heb even een internet stukje toegevoegt wat ook over ketonen gaat. (in mijn vorige stukje) ja ouders en zussen weten t, en mijn beste vriendin, verder nog niemand. Als we de termijn echo hebben gehad bij de vk vertellen we t op t werk en dan gaat t op facebook..
Klinkt nog best heftig DA. Dus verwacht toch ook weer echo voor je. Wat zullen ze allemaal blij zijn geweest met dit nieuws na al jullie ellende!!!
Ja iedereen is echt super blij! wij zijn er zelf ook nog steeds helemaal ondersteboven van, ik vind t alleen zo jammer dat t ziek zijn zo de overhand heeft, t is allemaal al moeilijk genoeg geweest, en dan krijg je die hg er nog ''eventjes'' bij..
Ja dat is ook niet eerlijk. Hopelijk kun je gewoon snel genieten!!! Ik mag om 12 uur na het zkh. Mits er spoedgevallen tussen komen. Dus nog even duimen draaien. Ppftt
Spannend Juna! Zet 'm op! Vandaag of morgen is jullie beeb er! Whoehoe! Ga vaak hier kijken vandaag! Enne hoezo spoedgevallen, jij bent toch ook een spoedgeval! Is goed geweest voor jou/jullie! Je hebt je best gedaan voor de kleine man! Nu lekker genieten straks als die er is!
Hihih thanks Juffie. Vind ook dat ik gewoon mag komen heb nu alweer buikpijn vd zenuwen ik wil na het zkh ! ! ! !
@ juna, heel erg veel succes meid. Laat het over je heen komen allemaal....en probeer je zo goed mogelijk te ontspannen tussendoor. Het helpt echt! Geloof in je zelf, want je kan dit...junababy wordt vast een geweldig kind, dat hij je zo laat wachten Hier hebben wij nu alleen ouders broers en zussen en een paar goede vrienden op de hoogte gesteld van welk traject we nu ingaan... Fijne reacties en veel steun aan gelukkig!
Dank je wel elisa. Gek genoeg ben ik nog steeds niet bang om te bevallen. Is dit raar?? Hihi Hier wisten ook ouders en zussen en naaste vrienden en collegas het. We werken beide met weinig collegas en zijn er close mee dus dat is wel fyn. Succes meis
Nee is niet raar Juna! Misschien wel de beste instelling om een bevalling in te gaan. Dus: hopelijk voor jou, zo het ziekenhuis in, en er niet meer uit zonder baby! Maak veel foto's van alles, je kunt ze altijd nog wegdoen!
En jah hoor ze hebben alweer gebeld het is nog te druk er heeft 1 mevr voorrang op mij. Ik ben de eerst volgende dus nu belt ze om 12 uur weer terug ik word wel geholpen vandaag. Maarja hoelaat?
DA, wat kut is dat hè.....EINDELIJK zwanger en dan zo ziek!!! Alsof je al niet genoeg op je bordje hebt gekregen . Maarre, besef je het al?!?!?!?!?!?! Hier ook pas echt genieten nadat m'n misselijkheid weg was.....voelde me toen gelijk ook mentaal wat lekkerder in m'n vel. Junaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, om 12u!!! Ik zie ook niet tegen de bevalling op, laat maar komen!! Ik weet dat het helse pijnen zijn.....maar beeb moet eruit en miljoenen vrouwen zijn me voor en hebben het ook overleefd!!
Ja dan bellen ze pas weer .maar indd laat maar komen. Er is er nog nooit 1 blijven zitten. Heb er eigelijk best zin an hahah
Succes juna en junaman!! Hier om 14 uur weeopwekkers gehad en snachts om 3 uur geboren. Idd rustig blijven bij weeen, concentreren, duidelijl zijn tegen junaman wat je van hem verwacht. Heel veel toi toi toi meid! Je kunt het!
Thanks Kate ben benieuwd hihih ik weet niet als ik ruggeprik wil. Ja als get niet meer te houden is wel natuurlijk maar niet al bij voorbaat. Hoe staan jullie daarin?????
Ik probeer het eerst zelf, maar ik sta er sowieso voor open!! Het bevorderd de ontsluiting omdat je wat meer kan ontspannen doordat je minder pijn hebt... Als het echt niet meer gaat zou ik wel een ruggeprik willen.