kiyeko wat de waarde van opname moet zijn weet ik niet.. zou kunnen 95.. maar inderdaad ze lopen meer risico na 42 weken is mij ook verteld.. ik had verder eigenlijk ook geen klachten.. alleen het vocht.. maar als ik bij vk was geweest dan was ik zeker nog niet met 41,1wk bevallen..
Nee daar hebben ze idd een heel ander beleid in dan het ziekenhuis. Gek toch eigenlijk. Het gaat toch om de gezondheid van moeder en kind. Maar goed ik weet wel dat ik voor mezelf kies en dan echt schijt heb aan het beleid van de verloskundig. Voor week 42 is ons meisje geboren
Kiyeko, daarom vroeg ik dus naar het zh beleid Ik ben ingeleid en met 6,5 uur bevallen. Gerekend vanaf het spontaan breken van de vliezen, toen begon het pas. En ik was pas 37 weken. Je bent wel te optimistisch over bevallen na inleiden wat ik lees. Dat kan ook dagen duren namelijk. Als ze je vliezen kunnen breken (3-4 cm) dan gaat het wel snel. Succes met vertellen aan de vk! En geniet van het laatste weekend met zn 2-en!
Nou hier ook kaartjes voor de nachttrein hoor pfff....al de zoveelste nacht dat ik niet kan slapen. Ik weet niet wat het is, kan gewoon niet de slaap krijgen, kan niet lekker meer liggen, mijn neus zit constant verstopt als ik lig, doe geen oog dicht zo. Dus ik dacht sta maar op dan.....net een kop thee gezet, even beneden tv kijken en wellicht dat ik het dadelijk nog eens probeer..... Nog iemand kaartjes voor de nachttrein? Bob?
**inbraak** Hoi meiden, Ik zie dat jullie naar DA vragen dus zal even hier melden dat ze gister wederom is opgenomen in het zkh omdat ze is uitgedroogt. Hopelijk is ze snel weer beter en komt ze gauw hier weer verhaal doen en kletsen. Minniemouse **uitbraak**
He gatver wat erg voor DA!! Waarom mag ze nou niet genieten? Sterkte meid, hopelijk gaat het snel beter.
Dreamer weet niet of ik optimistisch ben hoor. Dit is wat de gynaecoloog me gister heeft uitgelegd. In 90% van de gevallen wordt bij inleiden (dus vliezen breken en aan infuus) kindje dezelfde dag geboren. Dus daar ga ik dan maar vanuit. Fase ervoor -primen - kan idd dagen duren. Gatsie DA! Dat hadden we niet afgesproken. Sterkte!!
kiyeko toen ik me moest melden woensdag voor inleiden kreeg ik een veter voor de ontsluiting die was er bijna niet.. dus ze konden geen vliezen breken.. de volgende ochtend had ik 2cm en toen vliezen breken dat was dan half 8 s'ochtends toen ging bij mij het infuus snel steeds omhoog want er zat geen schot in.. en toen ging daarna vlot rond de middag ongeveer ruggenprik gevraagd daar eerst 40 min wachten en toen ik hem had en beneden weer was had ik na een half uur volledig ontsluiting.. dus hier ging het wel snel maar inderdaad wat dreamer zegt het kan ook dagen duren helaas.. dreamer hoe gaat het met jou?? en met je beebje?? hoe gaat het met jullie meisje?? wordt al mooi groot!! da heel veel sterkte!! hopelijk ben je snel beter en mag je lekker nar huis! weet niet meer wie het vroeg hoe het met ons meisje gaat?! maar het gaat heel goed met haar ze heeft gisteren de eerste langs de tafel gelopen ze is al erg ondeugend, maar ook super lief en lacht super veel!! voor de kerst mag ze nog afzwemmen dus heb er veel zin aan!! hoe gaat het met de meiden en alle beebjes??
Kiyeko heb je al ontsluiting?? Of heb je nog geen inwendig onderzoek gehad?? Ik had 2 cm en volledig verweekte bmmm. Dus om half 4 smiddags hebben ze ne vliezen gebroken. Om half 5 begonnen zelf de weeen. En om 23.42u was babyboy er hihi.....dus hoop dat je al wat ontsluiting hebt. Girl wat gaat dat hard zeg ppffttt wel leuk. Lekker genieten DA ppfftt wat een ellende meis. Sterkte en een dikke knuffel All ja we boffen met zon makkelyk mannetje. Nou ga nu gezellig met me zus na de stad fyn weekend
@DA jeetje wat een heftig bericht!!! Potver mogen jullie dan echt niet genieten...pffffff....shit zooi!!! Hopelijk knap je gauw op en mag en kun je gaan genieten!! Heel veel sterkte en beterschap meissie!! @Dreamer ik vind je zo sterk!!! Ik hoop zo erg dag jullie na de uitslag ook echt mogen gaan genieten!! Knuffeltje voor jou lieverd!! @Panter zit je goed op je nest? @juna lekker genieten van jullie mannetje!! @girl jeetje wat gaat het hard met jullie meisje @zonnestraal al weer een beetje op de been? Lekker pronken met jullie mooie mannetje!! @mona hoe is t met jou?? @juffie wat balen dat je zo tot slaapt!! Hier is het niet veel beter hoor Was ook vroeg vanochtend...maar dat komt door de grote hoeveelheid vocht die ik vast hou...doet echt zeer aan m'n vingers en voetjes maar ja na de zwangerschap is het weer over dus dat hou ik mezelf voor Hopelijk heb je vanmiddag nog een dutje kunnen doen @kiyeko wat stoer en wat goed dag je voor jezelf op komt meid!!! Jij en je beebje zijn het belangrijkste!! Ik hoop dat jullie meisje zich morgen aandient!!! Heel veel sterkte meid!! @vlinder hoe is het met jou??? Gaat het nog goed met de eierstokjes?? @toen was m'n hoofd leeg...sorry Hier wezen shoppen met m'n mannetje, nieuwe schoenen gekocht, waar de vochtpootjes nog even in kunnen Verder kwamen de geboortekoekjes binnen en hebben we december zegels gekocht voor de geboortekaartjes... Verder hebben we vanaaf een gezellige verjaardag en morgen krijgen we lieve vrienden op bezoek Druk weekendje maar super gezellig!! M'n mannetje ligt nu onder een dekentje even lekker te slapen en ik hang met m'n nieuwe slof sokken voor de buis Nou lieve meisjes, een dikke knuf en een heerlijk weekend toegewenst!!! Xxx
Hier vanmiddag in het ziekenhuis geweest.. In mijn rechter eierstok zitten 15 stuks die ook al best groot zijn.. In mijn linker zaten er 3.. Baarmoederslijmvlies was ook goed kwa dikte.. Punctie stond gepland voor donderdag wordt nu waarschijnlijk woensdag. Vorige x had ik ook dat mijn rechter beter functioneerde. Maandag weer terug. Hier straks nachtdienst.. @all hele fijne avond allemaal!!
Da wat vreselijk! Hoop dat je je gauw beter mag voelen zodat je kunt genieten zoals je dat hebt verdient! Kiyeko gaat nu niet lang meer duren! Geniet van je nachtrust nu het nog kan! Bob, weer kaartjes voor de nachttrein of sla je vanavond over? Girl wow al afzwemmen? Knap! Vlinder klinkt goed meid! Had de tweede poging ook ongeveer dat aantal en toen 7 eicellen. Duim voor een goede oogst! Juna geniet ervan! Hier lekker relax weekend!
Goedemorgen meiden, Stonden op pagina 2 en dat kan niet natuurlijk @katek nee geen kaartjes voor de nachttrein maar we hadden gister een heerlijke gezellige verjaardag dus lag er pas om 2uur in Dus vanochtend tot 8u liggen slapen en nu aan het wachten op vrienden die hier met hun 2 meiden komen eten... Dus een heerlijk druk maar gezellig weekend. @vlinder wat een super goed nieuws!!! Op naar een top punctie woensdag!!! Nog even goed broeden op al die mooie eitjes @lieve andere meiden fijne zondag!!! Xxx
Nog geen baby nieuws ladies! Denk niet dat ik een extra verjaardagskadootje krijg. Wordt morgen gestript. Ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte! fijne zondag allemaal!
Succes morgen Kiyeko en gefeliciteerd met je verjaardag. DA beterschap meid hopelijk knap je snel op. Dreamer denk aan jullie! Panter ik duim voor goed nieuws op 5 december! Mooi sinterklaas cadeau. Vlinder succes met de punctie. Bob lekker genieten van je verlof heerlijk. De rest knuffel allemaal.
kiyeko gefeliciteerd! en succes morgen!! wat voor plan heb je voor jezelf nu? omdatt je morgen gestript wordt?! dikke knuffel aan iedereen!!
Morgen word ik idd gestript en dan kijk ik het 24 uur aan zodat ik eventueel dinsdag voor 17.00 uur het ziekenhuis kan bellen met het verzoek dat ik opgenomen wil worden. Maar dat laat ik dus afhangen van het resultaat en m'n eigen gevoel. Ik hou jullie op de hoogte.
Gefeliciteerd kiyeko!!! Hieperdepiephoera!!!! Succes morgen.. Girl spannend om straks weer te beginnen.. Ricmar hoe gaat het met jou??? DA sterkte meis... Bob en juffie voor jullie komt het ook steeds dichterbij 🎈🎈 Elisa hoop dat je deze week wat meer te horen krijgt. Het is allemaal zo zenuwslopend .. @ll About myself.. Morgen weer echo en bloedprikken.. Voel mijn rechtereierstok behoorlijk, staat veel druk op.. @all fijne avond!!!😘
Kiyeko, sterkte morgen en nog van harte met je verjaardag!! Vlinder, spannend!! Benieuwd hoe het er morgen uitziet. Hier alles goed! Wanneer zou ik kunnen testen? Cryo was 4 dagen oud...ben de 16de met utro gestart. Ik vind eigenlijk dat ik een week na tp wel kan testen...7+4=11...dan zou ik ongeveer 11 dpo zitten qua tijdsspanning. Iemand raad?
@hieperdepiep lang zal ze leven in de gloria!!! Gefeliciflappert lieve kiyeko!!!! Ben je vandaag lekker in de watten gelegd en heb je leuke dingen gekregen?? @Vlinder spannend!!! Ben benieuwd naar morgen...hou wel je eierstok in de gaten ivm overstimulatie... @Panter gewoon gezond verstand zou zeggen wacht nog even...ik had op dag 14 nog een negatieve test en op dag 16 ineens een heel licht streepje.... Maar als je meerdere keren wil en kan testen dan had ik niet op hete kolen gaan zitten maar gewoon getest... Tja aan zoon loos antwoord heb je ook niets hahahaha Gewoon je hart volgen meid... Xxxx