Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dames :( hier nog helemaal niks ppffttt ben wanhopig kan t nie loslaten

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ego: infuus hebben ze er net uitgehaald.. vanmorgen was de urine nog niet goed, als dat morgen wel zo is mag ik naar huis!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna, ga lekker coconnen, boekje muziekje bad douche etc... heel veel succes.

Da hopelijk mag je morgen naar huis

Zonnestraal nog even bijtanken en dan het echte werk....

Hier ronde overgeslagen, even niet fit en drukte verjaardag morgen...

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Vandaag op de kraambeurs in het zh zei de gyn die een workshop gaf dat een ontsluitingsfase veel sneller gaat en weeën beter op gang komen als je er weinig mee bezig bent en rust hebt...
    Makkelijker gezegd dan gedaan meid dat weet ik maar mss moet je er bij neerleggen dat de natuur niet helemaal te sturen is en dat je lijf al een hoop doet wellicht als je het meer los laat zal hopelijk je lijf ook sneller volgen...sterkte lieverd!!!!
    Hoop dat jullie prinsje er snel is!!

@DA duimen op goed nieuws!!! Hoop dat je naar huis mag...gelukkig wel alles goed met de beeb!

@katek hihihi knuffel terug meis!!!

@zonnestraal hahaha heeerlijk, weer lekker thuis...is toch de beste plek lekker bij je mannetje!!! Gelukkig heb je weer wat energie en dat doet je weer goed...zorg goed voor jezelf meid!!!
    Nu op naar echt die aller laatste loodjes!!!

@hier een drukke maar gezellige dag gehad op de kraambeurs in het zh...borstvoedingcursus gehad met manlief wat cool is de natuur, ik wou al bv geven maar nu ben ik helemaal om...manlief deed goed mee om te helpen sturen en ondersteunen met de kunstboob...was onwijs gaaf en heb veel geleerd maar ook gelachen.
    Daarna uitleg over het bevallen in het zh, hoe gaat dat, wat mag je en kun je verwachten, wat als het mis gaat, pijnstilling etc
    Super interessant...
    Hebben zojuist de koelkast aangezet, wat een mooie zeg :D
    Daarna lekker met z'n tweetjes opgeruimd en gerommeld in huis en het hemeltje omgezoomd (eindelijk :))
    Hebben samen de setjes uitgezocht voor de kleine dame voor in de vluchttas :D
    En daarna bezig geweest met rompers en d'r naam in strijkletters voor de zelfgemaakte vlaggenlijn van rompers :D
    Manlief heeft volgende week vakantie en hebben samen een lijstje gemaakt voor wat hij wil en kan doen aan klusjes...ben benieuwd na vandaag wil "papa" ook ineens hard aan de slag hahahaha
    Nesteldrang??? :D

Zo ga nu heerlijk slapen meisjes en vergeet de klok niet een uurtje achteruit te zetten :D

Dikke knuf lieve meiden!!!!!
    Xx

5. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaarwakker!!!!

Juna hoe ben je de nacht doorgekomen? Beetje kunnen ontspannen?

En fijn Zonnestraal dat je weer thuis bent! Top. Vannacht weer zo goed geslapen? Ben benieuwd naar je kledingsetjes. Als Juna is bevallen zijn wij de eerstvolgende. Gek idee.

Kate lief berichtje van jou.

DA fijn dat infuus eruit is. Hoe voel je je

Ricmar hoe is het met jou?

Bob lekker druk geweest dus. Top. En fijn al die info hè. Weet je toch beetje wat je kan verwachten. Ben wel erg benieuwd naar je romper vlaggenlijn. Kun je geen foto plaatsen van achterkant zodat we de naam niet zien?! Hier komt een raamsticker op het keukenraam en verder nog geen inspiratie. Het waait altijd onwijs hard in de straat dus weet nog niet zo goed of ik ook iets in de tuin ga zetten. Dus ideetjes zijn altijd welkom.

Gister weer lekker met manlief uit eten geweest. Vorig weekend ook al haha. Nu hoeven we nog geen oppas te regelen dus we genieten er lekker van. Sinds vrijdag staat bed op klossen (bizar hoog!!!!!) en zit waterdichte molton om het matras. Lig al uur klaarwakker in bed dus ga er maar uit en genieten van hele lange zondag. Maar eens alles klaarzetten voor eventuele thuisbevalling en m'n vluchttas inpakken. Iemand nog gouden tip wat ik niet moet vergeten?!

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank jullie lieverds ik probeer me echt te ontspannen :( :( maar het lukt me niet. Als ik nog wat kon doen even wandelen ofzo maar myn hele lyf is op doet zeer. Zit dus gewoon af te wachten binnen word er gek van sorry :(

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna wie weet helpen ze je straks wel bij de gyn, en zeg maar tegen de kleine dat vandaag een mooie dag is om geboren te worden ;)

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Gefeliciteerd ricmar met jullie mannetje. Ik mag morgen na de gyn. Fyne dag en geniet xxxx

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bob, ben wel benieuwd naar de 1e setjes van jullie kleine meid!! Foto? :D

Hier ook tas ingepakt! Dextrootjes zitten erin. Evenals bloedgeile Hema-slippen voor na de bevalling! :p
    En ook 2 schattige setjes!!

Kiyeko, gezellig lekker uit eten! Doen wij nu ook veel.
    Ja na Juna zijn we de eerstvolgende....das gek hè!!! :D

Juna, ja wat Bob zegt klopt!!! Lichaam zeer? Is je man thuis? Dat jullie lekker ff een stukje gaan autorijden en ergens een kopje koffie gaan drinken? Je ziet wel waar je naartoe rijdt. Helpt echt om er even op uit te gaan meid.

Ricmar, even pauze voor jou. Das wel ff goed meis! Dikke knuffel!

DA, infuus uit? Maar hoest met de misselijkheid??

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zondag voetbaldag hij vertrekt om half 12 en is om 6 uur thuis pfft

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    #2351 Bob1981, 28 okt 2012
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
    Er is er 1 jarig hoera, hoera, hoera!!!
    Gefeliciteerd Ricmar met jullie zoon!!!
    1 jaar alweer wat vliegt de tijd!!!
    Vieren jullie het vandaag?? Geniet ze :D

@juna ach meid ik heb zoon medelijden met je...ik wou dat ik iets voor je kon doen....kun je geen vriendin of je mams uitnodigen bij je thuis dan kun je toch lekker kletsen, even wat afleiding en ben je ook niet alleen tussen die vier muren...
    Dikke knuffel en lekker hier veel schrijven, huilen, boos zijn lekker je frustraties neerpennen hier :D
    Kunnen wij proberen je van een afstandje er door heen te slepen :D

@kiyeko aan de achterkant zijn het 6 witte rompers zonder mouw aan een roze lint :D
    Aan de voorkant staan de letters en in m'n verlof ga ik aan de slag met textielstiften om er een mooi biesje op te zetten...dus jullie zullen toch moeten wachten totdat ze geboren is :D
    Hier verder ook een raamsticker en op het zijraam komt een geboortebord...verder hebben we boven de openhaardje de romperslinger en dan 2 vlaggenlijnen waarvan aan 1 ook alle geboortekaartjes komen te hangen...
    Voor op de deur wil ik een krans maken met een ooievaar erin...maar dat is een verlofprojectje hahaha

@zonnestraal ik zal als ze geboren is gelijk een fotootje maken van haar outfit :D
    Voor nu zit het in haar eigen mini koffertje...papa heeft dit zelf uitgezocht :D
    De tweede outfit twijfelen we nog erg over...hebben nu 3 setjes liggen 2x maat 50 en 1x maat 56 en deze liggen nu op de commode zodat we een keuze kunnen maken :D
    Maar jij bent al helemaal klaar ervoor :D
    Ik vind het best spannend allemaal hahaha

@tip van flip; stop ook een lippenbalsem in je tas...kreeg deze tip van de vk...is lekker om je lippen goed in te vetten zowel tijdens als na de bevalling omdat in het zh het erg warm is en droge lucht.

@hier gisteravond de geboortebedankjes betaald en besteld :D
    De geboortekaartjes betaald en besteld :D
    En de geboortekoekjes als traktatie voor man lief op het werk, werkt ruim 100 man en dan is beschuit duurder dan een doosje van deze koekjes :D
    (Google geboortekoekjes voor de liefhebber)

Nou ik ga hier echt ontbijten, heb honger....lust wel een paard :D

Dikke knuffel lieverds!!!!
    Xx

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Vind jullie allemaal zo lief!!!! Thanks ladys

Ik vind mezelf nu zon erg chagerijnige muts een ppfftt........ik zeg wel tefen iedereen nee gaat allemaal nog we wachten af. Maar van binnen grrr heb ik het zo gehad. Angst speelt weer op. En ik woon niet bij familie of vrienden in de buurt :(:( mams durft niet alleen hierheen te ryden en moet vandaag ook eerken. Gelukkig komt me zusje vanmiddag. Ik word echt depresief hier. Hele dagen alleen omdat ik hier niemand ken. Gelukkig gaan we snel na een huis kyken waar ik vandaan kom. Ppfftt sorry ik ga strax op iedereen reageren

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juna, lieve schat! Dan maar lekker gewoon veel forummen en hier je frustraties neerkalken!! Waar woon je? Komen Bob en ik je ff opvrolijken!! :D.

Bob, ja spannend allemaal hè!! :D.
    Hier ook een geboortesticker :D.
    Geboortekaartjes check!
    En ipv beschuit met muisjes hebben we hele schattige cupcakes! Met zulke leuke bovenkantjes, baby'tjes en rompertjes. Zo liefffff!

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hihihi ik woon in een grote stad in het gezellige brabant kom gezellig langs :D
    Wat leuk van die cupcakes zonnestraal.

15. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor geboortebedankjes heb je Bob?

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Even een berichtje, gaat hier beter gelukkig.
    Testosteron uitslag duurt nog 1,5 week, ben erg benieuwd.
    Morgen gaat die een paar uurtjes werken, en afspraken maken met zijn baas, gelukkig een hele begripvolle fijne vent echt top!
    Nu gaan we dadelijk even samen naar prenatal, kijken voor een wipstoeltje, even de deur uit doet 'm goed hopelijk!

Morgen om 9:30uur groeiecho, ben erg benieuwd hoop dat ze goed volgens haar eigen lijntje groeit.

Lieve meiden, ik reageer morgen weer langer.
    Allemaal fijne dag en Juna meis heb zo met je te doen!!!
    Dikke knuf meissie!

17. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ricmar gefeliciteerd met je zoontje!!

Juffie goed dat jullie afleiding zoeken. Fijne zondag en hoor morgen graag wat de echo uitwees.

Juna de kleine man houdt je wel in spanning hè. Vanmiddag misschirn lekker ff met je zus stukje wandelen? Hier schijnt het zonnetje. Ik duim voor je!

Ik ben na ontbijt m'n bed weer ingedoken met stapel tijdschriften. Heerlijk zo'n lazy sunday.

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Kiyeko We hebben doosjes in roze uiltjes met daarop haar naam en geboortedatum en dan zitten ze vol met roze chocoflikken :D

@juffie gelukkig gaat het wat beter!! Veel plezier morgen!!

@zonnestraal leuk zeg die cupcakes!!! Cute :D
    Een vriendin van ins maakt al dat spul en ik zit bij haar ook regelmatig in de workshops...ik heb per ongeluk al opgevangen dat m'n mannetje een grote taart heeft besteld in de vorm van een beschuitje en daarop komt als ze geboren is haar naam en geboortedatum op te staan :D Niemand weet dat ik dit al opgevangen heb...dus ik weet van niets ;)

@hier straks een heel huis vol met visite...deel verwacht en deel onverwacht...schoonzusje en zwager komen langs met de 2 kids en m'n beste vriendin met haar man en dochtertje...
    Weer lekker druk :D

@juna hou je het nog vol meissie??
    Hoop zo op goed nieuws morgen!!

Xxx

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier weer thuis..

ben helemaal gesloopt, voel me niet super maar t is goed te doen nu...

sorry voor al t ego... heb echt de puf niet..

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Da: wat fijn weer thuis!
    Heb je andere medicatie? Rustig aan meis!

Deel Deze Pagina