juna: oh balen, maar je komt aan de beurt!! zonnestraal: ja is erg kut. nee besef is er nog echt niet haha. vind t nog steeds gek en raar dat IK nu zwanger ben....
DA je bent het echt......hihi hier ook labg dat besef niet gehad ondanks dat buik zo hard groeide. En nu nog raar dat ik vandaag of morgen een beeb van ons samen in me armen heb. Like a dream
ja ik weet dat ik zwanger ben... maar dat er een beebje in mijn buik zit is onwerkelijk.. moeilijk uit te leggen. oh ik kan ook niet wachten tot wij ons kindje vast kunnen houden
Ik zou niet direct voor een ruggenprik kiezen. Met warmte (douche of bad) en massage kun je de pijn ook wel verlichten en aan een ruggenprik zitten ook weer mogelijke complicaties vast...maar dat is heel verschillend per bevalling en je moet vooral ook kijken waar je op dat moment behoefte aan hebt. In sommige ziekenhuizen werken ze ook met een pijnpompje, remifentanyl of ultiva genoemd, is ook nog een optie...
Wanneer zet je fotos in je album DA?? Hihi Indd Elisa ik kijk gewoon aan wat ik kan hebben. Ik was voor we de mmm ingingen als de dood voor dokters ziekenhuizen spuiten infusen etc. En ook het spuiten bloedprikken punctie heb het allemaal obdergaan dus kom maar op hahah
Tjee wat is hier alweer veel gekletst. Ben al bij Ikea geweest en nu ff knuffelen met m'n nichtjes. Vanmiddag wil ik nog ff kijken bij Tuinland en einde van de dag controle bij vk. Dag vliegt om. Heb jij nu eigenlijk medische indicatie Juna? Ik hoef mij nl. echt niet bij het ziekenhuis te melden als ik niet al 5 cm ontsluiting heb en de verloskundige me heeft aangemeld!!! Maar super toch dat je niet bang bent!! Ontspan ontspan en ontspan!! Dat is goed voor je hormoon waarvan ik de naam ff kwijt ben. Je kunt het!!
Nee kiyeko geen medische indicatie. Maar me vliezen worden gebroken en wilde zo ie zo in het zkh bevallen Thanks ricmar Buikpijnnnnn ze kunnen ieder moment bellen
Juna enne.....? Spannend zeg! Ik moet weg, ga naar prenatal laatste baby aankopen doen, dan kan ik alles gaan wassen en inruimen. Als ik terug ben hoop ik dat jij bezig bent!!!! Kom op Juna en Junaman nog even nu kan het nooit lang meer duren! Ben zoooooo benieuwd! Dikke knuf voor jou!
Dank je lieverd. We gaan nu onze hond na schoonmoeder brengen en dan na t zkh om 2 u word ik geholpen hihi