Juna: gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis, wat ontzettend fijn voor je! Zonnestraal: och erm ding last van krampjes, is er echt niets tegen te doen? Moet dat vanzelf overgaan? Ja zwangerschapsdoofheid bestaat echt hoor.......ahum haha! Bob: gelukkig gaat het langzaam wat beter met je, wat goed slapen al niet kan doen he! Ik doe geen oog meer dicht....maar geeft niet ik hou nog wel even vol! Kiyeko: Zal het nu dan eindelijk zover zijn.....? Ben zooooo benieuwd! Hebben al sinds gistermiddag niets meer gehoord dat moet goed nieuws gaan geven......! All: Morgen gaan we de box opbouwen, heb ik zin in! En we gaan even 'proberen' hoe de maxi cosi in mijn auto moet met die gordels, bij mijn vriends auto hebben we een familie fix dus dat is een makkie maar in de mijne gaat dat niet. Verder nog een feestje morgenavond en zondag gaat de vriend van mijn zusje foto's van ons maken! Hij is hobby fotograaf en kan echt mooie foto's maken, dus ben erg benieuwd! Iedereen een fijn weekend!
Kiyeko spannend!!!! ego: Hier test met grijs streepje op plek van teststreep, even dik als controlestreep. Niet op de foto te krijgen...maar ik krijg wel hoop zo
@Panter ik wil nog niet teveel hopen maar het kriebelt gewoon in m'n buik, zou het dan nu eindelijk zo mogen zijn en mogen blijven!!! Ohw ik gun het jullie zo erg... Mijn duimen draai ik blauw meid, ohw wat een mooi Sinterklaas cadeau!!! @kiyeko...hahaha geen nieuws!!! Hoop dat je heerlijk ligt te puffen...en hopelijk eten jullie heel snel beschuit met roze muisjes!!! Ik vind het zoooo spannend, kiyeko aan het bevallen @lieve meiden dikke knuf voor jullie allemaal!! Xxx
Oeh, kiyeko...spannend! Komt vast helemaal goed! @panter...de duimen draaien hier! Hier verder alles rustig..hard gewerkt de afgelopen dagen...nu gelukkig het weekend vrij!
Hier punctie achter de rug.. Deed zeerder dan de vorige x. Ze hebben 18 eicellen gevonden nu afwachten hoeveel er ook echt goed zijn om te gebruiken. Voor de rest erg suf en krampen in mijn buik. Hopen op een terugplaatsing maandag..
Vlinder. jeetje 18 eicellen!!! Das erg veel hoor!! Hopelijk veel mooie embryo's en cryo's! Lekker rustig aandoen nu!!
Zo vlinder broedkip...18 eitjes Wow respect en ik snap dat dat pijnlijker was... Nu rustig bijkomen en je in de watten laten leggen @Panter morgen weer testen?? @ook knuffeltje voor jou en kleine S. @elisa...fijn weekend meid!!! Hier zometeen even tussen de 4 muren vandaan en even op visite bij de schoonfamilie en neefjes... Heerlijk! Knuf voor jullie allemaal
Panter, gewoon doortesten, ik heb goede hoop Duim duim. Kiyeko, ik hoop dat je aan het genieten bent van jullie wondertje! Vlinder, wauw dat zijn er veel! Hou goed in de gaten dat je niet alsnog overstimulatie krijgt. Ik duim voor goede emmies. Bob, fijn dat je goed slaapt nu! All, hier vanmiddag onze arts uit de kliniek gesproken. Ze schrok van het nieuws. Ze vroeg of er met de test rekening gehouden was met een tweeling, want ze twijfelde of het een hematoom of een tweede vruchtzak was Zo, dat nieuws kwam even binnen! Ze dacht dat ze dat wel gezegd had, maar nee dus. Ik ben echt flabbergasted. Zou wel een hoop verklaren. Maar jeetje.. Had maar 1 ei, dus zou 1 eiig geweest zijn dan. Maandag moet ik naar mn eigen gyn en ga daar even overleggen wat ik nu moet doen. Want als het idd een tweeling was, kan dat wel verklaren waarom mn hcg 2x zo hoog was. Het zou een hele andere uitslag geven. Niet dat het op dit moment iets zou veranderen. Ze kunnen het nu niet controleren, dus de punctie gaat gewoon door. Maar jeetje.. Het is wel even wat. Het is dat ik het zelf meemaak allemaal, zou bijna denken dat het fictief is zo raar als alles bij ons loopt. Nou ja, ik heb weer wat anders om over na te denken Verder gaat het goed hier en genieten we volop!
Kiyeko: tis stiiil aan de overkant! Juna gefeliciteerd met jullie paleisje! Panter ik blijf ook hoop houden! Duim duim duim Vlinder jee wat een oogst! Zit vast en zeker een tp bij! Lekker relaxen! Juffie babies zijn vaak al erg warm van zichzelf. In het begin volstaat een piyama en deken ev met kruik. En anders kun je de kraamverzorgster vragen tzt. wij hebben slaapzakken van hema, blijven ook zacht. Maar klein maatje hadden we Isi ofzo van baby dump. Weet niet of ze die in winter versie hebben. Maargoed ik zou nog even wachten en kijken als de beeb er is. Videlsje ik duim dat ze iets kunnen vinden! Bob haai schat! dreamer jee dat is weer een heel ander verhaal zeg! Hier alles goed, erg druk met werk..
Dreamer: jeetje inderdaad zeg kan me voorstellen dat je denkt 'wat?' Kiyeko: Ooooooooo spannend hoor. Heb al wel 100x gekeken op forum ben zo vreselijk benieuwd! Hopelijk zijn jullie al lekker aan het genieten. Slaapzak: idd niet gekocht doen we later mocht dat nodig blijken. Buik: die hangt vanaf vandaag heel laag, heel raar hoe die 'ineens' zo gezakt is.
panter die kv 2 voor 5 zijn niet zo goed meer sinds hun vernieuwing lees helaas steeds meer slechte verhalen hier, zou de Etos 2 voor 5 proberen, die zijn beter volgens gebruikers op dit forum... ik duim stug door... Vlinder ik duim voor een goed resultaat(oogst) ego hier in de ellendige wachtweken
@ricmar ook toevallig, panter mag officieel ook pas 5 dec testen...wel leuk hoor 2 sinterklaaskadootjes erbij Sterkte meid met wachten... @juffie lekker geshopt?? @kiyeko hahahaha het is nu wel heeeeel erg lang stil Is jullie mooie meisje er al?? @dreamer wat een bizar verhaal...ik heb het 2x moeten lezen...nou weet ik zeker dat alles goed is met jullie kleintje tijdens vwp...oh heftig zeg om dit te moeten verwerken maar het verklaart wel een heleboel... Fijn dat jullie wel genieten...nog 9 daagjes meid... Duim voor je maar mijn gevoel is zeer positief!! @hier gewoon nu net pas wakker hahaha Bizar!!! Heb in tijden niet meer zo lang geslapen, echt heerlijk!!! Vanaf 12u toen ging ik erin... Nu eerst ontbijten want ik heb honger Dikke knuffel ladies!! Xx