Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jaaaaaaaaa :D ik heb ze! (DE schoenen Hahaha :p)

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Foto juffie? :)

3. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Haha, juffie, groot gelijk! Voelde het goed? Vast wel! Je slaapliedje heeft goed geholpen... Ben uiteindelijk wel in slaap gevallen... En zowaar het is rustig gebleven vannacht... Met 4 dames over tijd had ik anders verwacht...
    Vandaag overdag een mooi meisje ter wereld geholpen.. T blijft toch een geweldig beroep wat ik heb...:) hoe dubbel t soms ook is... Blijft t toch wel m'n passie.
    Overigens mogen alle bevallingen zoals deze zijn hoor! Lekker vlot en overdag! Nu lekker uit eten met mijn vriendinnetje...

Hoe is het met kiyeko?
    juna: mooi dat jullie prinsje zo'n heerlijk beebje is! En wat kan het toch snel gaan...wat dat betreft...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja het is binnen de eu en s is alleen nederlandse dus mogen ze me niet weigeren.
    De politie drong er zelfs een beetje op aan dat het beter was.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik denk dat kiyeko (aan het) bevallen is!! Whieehoeee wat spannend zeg!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter is dat jouw voorgevoel of glazen bol :D

Nou ja een dansje kan geen kwaad...ploperdeplop huppa de kabouterdans met z'n allen :D

Hop die handjes in de lucht....
    Kom maar kleine kiyeko beeb!!

@juffie wat hebben we toch een slechte invloed wahaaaaaa...heerlijk meid!!! Ben nu wel erg benieuwd naar die nieuwe stampers :D

@hier ga ik naar bed...heb de hele dag al pijn in m'n liezen, steken in m'n doos, ongi achtige krampen, pijn in m'n onderrug...hoofdpijn en ben al 4x wezen poepen...voel me ook een beetje griepachtig...lekker op tijd plat...
    Morgen m'n laatste dagje werken...ben verbaasd dat ik deze dag ben doorgekomen want voel me een beetje prut....
    Hoop niet dat ik ziek wordt of zo...

Nou meiden knuffie xxxx

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, dat is mijn glazen voorgevoel ;)
    Doe jij even rustig aan meid? Lekker vroeg je bedje in vanaaf!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    zou het??
    Spannend hoor!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    We hebben vanmorgen de plopdans gedaan, kiyeko heeft nog gemeld dat ze last had van krampende pijntjes, en ze is de hele dag al niet meer online geweest.
    1+1+1=3

10. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet :(. Lig op de bank met om de 10 minuten harde buik.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    aan het bevallen dus ;) Die harde buiken zijn volgens mij gewoon weeën hoor. heb je vk al gebeld?

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Om de 10 minuten is idd wel heel erg regelmatig ;)

13. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om de 5 min is het nu. Maar dat was het gister ook. Toen is me verteld dat een wee pijn doet en dat ik het verschil wel merk. Tja het is niet comfortabel maar pijn doet het niet. Heb dus ook niet gebeld met de verloskundige. Volgens mij hoef ik die pas te bellen als ik 2 uur lang om de 5 min weeën heb.

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Uhm nou wil deze spuit 11 zich nergens mee bemoeien maar iedere vrouw heeft een andere pijngrens...dus wat voor jouw pijnlijk is hoeft mij niet zo te zijn en andersom...als deze regelmaat blijft had ik toch even gebeld...het is in ieder geval goed voorwerk wat er steeds bezig is :D

*doet nog een gezellig dansje omdat slapen niet lukt:D)

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve ladies...hier weer in de nachttrein...maar ik heb wel heerlijk goed en vast geslapen dus ik kom wel aan m'n uurtjes...half 10 was ik al vertrokken richting dromenland dus toch 7u slaap aan 1 stuk...voel me gelukkig beter dan gister en vanochtend een heel druk en hikkend kind in de buik...

Laatste dagje werken...heel erg dubbel :D
    Nou ben ik de 22ste en 29ste nov nog wel op het werk voor belangrijke zaken tenzij ze eerder komt natuurlijk maar ik heb nog 2 daagjes dat ik lekker daar rond hobbel...
    Verder maar veel uitrusten en in huis rommelen en m'n knutselwerkjes afmaken...
    Heb de geboortekrans van de week gemaakt voor aan de deur, moet alleen nog ergens een klein krijtbordje of hartje zien te vinden dan kan ik haar naam daar op schrijven als ze geboren is...

Nou ik ga denk ik richting beneden even daar rommelen en m'n tellie aan de lader knallen want die is bijna leeg...

Liefs xx

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Kiyeko spannend!

Hier niet lekker...net weer gespuugd...hopelijk blijft t daarbij

17. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!! Weer geen babynieuws!! Harde buiken bleven maar ben gelukkig wel in slaap gevallen. Vandaag maar eens een rustig dagje ervan maken. Misschien helpt dat haha. Ben steeds nog erg druk geweest.

Bob succes op je laatste werkdag! Je collega's gaan je nog missen na al die traktaties ;). Ennuh zag gister bij Tuinland op de kerstafdeling hartjes met krijtje!

DA sterkte!!

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA wahhaaaaa 12 weken grens meid :D
    Yahooo!! Gefeliciteerd!!
    balen meid dat je weer moest spugen indd hopen dat het daar bij blijft...

@kiyeko.....je bent wel al echt bezig hoor....dit zijn gewoon dan al voorweeen voor het echte werk straks...
    Panter heeft in dr glazen bolletje gegluurd en die heeft het al gezien :D

Dus we doen gewoon nog een xtje met zn allen de plop dans :D
    ploperdeplop ploperdeplop....beebje van kiyeko kom maar op :D

Thanks voor de tip ga even struinen volgende week, ik had dacht ik ook zoiets zien liggen bij de xenos....op jacht naar een krijtbord hahahaha

Nou ladies ik ga hier op mn laatste dag nog even aan de slag....mag wel lekker eerder weg want veel heb ik niet meer te doen :D
    Heb gister al zoveel overgedragen en vandaag alleen nog wat losse eindjes...
    Kreeg net wel van de meiden een leuk zomerjasje en voor het eind van de zomer begin herfst een super leuke bodywarmer met kaplaarzen....zo schattig!!! Helemaal mijn stijl en smaak....snik hahahahahaha
    Gelukkig zie ik ze de 22ste weer en de 29ste....

Nou dikke knuf xxx

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi!

Tp gaat door!! Woensdag ga ik onze beeb halen. :D

20. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Goed op je beeb passen dan hè panter! De komende 9 maanden!
    Heb vandaag op de buurjongetjes gepast... Naar school gebracht en opgehaald...ze zotte nu heerlijk een filmpje te kijken. Helemaal uitgeteld.. Schatjes zijn het toch.
    Hoop ook ooit met een kind op het schoolplein te staan!
    Nog 6 dagen wachten tot de meeste uitslagen.. Spannend.. Gelukkig Heb ik het druk genoeg in die 6 dagen..,zorgt dat ze wat sneller voorbij gaan...

Deel Deze Pagina