Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kipjes: oh dat scheelt idd! ja vind ik ook hoor, dat ze best wel even een echo kunnen maken, zou t zonde vinden als ik dalijk weer een inseminatie zou krijgen, die geen nut heeft.

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Owhh kipjes rustig aan doen dan en da ben benieuwd wat ze zeggen morgen.....

@ ego hier vanmiddag na vk geweest hartje klopte goed hihi geeft me echt meer zelfvertrouwen wekelijks ut hartje horen a.s maandag weer normale cobtrole.....wel ben ik vergeten te vragen over de buikpijn.....maar ben ook echt een zeef vergeet echt alles.....nou ik ga lekker op de bankliggen met de laptop op schoot weer kijken voor luiertassen had heuleee leuke gezien maar ik kies altijd het duurste uit een luiertas van bijna 300 euries gaat me te ver

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oohhh tis echt moeilijk kiyeko mag ik vragen welke je hebt ik zie zulke mooie :( junaman thinks im crazy haha

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oewie rustig aan doen kiyeko dikke knuffel

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik hou zoooo NIET van onverwachte visite!

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    vriendinnetje van mij is heel lief, leuk, en aardig hoor.. en haar kindjes ook! ben er helemaal dol mee.. maar onverwacht op visite komen.. terwijl ik net alles netjes heb.. nee dan bel maar eventjes van te voren... want die kinderen trekken alles uit de kast, maken er een zooitje van.. gaan met hun schoenen op de tafel.. (heb een plastic kleed speciaal voor als de kinderen komen die ik dan op de kleine tafel leg) maar ja als ze ineens voor de deur staan, heb ik geen tijd om t even kindproef te maken.. glazen onderzetters van de tafel af.. plantje van de tafel af.. t water en brokjes van de hond hoog..

zoooo da moest er ff uit.. maar voor de rest zijn ze super hoor.. maar bel ff!!

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA heel herkenbaar ahaha kan daar ook echt niet tegen hoe aardig de mensen en kinderen ook zijn ben echt een controle freak

kiyeko super leukkkk:D ga daar ook eens een kijkje nemen

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Jesss ook ik ben geslaagd voor een luiertas en voor het eerst iets besteld op inet hihi

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, onverwachts bezoek ja......ik hou er ook niet zo van.

Juna en Kiyeko....ik heb wat gemist geloof ik :$. Is zo'n luiertas niet zo'n zelfde tas als dat je die bij je kinderwagen krijgt??? :(
    Of is die tas bij de kinderwagen voor iets anders ofzo??

;)

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
  11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh ok hihihihi....heb een mooie bij de kinderwagen. Snow-white van kleur en past ook echt bij de wagen.

Ik vind die van jou enig Kiyeko, en ik hou van tassen.
    Dus ik probeer me in te houden ;):).

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Geweldig om jullie veroveringen te zien en vragen te lezen :D
    Voor de tassenliefhebbers: je hebt niet perse een luiertas nodig hoor ;)
    Je kan ook gewoon een mooie grote tas kopen.
    In die bijna 1.5 jaar heb ik dat matje nog nooit gebruikt!
    En anders zijn ze los ook voor 5 euro te koop.

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dreamer, hoe gaat het met jou??

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb een grote pip tas gekocht in de sale en een los matje bij de baby winkel.
    Ik gebruik het matje dagelijks als ik haar beneden verschoon. Heb bij hema een mooie mand gekocht en die beneden neergezet met dat matje, luiers, zalf, spuug doekjes, hydrofiele luiers en billendoekjes erin. Hoef je niet steeds naar boven en vul hem iedere zoveel dagen bij. Misschien een tip?

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Kate zo deed ik het ook een mandje met spullen beneden. Was een tip van de kraamhulp om zo min mogelijk trap te lopen na de ks.
    Ben je al weer helemaal hersteld?

Dreamer hoe is het met je?

Luiertas hier amper gebruikt, we nemen nu altijd een klein rugzakje mee met spullen.

Ons meisje is zo ziek echt zielig, ze heeft een week gelden de bmr vaccinatie gehad nu 40 graden koorts arme schat.

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha nog even en het is vaste prik om op dit belachelijke tijdstip op het forum te zijn :D

@dreamer hoe is t nu met jou??

@bailey ach wat zielig :( kleine kindjes en ziek zijn ik vind dat zo rot om te zien...geef jullie meisje maar een extra knuffeltje van ons!

@kate wat een goede tip!! Ga ik zeker weten ook doen zoon mand neerzetten want wij hebben een oud huis en daardoor ook een dubbele trap :(

@wij gaan ons na de 20 weken echo eens verdiepen in alles...heb wel al een praktische kinderwagen gezien welke licht is en klein op te vouwen en ik wil heel erg graag een rode of oranje kinderwagen (hou enorm van knalkleuren en nu mag het:D)
    Gister naar een mama auto wezen kijken en dat was niets! Hyundai Atos...nou in de laadbak kon net je grote teen...en deze man zei dat de maxi cosi gewoon voorin mocht maar ik was in de overtuiging dat dat juist niet meer mocht toch??
    Nou ja in ieder geval ik vind het een opgevoerde grasmaaier en vond het niet geschikt om de baby met kinderwagen etc te vervoeren en m'n mams zit in een scootmobiel en als die er ook nog bij noest dan kon mijn mans alleen nog plaatsnemen op de trekhaak hahaha
    Dus ritje voor niets geweest...op naar de volgende tuut :D

Oh en een beetje weemoed heb ik wel vandaag...de laatste x dat de flessen van MvM worden opgehaald vandaag...weer normaal plassen zal wel gek zijn om niet meer naar zoon kan te graaien hahaha...
    Ben wel blij dat ik het zo lang heb volgehouden al ben ik er niet altijd even blij mee geweest hahaha
    Nou ik ga nog even ronddwalen op het forum...

Slaap nog lekker meiden!!!
    Dik knuffeltje voor jullie allemaal

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bob deze x ben je niet alleen heb een trein later genomen

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: de maxicosi mag inprincipe voorin, ligt aan de airbag, heb je een airbag aan de passagierskant, dan mag het niet. ik heb bijv. een airbag daar, maar die kan ik met mijn autosleutel uitzetten, dus ik kan wel een maxicosi voorin.

dreamer: Haaai

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA oké dus toch...nou ik vond het geen leuke auto en geen leuke meneer mix dat met hormonen en mijn overtuiging en ik heb gelijk is geboren hahahaha

@juna hahaha had je vertraging?:p

@ik ga zo lekker bij m'n mams op de koffie en bij mijn beste vriendje :D m'n beste vriendje is jarig geweest gister dus moet even kijken wat ik ga halen hij is nogal kieskeurig :D
    Denk een Douglasbon dan kan hij lekker weer een duur gezichtscremetje aanschaffen of zo...het is net gordon met z'n gezichtscrème van 150 euro met goud erin :$
    Ik vind het nog stinken ook

Veel plezier lieve meiden!!!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wij gebruiken gewoon het aankleedkussen beneden.
    Dat matje vind ik veelste dun.
    Dus ook hier een mandje met Luiers ed op de eettafel :p

Deel Deze Pagina