@vlinder mag ik heel even keihard lachen *lacht echt schandalig hard* Moet je maar een hond nemen wat een bizarre en belachelijke reactie...sja dat geld dan voor vele van ons hier op het forum hahaha Ach ontwetende mensen maken zulke lege opmerkingen...daarom moest ik er zo hard om lachen.... Lachen is de beste remedie bij dit soort opmerkingen... Sterkte meid met het spuiten en succes met het uitzoeken van een hond hahahaha Liefs Bob tail woef
Oja was helemaal vergeten dat jij dat vandaag hebt. Heb niet echt verstand van posities van de baarmoeder maar kan dat straks nog 'problemen' opleveren bij de bevalling? Was het pijnlijk het proberen vandaag? Hopelijk vrijdag meer succes!!
Niet zo heel groot maar wel gewoon lekker als formaat...tja weet even geen vergelijking te bedenken kwa grootte... Wellicht staat er wat op hun site?? Ohw het is ongeveer zo groot als zoon prince koek met zoon wit laagje er tussen in zoon rol... Kun je hier wat mee
dreamer balen dat je zo misselijk bent.. maar gelukkig doet beebje het super goed!! panter gefeliciteerd meid!! en dan snel het papiertje opzak!! kun je lekker overal naartoe!! meid ik hoop dat deze ronde gaat lukken voor je! genoeg elende gehad... dikke knuffel!! en succes!! bob zwaait terug! dikke knuffel aan iedereen!!! die ik vergeet..
Zozonnestraal ik had dat ook, deed het bij jou ook zeer? Bij mij wilde het de drie keren niet, was er ook zat van. Was in wk 41. Ik kreeg die ruimte niet om eerdr ingeleid te worden. Wat trouwens ook zeer deed bij het inleiden was het inbrengen van de eendenbek.. Denk omdat de bm zover weg lag en naar achteren moesten ze hard duwen.. Heb gejankt van de pijn. Mijn advies aan jou: ga voor opwekking met de gel ipv balloncatheter..succes meid!
@ panter gefeliciteerd met het behalen van je theorie !! Op naar het roze papiertje !! @ bob Ik zou de omeprazol niet gebruiken. heb zelf eeb maagprobleem en heb omeprazol en pantozol gebruikt. beide mochten van de arts in gent en de ha niet gebruikt worden. ook niet bij de ivf pogingen dit omdat er te weinig bekend is over de gevolgen tijdens een zwangerachap. @ zonnestraal balen dat het strippen is mislukt hier ook een diep liggende baarmoeder. heeft geen gevolgend voor de bevaling alleen toucheren etc is wat pijnlijker en lastiger. Hopelijk lukt het atrippen volgende keer wel ! @ da wat klote dat je zo beroerd bent . zo kun je ook moeilijk genieten van je zwschap. dikke knuf voor jou @ dreamer ook al zo ziek. ook dikke knuf voor jou !! Wat fijn dat de echo goed was ! @vlinder spannend weer. Succes deze tonde ik ga keihard duimen. @juna lekker aan t genieten van je ventje ? Hoe is t met zijn hoofdje ? Heeft hij nog veel last ? @geboortegebak cake bakken in appwltaart vorm. opensnijden slagroom ertussrn. en glazuur met muisjes bovenop. errug lekkerrr hihi @all de rest wert ik ff niet meer. sorry voor de spelfouten via mobiel. Hier gaat allea goed. boeffie heeft veel last van krampjes dus krijgt laxeermiddel en infacol. tot nu toe nog niet beter. zo sneu.. morgen naar de kinderart, we zijn erg benieuwd wat hij nu weegt .
@kiyeko Ik ben wel uitgescheurd tijdens de bevalling. niks van gemerkt. door de druk van het hoofdje voel je dat niet. ik niet tenminste hihi. toen de vk zei dat ik gehecht moest worden zei ik : ohh echt ?? Haha moet wel zeggen dat t niet zo herl erg was hoor. paar kleine hechtingen. @katek ik ben ingeleid met een ballonkathether. Niet fijn maar werkte wel goed. ze zeiden dat met gel de weeen heftiger zouden zijn ivm hormonen ? Hoe was dat bij jou ?
@kipjes heb het nogmaals nagevraagd en er zijn genoeg studies inmiddels bekend dat het de placenta passeerd en op deze termijn kan het geen kwaad meer...met de aanleg van organen zou mijn ha en vk het niet voorschrijven maar ben nu 33 weken en dan is het overgeven en een aangetaste maagwand schadelijker...at nog alleen 2 droge boterhammen en daarna niets meer omdat ik van de rest non stop maagzuur had tot aan overgeven aan toe. Kan nu langzaamaan weer wat eten en vandaag zelfs een salade gegeten en tot nu toe nog geen maagzuur.. Staan zoveel verschillende verhalen op internet dat ik voor nu luister naar m'n ha en vk.... Slik het ook maar 3 dagen nu achter elkaar en daarna om de dag en hopelijk na 3 weken zijn de pilletjes op en is de maagzuur weg omdat ze is ingedaald dat is voor nu het plan Ben benieuwd
Bob: gelukkig helpt het een beetje, ik heb ook veel last van maagzuur maar gelukkig niet overgeven. Hopelijk daalt ze snel in en ben je ervan af! Kipjes en Juna: lekker van jullie gezinnetje aan het genieten? Panter: gefeliciteerd! Nu op naar het roze 'pasje' (papieren rijbewijs bestaat niet meer ) Dreamer: ook al zo misselijk pfff hopelijk ben je er snel beter aan! Wel fijn dat alles goed groeit! Zonnestraal: wat jammer dat strippen niet gelukt is, hopelijk vrijdag wel en anders inleiden, op je strepen staan genoeg is genoeg! Da: hoe is ie meis? Rest: sorry ik weet het verder ff niet meer, ben een enorme zeef! Allemaal dikke digi knuf! Bewegen: Ik merk sinds gisteren dat de bewegingen 'anders' zijn. Ik voel haar nog wel maar minder 'sterk' als 'normaal' gesproken. Eerst voelde ik echt een duidelijke trap of stoot maar dat is niet meer zo heftig, ik voel haar wel, maar anders weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Maandag bij de gyneacoloog was alles perfect in orde 'volop foetale bewegingen' schreef ze op. Dat ik ze nu anders voel is sinds gisteren, hoort dat zo? Ik maak me niet echt zorgen omdat ik ze wel nog voel maar anders dus....
@juffie26 de baby krijgt wat minder ruimte nu... Dat betekent dat de kleine zijn armen en benen niet meer helemaal uit kan strekken, maar meer draaiende bewegingen gaat maken. Het is vaak ook net afhankelijk van hoe een baby ligt. Ik zeg altijd tegen mijn cliënten dat ze de baby minstens 10 keer op een dag moeten voelen bewegen. En dan is het zo dat als hij bij wijze van spreken zijn teen uitsteekt in jouw zij, dat al als een beweging telt. Vaak zie je dat rond deze termijn de baby's ook meer gaan slapen en vervolgens weer even wakker zijn en dan een serie van bewegingen maken. @all hier verder alles wel ok. Dinsdag zijn we weer naar het zkh geweest voor de uroloog. Daar is bloedgeprikt en is er een echo scrotum en prostaat gedaan. Weinig bijzonderheden. Er was wel een spatader, maar de uroloog betwijfelde of dat de oorzaak was, verder waren de ballen van mijn man niet heel groot, maar ook niet te klein. Komende maandag mag elisaman zijn zaad weer inleveren dit keer in het UMC. Kom je daar om een afspraak te maken daarvoor... Loop je al weer een heel scala aan bekende artsen tegen het lijf... Fijn. Ach..ik weet in ieder geval wie het zijn, die mij mogelijk gaan helpen. De 20e krijgen we uitslag van alle onderzoeken en weten we ook meer over het vervolgtraject... Of dat gelijk icsi wordt, of eerst tese, of helemaal niks... De emoties gaan zo op en neer in je hoofd...de ene keer zie ik het somber in...en de volgende keer denk ik: het gaat lukken! Lastig lastig...
Elise: dank voor je antwoord! Ik heb haar alleen vanmorgen al minstens 10 keer gevoeld en nu zit ik op de bank en merk ik niets, zal wel slapen dan. Ze schuift inderdaad meer dan dat ze trapt, dat is niet meer zo. Lastig hè meis die mmm, echt klote ik weet het! Positief en de andere keer weer helemaal niets, zal zo ook nog wel blijven helaas. Zoals jij beschreef had/heeft mijn vriend precies hetzelfde, kleine ballen en spataders in beide maar schijnt er niets mee te maken hebben gehad. Het is gewoon allemaal heel erg moeilijk, maar 'drop' hier lekker al je frustraties ect wat je kwijt wil helaas hebben we die ervaring ook allemaal! Ook nu ik zwanger ben merk ik dat ik niet echt 'optimaal' geniet zoals ik me voorgenomen had, maar goed we hebben ook een ander voortraject allemaal als 'normale' zwangere. Ik kan je wel zeggen blijf praten samen, maar geef elkaar ook de ruimte voor verdriet!
Hallo allemaal! Ik kom even heel brutaal jullie topic binnenvallen! Ik kreeg de tip van iemand die hier ook schrijft (volgens mij) in mijn topic over donorzaad onder 'Vruchtbaarheidsbehandelingen'. Ik vond eerst dat ik hier niet zo thuis hoorde omdat er bij ons wel een paar zaadcelletjes zijn gevonden (5 stuks bij het laatste onderzoek), maar wij gaan nu proberen zwanger te raken met donorzaad, en daar weten een hoop van jullie heel veel over, volgens mij Voor ik met een hele lijst vragen kom wacht ik eerst even af of jullie me hier wel 'willen hebben', misschien zitten jullie wel helemaal niet te wachten op een nieuweling
Welkom DNJ! Vuur je vragen maar op ons af! We zijn van alle markten thuis dus hebben vast wel wat antwoorden voor je!! Gaan jullie nu proberen de kinderwens te vervullen middels KID omdat de 5 stuks niet bruikbaar zijn van je partner? Loop je in Nederland in een ziekenhuis? Succes met alles!
@kiyeko: nee nog niet...Maar goed we zitten ook pas 2,5 week in deze achtbaan en er is nu al een hoop onderzocht...al zeg ik het zelf... @juffie: nou...dat is meer dan genoeg! Voor vragen kunnen jullie me altijd vinden of pben natuurlijk! Praten doen wij erg veel. Je weet wel wat je aan elkaar hebt in zon achtbaan... En ben er nu meer dan ooit van overtuigd dat wij het samen wel redden, met of zonder kind.. @dnj, wat mij betreft welkom!
Snap ik! Al zal ik wel bij het eerstvolgende bezoek vragen om deze test. Wachttijd is namelijk erg lang en de uitslag van deze test is/kan heel belangrijk zijn voor het vervolgtraject en de keuzes die jullie moeten maken.