kiyeko kraamverband en luiers hoef je niet mee te nemen.. en ik kreeg ook gewoon de netbroekjes daar.. die van thuis niet eens gebruikt haha.. had zelf ook badcape mee genomen maar die mochten we gewoon schoon houden voor thuis die hebben we ook geleend van zkh.. (jullie natuurlijk wel meenemen he haha) hopelijk heb je geen zwangerschapsvergiftiging... ze houden je gelukkig wel goed in de gaten!! dreamer wat fijn dat alles goed was!!! wat spannend maandag iedereen het grote nieuws vertellen!!! wat bijzonder weer he??!! geniet ervan meid!! heb babyfoon van avent.. achteraf had ik toch een nog goedkoper merk willen hebben namelijk alecto (hebben me ouders) die zijn goedkoop en werken super..
Wij hebben de nieuwe van phillips avent met camera. Hebben 'm net goed geplaatst en werkt eigenlijk perfect, beeld is super duidelijk, en als de baby huilt geeft die dat netjes aan. Kabeltje hoeft er inderdaad niet aan als de baby niet slaapt of daar is. We houden 'm de andere camera's zijn te groot en passen niet op de plek waar die moet staan, deze past perfect, is een soort mini webcam. Het is prima zo ben er blij mee en kan de kleine (straks) lekker zien, vind ik wel geruststellend idee.
Lieve dames om 23.42u op 30-10-2012 zijn wij de trotse ouders geworden van een lieve knappe zoon. Hij is 51cm lang en weegt 3975gr. Wat een bevalling. Om 2 uur aan ctg gelegt om half 4 vliezen gebroken. Om half 5 eerste weeen. En al snel 4cm ontsluiting. Kon de weeen haast niet handelem maar toch door gezet. En binnen een half uur ging ik van 6 tot 8cm ontsluiting. Heb tig x gevraagt om ruggeprik maar toch niet gedaan. Ik mocht persen en dat ging goed viel me reuze mee maar op ten duur was ik op echt gesloopt en beeb zakte niet verder. Dus hij is alsnog met veel geweld met vacuuumpomp gehaald. En wat bleek hij lag er scheef voor. Naam zet ik in me fotoalbum aub niet vermelden hier. Morgen mogen we na huis. Kan niet slapen zit continu na hem te kijken. We zijn zo gelukkig met ons allermooiste wonder.
@ juna en junaman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !! Heel veel geluk gezondheid en liefde samen toegewenst !! En wat een prachtig ventje met een mooie naam. Lekkere bolle wangen hihi. Geniet ervan meid dikke knuf
YES, JUNA EN JUNAMAN GEFELICITEERD LIEVERDS MET JULLIE PRACHTIGE MANNETJE!!!! Ik heb net al gegluurd bij je foto's en jeetje wat een mooi ventje zeg, ik snap dat je blijft gluren Heerlijk babynieuws En als ik het zo lees heb je een modelbevalling gehad hihihi...je had er echt zin in zeg maar Oh meid wat enorm gaaf, leuk, lief, fantastisch en nog veel meer!!! Geniet ze lieverds, eindelijk is jullie mooie prinsje er!!! Dikke knuf voor de nieuwe papa en mama en de kleine J. Liefs Bob xx
Goedemorgen kipjes, jij ook lekker vroeg hier Ik zit weer eens in de nachttrein...hihihi Dus ik ga weer lekker rondstruinen hier en een beetje internetten hahaha Goedemorgen alvast lieve nieuwe papa's en mama's en alle lieve meiden hier!! Xx
@bob goedemorgen !! ja ik heb sinds de kleine er is ook kaartjes voor de nachttrein hihi. ons boefje slaapt weer dus dat ga ik ook weer proberen. ik reageer later uitgebreid. Knuffffieeee
Juna en Junaman wat een mooi manneke hebben jullie met een hele mooie naam! Lekker genieten meissie het is jullie van harte gegund!! gefeliciteerd!! Ego: ik zit alweer een half uur op met een enorme bloedneus. Begint zomaar ineens uit het niks, ti's gelukkig net weer gestopt. Wordt er gek van, van die bloedneuzen. Bloeddruk is maandag nog gemeten en was prima! Dus waar ze vandaan komen geen idee. Had wel mijn neus beetje verstopt, en neuspray gebruikt dus misschien ligt het daar wel aan.....?
Junaaaaaaaaa!!!! GEFELICITEERD!!! En Juna-man ook gefeliciteerd!! Wauw zeg, wat heeeeeerlijk om je mannetje in je armen te mogen hebben!! Geniet maar lekker!!! Ik ga nu ff naar jullie zoontje gluren .
Ohh wat een mooi nieuws om mee wakker te worden!! Onwijs gefeliciteerd met jullie prinsje lieve Juna en Junaman!! Ga bijkomen, genieten van je kraamtijd en onwijs genieten van jullie wondertje!!
Juna en junaman gefeliciteerd met jullie wonder, en nu lekker genieten , voor je het weet vier je zijn 1 ste verjaardag..
Kipjes, alles goed meid? Hoe is het om moeder te zijn? Kraamtranen gehad? Ik ben wel weer benieuwd naar een fotootje van jullie mannetje . Bob, hoe doe jij dat werken met zo weinig slaap?? Dreamer, ooohhhh wat super zeg zo'n goeie echo! Ben vreselijk blij voor jou en dreamer-man!! Vlinder, wat zwaar meis nog 1 poging!! Maar we gaan ervoor hoor!! Dames, ik heb ineens olifanten-voeten van het vocht M'n enkels zijn weg! Maar wel 38wk, jeej!!
Ik zit toch wel beetje in de rats om die bloeddruk. Heb ook lichtelijke hoofdpijn laatste dagen maar dat weet ik aan vocht tekort. Slik er in ieder geval niets voor. Ga ik zo maar wel eens doen en als het niet weggaat toch vanmiddag nog ff langs de vk. Das minder zonnestraal. Helemaal met deze temperaturen en slippers aan doen geen optie is. Ik had het 2 weken geleden ook ineens maar wel weggetrokken gelukkig. Echter is de kramp ik m'n handen wel gebleven. Schijnt ook te komen door vocht al zie ik het niet. Pootjes omhoog dus vandaag!!
wow, van harte gefeliciteerd juna en juna-man met jullie prachtige zoon! geweldig nieuws en wat een vlotte bevalling. Hopelijk kom je snel bij van de vacuum en knip. @ kiyeko, bij twijfel kun je idd beter even bellen en extra laten meten. Ik had de laatste 4 weken van de zs ook ineens een hogere bloeddruk. 90/140. Dat betekend zo als dreamer zegt nog niet dat je zs vergiftiging hebt, dat kunnen ze pas met bloed en urine onderzoek checken. Probeer te rusten en je niet al te druk te maken (is makkelijk gezegt, ik weet), want stress doet de bloeddruk alleen maar stijgen. En niet te veel zout eten (zeker geen drop) zal ook kunnen helpen. ik zwaai verders even naar iedereen, ben te druk met van alles om te reageren. Mijn schoonvader is een paar dagen geleden overleden, hoewel het verdrietig is ben ik voor hem opgelucht dat hij niet meer hoeft te lijden. Nu van alles regelen en organiseren, zo dat hij een mooi afscheid krijgt.