@panter Yahoo!! Klinkt goed broedkip Nu lekker op je nest kruipen!! @juffie goed nieuws!! @videsje jammer dat jullie regen hadden...maar wel heerlijk samen weggeweest! Spannend de uitslagen!!! @dreamer hè bah!!! Ik vind dit zooo erg rot...pfffff en dit is wel ware marteling meissie wachten tot 10 dec....vind het zo klote voor je!! Dikke knuffel!!! En ik ben voor een hele positieve uitslag...duimen draaien!! @juna ga zo gluren @ook bij jou al wat rustiger?? @hier nieuwe moodlampen binnen, heerlijk!! Boodschappen gedaan, luiertas van Johnny cash besteld, beschuit en muisjes staan in de kast en vandaag de diepvries vol gestopt met soesjes met pure, melk en witte choco met muisjes Huisje opgeruimd, baby fotoshoot geregeld en een leuk mutsje daarvoor besteld...family fix in de auto gezet... Heerlijke rommeldag gehad...soms zoooo lekker Ga nu bank hangen lieve meiden!! Een dikke knuffel voor jullie allemaal Xxx
Goedemorgen Ik heb weer kaartjes hoor voor de nachttrein Heeeeeerlijk! Ga er zo uit en een beetje beneden rommelen... Dus lieve dames goedemorgen alvast
Goodmorning ladies, Ik meld me weer zonder nieuws. Helaas. Tjee zeg kleine meid heeft er geen zin in. Lees net dat het het winterse weer eraan zit te komen dus hopelijk is dat voor haar geen reden om nog langer te blijven zitten hihi. Gisteravond heel veel pijnscheuten en krampen en dacht echt van jaa vannacht gaat het gebeuren. Maar nee hoor vanochtend normaal wakker geworden. Nu nog wel veel druk en steekjes onderin m'n buik dus misschien komt er eindelijk wat op gang. Ik denk voor 80% zeker te weten dat ik niet mee doe met het onderzoek! Nog bedankt voor je nadere toelichting Elisa! Top! Ik heb gister nog de verloskudnige aan de lijn gehad en een vriendinnetje gesproken die gynacoloog is en op basis van alle info besloten dat ik gewoon niet hartstikke gezond in het ziekenhuis ga liggen. De kans is nl aanwezig dat ik eerst geprimed moet worden en daar moet je uitgaan van een gemiddelde van 3 dagen. Ik kan toch niet 3 dagen, misschien wel langer, in een ziekenhuisbed liggen op een zaal met meerdere vrouwen. Dat gaat mij echt geen rust en ontspannen gevoel geven. Als ik nou al helemaal rijp ben dan is het een ander verhaal want dan weet je gewoon dat je je maandagmorgen meldt, je vliezen worden gebroken en je aan het infuus komt en diezelfde dag je kindje nog in je armen vasthebt. Maar tja...we weten dus niet hoe het er bij mij van binnen uitziet. Het is heel gek om hier zo mee bezig te zijn. Als je nou gewoon medische reden hebt dan is het zo en dan onderga je alles wat het beste is voor jezelf en je kindje maar nu je de keus hebt is het echt lastig! Maar dit wordt het verhaal wat ik mrogen aan de vk ga vertellen en misschien stelt zij al voor om inwendig onderzoek te doen om de belangrijkste vraag te beantwoorden maar eigenlijk beinvloedt je dan het onderzoek. Heb net nog een keer gebeld met de verloskundige en voor maandag een afspraak gemaakt om te gestript te worden als ik nog niet bevallen ben. Had eerst afspraak op de dinsdag staan maar wil toch naar de maandag op exact 41,0 weken. Vriendinnetje die gynacoloog is raadde dat ook aan omdat de wetenschap wel heeft aangetoond dat kindjes die de 42 weken voorbij gaan toch wel wat meer risico lopen. Zij adviseerde mij wel om mondig te zijn er vol voor te gaan dat ik voor 42 weken bevallen wil zijn. Dus eerst 2x strippen en anders toch naar het ziekenhuis om het inleiden te starten. Pff wat een verhaal al weer en merk dat het druk was in m'n hoofd afgelopen 2 dagen en ik nu weer wat rust krijg. Hopelijk was het allemaal niet nodig en beval ik gewoon voor aanstaande maandag. Misschien krijg ik wel gewoon een heel mooi verjaardagskadootje.....
Inderdaad wel vroeg! Ik heb vannacht alleen maar gedroomd over alle mogelijke scenario's...zo stom.. Afwachten dus nog...verder weinig bijzonders te melden...lui dagje vandaag..lekker met blaadjes en boekjes op de bank en een kop thee!
Dreamer beetje kunnen slapen vannacht nu de kogel door de kerk is wat betreft vervolg onderzoek? Is er een reden dat je pas 10 dec terecht kan? Is het gewoon druk of adviseren ze deze periode wachten ook om dingen een plek te geven en over dingen te kunnen nadenken? Al kan ik me voorstellen dat je jezelf ook helemaal gek kunt maken met zolang nadenken. Ohh vind het zo niet leuk voor jullie! Hoop dat de kansberekening onnodig veel zorgen heeft gegeven en jullie wondertje gezond is, hartstikke gezond is! Juffie wat fijn om te lezen dat alles goed was met jullie ukkie! En je ook weer goed laten voorlichten. Hier vond manlief het ook heel fijn. Vannacht wat beter geslapen? Bob hoe was het bij de vk vandaag? Weer vroeg wakker zag ik. Hopelijk moet de rust nog beetje in je komen. Vocht ken ik wel. M'n handen staan gewoon strak en doen echt zeer bij buigen 's ochtends. Maar gelukkig trekt het dan wel weg. Moet altijd denken aan mensen met reuma..das ook geen pretje zeg. Maar wat ben je gister druk geweest zeg. Even gegoogled naar je luiertas maar ziet er stoer uit! Leuk! En dus allemaal lekkere dingetjes gemaakt en de vriezer gevuld. Heerlijk smullen! Heb je newborn fotoshoot geregeld of als de baby al wat ouder is? Zonnestraal hoe gaat het nu met je? Acupuncturist vroeg nog naar je. Ga lekker genieten van je mannetje. Juna wat een onwijs gaaf kaartje!!! Super!! En lekker toch dat het bloedverlies reuze meevalt. Lijkt me helemaal niets om gewoon 6 weken nog te vloeien joh. Ik ben echt anti maandverband maar vrees dat ik er over een paar dagen toch aan moet geloven. Ga lekker genieten van je knapperd!! Kate wat heerlijk hé al die verschillende fases van je meisje. Al kan ik me ook wel voorstellen dat het allemaal wel heel snel gaat. Lekker van genieten dus en alles vastleggen op foto en film. Elisa verrot hoor dat het ziekenhuis dingen beloofd en het niet nakomt. Beloof dan niets want als je in de mmm loopt dan 'verheug' je echt op afspraken in de hoop op meer duidelijkheid. Hoop dat ze die jullie snel kunnen geven. Bedankt nog voor je mailtje hé! Lief! Panter wow dat klinkt goed! Nu rustig aandoen en lekker gaan broeden hé!! Wanneer mag je testen? En moet je nog medicijnen gebruiken? Videlsje jammer dat het zo druk was in Disneyland en slecht weer. Daar hoop je dan niet op hé. Verbaasd me ook. Het is gewoon november, geen schoolvakanties waarom dan nog zo onwijs druk. Maar wat je zegt, je bent er ff lekker uitgeweest en nu gewoon weer vol ervoor gaan! Alvast heel veel succes aanstaande dinsdag! En tja wij zijn naar dusseldorf gegaan. Ik zou gewoon alles afbellen, vragen naar de wachtlijsten, kijken naar de afstanden en dan keuze maken. Alle ziekenhuizen kunnen waarschijnlijk wat voor je betekenen maar zoek uit op welke termijn en hou er rekening mee dat je er regelmatig heen moet en wat dus het handigst is voor jullie! Vlinder Spannend hoor!! Overmorgen al gewoon de echo!! Ik duim op een mooi resultaat! Ik gister ook weer bij de acupunctuur geweest. Waarschijnlijk de laatste keer en mega onwijs veel naaldjes gehad. Ze kon niet op meer plekken prikken om bevalling op te wekken haha. Zelfs een naaldje gehad in m'n kleine teentje tussen je velletje en je nagel. Heel gek plekje! Ook hoest met die leuke meneer die je laatst had ontmoet ?? Kadootjes: thanks voor de inspiratie. Ik bedoelde alleen kadootjes voor mezelf. De kleine meid heeft al een mega verlanglijstje hihi. Nou ik ga eens ff douchen, beetje strijken en dan lekker met een onwijs dikke Linda mezelf settelen op de bank! Fijne dag dames!!
kiyeko, je meiske zit gewoon lekker bij je. Kan me wel indenken dat je nu ook eindelijk wel een wil weten wie ze is. Kom maar kleine meid!!! Hier heel stom hoor, maar toen ik hoorde: 12 cellig...was ik toch teleurgesteld. De vorige embryo was een morula en die heeft het ook niet gered. Deze is in het stadium voor de morula...durf geen vertrouwen te hebben dat zo'n cryo het wel gaat redden. Is het een gedachtenkronkel van mezelf dat deze slecht is? "maar" 12 cellen...pffff. Vorige TP noemden ze een topper, deze noemden ze goed. Bah had ik er maar niet naar gevraagd...weer wat geleerd, een mens moet niet alles willen weten.
ohh probeer snel deze gedachte te verdrijven Panter!! Think positive!! Think positive!! Think positive!!!
Panter, ik vond 12 juist super klinken en dacht, dit gaat hem worden! Lees vaak over 8 of 10. Plus dat je lichaam nu heel rustig is en dus super kan broeden. Ik heb er vertrouwen in meis! Kiyeko, ze laten je doorgaans niet verder dan 42 weken lopen. Weet je het beleid van jullie zh daarover? Vwp doen ze pas vanaf 16 weken, dus vandaar zolang wachten. Maar aangezien een vlokkentest geen 100% zekerheid geeft en een vwp wel, wacht ik liever 3 weken dan nog 25 weken in onzekerheid. Plus dat het veiliger is. Het wachten is zwaar, maar komen we ook wel weer door. En als de uitslag goed is, dan blijft het nog spannend. Een waarde bij mij is heel slecht en dat kan wijzen op een slecht werkende placenta, groeiachterstand, zwangerschapsvergiftiging en vroeggeboorte. Allemaal bekende dingen voor ons dus. We hopen keihard dat het allemaal goed is en goed blijft gaan
Ik hoop keihard met je mee Dreamer!! En wat betreft het beleid. Ik loop niet in het ziekenhuis hé dus ben 'afhankelijk' van het beleid van de verloskundige praktijk dan volgens mij. Zal het morgen wel eens vragen.
Lieve meisjes even een zwaaitje *zwaai* @kiyeko hahaha nog geen baby nieuws Jij hebt een veeeeeel te lekker buikje voor je kleine meisje Als zelfs de dansjes niet helpen...ik hoop dat ze snel komt! @hier op visite en lekker eten met de meiden, heerlijk!! Bij de vk was alles super! Ze ligt vast in m'n bekken en m'n bloeddruk was geweldig! Tja en die enorme tintelingen en pijnlijke handen die zijn we na de bevalling weer kwijt dus mij hoor je niet Liefs en een knuf voor jullie allemaal!
Goed nieuws Bob! Lekker genieten! Panter geen zorgen lekker broeden 12 cellig is helemaal niet slecht! EGO: vanmiddag de laatste baby dingen gehaald, pampers en voeding en geboortezegels alvast op de enveloppe geplakt. Nu is alles helemaal echt klaar, o nee ik moet de vluchttas nog een keer volgooien, doe ik komende week ook nog wel. Verder veel last met lopen van rechterbeen zo nu en dan, kleine meid ligt met haar hoofdje op een zenuw van mijn been, waardoor het kan zijn dat mijn been het 'ineens niet meer doet van de pijn' heel bizar zosnel zij haar hoofdje weer de andere kant op draait is er niets meer aan de hand. Ziet wel grappig uit volgens mij zo loop ik volkomen normaal en ineens schiet het erin dan loop ik als een kreupelen, mensen achter mij zullen wel denken 'ja,ja vreemd' haha. Verder denk ik af en toe 'het zal toch wel echt een meisje zijn toch?' Hebben echt alles meisjes-achtig tot de roze enveloppe aan toe haha!
Juffie die pijn heb ik ook in m'n been. Mega pijnlijk. Het schiet er gewoon in. Maar dat doet de kleine meid dus. Weet ik dat ook weer !! Heerlijk toch dat je alles binnen hebt. Ik heb december zegels gehaald voor geboortekaartjes. Haha lekker knieperig hè. Scheelt 10 cent per kaartje en iedereen gooit envelop toch weg. Wij hebben de enveloppen niet in huis maar heb envelopstickers gemaakt. Dus straks gewoon ff uurtje vouwen en plakken en op de bus ermee.
Inderdaad Kiyeko dat doet jullie kleine ukkie. Mijn buurvrouw heeft vorig jaar zelfs op krukken gelopen, die kleine duwde zo hard op die zenuw dat was echt zielig. Bij mij schiet het er af en toe ineens in, net hoe ze ligt of draait. Ik heb het sinds een kleine 1,5 week dus vroeg dat giseteren aan de vlos, kleine duwt met bolletje op de zenuw. Kan er pijnlijk zijn he! Hoop dat je meisje snel komt.......spannend hoor!
Kiyeko, helaas was er de "klik"niet in het echt. Hij is wel heel vriendelijk maar gewoon als vriend. HIj was volgens mij nog niet over zijn ex heen. Kiyeko jeetje ze mag nu wel eens gaan komen heh hihihihi.
@goedemorgen lovely ladies, Kiyeko al baby nieuws?? Kom maar lief meisje we zijn nieuwsgierig naar je @hier zo richting zussie en lekker met m'n kleine neefje spelen en bijkletsen heerlijk!!! Dus weer een dagje heerlijk op pad Lieve meiden een dikke knuf en kus Xxx