Vlinder hier alles rustig deze ronde ei benut en dubbele inseminatie gehad zie verder kaartje onderaan, moet nog even geduld hebben
Elisa heb een gewetensvraagje. Zou jij met alle kennis die je hebt vanwege je beroep moeder natuur afwachten tot 42 weken en dan doorgestuurd worden naar het ziekenhuis om te worden ingeleid als er niets is begonnen? Of zou je met 41 weken naar het ziekenhuis gaan om te worden ingeleid? Was ik even benieuwd naar.
Kiyeko nog van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag! Leuk gevierd en leuke dingen gekregen? Succes met de keuze maken wat betreft de bevalling!
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Heb m'n verjaardag niet gevierd. Doe ik nog wel keertje in de zomer. Van m'n schat wel mooie kadootjes gehad en hij had slingers opgehangen. Voelde me dus toch een beetje jarig.
Lieve kiyeko, ik denk dat ik de natuur nog een kans zou geven.. Maar dat heeft wel met meerdere factoren te maken.. Je moet wel zeker weten dat de conditie van de kleine goed is. Dat betekent dat hij nog lekker beweegt en voldoende vruchtwater heeft. Vaak heb je in de komende week sowieso een controle waarbij dat wordt gecontroleerd. Maar het is zo afhankelijk van je eigen gevoel.. Dus ga af op je intuïtie als moeder...dan maak je altijd de juiste keuze...welke dat ook is... Dikke knuffel!
All: hier nog in t ziekenhuis, vandaag weer wat kunnen eten zonder te spugen, gelukkig maar anders had ik vandaag een sonde gekregen. Diëtist komt nog langs voor iets van een voedingsschema, dus ben benieuwd. Kiyeko nog gefeliciteerd
Strippen is gelukt!!! Helemaal blij haha. Deed totaal geen pijn. Had nog klein tutje aan m'n baarmoedermond maar ook al 3 cm ontsluiting. Alles voelde mooi zacht aan. Verloskundige was zeer positief dus hebben tegen elkaar gezegd tot straks want zij had dienst 😊!!
Da wat heb je het zwaar meis. Niet leuk hoor!!! Hopelijk voel je je snel langdurig beter en kan je een beetje gaan genieten. Kiyeko, ssssspppaaaaannnnnnnneeeennndddd!!! Zet hem op!!
Pff heavy hoor DA! Hopelijk mag je snel weer maar huis. Is toch fijner dan in het ziekenhuis te moeten zijn. Denk aan je!! Knuffel. Panter kan je trouwens niet helpen aan testdag. Zou gewoon je gevoel volgen. Elisa bedankt voor je reactie. Ik wacht nu moeder natuur af. Heb weer hoop gekregen door m'n 3 cm ontsluiting.
Panter, ik denk aan je!!! En duim me suf!! Alle positiviteit stuur ik naar jou toe!!! DA, pfffffffff wat klote!!! Wil dat je kunt genieten!! Kiyeko, nou meis....doe je tas maar alvast in de auto . Kiyeko beeb komt eraan . Vlinder, wauw 15 follikels aan 1 kant.....goede oogst zeg!!! Kan me voorstellen dat je er nu wel last van krijgt!!
@even een vraagje...ben echt helemaal opgezwollen door het vocht...m'n voeten dien zo pijn dat lopen bijna niet gaat...voel me ook niet echt topfit, beetje lastig uitleggen niet ziek of zo maar een beetje onbestemd gevoel... Heb ook een beetje opkomende hoofdpijn maar dat kan ook komen doordat ik me een beetje zorgen maak... Moet ik even de vk bellen?? Ik ben normaal niet zo maar moest net oom huilen met manlief aan de telefoon...die zei wacht nog 1 dagje is het morgen nog steeds zo of erger dan direct bellen.... Wat vinden jullie? Ik kan niet zelf rijden naar de verlos omdat ik zulke zere dikke vingers heb dat ik nog amper kracht heb... En manlief kan nu niet weg op het werk....daarom zei hij wacht nog even.... Ik weet het even niet...heb een ook een druk weekend gehad... Tja twijfel... Help Thanks!!
Bob, bellen!! NU! Bij echte zw.vergiftiging kan je doodgaan...of je kind...en dat kan binnen een aantal uren gebeuren. Zo is mijn mama haar 1ste kindje kwijt geraakt en heeft zelf ook bijna het leven gelaten...met dat afwachten.
Hoi hoi!!!! Ooh wat spannend kiyeko!!! Succes!!! Hier weer geweest inmiddels zijn het 20 eieren.. Maar deze arts vond dat ik toch nog even moet broeden. Mits mijn waardes in mijn bloed hoog zijn dan krijg ik woensdag punctie anders woe terug voor een echo en dan vrijdag de punctie.. Maar lichamelijk ben ik het alweer zat.. Heb last van mijn onderrug. Ze zei ook dat mijn eierstokken naar achter liggen dus dat het klopt dat ik het daar erg voel. #klaaggezangstoptweer# Liefs allemaal
@bob, inderdaad bellen! De klachten kunnen passen bij zwangerschapsvergiftiging, maar dat weten ze pas zeker als ze je bloeddruk meten en urine checken. Niet afwachten dus...en het zekere voor het onzekere nemen...
Net gebeld...mag om 5u even langs komen... Bloeddruk is iedere x erg laag (laatste 98/62) dus ben benieuwd... Voel me een beetje bezwaard want ik moest hier het spoednummer voor bellen...ik ben normaal niet zo bellerig Hoop dat ik zo m'n schoenen aan krijg Laat weer wat weten als ik wat weet...
Goedzo bob!! Je kan beter voor niks bellen dan te laat. En het feit dat je niet zo bellerig bent is mooi, maar je moet wel goed op jezelf (laten) passen.