Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie26 ga ervoor! Ik heb dat ook zo...dat ik echt kan vallen voor bepaalde schoenen of andere kledingstukken :)

Beetje egobericht verder. Manlief heeft vandaag weer zaad ingeleverd. Dus nu afwachten op de uitslag. Volgende week woensdag als het goed is. Die onzekerheid is echt naar.
    Verder was ik gister op een verjaardag van een vriendin. Nou ben nu misschien niet echt in de beste stemming op dit moment...maar echt..sommige opmerkingen die mensen maken...
    Ik houd best van een glaasje rode wijn, heb me daar de afgelopen 6 maanden bijna geen glas aangeraakt, en wanneer ik dat wel deed, dan minimaal. Vroeger was dat wat meer, maar ja, je wordt ouder hè. Nou vond ik dat ik gister toch best even wat wijn kon drinken...de kans dat ik nu zwanger word is toch verwaarloosbaar. Krijg je gelijk een opmerking van iemand uit de vriendengroep dat ik wel raad weet met wijn, met alsof ik een halve alcoholist ben ofzo. Degene die het zei, wist er overigens voordat ze een paar maanden geleden een kind kreeg ook wel raad mee, maar dat heb ik maar niet gezegd. De opmerking was echt zo bijzonder misplaatst dat ik echt met een mond vol tanden zat... Geen idee waar dat vandaan kwam, maar ik ben er nog steeds kwaad over..
    Verder gaat manlief in maart 7 weken voor zijn werk intern 2 uur rijden hier vandaan en zien we elkaar alleen in het weekend dan. Ja zegt de jarige vriendin dan, je hebt nog geen gezin, dus dan is het allemaal nog niet zo erg...
    Zucht...ik heb er anders alles voor over om wel een gezin te hebben.
    Wat maken mensen soms toch botte opmerkingen.. Herkennen jullie dat?
    Fijn dat ik hier af en toe even lekker kan klagen:) lucht op...

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: het gaat hier wel oke, standaard na het eten van maakt niet uit wat, erg misselijk. Maar de medicijnen zorgen ervoor dat ik niet spuug. IK ben nog energie loos en kan vrij weinig doen in huis enzo.. maar goed. mijn lieve mama helpt me daarbij.

elisa.. zou bijna willen zeggen wen maar aan dat soort opmerkingen, maar dat klinkt ook zo bot.. maar het zal wel vaker voorkomen.

* gewoon op vakantie gaan, word je zo zwanger
    * je moet er niet zoveel mee bezig zijn
    * gewoon seksen en ervan genieten, ben je zo zwanger
    * misschien moet je er maar eens over denken om kinderloos te blijven, als het op deze manier moet.
    * zwanger worden word een obsessie voor je, daarmee blokkeer je alleen maar alles..

kan zo nog wel ff doorgaan......

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jaaaa of de eerste uitspraak van mn mama op ht nieuws dat lief onvruchtbaar was:
    " Ach het hebben van kinderen is ook niet alles"

En bedankt he ma?!

Da, fijn dat je niet meer hoeft te spugen. Hopelijk voel je je snel wat beter.

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw

Ik herken het maar al te goed en hier komen ook weleens van die tenkrommende opmerkingen voorbij die vanuit vrienden, kennissen of familie komen...
    Laatst kwam er ook een opmerking voorbij hier (weet niet meer van wie, solly :))
    Dan neem je toch een hond hahahaha alsof een hond een baby kan vervangen...
    Mensen die nooit wat mee maken en waarbij alles van een leien dakje gaat die maken van die ontwetende opmerkingen die je tenen doen omkrullen...
    Het enige wat werkt is er om lachen en het naast je neer leggen....
    Met humor kom je een heel eind en als je wat langer in de mmm zit kweek je ook wel eelt op je hart om dit soort opmerkingen te kunnen door staan.

Lachen en langs je laten glijden is de beste remedie...

Dikke knuf!! en succes met wachten....jullie geduld zal nog vaak zat op de proef worden gesteld...de mmm bestaat uit heeeeel veeeeel wachten

Liefs

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier ook van die opmerkingen helaas herkenbaar:
    * misschien wil je het wel gewoon te graag
    * in de vriendengroep werd gezegd op een verjaardag nadat we zwanger waren en veel ellende achter de rug hadden 'och ja jullie hadden IVF of zo gedaan he, is dat iets met een rietje'

Zucht.......zo kan ook ik nog wel even doorgaan, mensen zijn niet altijd even tactisch, maar ik om mijn beurt naar hun dan ook weer niet, ben gekke jetje niet! Vriendlief zegt altijd maak je niet zo druk daarom, maar ik kan daar zo niet tegen, dan komt de stoom uit mijn oren echt grrrrrrr!

6. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Ach..in ieder geval fijn dat schijnbaar meer mensen zo bot zijn... Ik verzin altijd pas later wat voor gevatte opmerking ik terug kan maken helaas.. Ik kan er daarna wel weer om lachen hoor...maar op t moment zelf wat minder. Manlief en ik maken sowieso wel grapjes over dit hele gedoe..
    Kunnen af en toe erg om onszelf en anderen lachen.
    Mijn moeder had laatst ook een goeie. We hadden het erover dat iedereen als ze voor een kindje gaan toch hopen op een liefdesbaby...of te wel..een waar geen dokters aan te pas hoeven komen. Mijn moeder zei: een reageerbuisbaby(even plat gezegd) daar komt misschien nog wel meer liefde aan te pas dan op de andere manier. Ja, dat is ook wel weer zo. Want wat zijn alle kinderen die op dit topic geboren worden ongelofelijk gewenst!

Komende weken hebben we een stagiaire, dus genoeg te doen op t werk! Daar gaat de tijd vast wel sneller door... En verder veel verjaardagen. En ik drink gewoon een glas wijn... Ze krijgen allemaal de klere maar! :p

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    En zo is het Elisa, lekker van je wijntje genieten hoor meid!
    Ze kunnen de boom in inderdaad, houd de eer maar aanjezelf!
    Dikke knuf voor jou!

8. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel terug aan iedereen...
    Ik ga me vanavond vermaken met lekkere kopjes thee, kruidnootjes en grey's anatomy! Heb ook nog van die kikkers n muizen...zo zoet...maar zo lekker!
    Heb dus een even-lief-zijn-voor-mezelf-avondje... En dan morgen maar weer hard sporten :)

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Doe maar lekker Elisa, lekker snoepen heb ik ook af en toe zo'n zin in. Ik heb net lekker cake gemaakt, is bijna klaar, dan aansnijden als die nog beetje warm is flinke dot slagroom mmmm.

Elisa: mag ik jou even een vraag stellen? Heb afgelopen nacht flink menstruatiekrampen gehad, vandaag overdag nog zo nu en dan maar niet meer zo erg als vannacht. Hoort dit bij de termijn van nu? Ben 32 weken, dacht misschien aan indaling?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal van harte gefeliciteerd met jullie ventje!
    Geniet er intens van het gaat zo snel!

11. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie, zou heel goed kunnend dat de kleine al een beetje gaat zakken. Houd in de gaten dat het niet regelmatig wordt (als in om de 5 minuten) en pijnlijker. Dat kunnen tekenen zijn van een te vroeg beginnende bevalling. Doe het verder lekker rustig aan, warme kruik tegen je buik. Het is soms een reactie op dat je druk bent geweest, maar kan ook een reactie op een blaasontsteking zijn. Je kunt dus je urine even laten controleren bij de ha morgen voor de zekerheid?

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Elisa: dank voor je antwoord. Ze worden niet pijnlijker en zeker niet om de 5 minuten. Ik heb er vanavond ook geen last meer van gehad. Ik kijk het even aan hoe het vannacht gaat, anders ga ik inderdaad even langs de ha morgen. Bedankt enne.....snoep ze! :D

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    videlsje heerlijk!! lekker van genieten!!

bob ja ben al zeker vaker wezen fietsen!! :) is zo leuk he!!
    dus jij bent lekker wezen shoppen!! heerlijk he.. en lekker je huis al schoon.. hier ook geen klossen gehad.. ja eventjes maar was te hoog voor me en toen er toch weer vanaf en toen knapte het bed.. net iets meer dan een jaartje oud ofzo.. balen.. nou in overleg met de kraamhulp hadden we gezegt dat mijn man het anders wel wou, maar ze vond het niet erg want ze had zelf geen last van de rug ofzo.. ze heeft het om de dag verschoont, lag alleen met de middag erin en s'nachts..

juffie doen als het gewoon past.. hier kon ik nergens meer oplopen van het vocht.. had toen van die nep uggs gekocht waren erg wijd dus daar liep ik de hele dag op.. kon niet eens meer me pantoffels aan...

elisa ja erg zijn soms van die opmerkingen.. ze moesten eens weten denk ik dan... weten ze ervan?? heb door rare opmerkingen ook een vriendschap beeindigd.. alleen maar commentaar geven nou bij mij niet.. als je wat meer verwerkt hebt zul je daar wat sterker in worden en laat je het snel achter je...

14. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Graag gedaan!
    Eerste kopje thee is al ingeschonken...dus komt zeker goed!

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Videlsje lekker genieten!

Elisje vervelend hé die opmerkingen.. Wij hebben gerookt tussen de pogingen door, waren gewoon kapot als het mislukt was met een tp... Bijna niemand weet van de icsi dus dat scheelt misschien.. Spannend uitslag onderzoek! Is dit nr 2 of 3?

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie misschien als je manlief beloofd wat schoenen te verkopen?
    Rustig aan meid.

Ook hoe is het met jullie?

Bob lekker bijna verlof! Wat is je uitstekende datum?

Zwaai!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ja bob, wanneer steekt je beeb er nu eens uit? :D
    Geweldige verbeteractie van het woordenboek weer....

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elisje mensen die zo vervelend doen zijn vriendschap niet waard!!

Katek jullie meisje alweer een half jaar jeetje zeg!
    En kan me best voorstellen als mensen al roken dat ze tussen de pogingen door dat soms wel eens nodig hebben.

Hier een heftige tijd achter de rug.
    Veel problemen gehad, onverwachtte hoge rekeningen.
    Telkens weer dingen moeten gaan regelen.
    Dinsdag was de zitting en hij heeft godzijdank geen weekend gekregen!
    1 dag in het weekend van 10 tot 18 en toen het zover was zaterdag lag meneer te slapen en deed niet open.
    Wist niet hoe of wat en begon gisteravond maar met dreigsmsjes.
    Ik ga ook terug naar NL verhuizen maar kan niet helemaal hier open en bloot vertellen waarom stel dat hij meeleest.

Ook uhm heb ik iemand laatst gezien waar ik gewoon dacht goh een leuke jongen.
    Een paar weken heeft me ook iemand op een site waar ik me voor de gein voor het opgegeven aangeschreven.
    En ja jullie raden het al die 2 waren 1 persoon.
    Nu vroeg hij of ik het leuk vond als hij langskwam of ik naar daar maar ik durf niet.

19. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @katek, 2e uitslag onderzoek van zaad. Maar de eerste was echt huis-tuin-keuken onderzoek, niet eens een uitslag op papier gekregen... Alleen een verwijsbrief met azoospermie erop. Dus eigenlijk het eerste echte grondige onderzoek zegmaar.

En schoenen verkopen of weggooien is misschien ook een idee. Manlief zegt altijd: eerst een paar schoenen weg. En dan zeg ik ja, om het om het vervolgens niet altijd te doen..behalve als het echt een heel ernstig versleten paar is!
    Hier hopen we dat we straks aan icsi kunnen beginnen..maar dat is natuurlijk ook maar de vraag. Als het goed is weten we dat volgende week wel...weet niet of we dat met iedereen zouden delen, wanneer we behandelingen hebben. Nu weten de wederzijdse ouders, broers en zussen en een paar goede vrienden het. Praten lucht wel op...vind ik..
    En daarnaast is t echt fijn om lekker met jullie te kletsen meiden!

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek en panter lig hier weer helemaal in een deuk hahahaha :D
    Mijn uitstekende datum is 12-12-2012 en mijn uitgerekende datum is 27-12-2012 :D

@hier lekkere vochtenkels ondanks dat het bed omhoog staat, ik zoutloos kook en heel veel drink dus pas al m'n leuke schoenen niet meer en loop op m'n gympen...
    Voor iedereen hier, gympen draag ik alleen op de sportschool tijdens het sporten. ik ben echt een hakken meisje...draag graag retro jaren 50 kleding met mooie pumps en vind (sorry voor de gympen dames onder ons )gympies echt niet kunnen buiten op straat...hahaha m'n beste vriendin kwam dit weekend langs en die lag compleet in een deuk....tja tijdens een zwangerschap is alles geoorloofd :D
    Want mijn gympies zijn de enige schoenen die nog niet knellen :D
    Ik heb dus nu heel veel ik-kan-alleen-maar-naar-je-kijken-schoenen :D

Gisteravond bijeenkomst gehad in de verlospraktijk...super gaaf! Heb even op de baarkruk gezeten en uitleg gehad over de epi-no
    Wanneer moet ml bellen etc was super gezellig met 30 andere zwangere vrouwen en hun partner...alles kunnen vragen wat ik wou...en ml is ook wat beter voorbereid en weet nu iets meer...

Nog 3 dagen werken en iedere dag neem ik wat lekkers mee voor de collegaatjes...gister koeken, vandaag speculaas en pepernoten, woensdag oliebollen en donderdag taart...had beloofd dat ik in m'n laatste week iedere dag zou trakteren dus belofte maakt schuld :D
    Ga ze echt heel erg missen...vind het maar gek zo deze laatste week :D

Nou heerlijk een vol ego bericht....hahahaha....sorry meiden :D
    Bob on tour hihihihi
    Zal zo even op iedereen reageren....

Dikke knuffel xx

Deel Deze Pagina