Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Panter iedereen in de war dus!! Maar ik duim voor een mooie positieve succesvolle geslaagde woensdag!!

Bedankt voor jullie dansjes!! Beeb danst hele dag al mee. Heel gek. Heeft ze dagen niet gedaan. Topdrukte in m'n buik.

Bob film is super gaaf!!! Erg mooi verhaal.

Zonnestraal fijn dat het goed gaat met je mannetje. Wel jammer dat jij lichamelijk nog niet fit bent. Duim voor snel herstel.

2. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hihihi op naar woensdag Panter!!!
    Dacht dat je het afgelopen week had gehad ☺

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Afgelopen week had ik de eerste baarmoederslijmvliesmeting. Dat bleek dik genoeg voor terugplaatsing, dus moest ik vrijdag starten met utrogestan. Woensdag is de terugplaatsing, mits de cryo's goed ontdooien.

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    * duimt voor goede ontdooide cryo's DUIM DUIM DUIM! *

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hahah Pantertje jou verhaaltje. Spannend woensdag beeb halen :D ik begin alvast met duimen.

Vlinder voor jou draaien mijn duimen ook.. Spannend allemaal weer.

Bob lekker genieten van je verlof :D het vlieg voorbij.

Kiyeko grr waar blijft ze????? Ik vond laatste loodjes echt te zwaar. Mijn buik was echt te groot kon niets meer. Lekker veel rusten meis.

Zonnestraal wat een knap ventje hebben jullie :D hopelijk herstel je snel.

Kipjes hoe gaat het met jullie??

DA ik hoop dat je snel kan genieten van het zwanger zijb.

Dreamer :( wat een rotnieuws. Hopelijk is toch alles goed met beeb. Hier daarom ook geen combi test laten doen. Brr duimen draaien

@ all: hier gaat alles goed. Ons prinsje is zon gemakkelijk kindje. Grrr om op te vreten. Lichamelijk ook weer helemaal opgeknapt. Ik was 22 kg aangekomen. En er is al 17kg af hihi.. Few more pounds to go!!!!! Vandaag lekker lange wandeling gemaakt met schatje junaman en hond hihi....mentaal gaat het ook steeds beter. Alleen veel last van angsten. Komt dit bekend voor??? Vibd het eng om auto te rijden met ons manneke. Ben nogal een scheurneus maar nu niet meer. Maar rij te voorzichtig nu.. Mmm ik ga even nieuwe fototjes in me album zetten.

Ik lees zoveel mogelijk mee . Maar vaak geen tijd om te reageren doei meusjes

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Yeppp nieuwe fotos staan in me album

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter dacht ook dat je de tp al gehad had!! nou heel veel succes woensdag!! en beebje ontdooit goed!!!

juna mooi manneke!! en al mooi veel kilo's kwijt!! die laatste kilootjes duren ff.. alhoewel ik ze er super snel af had.. maar ik lette op met wat ik door de weeks at en ik heb na me vakantie een paar weekjes geskeelerd en toen was ik de kilo's zo kwijt en nu ben ik er 4 extra kwijt!!

zonnestraal hoe is het met jou en je manneke??

nou dikke knuffel allemaal! werk ze morgen!!

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Girl, gaat goed! M'n lieve ventje nu al boven geboorte gewicht :D
    Voel me soms ook wel Bertha de Koe met al die borstvoedingen.
    Hoop dat hij snel eentje overslaat, maar ben er bang voor.
    Ikzelf voel me qua energie een wrak. Hoop echt dat m'n ijzertabletten snel z'n werk gaan doen.
    Hoest met jou? Spannende tijden hè voor een brusje! Wanneer ga je naar DD?

Juna, wat heerlijk dat je zo geniet!! Heeft jouw manneke darmkrampjes? De mijne wel, zo zielig!!!

Hier in 1 week tijd 12kg eraf!! Man man man wat hield ik een vocht vast zeg!! Nog 8kg te gaan. Maar 12kg in een week, mij hoor je niet klagen :D.

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juna, die angsten herken ik!! Het idee dat B.eau wat ergs overkomt zorgde voor de nodige (kraam) tranen :).

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer
    Sterkte lieverd. Dikke knuffel en ik drnk aan je

@panter
    succes woensdag. ik duim alvast !

@girl
    spannend weer !! Wanneer starten ?

@vlinder
    ik duim !!

@kiyeko
    jullie ukkie zit gewoon nog lekker warm in mama's buik hihi

@bob
    geniet lekker vsn je verlof meid !! Of verveel je je al ? Hihi bezig bijtje.

@zonnestraal
    fijn dat het goed gaat met jullie mannetje.
    Ons boeffie heeft vanaf de eerste week enorme darmkrampjes. echt heel zielig en je voelt je zo machteloos. Inmiddels de kinderarts en cb gesproken. Infacol geeft wat verlichting. kun je bij drogist kopen.
    Verder ben ik na 2,5 wk gestopt met bv omdat de productie afnam. sindsdien geven we voeding tegen krampen.
    helaas kun je verder weinig doen. na 3 mnd moet het afnemen.

@juna
    fijn dat alles goed gaat. ik ga zo ff in je album gluren.
    Ik vind het ook eng om te rijden hoor. boeffie slaapt sinds 4 dg op zijn eigen kamertje ipv naast ons in de wieg. vind ik ook nog steeds eng brrr.

@ kilo's
    hier ruim 13 kilo aangekomen. na een week al 10 kwijt.
    Nu nog 1,5 te gaan tot gewicht van voor de zwschap.

@ ego
    hier gaat alles goed. lichamelijk herstelt. bloeddruk weer goed.
    Boeffie doet het goed. is sl ruim een kilo aangekomen :)
    Helaas wel verl darmkrampjes dus sommige dagen is hij erg onrustig. verder een heerlijk ventje.
    wel ben ik enorm vergeetachtig en heb ik moeite gesprekken te voeren. heel raar.
    Zullen de hormonen wel zijn ?

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ons beebje heeft nog steeds geen last van krampjes ofzo heb wel inflacon ofzo in huis gehaald just in case. maar hij huilt aleen maar als ie honger heeft. Verschrikkelijk due angsten eh. kipjes wij hadden beeb na een week al op zijn eigen kamer gelegt vobd het ook eng. maar werd bij ieder geluidje wakker en ging elke x kijken hihi. En dat zal nog steeds wel de hormonen zinn hier ook nog errug vergeetachtig. en emotioneel. lichamelijk nergens meer last van. Wel klacht ingediend bij het zkh. junaman bleef maar doorhameren.

12. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning ladies!!
    Vandaag exact 40 weken zwanger! Had het stiekem gehoopt niet te bereiken en dat de kleine meid zich afgelopen week al had gemeld maar blijkbaar vind ze het nog veel te lekker bij mij in m'n buik. Ik voel me zelf gelukkig nog hartstikke goed. Eigenlijk geen last van kwaaltjes of klachten. Omdraaien in bed is niet echt makkelijk maar verder ook geen last van m'n buik. Vandaag maar eens chill-dagje ervan maken. Misschien ben ik nog wel gewoon veel te druk en onderneem ik te veel en vindt ze dat niet fijn ;).

Bob je eerste verlofdag is officieel begonnen!!! En gelijk geen kaartjes meer voor de nachttrein?? Bizar!!! Wat ga je vandaag voor leuks doen?

Juna wat een prachtig mannetje heb je op de wereld gezet zeg! Super! En fijn dat het zo goed met hem gaat! En wow wat ben je al een kilo's kwijt!! Bizar hé dat je lichaam zo snel weer verandert. Ik zit nu op bijna 14 kilo dus hoop ook dat het bij mij zo snel weer weg is. Fijn dat het fysiek en mentaal ook goed met je gaat. En denk dat het normaal is hoor dat je je zorgen maakt! Denk dat dat gewoon een drukke mix is van hormonen en moeder instinct. Komt vast snel een goede balans in. En anders aangeven hé. Niet onnodig met angsten blijven rondlopen!

Dreamer misschien gekke vraag hoor maar is 1 bloedtest genoeg om jullie deze uitslag te geven? Kan er een foutje zijn gemaakt en dat je een tweede bloedtest moet doen of het te bevestigen of hopelijk te zorgen voor een andere uitslag? Kan me voorstellen dat de grond onder je voeten zakt en dat je op automatische piloot hebt geleefd afgelopen dagen. Heb je net aan je omgeving het nieuws vertelt, krijg je nu een uitslag die je hoopt nooit te krijgen. Het is en blijft een kansberekening dus ik hoop ook gigantisch op een bevestiging dat jullie wondertje helemaal gezond is!

Vlinder je reageert dus goed op de meds. Hoe sta je erin? Ben je ontspannen? Weet jouw omgeving van deze poging? Ga jij maar lekker broeden!!

Zonnestraal lijkt me zielig om je mannetje pijn te zien hebben. Ik hoorde van de dames van het zwangerschapszwemmen dat er ook een homeopatisch goedje op de markt is tegen darmkrampjes. Bij de natuurwinkel te krijgen. Wel iets duurder maar schijnt ook super te werken. Misschien dat hij daar beter op reageert dan op Infacol. En jij ook al zoveel kilo's kwijt! Heerlijk! Vind je het borstvoeding geven zwaar? Hopelijk slaan de ijzertabletten snel aan! Veel biefstukjes met spinazie eten hé!!

Panter leuk om te lezen hoe jouw dag eruit ziet haha! My fingers are crossed!!

DA hoe is het afgelopen weekend gegaan??

Kipjes fijn om te horen dat het met jou en je kleintje ook goed gaat! Lekker van genieten!!

Weet iemand nog leuke kerstkadootjes voor op mijn lijstje? Er zijn lootjes getrokken in de familie dus tja dan moet ik m'n verlanglijstje wel ff bijwerken.

Fijne dag dames!!
    x

13. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zo'n banner die zegt dat je vandaag uitgeteld bent haha!! Zou ik dan bij die 5% van de zwangere vrouwen horen die op de uitgerekende datum bevalt?? Ik hou jullie op de hoogte!!

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kiyeko ik doe nog een dansje. Myn moeder is van mij op de uitgerekende datum bevallen hihi.
    Wij zijn bijna in mijn oude woonplaats gaan vandaag 2 huizen bezichten hijih ben zo blij.

Owh vroeg me trouwens af hoe het met annatje gaat??? Jij bent in gent geweest spannend

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    En bedankt voor de lieve reacties op me fotos hihi

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Kiyeko, ohhhhh hoop zo dat je vandaag gaat bevallen!! Ben zo benieuwd naar jullie meisje!!
    Ja bv valt me best zwaar: ben echt Bertha de Koe!! 8x voeden. B.eau mag 1 voeding overslaan maar is een Vreetzakje :D.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal: Hoop dat jullie kleine man snel een keertje overslaat zodat je kunt minderen met borstvoeding. Hoe voel je, je verder? En je man? Al gewend aan de kleine?

Juna: mooie foto's in je album meid!
    Wat heerlijk dat je zo intens geniet, en die angst kan ik me wel voorstellen, denk dat we dat allemaal wel hebben. Lekker genieten met zijn drieën.

Kiyeko: Enne.....? Ik hoop dat je op de uitgerekende datum bevalt! Heel veel succes alvast het kan nu nooit heel lang meer duren!

Bob: lekker verlof? Wat voor leuks heb je gedaan vandaag?

Vlinder: Hoe gaat het meis? Ik duim voor je!

DA: hoe is het met jou? Heb je nog meds? Wat zei het ziekenhuis?

Panter: duim, duim, duim,duim,duim!!!!

Ego: Vandaag weer de gehele dag gepoets, ja wel in fases want anders stik ik van de rugpijn. Slapen gaat hier voor geen meter meer, zodra ik in bed lig zit mijn neus potdicht grrrrr, ben niet verkouden maar neus zit gewoon docht zodra ik lig en slapen is dan erg lastig. Al homeopathische neusspray gebruikt maar daar krijg ik een gigantische bloedneus van pffff, nou ja effe volhouden dan maar.

Morgen komt de verloskundige op huisbezoek praten over de bevallen en mijn bevalplan. Morgenavond weer naar de verloskundigepraktijk dan een infoavond over de bevalling in het algemeen en welke pijnstillings er allemaal is ect. En woensdag op controle bij vk dan weer even spieken naar onze meid!

Nou ik ga maar eens koken, boerenkool met spekjes, en jus en een lekker unox worst mmmm.

Fijne avond meiden!

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, het wordt steeds zwaarder hè meis :(. Ik had ook vaak een dichte neus = zwangerschapskwaal helaas.
    Hier gaat het goed, mijn man gaat er 's nachts vaak uit zodat ik kan slapen en dat scheelt een hoop!!
    B.eau doet het prima!!

Dames, heb ff wat nieuwe fotootjes in m'n album....B.eau ipv geel een mooie roze kleur :D:D:D.

19. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve meisjes. Denk niet dat ik tot die 5% ga behoren die op de uitgerekende datum ga bevallen. Alleen drukke baby in m'n buik. Verder niet. Morgen controle vk. Ben eigenlijk wel benieuwd of m'n baarmoedermond al korter is en de boel weker is. Maar geen idee of ze gaan kijken. Wat is jullie mening over strippen?

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik ben gestript en 's avonds begonnen de weeën. Moet er wel bij zeggen dat ik 's ochtends licht bloedverlies had. Dus de bevalling was voor mijn gevoel al begonnen.....
    Anyway, ik ging al voor strippen bij 39wk ;). Dus ik zou het doen!

Deel Deze Pagina