weet iemand dit?

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    vlinder spannend een nieuwe poging weer.. wil je alvast succes wensen!!

dreamer rot dat je zo misselijk bent maar ook wel weer een goedgevoel dat er veel hcg in je lichaam zit... succes dinsdag!!

panter kan je helaas geen antwoord geven.. vast andere meiden hier wel..
    hoop dat ze goed zijn!!

kiyeko hoe is het met jou??

hier gaat alles goed!! elina trekt zich ineens in een paar dagen oefenen op aan de box.. dus die stunt behoorlijk hier..
    dikke knuffel allemaal en een fijn weekend!! heb zelf namelijk al weekend :)

6. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panter kan je niet verder helpen helaas. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Wel gek dat je zoiets belangrijks ff via de mail te horen krijgt.

Girl met mij alles goed. Geniet lekker van m'n verlof. Super dat je meisje het zo goed doet. Leuk om al die verschillende fases te zijn. Fijn weekend.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat komt omdat ik het hier in streekziekenhuis heb laten prikken. Ik ben hier niet onder behandeling, dus alle uitslagen komen via de mail.
    Dat mail ik door aan arnhem en die maken de keuzes en interpretaties.

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @girl gefeliciteerd nog met jullie trouwdag!!
    Hoop dat jullie een heerlijke dag/ avond hebben gehad.

@panter mmmm ik heb ook geen idee meid...hoop dat Arnhem snel met antwoorden komt!!

@dreamer hou ons op de hoogte dinsdag...vervelend dat je je zo rot voelt...maar wel positief dat jullie beebje goed groeit!!

@vlinder wat leuk dat je weer komt langs gefladderd;)
    Balen van je ex!!
    Wel super spannend dat jullie weer gaan beginnen!!! Duimen draaien meid!!!

@zonnestraal ben jij alweer thuis meissie?? Of lig je nog steeds in het zh? Heb je nog een beetje kunnen genieten saampjes voor je mannetjes verjaardag??
    Sterkte meid!!

@juna...meldplicht hihihi ook al is je energielevel nog zo laag :D

@kiyeko hahaha heerlijk dat je zo geniet van je zwangerschap en je verlof meid!! Heerlijk!!! Onwijs tof om te lezen :D

@juffie bij jou is het ook stilletjes...hebben jullie vandaag nog gebeld?

@lieve andere ladies een dikke knuf!!
    Hier alle babyspullen gekocht die we nog nodig hadden...
    Dit weekend is er een kraambeurs in het zh waar we naar toe gaan...er is workshop borstvoeding, en kijken op een kraamkamer...ben super benieuwd :D

Nou lieve meiden een super dikke dubbelop knuf xx

9. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ panter, volgens mij wordt pas vanaf een AMH < 1 van een verminderde voorraad eicellen uitgegaan.

lieve groetjes aan iedereen, veel sterkte voor de dikke buiken en de laatste loodjes.
    Ik hou het kort, ben kapot. Mijn schoonvader ligt na lang ziekbed op sterven.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden sorry had eerder willen reageren.
    Vanmorgen inderdaad Mulheim gebeld arts die destijds de tese heeft gedaan vond het niet verontrustend. Hij zei dat hij zelf door stress ook weleens een lager testosteron kan hebben. Maar mijn vriend heeft 's middags laten prikken schijnbaar moet je testosteron voor 9:30uur in de morgen laten prikken, dus nieuw briefje gehaald en morgenvroeg opnieuw prikken. En dan de uitslag naar de arts in Mulheim doormailen dan kijkt hij er nogmaals na. Waarschijnlijk komt het dan toch door de stress waardoor dit lager uitvalt vooralsnog niet echt schokkend volgens de arts, gelukkig.
    Mijn vriend heeft een aantal keer goed gesproken met zijn baas en dit lucht ook behoorlijk bij hem op. Hij heeft een zeer veeleisende baan en dit wordt nu anders ingedeeld zodat hij wat meer 'lucht' krijgt en thuis ook echt thuis kan zijn.
    Hij voelde zich vandaag stukken beter gelukkig!

Ik ben vandaag ook weer naar de gyn geweest.
    Bmh nog steeds 3,5cm en potdicht helemaal goed. De gyn ging wat metingen doen maar zag toen dat ik maandag de groeiecho heb dus stopte ze weer. Buikje was gemeten en was 28 weken, loopt een week achter de laatste keer 3 dagen, dus de achterstand is wel wat groter geworden, maar volgens mij nog steeds ok?
    De rest geen idee dat doen ze maandag met de groeiecho.

Panter: volgens mijn wetenschap is jou AMh prima. Ik dacht dat het ergens tussen 2 en 3 moet zitten dus dat van jou is prima mijns inziens. Ik had 6.26 maar dat was ook belachelijk hoog.

De rest sorry heb afgelopen dagen niet echt informatie tot me genomen. Alle lieve meiden hier dikke knuf!

O ja Juna: waar ben jij? Hoe is het?

Zonnestraal: en met jou? Weer thuis?

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Iluna sterkte meid! Ook voor je vriend!
    Knuf voor jullie.

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ego: hier ook opgenomen in t ziekenhuis

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    DA wat is loos? heb even niet terug gelezen

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Uitgedroogd veel spugen

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    He bah beterschap

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik meld me even :)

Zit op de bank met een rommelende buik.. Niet wetend wat ik ervan moet denjen. Het doet "pijn" maar ik kruip niet over de grond. Grrr zo maar ff warme melk drinken. Als ut aanhoud morgenvroeg maar ff vk bellen.

Da en Zonnestraal beterschap.

Dikke knuffel voor de rest

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Even ego:

Nog steeds in ziekenhuis. Diarree is nog steeds niet over, sterker nog....ik loop echt helemaal leeg. Waarvan weet ik niet want ik eet ook niet.

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Zo jeetje wat een heftig nieuws ineens!!!

@iluna bah wat verschrikkelijk!!! Is het toch slechter geworden...hoop dat het met de pijn etc allemaal erg meevalt voor je schoonvader en dat hij rustig z'n laatse adem mag uitblazen...
    Heel veel sterkte, moed en rust toegewenst voor jou en je sfamilie in deze enorme moeilijke tijd!!!

@Da bah, bah...wat balen meid!! Hopelijk is dit alleen een heftige start en trekt de misselijkheid weer weg na 13 weken...niet leuk meid!! Maar over 7 maanden weet je waarvoor je het hebt doorstaan :D
    Sterkte!!

@zonnestraal oh nee wat bizar!!! Ohw en dat doet toch al zo zeer langdurige diarree...hopelijk kunnen ze het snel remmen en kan je lijf weer herstellen!!!
    Beterschap meid!!

@Panter volgens mij goede berichten over je amh...hoop het zo voor jullie!!!!

@juffie goed zo prioriteiten stellen, goed dat je vriend alles ook direct aanpakt en z'n rust neemt en inbouwt!!
    Sterkte en succes met dokteren...hopelijk komt vriend lief snel weer meer tot rust en denkt hij echt aan zichzelf...

@juna mmmmmm zou het??? Hoop het zo voor je lieverd!! Zal voor je duimen en succes vandaag bij de vk!!!
    Wel weer melden vanmiddag :D

@lieve dames hopelijk snel positief nieuws want dit is echt balen!!!!
    Dikke knuffels!!!

@ik wou klagen dat we na de lekkage van de bovenbuurvrouw van haar toilet nu een kapotte koelkast hebben maar dat is zinloos bij de verhalen hier...heel veel sterkte meiden!!!!!
    Dikke knuf xxxx

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ook jij mag klagen hoor Bob! Gewoon doen wat mij betreft!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Da: hè bah meid wat balen. Hopelijk kunnen ze het onder controle houden in het ziekenhuis en is het snel over! Beterschap.

Zonnestraal: ook nog steeds in het zkh. Jeetje wat vervelend zeg.
    Ik hoop dat ze het snel kunnen stoppen en je naar huis mag.
    Ook beterschap voor jou!

Deel Deze Pagina