Dreamer gefeliciteerd met de goede echo helemaal super. Zonnestraal jippie 38 weken. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Kiyeko houd jezelf goed in de gaten als je het niet vertrouwd bellen. Hier zware nacht achter de rug kleine man was veel wakker. Gisteren naar cb geweest hij is super hard gegroeid 1 kilo en 3,5 cm in 3 weken tijd. Hij is veel groter als zijn zus met deze leeftijd.
Iluna: gecondoleerd! All: ben alweer sinds 6.00 continue aan t spugen, t gaat niet echt goed, pilletje die ik daarvoor heb meegekregen spuug ik ook uit. Straks naar t ziekenhuis voor controle, dus ben benieuwd.
@juna en junaman, gefeliciteerd met junababy! Geniet van jullie zoon! Hopelijk straks lekker naar huis en dan genieten, genieten, genieten. Doe het maar lekker rustig aan! Ik kan trouwens geen album zien bij jou, moet ik dan eerst vrienden worden? Of ligt het aan mijn eigen instellingen? @kiyeko: hoofdpijn en hoge bloeddruk zijn beide symptomen van zwangerschapsvergiftiging, ook al hoeft het niet altijd zo te zijn datje dit acuut hebt. Advies van een vk, bel die van jou! Ik zeg altijd, ik kom liever 10 keer te vaak langs dan 1 x te weinig....
@da, vragen om emesafenezetpillen! Want als je die andere pillen uitspuugt hebben die inderdaad niet zo veel nut...
Elisa begrijp ik het goed dat jij verloskundige bent?? Heftig beroep lijkt mij in jullie situatie maar ook heel dankbaar beroep! Ik heb morgen extra controle staan dus kijk ff wat de paracetamol doet. Anders bel ik straks idd ff. M'n vader ook al even gesproken - medisch beroep - en hij heeft me ook gerust gesteld. Maar thanks voor je advies. Ik zal goed op mezelf letten!
Poe DA wat balen zeg! Snel andere medicatie vragen, of ZH bellen of je eerder mag komen. Kiyeko: kan me voorstellen dat je,je zorgen maakt, gewoon bellen en vragen of je langs mag komen.
@zonnestraal ik heb ook echt geen idee, ik loop denk ik op duracell batterijtjes hihihi Stort wel om 21u in hoor en moet dan ook echt gaan slapen maar tot nu toe gaat het nog goed Nog 2 weken en dan verlof dus heb ook iets om naar uit te zien @kiyeko echt bellen hoor meid...hoge bloeddruk etc kan ook gevaarlijk zijn voor jullie meisje...sterkte en hou ons op de hoogte!! @DA jeetje meid, onwijs klote zeg!!! Ohw wat rot voor je, ik wou dat ik iets kon doen of zeggen maar helaas...heel veel sterkte!!! @iluna best snel gegaan zeg...heel veel sterkte de komende tijd!!! Fijn dat je svader nu rust heeft gevonden...sterkte en gecondoleerd!!! @annaatje hoe is t met jouw schoonmama?? @nieuwe meiden; videlsje en Elisa Wellicht is het ook leuk om wat over jullie te weten Zijn jullie verliefd, verloofd, getrouwd? Huisdieren, wat eet je het liefst en wat is je lievelingskleur en dier Ik ben Bob...woon in de omgeving van de Randstad, ben hartstikke verliefd op m'n mannetje en heb 1 kat en heb net in 2 jaar tijd een oude jaren 30 woning opgeknapt en daar zijn we nu zo goed als klaar mee... Mijn lievelingskleuren zijn rood en oranje Ik werk bij een re-intergratie bedrijf voor de moeilijkst bemiddelbare doelgroepen... Ik werk nu nog 4,5 dag en ben aan het toe werken naar m'n verlof... Verder sport ik graag, bak en versier graag taarten en ben altijd bezig met freubelen... Ohw ja en ik ga al richting de 32 jaar...ben dus 1 van de oudere mutsen hier hihihi Nou meiden ik ga gauw weer wat doen hier... @extra knuf voor juna nog zoooo cute!!! Xxx
Haha Bob echt iets voor jou, leuk stukje! Zullen we allemaal een 'vriendenboekje' invullen? Lijkt me best lachen haha
Elisa: die emasefene heb ik al gehad, ook primperan heb ik al gehad, maar die werken niet, ben al opgenomen geweest van donderdagavond tot zondagmiddag ivm hg. En t ging redelijk goed tot vandaag. Maar moet toch voor controle naar t ziekenhuis, dus kaart t ff aan.
Voor de nieuwelingen het 'vriendenboekje' van mij. Ik ben Juffie, woon in het mooie Limburg, heb een geweldig lieve, zorgzame vriend. We wonen sinds 3 jaar samen, en de 1,5 jaar ervoor heeft hij in China 'gewoond' voor studie. Achter mijn naam staat 26 maar inmiddels als bijna 28 jaartjes 'oud'. We hebben 1 lief klein grijs konijntje en een gezamenlijke gezinshond van mijn ouders, die is namelijk meer hier dan thuis zowat haha, ik vind het gezellig en Max ook, we lopen lekker samen langs de Maas. Werk heb ik helaas niet meer, ben ontslagen nadat ik 7 jaar in het onderwijs gewerkt heb met kinderen op een 'normale' basisschool, kinderen met autisme en down syndroom en andere ingewikkelde stoornissen hielp ik het schooljaar door, maar door de bezuinigingen zit ik vanaf aug dit jaar volledig thuis, mis mijn werk heel erg. Mijn lievelingskleur is paars, houd van Italiaans eten en sushi mmmm.... Hobby's ik vind heel veel leuk, houd erg van knutselen en fröbelen heb het nog niet gedaan voor ons meisje maar wel voor andere. Lezen ja doe ik ook wel, heb alle boeken van Roald Dahl vind ze zooo leuk Uhm ja dit ben ik dan wel zo'n beetje O ja de grootste stresskip van het forum ben ik ook haha is ook een hobby van me, maak me nogal snel zorgen maaaaarrrrrr nu gaat goed vind ik zelf
Gefeliciteerd Juna en Junaman met jullie prachtige ventje! Mooie naam hebben jullie gekozen! Lekker genieten van alles wat komen gaat! Voor je het weet is het kleine eraf (bij ons meisje nu al) Nogmaals gefeliciteerd lieverd! Kiyeko goed in de gaten houden idd.. beter 1 x teveel gebeld dan 1 x te weinig.. Iluna gecondoleerd meid, ook voor je man.. knuf Hey Kipjes! Alles goed met jullie?? Hoe is het met Liev eigenlijk, hebben jullie nog wel eens iets van haar vernomen? DA bah zeg.. hoop echt dat je iets vind wat wel helpt.. Hier mijn vriendenboekjestukje Ik ben Kate, bijna 33 (oudste muts hier?) en ik woon in het prachtige Drenthe. Ik en manlief zijn 6 jaar samen en hebben 3 katten. Sinds een half jaar dus ook een super lief meisje dmv pesa/mesa icsi (vergeet altijd welke van de 2 omdat ze zo opelkaar lijken). Ik houd ook van frobelen, sporten (ben ik nu weer aan het oppakken) en mijn lievelingskleuren zijn grijs, oud roze en wit. Maar ik houd ook van velle kleuren zoals Pipstudio. Daar kan ik op de babykamer lekker mee vooruit. Ik werk met kinderen die o.a. zijn mishandeld en misbruikt en veelal een ontwikkelingsstoornis hebben. Heftig werk, zeker nu ik zelf een kindje heb.
@kiyeko, dat heb je goed gedacht, en is het mooiste beroep van allemaal, maar inderdaad ook confronterend als het bij jezelf wat minder makkelijk gaat... Dus...alle zwangere dames op deze topic kunnen bij mij terecht met al hun vragen Verder, wat het vriendenboekje betreft. Ik ben 24 jaar, beroep al eerder genoemd, ik ben nu 1,5 jaar getrouwd en was daarvoor al 3 jaar samen met mijn man.. Ik heb geen lievelingskleur geloof ik... Wat eten betreft, alles beter dan de Hollandse pot...daar ben ik helemaal niet van... Doe mij maar Italiaans, Grieks, tapas.... Enzovoort. Ik ben niet echt creatief, maar vindt het wel leuk om met foto's aan de slag te zijn. Ook maak ik wel eens gipsbuiken bij vriendinnen etc. Ook erg leuk. Hier is vandaag mijn kleine broertje jarig, nakomertje in ons gezin van 4 meiden. Hij wordt 10, dus een dag vol feest!
Iluna, gecondoleerd!! Nieuwe meiden, welkom! Ik doe ook even mee aan het voorstelrondje. Ik ben de oudste muts hier volgens mij katek Ik ben 33 (in januari 34), bijna 6 jaar samen met mijn lief. getrouwd sinds bijna 5 jaar. Gestopt met de pil in 2007. Bezig met KID/ICSI-KID. Lievelingskleur is roze , werk als verpleegkundige in een instelling met psychiatrische en psycho-geriatrische bewoners, ben bij vlagen creatief, hou van bijna al het eten..kan alles meestal wel waarderen alleen vis vind ik gruwelijk smerig! Wij hebben 2 katten en 1 hond. Wat zal ik nog meer eens vertellen...euh...ik ben toch wel een beetje prettig gestoord, een denker, een vrijbuiter en heb de laatste jaren ontdekt dat ik een doorzetter ben.