Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Indd panter aan ons heeft het niet gelegen :D

Ik ga nu even rennen wat ik pies zo wat in m'n broek van het lachen :D

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    HAHAHAHAHA! Stelletje gekken!!! :D:p
    Nou nu moet het lukken!!! :D:D:D

Thanks meiden! :D

Ja juf, jij en Bob hierna....onwerkelijk hè?!?!

Lieve Panter, dikke knuf voor jou!!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vince heeft meegedaan dus nu komt het goed

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vol enthousiasme zeker? Dan komt het helemaal goed!! En anders dansen we morgen nogmaals de plopdans.
    Zonnestraal, het is wel de ebdoeling dat jij hem ook danst he? :p

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    manlief zei al jumpen.... haha

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    WOEIIIIIIIIII Vince doet ook mee!!! :p

* wordt nu wel een beetje moei van de Carlton-kabouter-plop-dans!! *

:D:D:D

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden sorry ben even minder aanwezig lees wel mee....
    hier weer op dag 1 volgende week vrijdag follikelmeting.. bij gyn die Vince ook heeft gehaald

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal succes meid!! hopelijk is jullie manneke er snel!!
    fijn weekend allemaal meiden!! lees wel veel mee.. helaas niet altijd wat te melden.. heb wel net heerlijke koekjes gebakken :) hmmm

dikke knuffel allemaal!!
    welkom dnj!! kom gerust met ons mee kletsen...
    erg gezellig zoals je leest haha met al die dansjes!!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Plopdans: zal morgen met mn dochter meedansen zover mn maag me toelaat :p
    Nog even dames, zo spannend!

Dnj, dank je.
    Hoop dat het filmpje je wat steun kan geven in zware tijden of soms net het zetje om even te zwelgen, want dat mag af en toe ook!

Panter, mn duimen draaien meis!
    Ik denk aan je.

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal en heeft al dat dansen geholpen??
    Ik hoop het zo :D

@dreamer wat balen dat jij je nog steeds zo beroerd voelt!
    Wel heerlijk de eerste positieve reacties!! Geniet erván meid!!

@goedemorgen lieve meiden, hier wakker maar wel heerlijk geslapen alleen doen m'n handen pijn met bewegen door dat carpaal tunnel syndroom...als ik eenmaal bezig ben en ze flink gebruik trekt het weg maar nu zo in de ochtend *auw* :(
    Nou ik ga er lekker uit heb enorme honger hahaha

Liefs xx

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraal ik duim voor je. Dat bij jou het strippen maar mag lukken.

12. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Zonnestraal? Hoe ben je de nacht doorgekomen?
    Hier gaat er vandaag niets gebeuren hoor. Mega rustig. Helaas. Gisteravond naar theater concert geweest en nog gesprongen en gedanst maar dat en de beats hebben denk ik geen effect gehad hihi. Vandaag maar veel lopen. Schijnt ook goed te zijn. Dus zo maar eens uit bed, douchen, ontbijten en dan de stad in voor manlief. Fijne dag meisjes.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb het donkerbruine vermoeden dan zonnestraal aan het "ploppen" is.

Plopperdeplop, de volgende zijn Kiyeko en Bob!

;)

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zonnestraal, heeft het dansen geholpen? :D

Panter, wanneer heb je FM (of slijmvliesmeting dan haha)
    Voel je je nog steeds zo goed?

Kiyeko, heeft het lopen geholpen?

Juna, geniet maar van je kleine man!
    Die eerste tijd gaat zoooo snel.

Bob, bijna verlof!
    Dat wordt knutselen :D

Kipjes, hoe is het met jou?
    Volop aan het genieten?

Ricmar, wij lopen nu ook bij de gyn die ons meisje heeft gehaald!
    Hoop dat hij jullie kan helpen bij het zwanger worden.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Donderdag heb ik de bms meting. Voel me idd erg goed, onvoorstelbaar.
    Mss heb ik wel gewoon een oestrogenen terkort??? dat ik van die pillen zo opknap. ga het donderdag vragen.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Is daar niet op geprikt tegelijk met je amh?
    Wel fijn dat je je zo goed voelt!
    Hoop dat het een goed teken is meis.

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat fijn panter dat je je zo goed voelt. hopelijk gaat deze ronde eindelijk jullie droom in vervulling. Myn duimen draaien voor jullie!!!

Sunshine geen nieuws is goed nieuws.. Dussuhhhh hopelijk hebben jullie snel jullie prins in je armen. Dat alles maar voor spoedig mag verlopen.

Hier alles goed.. Echt aan het genieten van ons mannetje. Wat een heerlijk kind. Gisteren is cb hier geweest en hij was weer flink gegroeit.....wel vond mevrouw dat ik een klacht moet indienen tegen het zkh met name de vk van het zkh om de manier waarop ze mij behandeld hebt. Met het niet geven van een ruggeprik omdat ik wou bevallenm en dan mij ook nog wijs maken dat ik eerst allerlij papieren moest door lezen over wat voor risicos er wel niet aan zitten. Ik heb wel zon erge rugweeen gehad zij had mij die prik moeten geven. Belachelijk vind iedereen het. Maarjah wat schiet ik er mee op.....

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    samen met fhs is het prikt op dag 3 van mn cyclus:
    FSH 4.6
    oestradiol: 93
    Dag 11 was oestradiol 123

amh is aan eind van mn cyclus geprikt en dat was 2.3

19. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden lees met jullie mee hoor, maar voel me behoorlijk beroerd van die decapeptyl..
    Verschrikkelijke hoofdpijn en erg verdrietig en moe..

En zonnestraal en kiyeko en Bob succes deze dagen,
    Ik ben een week voor mijn bevalling mijn slijmprop verloren was een vieze klodder behangplaksel..

Fijn weekend meiden!!!
    Liefs

20. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heeft het in dit geval zeker gedaan! Ik ben me er wel door gaan realiseren dat ik er misschien nog niet genoeg bij heb stilgestaan. Dat het inderdaad eigenlijk 'afscheid nemen' is. Dat het misschien toch wel een stuk heftiger is dan ik in eerste instantie in had geschat. We weten nog steeds zeker dat dit absoluut de juiste keuze is, maar het heeft me wel weer even laten voelen dat ik m'n gevoel toe moet laten, omdat het natuurlijk niet niets is!

@Zonnestraal; Ik word wel heel nieuwsgierig nu je zo stil bent :D

@Panter; Ik heb jouw blog wel eens gelezen via de blog van RooDje, geloof ik (ik schreef eerst onder een andere naam mee op dit forum). Hoop dat jullie snel uit die 'dip' komen en dat het dan eindelijk mag lukken.. Wel fijn dat je je van die pillen beter gaat voelen!

@Hier; Gisteren echt ontzéttend ruzie gehad met een werknemer van Cryos. Ik schreef al eerder dat wij onze bestelling helemaal zelf moeten regelen. Met veel moeite hebben we een geschikte donor uitgekozen, en donderdagmiddag de bestelling geplaatst. Er kon betaald worden met creditcard of per overschrijving, wij hebben geen creditcard met zo'n hoge limiet, dus moest het per overschrijving. Die gegevens stonden niet direct in het betaalscherm, dus heb ik doorgeklikt naar het deel van de website waar ik het wél kon vinden. Ik alles overgenomen, wil ik weer terug naar het eerste scherm; Lukte niet meer! :$ Ik kon dus met geen mogelijkheid meer bij het scherm komen waarop het totaalbedrag en het ordernummer stonden e.d. Het totaalbedrag wist ik nog wel (dat vergeten we niet snel meer ;)) maar ik had dus géén idee wat ik bij de transactie moest vermelden. Ik heb de Nederlandse helpdesk van Cryos gebeld, daar wisten ze het ook niet. De vrouw die ik sprak raadde aan om maar gewoon de naam van de donor en het aantal bestelde rietjes te vermelden, en om nog even een mailtje naar Denemarken te sturen met dezelfde mededeling. Nou goed, ik dat gedaan, was allemaal geen probleem.

Gistermiddag nog even gemaild of de betaling misschien al binnen was, bij mij was het donderdag meteen al afgeschreven, en of ze het papierwerk toevallig al naar het Geertgen hadden gemaild. Het Geertgen wil eerst alle bloeduitslagen van een donor zien voor ze hem 'goedkeuren' en voor de rietjes naar hen verzonden mogen worden, vandaar. Kreeg ik een mailtje terug waarin de medewerkster van Cryos schreef dat het ongeveer een week in beslag kan nemen voor alles naar Nederland verzonden kan worden. Ja, dat wist ik al, maar daar vroeg ik niet naar, ik wilde alleen weten of alle gegevens van de donor al naar het Geertgen gemaild waren. Ik alles nog een keer duidelijk uitgelegd, maar volgens mij begreep die mevrouw er vrij weinig van. In het mailtje wat ik daarna terugkreeg schreef ze letterlijk 'If you're in a hurry, you should have placed your order sooner.' :$ Dat viel een beetje verkeerd bij mij, dus toen heb ik geschreven dat ik het nogal onbeleefd vond om zoiets te zeggen, en dat ik helemaal geen haast heb omdat we alles toch pas op z'n vroegst in december kunnen gebruiken, maar dat ik gewoon benieuwd ben naar de status van de hele procedure, voornamelijk omdat de betaling niet zo lekker was verlopen. Ze schreef terug dat ze toch écht geen tijd had om mij op de hoogte te stellen van elke stap van de procedure en dat Cryos mijn order echt niet ging versturen voor de betaling binnen was. Zij vond dat ze helemaal niet onbeleefd was en vond het érg raar dat ik 'op die toon' tegen haar sprak. Toen heb ik wéér uitgelegd dat ik natuurlijk snap dat ze geen rietjes naar Nederland gaan sturen voor ze het geld binnen hebben, maar dat dat ook niet was waar ik om heb gevraagd. Heb netjes gevraagd of ik misschien een collega van haar kon mailen, omdat dit in mijn ogen niet echt ging werken, maar ook dat vond ze belachelijk want al haar collega's zouden precies hetzelfde vertellen ;) Er zijn daarna nog wat onaardige mails heen en weer gegaan. Later kreeg ik nog een mail dat ze mijn email doorgestuurd had naar de contactpersoon uit Nederland.

Gelukkig heb ik al een tijdje contact met NL, omdat ik een paar weken terug ook met een paar vragen zat, en zij is gelukkig wel ontzettend lief. Zij vond het ook heel erg dat ze Deense medewerkster zo had gereageerd, en heeft vervolgens duidelijk uitgelegd hoe het nu precies zit met het mailen van de gegevens en de goedkeuring van het Geertgen.

Het is natuurlijk ontzéttend dom om ruzie te maken met een medewerkster van het bedrijf dat jouw leven misschien gaat veranderen, maar oh, wat voelde ik me klote na haar mailtjes! Maar goed, dit hebben we achter de rug, volgens de Nederlandse medewerkster worden de rietjes rond 20 november verstuurd.. Spannend!

Zo.. Dat is eruit! :D

Deel Deze Pagina