Ah okay! Wij hebben dus echt een berg met informatie, misschien wel teveel. Zelfs babyfoto's van de donor en een audiofragment. Dat is misschien een voordeel in sommige opzichten, maar vooral voor m'n vriend was het erg confronterend. Die wilde de foto's dan ook niet zien en de audiofragmenten niet horen. Kan ik me ook heel goed voorstellen. Verder ook een heel boekwerk aan papieren over zijn favoriete kleur, muziek, eten, wat voor opleiding hij heeft gedaan, weet ik veel wat allemaal.. Echt bizar! Ik heb vandaag 6 rietjes besteld, en het geld meteen overgemaakt. Ik heb geen idee hoe snel het geld dan bij hen binnen is, maar denk niet dat dat langer dan een dag duurt, toch? Als ze het geld binnen hebben sturen ze de gegevens van de donor op naar onze kliniek. Die keuren de donor dan (en ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij goedgekeurd wordt ) en dan geven zij weer aan de zaadbank door dat de rietjes verzonden mogen worden. Het is er dan binnen 1 a 2 dagen. Een week nadat de rietjes bij de kliniek binnen zijn gekomen mogen we daar weer een afspraak maken, en dan bespreken we hoe we nu verder gaan. Mijn eisprong is van zichzelf ook niet zo denderend. De laatste keer was mijn eisprong op dag 26, terwijl het normaal gesproken rond dag 14 moet zijn natuurlijk. Ik moet dus waarschijnlijk Clomid gaan slikken. Dat heb ik al eens eerder geslikt (toen we nog niet wisten dat het zaad van mijn vriend zo slecht is) en dat sloeg goed aan. Of dat nu ook weer zo zal zijn is even afwachten natuurlijk, maar ook daar gaan we voor het gemak maar even vanuit. Wat ik momenteel hoop, is dat alles zo'n beetje rond is als ik tegen mijn natuurlijke eisprong aan zit, en dat we daar dan meteen gebruik van kunnen maken. Ik vermoed dat ik morgen of overmorgen ongesteld word. Zeg dat de rietjes hier over 10 dagen zijn, en we een week daarna een afspraak hebben, dan zijn er alweer 17 dagen voorbij. Dan komt dag 26 al behoorlijk in de buurt natuurlijk.. Wie weet! En wat goed joh Kipjes, zoveel cryo's! Was er een reden waarom IUI bij jullie niet wilde lukken?
Hoi dames Word weer lekker veel gekletst hier.......heb wel een beetje mee gelezen. Maar sla niet alles op. Im sorry! Bob gelukkig was alles goed. Hier ook al vroeg slijmprop verloren en beeb lag ook vroeg vast in mijn bekken.. Wil niks zeggen dat zie je wel. Nou bijna verlof. Lekker genieten. Zonnestraal balen dat ze je niet konden strippen . Wat gaan ze nu verder doen? Heb ik denk ik over heen gelezen. Kiyeko ben je er klaar voor? hihi Juffie had je fotos bekeken. Nog niet reageerd schattig buikje heb je. En een gezellig kamertje DA en Dreamer hoe is het dames??? Nog misselijk??? Hoop dat jullie snel kunnen genieten. Panter jou wil ik heel veel succes wensen deze ronde. Dat het nu maar eens raak mag zijn!!!! Vlinder voor jou ook.. Duimen draaien. Ricmar hoe is het met jou?? Jij had een rust pauze toch?? Nieuwe meiden hoiiii.....helaas welkom hier. Hier in juni 2011 achter gekomen dat manlief geen zaad heeft. Dit komt ondat hij geen zaadleiders heeft. Wij zijn in Gent geweest. En met behulp van een TESE zijn er 7 buisjes zaad ingevroren. Met behulp van icsi zijn wij meteen met de eerste ronde zwanger geworden. Echt een wonder. Masr wat een achtbaan aan emoties. Dat is er pas bij de zwangerschap uitgekomen. Ik wil jullie allen heel veel succes wensen. En lucht hier je hart maar. Ego: hier ontzettend aan het genieten van mijn gezin Wel ontzettend last van kraamtranen. Brr gister onze lieve kraamhulp voor het laast geweest. Nou nou de zakdoeken waren niet aan te slepen. Vandaag sto d me mama als verrassing op de stoep jankennn.. Hihi maar hoort erbij. Vandaag voor het eerst weg geweest. Viel nog ff tegen dus nou ga nog ff liggen dan ons prinsje badderen en fles geven en dan lekkrr slapen
Kipjes mijn eerste ongi kwam na 1 mnd na stoppen bv... Nu netjes om de maand. Reageer morgen weer, nu zzzzz regenwoud omkappen
Eindelijk weer eens een goed nachtje geslapen Wel vroeg wakker maar dit zijn de betere tijden! Zo nog even werken en dan heeeeeerlijk poetsen in huis...heb ik zoon zin in @juffie ze ging heel laag voelen met haar vingers en ze gaf aan dat er in het hoofdje geen beweging meer zat...ze vond het vroeg maar het kon wel...ze ligt dus echt al "vast" in m'n bekken... Gisteravond weer heel veel beweging gevoeld merk wel dat het iets doffer word maar dat is normaal...en merk dat ze nu nog vaker slaapt...maar gisteravond en op dit moment doet mevrouwtje haar best om de cancan te dansen in m'n buik @juna ohw jij was ook al zo vroeg met het verliezen van de slijmprop...tja het kan geen kwaad en ik rekening nergens op...wil eerst nog even genieten van mijn verlof @gek idee hoor dat ik volgende week voor het laatst werk Moest er gisteravond ineens om huilen, ga de collegaatjes erg missen en wat moet ik met zoveel vrije tijd...ben zoon bezig bijtje en hou zo erg van werken Manlief vond het erg grappig...hij zei "normale" mensen gaan huilen omdat ze aan verlof toe zijn en jij gaat huilen omdat je met verlof gaat... tja ik ben nou eenmaal een rare hahaha @dit weekend weer klus weekend, lekkage van de toilet van de boven buuf is eindelijk droog dus de plekken kunnen behandeld worden en geverfd en daarna kunnen we de nieuwe lamp ophangen... Heeerlijk!! Klussen vind ik zo fijn @lieve meisjes, ik ga een geroosterde boterham eten met oude kaas...zooon trek in en ik heb honger Dikke knuffels voor jullie allemaal!!! Liefs xx
Kipjes ik werd na 6,9,10 en toen 20 weken ongi en daarna weer regelmatig. Bob hier ook met 32 weken vast ingedaald. Slijmprop met 34 weken dacht ik. Juna geniet ervan meis! Nieuwe dames, als ik me weer beter voel kom ik kennis maken. Voor nu iig welkom! Zonnestraal en Kiyeko, geniet van de laatste daagjes/weekjes! All, ik word alleen maar zieker, snap er niks van. Eerste reacties zijn binnen en die waren super!
Dank jullie voor de lieve berichten. Wij hebben een emotioneel en mooi afscheid van mijn schoonvader gehad. Welkom aan de nieuwe meiden, ik zal een andere keer met wat meer tijd reageren. Fijne dag allemaal & lg
Juna, och die kraamtranen! Ik denk dat ik die ook veel ga krijgen! Wat heerlijk dat je zo van je gezin geniet!!! Bob, jaaaaaaaa houdt toch geen paard vol niet slapen en werken!! Eindelijk nu 's een goed nachtje, maar nog best een beetje kort. Nu je slijmprop verliezen zegt niks hoor. Je kleine meisje blijft nog lekker even zitten!! Kiyeko, merk je iets van de acupunctuur?? Dreamer, wat klote dat je steeds zieker wordt! Zo wordt genieten heul moeilijk! Sterkte meis!! Iluna, wat fijn dat het afscheid mooi was van je schoonvader. Vannacht heel de nacht voorweeen maar niet doorgezet . Vanmorgen beetje bloedverlies, dus er is wat aan de gang . En ja hoor, baarmoedermond is verweekt en iets verkort. En 1cm ontsluiting ennnnnnnn gestript . Was niet fijn, maar hopelijk doet het wat! Duim duim duim!!
Ohh spannend Zonnestraal! Straks ga jij gewoon op mijn gewenste datum bevallen hihi! Moet je nu gewoon afwachten of staan er vervolg afspraken gepland? Hier gebeurt nog weinig voor mijn gevoel. Wel meer steken en m'n onderrug voelt minder prettig aan maar echt nog geen weeen. Wacht rustig af.
@Dreamer; Wauw.. Ik heb net even heel hard zitten huilen om het filmpje in je onderschrift.. Je zult het ongetwijfeld al veel vaker gehoord hebben, maar wat vreselijk herkenbaar.. Wat fantastisch dat jullie nu zwanger zijn trouwens, gefeliciteerd! @Iluna; Heel veel sterkte! @Zonnestraal; Oh wat vreselijk spannend!
Waaaaaaaaa zonnestraal wat spannend!!! Ik doe alvast mijn bevallingsdansje *doet een bevallingsdansje vol met carlton moves rond de salontafel* Duimen draaien meid!!! Nu jij nog kiyeko...brrrrrrr wat spannend ineens hier Volgens mij ben ik na jullie samen met juffie aan de buurt....zenuwen hihihi Dikke knuf lieve meiden
Zonnestraal zet hem op!! Ik doe mee met het dansje maar ken geen carlton moves. *swingt er dus vrolijk op los en doet de kabouter plop dans dan maar* Nieuwe meiden, welkom!! Ik kom af en toe eens langswaaien omdat ik er de laatste tijd een beetje doorheen zit. Dan vind ik het moeilijk om in te gaan op alle zwanger en mama verhalen. Ben een stille meelezer momenteel. Dus je ziet mij zo af en toe eens voorbij komen...
Hahahaha panter mental picture Nou zonnestraal als jullie kleine uk nu niet wil komen met al die dansjes dan weet ik het niet meer Lig hier in een deuk op de bank
GEWELDIG!!! We dansen de zonnestraal beeb eruit met z'n allen... Draai een x in t rond, stamp met je voet op de grond, stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans....yeeehaaaa!! Hahahaha wat moeten de nieuwe meiden wel niet denken hihihi Allemaal halve gare hier, jullie kunnen je nog bedenken voordat jullie hier meeschrijven want het is echt besmettelijk
Zonnestraal: whaaaaaa spannend!! Hoop voor je/jullie dat jullie mooie manneke er ook 'snel' is. Zet 'm op! Bob: Inderdaad spannend hè, wij zijn de volgende die aan de beurt zijn, na zonnestraal en Kiyeko. Vind het soms nog steeds 'bizar' dat er echt een kindje komt dadelijk haha! Vind het super maar soms ook nog zo onwerkelijk, beetje raar ben ik. Heb net bij HEMA een zwart nachtjurkje gekocht om in te bevallen, tenminsten als ik er dan nog aan denk om die aan te trekken...........zit in ieder geval in mijn vluchttas samen met de Dextro verder nog niets haha! Meiden fijn weekend allemaal! Braaf zijn