Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Juna meis ik hoop zo op heel snel baby nieuws voor jou!
    Zet 'm op! We wachten met spanning af!
    Heb je de vk gebeld?

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou Zonnestraaltje dat klink niet best. Hoe maakt beeb het?? Je bent wel in goede handen......maar toch!!!! Dikke knuffel dat je maar snel beter mag worden.

Lieve Bob kom maar op met dat klagen. Mag iedereen toch.

Hier komt en gaat het maar nog TE onregelmatig ppfftt. Dinsdag was nux in get zkh. Juna beetje lopen ruzien daar met zkh-vk. Nu mag ik maandag terug na andere gyn. Ben altyd beleeft en vriendelijk. Maar deze ronde had ik ze byna achter dr tafel vandaan getrokken :D

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hiop het ook Juffie. wat erg trouwens van jou vriend. wy hebben er nooit bij stil gestaan dat een tese zulk effect kan hebben. moet ook afkloppen dat junaman nergens last van heeft gehad. 5 dagen op bed gelegen en 2 weken niet fesport thats it. sterkte ermee xxx

ego ffies foto in me album gezet van me bolle belly

4. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee wat een nare berichten ineens hier zeg! Niet leuk!

DA jij ook al in het ziekenhuis! Jakkes! Hoop dat ze je snel weer fit maken en je lekker kan genieten van je zwangerschap! Dat heb je gewoon verdiend!

Zonnestraal zwaar verrot dat jij nog in het ziekenhuis ligt. Weten de dokters niet wat je hebt? Lijkt wel op zware buikgriep of niet? Met de kleine man alles wel goed?

Juna kleine wil er dus nog niet uit. Wel goed dat je op je strepen bent gaan staan hoor! En nu een nieuwe gyn maandag! Ben benieuwd! Mooie buik heb je trouwens hoor! Echt onwijs naar voren gegroeid he. Heb jij striae gekregen? Ennuh misschien komt er vandaag of morgen wel regelmaat in en heb je gewoon heel snel jullie wondertje in je handen!! Ik hoop het voor je!

Juffie hoop dat de uitslagen van vanochtend weer wat beter zijn en jullie snel duidelijkheid hebben. Het testosteron gehalte van mijn man is ook niet heel hoog maar niet zorgwekkend. Ieder jaar moet hij het wel even prikken om het in de gaten te houden. Hoop dat je vriend zich snel weer fit voelt! En super dat bij jou de boel nog potdicht zit. Top! Ben benieuwd wat de groeiecho maandag zegt.

Panter heb je al wat duidelijkheid over de waarde?

Bob kapotte koelkast is nooit leuk! Verrot gewoon. Moet er een nieuwe komen of kan hij nog gerepareerd worden.

Hier lekker uitgeslapen. Was echt moe. Nu even Derek kijken en dan een grote volksverhuizing in gang zetten haha. Ons bed gaat op klossen. Ik ga aan de andere kant liggen. Alles wordt opgemaakt met waterdichte moltons, zeiltjes en weet ik het wat. Weer lekker fris dekbedje erop en dan zijn we weer in een andere fase belandt. Heb ook een wiegje gekregen van m'n schoonzusje. Mooie dekentjes en lakentjes besteld, gewassen en zo nog ff strijken en dan die ook mooi opmaken. Dan is de slaapkamer helemaal klaar voor de komst van de kleine man.

Gisteren nog bij de accupuncturiste geweest.Ze gaat vanaf komende week prikken op de bevalling om de baarmoedermond rijper te maken etc etc en over 2 weken prikken op de verboden plekjes om de bevalling op te wekken. Ben heel erg benieuwd hoe m'n lichaam daar op gaat reageren. Ze mag van mij dan ook wel komen. Ik vermaak me nog prima maar ben zo nieuwsgierig naar haar!!

Fijne dag lieve meiden!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Komt goed nieuws brengen, maar eerst even reageren! :D

Da, hoop dat je snel weer naar huis mag met werkende meds.

Zonnestraal, wat balen zeg.
    Hoop dat je snel opknapt meis!

Juffie, wanneer hoor je de uitslag?

Bob, balen van de koelkast.
    Hopelijk geen rioollucht?

Iluna, sterkte met wat komen gaat.

Kiyeko, lekker alles klaarmaken voor de komst van de beeb dus!

Juna, hoop dat het doorzet meis!

Panter, volgens mij is dat heel netjes!

All, vandaag hebben we een pretecho gehad.
    Was zo onzeker, dus manlief vond dat we gewoon een extra echo moesten doen.
    En ons beebje leeft en groeit super!
    Weer precies op termijn met alles erop en eraan.
    En net als zn grote zus zn handje naast zn hoofd hahaha.
    Ben zo blij en weer helemaal gerustgesteld voor even :D
    Kan ik hopelijk weer slapen!

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dreamer wat een geweldig nieuws!!!!! Lekker genieten nu en met een gerust hart het weekend in :D

Hier neemt het gerommel af :( wel SORRY diarree gehad. Dus misschien zit dat dwars. Wel de vk gebelt omdat ik merk dat beeb niet zo actief is. Dus hijbiomt zo hierheen.

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dag danes

vk net weg. heb 2 cm ontsluiting. moet zo ctg laten maken ivm minder leven. als er vannacht niets gebeurd morgenvroeg weer bellen en dan gaan ze me strippen. hij vond ut erg netjes dat er "al' 2cm ontsluitibg was ofzo omdat eerste kibdje gaat dat vaak niet zo snel ofzo nja geen idee maar me is happy en ga zo na zkh xxxx

8. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee waarom hier kleine man staat maar moet natuurlijke kleine meid zijn!!!!

9. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer super nieuws!! Heerlijk hè zo'n echo. Lekker van genieten.

En Juna 2 cm al!! Spannend hoor. En nu dus naar ziekenhuis voor CTG. Ben benieuwd of je moet blijven. Kan nu echt niet lang meer duren voordat jullie papa en mama zijn!

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juna, ohhhhhhh wat spannend!!!!! Beeb is rustiger, hij maakt zich klaar voor de bevalling meid :D. Vandaar ook de diarree, de grote schoonmaak!!
    Heel veel succes alvast!!!

Bob, jij klaagt nooit.....juist jij bent altijd lekker vrolijk en positief!
    Is gewoon k*t van die wasmachine!!

Dreamer, wat goed zeg!! Foto please!! :D

DA, pfffff meis....hoop dat het snel zakt de misselijkheid.
    Ben er bang voor, hier tot week 14 misselijk geweest :(. (maar niet braken gelukkig).

Kiyeko, wat spannend de bevalling opprikken!! Hoor daar positieve verhalen over!! Doe je haar de groetjes van me? :)

Hier vanaf 09u geen diarree meer. Ben zo slap als een vaatdoek. Maar ben blij dat diarree eindelijk gestopt is. Nog wel infuus. Maar morgen ben ik thuis hoor!! Weten ze hier nog niet maar ik weet het wel ;).
    Ik wil gewoon bij mn man zijn!!!
    Beeb doet het prima!!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraal wat fyn dat je geen diarree meer heb gehad. Hopelijk zyn ze het met je eens en mag je na huis.

Kiyeko heerlijk dat je zo aan het genieten bent van je verlof

Hier ctg gehad paar lichte weeen gehad hihi nu afwachten. En anders morgen strippen.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wahaaaaaaa juna wat spannend!!!! Gaaf!!! Gaaf!!!

@zonnestraal het is de koelkast die kapot is hahahaha en niet de wasmachine :D
    Maar morgen wordt de nieuwe gebracht een hele mooie dus ik ben blij :D
    En de verzekering vergoed de gehele herstelofferte van de lekkage dus volgende week komen ze alles herstellen dus Bob is weer helemaal heppie :D

@juna nog 1xtje wahaaaaaaaa spannend!!!! Succes meissie!!

@dreamer wat een super nieuws!!!! Ik zeg dat dit een meisje is in je buik...:D
    Ik ben voor roze muisjes...

@kiyeko hahaha...lekker zoon verspreking en dan jouw eigen reactie *grinnikt hardop*

@lieve meisjes hier een verjaardag...dus ga me lekker optutten en dan de deur uit...fijne avond lieve meisjes!!!

En juna wahaaaaaa hihihihihihihihi

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hihih.. Nu is alles weer rustig inclusief beeb. Me lijf is wel helemaal schoon door die blehh #%##&*+(!! diarree maar we wachten mooi af. En anders morgenvroeg strippen :D ja ik weet dat het misschien helemaal niet aanslaat. But you never know hihihi

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer wat super een goeie echo!!! kun je heerlijk het weekend in!!

juna wat spannend meid!! nou duurt het niet lang meer.. alvast heel veel succes!!!

bob hoe was de verjaardag!!

zonnestraal hopelijk mag je snel naar huis!!

da hopelijk gaat het bij jou ook snel beter en mag je naar huis!!

elina is vandaag voor het eerst in de draaimolen op de kermis geweest!! ze was gewoon aan het staren zo mooi vond ze het!

nou fijn weekend meiden!!
    dikke knuffel allemaal!!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @girl hihihi wat leuk in de draaimolen :D schattig!!

@juna veel succes met strippen vandaag...komt nu wel heel dichtbij :D

@verjaardag was gezellig maar met een hele drukke beeb dus op een gegeven moment zat ik gewoon echt niet meer lekker, waren rond 1 uur thuis en ben gelijk plat gegaan....mijn ribben vonden dat heel fijn :D

Vandaag komen ze de nieuwe koelkast brengen om 11uur..en daarna om 13 uur naar de kraambeurs in het zh...ben benieuwd naar de verloskamers etc
    Daarna lekker opruimen in huis en zondag komt er gezellig bezoek en dan is het aftellen naar m'n verlof echt begonnen :D
    Heerlijk!!

Dikke knuffel xxx

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bobbbbb jij bent zo leukkkk ghegeh :D

Dikke ego ffies heerlijk geslapen afgelopen nacht eindelijk na al die weken. Vanmorgen vk geweest. Net een half uur weg. Had nu een andere (heb er 2) normaal doen hun niet strippen op zaterdag maar ze gunnen het me zo dat ik ga bevallen :D hihih nou zegt ze ga ik eens voelen als het echt zo perfect aanvoelt als jef zegt hihih. Ik zeg ja voelt net alsof ik beebs hoofd voel tussen me benen. Nou zegt ze ik aai nu over zijn bolletje woehoeee zit nog maar een dun vliesje tussen. Dus gestript (niet fyn) maar mij hoor je niet klagen. Mocht ut nu nog niks doen hebben ze de gyn in zkh gewaatschuwt nu echt iets te gaan doen dames sorry im so happyyyyyy weehhhhh:D

Zonnestraal ben je thuis meis?????

Dikke knuffel voor iedereen xxxxxx

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whaaaa juna wat spannend!!! Succes!!!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wow juna! Ik hoop dat het helpt! Fingers crossed!

ziekenhuismeiden, sterkte en beterschap!

Zwangeremeiden, geniet!

Nognietzwangeremeiden, dat het maar snel zo mag zijn!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Moeders, geniet van jullie wonder!

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Junaaaaaaaa, wat SPANNENDDDDDDDD!!!
    Bijna je benen wijd en persen maar!! Hihihi!! :p

Ik ben vanaf gisteravond thuis!! Mocht eigenlijk vandaag naar huis, maar had gister geen diarree meer en de arts kwam 's avonds ff langs. En die zag dat ik zo graag naar huis wilde en vroeg...wil je liever vanavond al naar huis??? . Nou m'n tas was in 1 min ingepakt :p.
    Kreeg een slaappil mee om goed te slapen om op kracht te komen voor de bevalling. Pffff, heb lekker geslapen!! Ik werd er helemaal duf wakker van en leek net een chineesje met m'n kleine oogjes :D.
    In bad, en daarna een energie! :$
    Waar dat vandaan komt zonder eten in m'n lijf en na 4 dg diarree.... ;).

Dus hoppaaaaa naar buiten en weer 2 leuke kleding dingetjes gekocht :D.

Deel Deze Pagina