Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #3061 DarkAngel25, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    Panter: ja had t zwanger zijn ook anders voorgesteld dan dit... Hoop dat de psych me een beetje kan helpen.

Ben aan t duimen voor je panter! Hoop echt met heel mijn hart op een babypantertje!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, pffff wat erg zeg! Eindelijk zwanger en dan zo ziek...bah en oneerlijk!!
    Dikke knuffel!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goh DA ik heb het zo vreselijk met je te doen! Vind het echt zo verschrikkelijk naar voor je/jullie! Ik hoop toch echt dat ze een of ander wondermiddeltje uit een kastje trekken waardoor je wel kan genieten. Laat het een lichtpunten zijn dat jullie beebje wel goed groeit......

En ik me druk maken om maagzuur......slaat ook nergens op natuurlijk!

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Lieve DA meis hoop zo van harte dat het onderhand ophoudt en eindelijk eens kan genieten

En ook voor jou lieve panter hoop ik zo dat deze ronde raak is!!!! En mooi dit weekend testen hoe voel je je????

Ego sorry lees gewoon mee. Maar ben zo druk. Bod gedaan op een prachtig huis nu onderhandelen. Deze week ook weer aan het byverdienen hihi....en zo erg aan het genieten van ons prinsje. Staat nieuwe foto in me album

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    haakt weer in :)

bob voel je je weer wat beter? wel goed in de gaten houden hoor beter teveel zeuren dan te weinig.

panter duim voor je meid!

da wat erg is het toch allemaal voor je hopelijk kunnen ze toch iets meer voor je betekenen in het ziekenhuis, trouwens met de inhaak van minnie mouse die ik ook ken vermoed ik dat wij uit hetzelfde dorpje komen:D

verdere dames hopelijk gaat alles goed met jullie:)

Hier vanpchtend weer naar het ziekenhuis geweest en uitslagen gehad, ze hebben welgeteld 1 dode zaadcel gevonden! wat betekent dat ze een tese gaan doen we hebben gekozen voor nijmegen en gaan nou wachten op onze eerste afspraak en dan zien we het wel weer.
    Verder doe ik jullie gewoon volgen en een beetje mee kletsen af en toe ;)

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve dames,

Nog steeds niet helemaal mezelf...snipverkouden, keelpijn en vannacht ook mega krampen en harde buiken gehad...zat om half 3 al beneden maar ze zijn nu weer weg...
    Dus loos alarm...nu wel een heel druk meisje in de buik :D

@DA meissie wat vervelend dat je niet kan genieten nu!!! Hopelijk wordt het snel beter wel erg leuk om te horen dat het met jullie ukkie wel goed gaat!!

@panter brrrrr....ik vind het zo spannend voor jullie!!

@videlsje nou wel een uitslag in ieder geval, balen dat het zoon shit uitslag is...
    Hopelijk brengt de tese heel veel zwemmers mee, mijn duimen draaien voor jullie!!!

@kiyeko is er al nieuws???? Hahahaha jullie meisje houd nu al van een grand entree :D

@juffie hier aan de omeprazol...en af en toe een rennie

@lieve, lieve, lieve andere meisjes ik denk aan jullie!!
    Ik sta in de spaarstand en hopelijk klets ik gauw weer de oren van jullie kop :D

Dikke knuf
    Xx

7. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen nieuws. Draai me nog keertje om. Kijken of ik nog beetje slaap kan pakken. Tot straks.

8. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff ego. Net slijmprop verloren. Hoe blij kun je zijn met zoiets ranzigs hihi. Hopelijk weer een stapje in de goede richting. Kom maar door met die weeën!!!!!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haha kiyeko!! Hopelijk gaat het nu echt beginnen hoor!!!

10. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Kiyeko spannend!!!
    Bij mij duurde het nog een week na het verliezen van dat behangplaksel....

Hier vanochtend weer voor een echo geweest nu ineens toch kans op overstimulatie.
    Dat konden ze namelijk maandag niet inschatten... (yeah right)
    Na 14.00 uur word ik gebeld of de punctie doorgaat vrijdag..
    En of de waardes in mijn bloed goed zijn of te hoog...

Panter spannend ben je de dagen aan het afturven???😉

Bob beterschap meis!!!

Videlsje voor jou ook een dikke knuffel!!
    Al die tegenvallende uitslagen zijn zo killing..

@liefs meiden!!!

11. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa Vlinder!!! Behangplaksel! Daar lijkt het idd op! Ik was al aan het zoeken naar iets om het uit te leggen aan manlief haha!
    Maar verrot zeg dat je misschien overstimulatie hebt!! Ik duim voor je dat de punctie wel doorgaat! Kun je het nog voorkomen? heb wel eens gehoord genoeg drinken en rusten! Sterkte!

Bob hoest met jou? Goed op jezelf letten hé! Ga maar veel dutjes doen vandaag en komende dagen.

En DA hoe gaat het vandag met jou? Bloeduitslagen al terug van je lever? Ennuh niet sorry zeggen hé!! Je moet nu even op jezelf letten en niet op ons!! Zorg maar goed voor jezelf en je uk!!

Juffie heb je nog iets gekocht voor het maagzuur?

Wow Juna jullie hebben gewoon een bod gedaan!! Super!! Ennuh wat versta jij onder bijverdienen?? Je bent toch nog niet aan het werk?? Prachtige foto van jullie mannetje!

Tjee Videlsje dat is niet de uitslag waar je op hoopt! Hebben jullie al een afspraak staan voor in Nijmegen?? Sterkte met het verwerken van deze uitslag en deze nieuwe stap in de medische malle molen! Denk aan je!

Controle bij verloskundige ging goed. Bloeddruk was goed en hartje van onze uk klonk goed. Toen weer inwendig onderzoek gehad. Ook deze verloskundige vond het voor een eerste kindje super mooi uitzien. Schijn heel zacht en soepel weefsel al te hebben en de baarmoedermond is al bijna helemaal verweekt. Ontsluiting vond zij net als haar collega afgelopen maandag ook 3 cm. Ze heeft baarmoedermond naar voren getrokken en me nogmaals goed gestript. En tja nu is het wachten weer begonnen. Ga zo maar dutje doen en lekker ontspannen. Ik hou jullie op de hoogte!!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik ben weer thuis. Bloed was nog niet goed, dus heb een hele rits aan afspraken mee gekregen.

Nu lekker rustig aan doen.

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @kiyeko en??? Heeft de 2x strippen geholpen?
    Ben benieuwd!

@DA jeetje wat heftig!! Hoop dat je vanaf nu thuis kunt gaan genieten van je zwangerschap en niet meer steeds naar het zh hoeft!! Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf en je ukkie!!

@wat is het rustig hier hahahaha
    Steeds staan we op bladzijde 2 :D

Hier kaartjes voor de nachttrein, gister bijna alleen maar liggen slapen...voel me vandaag iets beter...nog wel keelpijn en verkouden en heel veel vocht vast houden maar ach zolang de koorts naar weg is en ik me iets beter voel...
    Ga straks in bad heb ik me voorgenomen...heerlijk kan ik nu al naar uit zien :D
    Alle spulletjes komen ook steeds binnen dus de geboortebedankjes, geboortesticker voor op het raam, luieretui welke ik heb laten maken komt ook wegens deze week binnen...dat maakt een hoop goed :D
    Probeer deze week ook de opa en oma manden klaar te hebben als kado voor hun steun, ze worden erg leuk!

Nou meiden ga hier nog wat rondstruinen en dan beneden even tv kijken en ontbijten en dan heerlijk in bad....

Goedemorgen en ik hoop dat je niet meer reageert kiyeko dat zou betekenen dat het eindelijk is begonnen :D
    M'n duimen draaien meid!!!

Xxx

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hier boefje aan het voeden

En guess what lady's.
    Wy hebben het huis gekocht!!!!! Nu alles regelen met de bank etc. En dan kunnen we nog in myn verlof overhuizen yoehoeeeee. Het is is helemaal af echt geweldig alleen ander kleurtje op de muur. Ben zo gelukkig lekker om de hoek bij mijn mams

Bob goed rusten meis. Wanneer moet je op controle?

DA meis jou word ook niks bespaard :( sterkte xxx

Panter hoe voel jij je?

Videlsje. Hadden jullie deze uitslag verwacht???? Wanneer vind de tese plaats?

Zonnestraal hoe is ie met jou? En kleine B?

Shittt sorry vergeet nog steeds alles

Zwaai zwaai meiden

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kiyeko hoop dat het strippen heeft geholpen succes

16. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas nog steeds geen baby nieuws.

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oh gossie wat laat ze lang op zich wachten. Wanneer gaan ze je inleiden???

18. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Nou toch morgen de punctie..
    Dus wordt weer spannend!

Bob jij bezig bijtje..😃

Kiyeko hebben ze al een plan van aanpak gemaakt voor je?

DA jeetje meis wat een gedoe allemaal zeg.
    Het is je zo gegunt dat je er ook van kan gaan genieten..

Juna gefeliciteerd met jullie huisje.

Juffie maagzuur is ook echt heel vervelend dus kan me wel voorstellen dat je eff klaagt.

@all fijne dag

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, wat een eigenwijze dame zit er in je buikje. Is ze er nog niet!!!

Vlinder, sterkte morgen. Op naar en goede oogst!!!

20. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    nou nu kiyeko die kleine vind het wel heel erg fijn bij jou hoor :p

wij zijn hier nou ook zo op mijn nichtje te het wachten die zit nou ook al een week naar de uitgerekende datum en wat heeft ze er toch de balen in :)

Maar hadden wij deze uitslag verwacht? nee niet echt omdat de laatste keer de bloeduitslagen heel erg slecht waren en ze ons eigenlijk al een beetje aan het voorbereiden waren op het donor gebeuren.
    Maar eigenlijk ben ik wel een beetje opgelucht dat er nou een beetje schot in de zaak zit en een beetje hoop nog ik weet dat met de tese er nog steeds een kans is dat ze natuurlijk niks of te slecht kwaliteit vinden maar ze gaan in iets doen.
    Maar we worden opgeroepen als het zo ver is dus nee ik weet niet wanneer of hoe lang het nog kon duren, ze zeiden wel dat door de feestdagen het waarschijnlijk pas januari werd en dan pas horen we wanneer de operatie plaats vind dus kan nog wel even duren denk ik zo, dus hopelijk eind volgend jaar dat ik dan kan beginnen met ivf..

Deel Deze Pagina