Niets nada noppes . Straks afspraak bij verloskundige. Ben benieuwd of ze me misschien vandaag al kunnen strippen. Denk echt dat ze verjaardagskadootje gaat worden. Fijne dag Bob!!
Spannend Kiyeko! Wanneer ben jij jarig? (Ik denk dat de onze ook mijn verjaardagskado wordt, weet niet waarom ik heb zo,n gevoel.......ben jarig op 23 december.....)
Effe ego... Heb behoorlijk last van mijn rug.. Heb echt het gevoel dat mijn eierstokken opknappen staan. Ben erg moe en down.. Moet morgenmiddag komen voor de 1ste echo. Ben erg benieuwd.. Kiyeko ze houdt je wel in spanning hè!!! Juffie zou wel het allermooiste kado van de wereld zijn 😃 Is het zoiezo al natuurlijk maar is wel extra bijzonder op je verjaardag.. Dreamer sterkte!!!!! @all lieve meisjes fijne dag!!! Panter spannend!!!!! Duim duim duim duim!!!!
Vlinder, morgen 1e echo, wat spannend!! Laat je het ons ff weten?? Ik duim voor een mooi aantal follikels!! Dreamer, het is gewoon oneerlijk! Al zoveel moeite en in de MMM en nu dit erbovenop . We gaan je door de weken heen sleuren hoor meis!! Panter, 12cellig is super! Maar ik snap je teleurstelling. Maar dit beebje deelt zich beter in jouw warme BM dan in een koud bakkie . Ook, op naar de volgende man . Is het rustiger qua ex? Kiyeko, pffff waar blijft ze!!! . Je hebt een veel te fijn buikie! Bob, alles goed? Knuffel!! Juna, wat een leuk geboortekaartje!! Hoe gaat het met je? Hier alles goed, energie komt wat meer terug! Al 2x buiten geweest met man en kind. Dan ben ik zo trots en blij! Nog steeds is er het besef er niet helemaal! Kraamtranen genoeg hier . Oh en m'n Beau'tje heeft nog steeds krampjes, zo zielig!! Maar wordt wel minder gelukkig.
Zonnestraal al naar buiten geweest 2x, pronken met je fijne gezin!! Je hebt het dubbel en dwars verdiend zo'n fijn gezin. Pronken hoor meid, zou ik wel doen!!! Dreamer, moet veel aan je denken. Hoop toch zo dat dit allemaal goed af gaat lopen. Wat krijg jij het voor je kiezen de afgelopen tijd. Dikke knuffel en ik stuur heel veel positieve flow jouw kant op in de hoop dat het meewerkt aan een goede afloop. Kiyeko, pfff wat duurt dat lang zeg!! Zal zometeen op zoek naar de kabouterdans die het op gang gaat brengen. DA hoe gaat het met jou? Lukt het wat zonder medicatie?
Hier istie dan nog een keertje, speciaal voor kiyekobeeb: Dansen allemaal!!!!! kabouter plop-De Kabouterdans - YouTube
panter ik duim heel hard voor een plakbeebje!! juffie ik heb dat ook gehad dat ze op een zenuw in me drukte... niet erg prettig gevoel haha.. gewoon rustig aan doen.. kiyeko je houd de spanning er wel in hoor!! wordt tijd dat beebje komt!!succes nog ff.. hopelijk duurt het geen dagen meer.. vlinder spannend de 1ste fm.. succes alvast hopelijk een goeie opbrengst!! zonnestraal fijn dat je weer opknapt!! heerlijk he zo wandelen!! zielig als ze krampjes hebben... hopelijk is het snel over... nou meiden fijn weekend allemaal!!
Zonnestraal: Lekker hoor, heerlijk genieten saampjes! Girl: pijnlijk kan dat zijn ja, ach nog paar weken houd ik wel vol. Ego: Vandaag begonnen met klaarmaken van de 'vluchttas' beetje vroeg maar ja ik dacht kan maar gedaan zijn. Hebben de ervaren bevallen dames tips wat handig is om in de tas te doen? Prettig weekend meiden!
Vlinder: vervelend he die klote hormonen! Ik had daar ook altijd zo'n last van. Hopelijk heb je mooie follikels en is het, het allemaal waard! Sterkte en succes meissie! Laat je lekker verwennen!
Vlinder spannend morgen. Ik duim hard hoop dat ze goed aan het groeien zijn. Panter lekker aan het broeden???? Heb je vrij genomen of gewoon aan het werk. Ook voor jullie draaien myn duimen. Het is je zo gegund. Bob gezellig dagje gehad?¿ Girl hoe gaat het met Elina¿? DA hoe is ie meis?? Hopelijk kun je eindelyk genieten. Willen jullie trouwens het geslacht weten??? Hier.. Druk druk hihi. Heerlijk aan het genieten van ons wondertje. Hij is zo gemakkelijk.....hij heeft nog geen last van krampjes gehad. Heb er wel alles voor in huis. Maar gelukkig maar. Morgen lekker bij mijn mams logeren met kleine prins. Junaman gaat weekendje weg met zyn neven. Bedankt voor jullie reacties op de fotos. Beeb komt snachts alleen nog om half 6. Geef de laatste fles om half elf. Heerlijk hiji
Juffie, tip: lipgloss!!! Juna, wat heerlijk dat je zo geniet!! En wat fijn geen krampjes bij de kleine. Hier wel helaas, maar lijkt nu minder te worden (met de nodige middelen). Panter, ja ik geniet ENORM!!! De binnenkant van geboortekaartje in m'n album. B.eau met m'n man . De onderkant (navelklem) staat er niet op hoor . De buitenkant was een buikfoto van mij.
Kiyekobeeb wanneer kom je nou? Ik dans zo hard?.. In mijn praktijk werkt het wel, heb 72 u dienst, tot zondag 5 uur. De eerste 24 uur heb ik al de benen uit mijn lijf gerend.. Als de komende 48 uur ook zo zijn val ik zondagmiddag dood neer denk ik... Verder hier nog steeds geen uitslagen van bloed etc. @juna en en zonnestraal, blijven genieten meiden! @panter...hou dat kleintje goed vast hè! @juffie, je kunt t maar klaar hebben toch! Nou...afwachten of die tel rustig blijft...
Zo dames ff ego. Middag doorgebracht in het ziekenhuis. Had vanochtend extra controle bij de verloskundige omdat dinsdag m'n bloeddruk te hoog was. En ja hoor vanochtend dus nog weer hoger. Ik moest dus op consult in het ziekenhuis. Me daar 's middags gemeld, bloedgeprikt, 3 kwartier aan CTG gelegen, echo gehad en conclusie was dat ik en het kindje het super goed doen en er niets aan de hand is. Gelukkig dus maar maar wel ff stressvol. Verder het verschil meegemaakt tussen het beleid van de verloskundige en het beleid van het ziekenhuis. M'n verloskundige wil me 'pas' met 41.0 strippen en ik word eerder doorgestuurd dan 42.0 tenzij medische redenen ontstaan. Maar het ziekenhuis daarentegen wil dat het kindje vor 42.0 geboren is en ik me al met 41.0 meld in het ziekenhuis. Twee verschillende meningen dus waar je dan als zwangere tussenstaat. Ik dacht tot vanmiddag dat ik afhankelijk was van het beleid van mijn verloskundigepraktijk maar vanmiddag is me duidelijk geworden dat als IK beslis dat IK wil bevallen ik vanaf 41.0 zelf het ziekenhuis kan bellen om opgenomen te worden. Wel een fijn idee maar ook weer niet fijn dat ik tegen m'n verloskundige in ga. Daar heb je toch afgelopen weken mee doorgebracht en doe je straks ook de nacontroles. De arts in het ziekenhuis gaf aan dat dit hun beleid was en waarom maar dat ik zelf moet doen wat m'n intuitie mij zegt en dat ik me door niemand moet laten leiden. En m'n verloskundige zegt dit is ons beleid en je hebt geen keus. Misschien stom hoor maar vind het eigenlijk niet correct wat de verloskundige zegt. Geef ook gewoon aan waarom er pas vanaf week 42 wordt doorgestuurd maar laat de keus bij de zwangere vrouw. Het is haar lichaam, haar gezondheid, haar kindje en de gezondheid van haar kindje. Maar goed...weer veel om over na te denken met als belangrijkste richtlijn dat ik niet voorbij 42 weken wil komen. Heb me ingelezen, me laten voorlichten etc etc over de risico's voor kindjes en dat ga ik gewoon niet lopen. Ze is volgroeid, ze is af en kan prima leven buiten mijn lichaam. Dus ik heb nu 3 opties voor mezelf heb opgesteld: 1. Maandag inwendig onderzoek en ik zit potdicht. Dan bel ik maandagmiddag nog het ziekenhuis dat ik dinsdagochtend wil worden opgenomen. Word ik geprimed (duurt gemiddeld 3 dagen) en vervolgens ingeleid (duurt 1 dag) zodat ik op 41.5 ongeveer ga bevallen. 2. Maandag inwendig onderzoek en ik kan gestript worden en binnen 24 uur beginnen de weeen. Ik word dan begeleid door de verloskundige en ga met 5 cm ontsluiting naar het ziekenhuis om daar poliklinisch te bevallen. Dan hoop ik dat ik woensdag mama ben, dus op 41.3. 3. Maandag inwendig onderzoek en ik kan gestript worden maar het heeft geen succes binnen 24 uur. Dan bel ik dinsdagmiddag het ziekenhuis dat ik opgenomen wil worden. Woendagochtend opname en omdat ik ontsluiting heb, hoef ik waarschijnlijk niet geprimed te worden en word ik gelijk ingeleid en word ons meisje waarschijnlijk ook woensdag geboren dus op 41.3. Maar goed laat de kleine maar gewoon voor maandag geboren worden...scheelt een hoop gedenk en frustraties haha.
Vlinder heel veel succes morgen!! Ik duim op een mooie echo!! Zonnestraal super dat je energie terugkomt! Heerlijk lekker eruit met je mannen! Hoorde dat het volgende week gaat sneeuwen. Wordt het sneeuwkettingen om de bandjes van de kinderwagen Fijn dat de krampjes minder zijn. Nog steeds aan de infacol of nog wat anders geprobeerd? En tja je kaartje is super maar dat had ik al verteld! Erg mooie foto geworden op de arm van je man. Panter bedankt voor je dansje! Maar doe je wel rustig aan! Misschien moet jij de dirigent zijn voor de andere dames en gewoon vanaf een stoel het ritme enzo aangeven. Je moet lekker broeden! Dat is voor nu het belangrijkste!! Juffie vluchttas staat hier nu sinds 1,5 week ook klaar. Wat heb je er al in. Dan zal ik eens kijken wat ik nog extra heb. Juna wat een voorbeeldig kindje zeg!! Heerlijk zeg jouw verhalen. En fijn dat je gewoon je nachtrust hebt! Super! Hoe waren de huizen die jullie bezichtigd hebben? En lekker naar je mams toe dus. Ga er onwijs van genieten! Elisa jij dus lekker druk. Verloskundige gaf ook al aan dat ik bovenaan het lijstje sta haha. Ik zit in ene praktijk met heel veel vrouwen en vandaag heeft er iemand dienst die op zich niet m'n voorkeur heeft maar zaterdag en zondag heeft een hele leuke meid dienst dus hoop dat zij mij mag helpen met de bevalling. Werkze en breng maar veel gezonde mooie babietjes op de wereld! Fijn weekend meisjes!!
@kiyeko... Ik zal mijn best doen! Pb me anders even welke vk je zit.. Ben wel benieuwd..altijd leuk die insidersinformatie.. Nu lekker met een kopje thee op de bank. En op tijd naar bed, zonder elisaman, want die is een nachtje weg voor zijn werk..
Kiyeko v springt zich suf danst in de box maar nog geen baby voor jóu hoop dát er voor maandag baby nieuws is.... All zwaai
kiyeko maar je bloeddruk is te hoog dat zegt toch genoeg om te gaan inleiden?! ik was blij dat het met 41 weken gebeurde omdat ik gewoon bij zkh liep.. want als de vk zei we laten je doorlopen tot 42wk als er niks aan de hand is dan had ik dat zeker gehad, maar ik had gigantisch veel last van me dikke voeten die pijn deden en ik bijna niet kon lopen van het vocht.. voor de rest was er bij geen hoge bloeddruk niks.. en jij hebt dat wel en toen ik altijd in het zkh liep zeiden je juist dat je daar erg mee moet oppassen op het laatst en me schoonzusje heeft het ook gehad met 39 wk.. 5 dagen later dan mij bevallen, die was gewoon op en ook hoge bloeddruk en die is direct door gestuurd voor inleiden... ik hoop dat je eruit komt!! maar ik hoop dat je niet tot maandag nog hoeft te wachten succes!!
Nee Girl was kantje boord en dan is het protocol extra laten checken in het ziekenhuis. Was vanochtend 120/90 en in het ziekenhuis 120/80. Onderwaarde van 95 is reden voor opname is me verteld. En tja lichamelijk heb ik geen klachten maar ik wil gewoon niet dat ons meisje risico loopt door langer dan 42 weken zwanger te zijn. Maar kan me heel goed voorstellen dat als je klachten hebt je blij bent dat je ingeleid wordt.