Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal: wordt inderdaad steeds zwaarder, kan drie kwartier iets doen in huis, en moet dan echt even zitten want krijg dan veel last van mijn rug, ook slapen gaat helaas niet meer zo goed, maar ok dat hoort erbij! Ik hoop dat ze een beetje optijd wil komen, dus vanaf 37 weken mag het van mij!

Wat fijn dat de kleine het zo goed doet, en wat lief van je man dat die er in de nacht vaak uitgaat zodat jij wat bij kunt komen nog!
    Ik ga zo de foto's bewonderen.

Nou meiden vriendlief is sporten ikke spring lekker onder de douche!
    Vind het een hele uitdaging elke keer alles netjes bij te houden 'down under' ik zie het niet meer dus moet beetje op gevoel.....haha!
    Deze week lekker een keer naar de pedicure mijn voetjes laten verzorgen want ook dat is vrij lastig met een buik.

Fijne avond!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal fijn dat het goed met jullie manneke gaat!! jammer dat jij je nog niet top voelt... hopelijk helpen de tabletten snel!! geniet lekker van je manneke!!

ja erg spannend als ik eraan denk voor een brusje!!

kipjes en zonnestraal had gebeld naar dd voor afspraak maken maar dat hoef nog niet want ben al onder behandeling dus kom niet op de intake wachtlijst!! we willen rond april/mei beginnen!! moet het liefst 4 weken van te voren bellen voor gesprek en uitgangsecho.. maar 2 weken van te voren kon ook nog wel zei ze... moet gewoon ff kijken ivm me cyclus..

kipjes dat zijn inderdaad je hormonen hoor vergeetachtigheid nu nog.. ik had dat ook nog heel slim haha.. gaat weer over hihi..
    fijn dat je mannetje het zo goed doet!!! heerlijk van genieten!!

kiyeko je maakt het spannend hoor!! tja leuke kadootjes.. leuk badjasje voor de kleine, leuke sokjes of rompertjes, leuke spaarpot zoiets??

juffie dus druk aan de poets... leuk woensdag jullie meisje weer zien!!

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve dames,

Kiyeko al babynieuws???
    *draai een x in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met zucht, stap nu rond als een gans zo gaat de BEVALLINGSDANS :D*

@juna heerlijk dat je zo geniet meid!!!

@zonnestraal hopelijk werken de pilletjes heel snel en kun je voor 1000% genieten ipv de 999% die je geniet :D
    Hier ga ik ook bv proberen dus benieuwd of ik me ook gesponsord voel door Campina :D

@Panter nog maar 1 dag...spannend meid!!!

@DA voel jij je al wat beter??

@dreamer weet je al een datum?? Dikke knuf bikkel!!!

@girl spannend een brusje!!!!! Gaaf!!'

@juffie lekker gluren...heerlijk!!! Geniet ze!!

@hier nieuwe matrassen en nieuw beddengoed op het bed...wat een luxe en ik heb echt voortreffelijk geslapen, ondanks m'n vochthandjes die lekker tintelen...
    Verder ben ik de meelees modus...vandaag thee leuten bij m'n mams en vanaaf lekker naar m'n schoonouders....
    Dus doe alles op standje rustig :D
    M'n mannetje is bijna door de kluslijst heen...dus alles is bijna klaar en het is prachtig geworden...hij heeft echt overal z'n best voor gedaan...dus ben super blij! Vluchttas is ook bijna klaar...heb nu maar 2 tasjes gemaakt, de luiertas met baby knof spullen en een tasje voor ons...
    Matrasbeschermer, heel erg sexy ligt nu op het bed met extra zeiltje...
    Donderdag weer naar de vk voor controle...

Nou ladies dikke knuf!!
    Ik ga m'n mannetjes brood klaar maken voor z'n werk
    Xxx

4. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas Bob. Geen nieuws.
    Wel bagger geslapen. Ze is zo actief. Ze doet me gewoon echt pijn met dat geschop en gedraai. Kontje steekt gewoon omhoog uit m'n buik. Bizar om te zien. Vandaag dus maar weer chillen.

Fijne dag allemaal lieve meisjes.

5. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies, vraagje. Ik kan meedoen aan een wetenschappelijk onderzoek om met 41 weken te worden ingeleid. Zie index trial . Wat zouden jullie doen? Kan iemand mij de voor- en nadelen vertellen van inleiden of moeder natuur afwachten?

6. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Nou....ik kan je dat zeker vertellen...maar moet ik even de tijd voor nemen om dat helder op te schrijven. Ik ken de indexstudie ook wel. Zal ik je er een privebericht over sturen morgen?

Ik heb de afgelopen 2 dagen een training gehad...was erg interessant en echt heel veel informatie!
    Nu afwachten tot de uitslagen morgenmiddag van de onderzoeken bij manlief. Heel spannend...uren kunnen niet snel genoeg gaan wat mij betreft...Pff.
    Ben erg moe...dus hoop dat ik een beetje slaap vannacht.

7. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag!

Ik ben internet aan het afspeuren voor info en m'n gevoel is eigenlijk wel dat ik gewoon de natuur z'n ding wil laten doen maar natuurlijk wel tot op zekere hoogte en tot een bepaalde periode! Inleiden is ook niet zonder risico's en ik lees dat het percentage kunstgrepen en keizersnedes stuk hoger is omdat je lichaam er gewoon nog niet klaar voor is/was.

Ik wil eigenlijk nu eerst heel graag weten of mijn baarmoedermond al rijp is en of er dus al wat gaande is. Of dat misschien alles nog pot en potdicht zit. Ik wil op basis daarvan denk ik vervolgens een keuze maken.

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik ben ingeleid met 42 weken.. ik geloof dat de weeen heftiger zijn dan wanneer ze natuurlijk komen. De hartslag van J ging op den duur ook reageren naarmate de weeen langer duurden en heftiger werden. Daarom werd er ook ingegrepen. Maar dit is mijn visie. Succes met kiezen Kiyeko..

zal de rest ook ff lezen en reageren

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna wat een prachtig kereltje!! Ik vond het in het begin ook eng om auto te rijden.. maar dat went wel snel..

Dreamer wat een vreselijk nieuws meid.. pffff... hoop dat het uiteindelijk mee valt.. ik duim op goed nieuws!

Zonnestraal, dat gevoel blijft helaas nog wel even.. ik kreeg pas meer rust toen ik met de bv ben gestopt. Naar mijn idee vreet het voeden op verzoek enorm veel energie van de moeder. Ik kon er niet tegen, voedde om de 1,5-2 uur. Probeer de rustmomentjes te pakken die je kunt! Hier ook na 3 maanden geen krampjes meer.. is idd weinig tegen te doen, we gaven van die vsm druppeltjes, maar echt de pijn wegnemen lukt niet..

@kilo´s ik heb nog 12 kilo zitten.. snif.. was 26 kilo aangekomen en de eerste zoveel waren er zovanaf. (giga veel vocht oa). Nu nog veel borstvoedingsvet op mijn armen, gezicht en buik.. kleding maat (of 2) groter dan voorheen. Maar nu weer begonnen met sporten en gezonder eten, geen suiker in de thee etc. Hoop dat ik het kwijt ga raken.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko strippen werkte bij mij niet.. en deed ffing veel pijn dus zou het zelf nooit weer doen, dan wacht ik liever.

Juffie krijgen we het scheer verhaal weer? Hihi.. ik heb het op een gegeven moment opgegeven.. met een schaar wat bijgeknipt maar geen motiefje meer. Durfde toch geen sex meer te hebben op het laatst dus ach.. hihi

Gilr spannend weer beginnen!! Wij hebben het er ook wel eens over, maar willen wachten tot J 2 is geweest..

Kiyeko verlanglijstje: rompers, leuk shirtje-vestje etc. Hydro´s (i het begin echt stapels en stapels gebruikt, nu eigenlijk nooit meer. Eeh.. hand-voet afdruk setje, fotolijstjes voor beeb foto´s, eehh.. muziekdoosje.. eeh... moet ik doorgaan?

Bobje lekker genieten van je verlof!! Ik had ook 2 tassen, paste bij mij echt niet in 1 tas!

Zonnestraal zal zo jouw foto´s ook ff bekijken!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko ik ben met 41 weken ingeleid.. was er blij van.. aangezien me vocht alleen maar meer werd en ik bijna niet kon lopen van het vocht en pijn in me voeten... ik ben alleen ingeknipt omdat de bevalling niet meer te lang mocht duren omdat hartslag iets zakte.. had wel erge rugweeen maar met de voorweeen thuis steeds had ik al vaak pijn in me rug dat ik dus dacht dat het begon.. was blij dat het 41 weken was aangezien elina ook al erg stevig was toen..

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Elisa spannend meid morgen! Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht! Heel veel sterkte alvast!!!

Panter ik duim voor een mooie tp morgen!!! Fingers crossed!

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja spannend inderdaad voor een bruse..

katek wij reserveren al voor de donor.. helaas al 2 keer moeten betalen en tegen het einde van de reservering starten we dus.. wil gewoon niet nog een keer een paar honderd betalen en dit kunnen we alleen maar via belasting terug vragen, dus krijgen we niet alles weer.. en ik wou graag tussen 2 kindjes ongeveer 2 jaar willen.. niet helemaal in onze situatie nog te bepalen natuurlijk.. maar hoop dat het lukt voor ons nog een keer aangezien we maar 1 ivf kunnen doen, omdat de donor dan niet meer beschikbaar is en we niet verder willen met andere donor..

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh ja tuurlijk, daar zitten jullie idd mee.. niet bij stilgestaan..
    Wel jammer dat de donor daarna niet meer beschikbaar is!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Idd Katek het scheerverhaal....Hahaha! Zo komen er steeds meer dingen waarvan ik denk "ok hoe gaan we dit handig doen...." En daar is dit er een van. Wil het toch proberen zolang mogelijk vol te houden.....hoe weet ik nog niet, dus dacht wellicht hier tips van de ervaren zwangeren onder ons haha!

Vanavond info avond gehad bij de vk over bevallen. Super interessant en vriendlief zat echt met zijn oren te klapperen. Zitten we daar krijg ik weer een giganische bloedneus wordt ik zo moe van, morgen maar eens vragen wat ik daarmee moet.... Hij vond het erg 'fijn' zo weet hij ook een beetje wat er ongeveer komen gaat. Morgenvroeg weer naar de vlos voor controle, zal wel goed zijn vol me prima! Hopelijk kan ze nog wat leuke plaatjes schieten van onze meid.

Nu maar proberen te slapen, lukt me al een paar nachten niet pffff, afgelopen nacht last gehad van buikpijn....waar dat vandaan kwam geen idee, maar 's morgens was het weg.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Elisa: succes morgen meis! Spannend idd!

Panter: Hopend op een mooie tp voor jou morgen!

Disneyland: Uhm sorry ik weet even niet meer wie (videlsje?) er naar Disneyland was geweest, maar hoe was het? Lekker kunnen ontspannen? Praten en alles los kunnen laten? Enne natuurlijk wat magie in een koffer mee teruggenomen.....? Hopelijk was het fijn en hebben jullie samen even alles kunnen vergeten.

17. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!!!

Panter heel veel succes vandaag!!!!!

Elisa jullie ook sterkte vandaag!

Kiyeko ik weet niet of ik zolang zou kunnen/willen wachten denk dat ik zo bang en onzeker zou worden dat het fout afloopt..
    Ben al zo'n stresskip..

Bob lekker geslapen op de nieuwe matrassen?

Juna wat goed dat je zo'n lieverd heb mogen krijgen scheeld enorm veel als alles wat makkelijker en soepeler gaat..

Hier druk aan het spuiten zaterdag 2de echo, voel mijn eierstokken alweer behoorlijk..
    Straks weer naar acupunctuur.
    Verders veel aan het werk heb mijn basisopleiding gehaald.
    En op het werk is een behoorlijk mensen tekort dus moet veel werken.

@all fijne dag vandaag!!!

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @kiyeko ploperdeplopdeplop :D
    Kom maar klein meisje je mama en papa en alle meisjes hier zijn erg nieuwsgierig naar je :D
    Is het nog vol te houden meis??
    Ik zal vandaag nog een paar dansjes voor je doen, hopelijk helpt het iets :D

@Panter succes vandaag met het ophalen van jullie beebje!!!
    Duimen draaien!!

@Elisa succes meid vandaag!!!

@dreamer weet jij al een datum lieverd?? Knuffel!!

@DA al minder misselijk??

@juffie veel plezier met gluren vandaag!!

@hier lekker aan het genieten...dus lieve ladies lekker in de meelees stand :D
    Dikke knuf xxxx

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen vlinder :D
    Matrassen liggen fantastisch met door het carpaal tunnel syndroom slaap ik een 1,5u en dan weer wakker van de pijn en dan weer even slapen en weer wakker...
    Maar donderdag naar de vk en daar even vragen of ik via de ha zoon pols brace kan vragen...
    Maar ik mag absoluut niet klagen dus dat doe ik ook niet :D

Succes meid met het spuiten en zaterdag een hele goede echo!!

Knuf xx

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vlinder hoop dat er veel mooie follikels mogen groeien!

Bob ik had dat ook met mijn handen.. Zo dik door al het vocht. Had er idd met name snachts last van.

Deel Deze Pagina