Gatver...nee toch!! Sterkte Panter!!! Knuffel voor jou... Kutzooi!!! Wat een enorme domper... Ik weet gewoon niet wat moet zeggen... Verdrietig dit... Xxx
panter jeetje wat klote zeg.. gewoon oneerlijk!!! had het zo gehoopt voor je!!. hele dikke knuffel!! en sterkte meid..
Ach ja, lag wel in de lijn der verwachting!! Nu kan ik de komende tijd mooi kijken naar de zwangerschap van mn vriendin (15weken), mijn directe collega (13 weken) en mijn schoonzusje (7 weken) Kan ik heerlijk meegenieten van datgene wat ik ook zo lang al zo graag wil en iedereen in mijn nabije omgeving zo in de schoot geworpen word. BAH! ik vind het niet eerlijk...
Panter, pffffffffff wat vreselijk!!! Gun het jou zo vreselijk erg!! Vind het zo oneerlijk!! En dan al die confrontaties om je heen, BAH!!! Hele dikke knuffel meis.
Panter t is ook niet eerlijk, jij die vecht voor een wonder waar je nu al van houd, en andere krijgen t gewoon zo gemakkelijk. Pfff.. echt rot zeg... En wat een kutgevoel.
@kiyeko hahaha het is nu wel heeeeeel lang heeeeeel stil Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn als gezinnetje @Panter vind dit zo oneerlijk!!! Sterkte meissie, sterkte!! @hier weer rechtop geslapen en weer een goede nacht...nu pas wakker Ook werd ik gister wakker met 1 lek tiet hahaha wat een bizar iets dat er ineens witte/gele vloeistof uit je borst loopt Komt nu ineens wel heel dichtbij allemaal hahaha... Gisteravond Sint feestje gehad bij de buurtjes, erg gelachen en erg gezellig!! Ook had ik voor de grap onze eetkamerstoelen op marktplaats gezet en gister kwamen 2 mensen en die hebben ze voor meer meegenomen dan dat wij hadden verwacht...dus gister nieuwe eetkamerstoelen besteld en ook maar gelijk een nieuwe salontafel Heerlijk en dit x was het niet mijn nesteldrang maar die van ml Zo nu eerst lekker in bad dobberen en dan ga ik lekker rommelen in huis in m'n huispak en vandaag is het bankhang dag bij ons...dvdtje, lekkere hapjes, warme choco met slagroom...mmmmmm Fijne zondag lieve meiden!!
Goedemorgen dames!! Eindelijk goed nieuws! Ik ben afgelopen donderdag mama geworden van een prachtig meisje!! Sorry dat ik nu pas reageer maar het is er gewoon nog niet van gekomen. Bevalling is super snel gegaan. Ben rond de middag met 4 cm ingeleid en 4 uurtjes later was ons wondertje al geboren!! Ben gelukkig niet uitwendig ingescheurd of geknipt. Inwendig paar kleine hechtinkjes maar daar heb ik geen last van. Borstvoeding gaat ook al erg goed. Geef om de 4 uur eten. Aanleggen is vak apart maar het is erg bijzonder. Ik type nu op m'n telefoon dus foto plaatsen kan nog niet maar dat doe ik van de week. En dan ga ik ook weer ff bijlezen en reageren. Fijne zondag allemaal.
Van harte gefeliciteerd!!!!!! Eren hele mooie dag om jarig op te zijn!!!! Ik ben ook jarig op 29 nov!!!!! Gelukkig is alles goed gegaan!!! Nu lekker genieten.
Yes!!! De wereld is weer een stukje mooier met een prachtig meisje!!! Gefeliciteerd kiyeko en kiyeko man!!! Wat een snelle bevalling kan ik me daar ook voor inschrijven Ga heerlijk genieten met z'n drietjes en lekker rond dobberen op die heerlijke roze wolk!!! Binnenkort wel trakteren op beschuit met muisjes GEFELICITEERD, MET JULLIE PRACHTIGE MEISJE!! Dikke knuf xxx Wahaaaaa dat betekent dat juffie en ik de volgende in de lijn zijn...brrrrrrr spannend
@vlinder als nog gefeliciteerd meid met je verjaardag!! Heb je leuke dingen gedaan en gekregen?? Nog een verlate b-day hug *knuffel*
Gefeliciteerd kiyeko en man! Ben erg benieuwd naar de naam en het koppie. Fijn dat alles zo goed en snel is gegaan! Geniet er van!
kiyeko van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! geniet lekker van elkaar!! en ben benieuwd naar de foto van jullie meisje!!