Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kiyeko en Kiyekoman! Yes eindelijk! Van harte gefeliciteerd! En wat super een een snelle goede bevalling, waar kan ik tekenen?
    Lekker genieten!

*waaaaaa......wij zijn de volgende bob!*

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vlinder van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    Hebben ze je goed in de watten gelegd?

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Yesssss kiyeko there she is!!! Ben benieiwd na haar naam. Heel erg gefeliciteerd geniet ervan xxx

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    KIYEKO EN KIYEKO-MAN van harte gefeliciteerd!!! :D:D:D
    Pfff wat een bevalling....ben er gewoon jaloers op :).
    Hoe heet jullie meisje? Heel benieuwd naar de foto!!

Vlinder, 18 eitjes :$. WAUW! Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn???
    Nog van harte met je verjaardag!!!

Juna, hoe gaat het? Heb je al een beetje ritme? Geef je borst of fles? Gaat jou mannetje overdag naar z'n eigen bedje???

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraaltje gaat goed hier. Heb een fijn ritme meneertje komt om de 4/5 uur. En hij ligt in zn eigen bedje. Hij krijgy nu 165cc (fles) hihi. Hoe gast het bij jullie???

Dames ik ga dinsdag een dagje werken. Heb hetzelf voorgesteld om me collegas uit de brand te helpen. En de dagen die ik werk plak ik achter me verlof aan. Zodat ik ook lekker vrij ben in ons nieuwe huis gihi

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Kiyeko en Kiyekoman van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan!

Vlinder wauw 18 eitjes, hopelijk zijn er veel bevruchtingen.

Panter wat een k*t nieuws had zo anders gehoopt.

Hier alles goed met onze kids, al een lekker ritme te pakken. De kleine man slaapt nu ook al 3 weken door, komt tussen 08:00 en 09:00 dus dat is genieten.

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juna, wat fijn al een ritme....maarre, gaat hij smiddags ook een slaapje doen in zijn eigen bedje??? En hoe laat gaat hij dan slapen?
    Nu al een dag werken??? :$

Bailey, jeetje jou kleine man slaapt al 3 weken door??? JALOERS!!
    Hier niet, mijn ventje wil om de 3 uur eten!!! Dus 2x voeden in de nacht :(.
    Dus jij hebt ook al aardig ritme begrijp ik....das fijn!!

Hier ritme aan het zoeken dus :). B.eau heeft ook last van darmkrampjes, dat maakt het extra moeilijk.

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bailey wat een fijne tijd zeg hihi....

Ja na elke voeding slaapt meneer meteen. En dan leg ik hem gewoon te bed. Hij is steeds meer wakker overdag en dan meldt ie zich en dan gaat die in de box. Muziekje aan. Maar zielig voor B van die darmkrampjes. Zijn zo kleinnnn.. Ja ik ga t werken proberen heb er zin in en zelf straks profijt ervan

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Zonnestraal ja hij sliep ineens door, kwam daarvoor 1 keer per nacht. Hij draait nu een beetje mee met het ritme van zijn zus en gaat in de middag ook in zijn eigen bed. Verder ligt hij overdag beneden in de box.
    Krampjes zijn zo zielig hè, had onze meid ook heel erg. Kleine man had ook veel buikpijn in het begin, moeite met ontlasting maar na 1 bezoek aan de osteopaat was dit over.

Juna denk wel aan jezelf hè. Ja wij hebben slaapkoppies, ze slapen allebei uit.

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bailey, als die krampjes erger worden gaan wij ook naar de osteopaat. Die krampjes lijken nu minder te worden met infacol en abc Dolfhius (probiotica).

Nou B.eau heeft geslapen van 12-14u. Trots!! Op hem en op onszelf :D.

11. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Kiyeko Gefeliciteerd!! eindelijk is je meisje er :D

en panter jezus wat erg voor jullie

hier alles onrustig mijn wederhelft en ik boteren momenteel niet zo goed door alles, hij snapt het allemaal gewoon niet heb ik het idee van word er echt gek van pfff komt hopelijk allemaal wel weer goed..

verders iedereen fijne zondag!!

12. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @kiyeko, gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet er lekker van en laat je verwennen!

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @videlsje vervelend dat het even niet botert nu...maar ik geloof dat iedereen hier door zoon zelfde periode is gegaan...het is ook niet niets...het is een hoop verwerken voor hem voor jou en voor jullie relatie...
    Blijf met elkaar communiceren en probeer je gevoelens te uiten naar elkaar toe...en blijf eerlijk...
    Heel veel sterkte meid!!!
    Hopelijk breken voor jullie snel weer goede tijden aan...

Knuffel!
    Xx

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Videlsje, herkenbaar hoor!! Hebben wij ook gehad, maar zijn er sterker en gelukkiger uitgekomen ;).
    Die spanningen vallen niet mee :(. Veel praten samen heeft bij ons geholpen. En veel weggaan samen hielp bij ons.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Uhm even een vraag tussendoor.
    Sinds vanmorgen 1 dikke enkel aan de rechterkant.... Heel raar want links is die volkomen normaal. Herkent iemand dit toevallig? Aan een kant dikke enkel en de andere niet....

Heb mijn vlos maar even gemaild want lijkt me niet dat ik de spoeddienst daarvoor moet bellen, wel?

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Videlsje: vervelend zeg blijf goed praten en geef elkaar ook wat de ruimte om het te verwerken, maar blijf alles samen doen!
    Moeilijk ik weet het meis!

17. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hey bedankt voor de felicitaties!!!
    Ik heb er niks aangedaan omdat ik niet in de stemming was.
    Morgen horen we of er iets teruggeplaatst kan worden!!
    Videlsje hier hetzelfde meegemaakt.
    Nu is het gelukkig weer normaal..
    Het is een lastig verhaal waar je beide een weg in moeten vinden.
    En dan ook nog eens samen..
    Succes!

@ all fijne zondagavond!!!!

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, bij mij begon het met m'n li-enkel.
    Al gauw deed m'n re-enkel mee.
    Niet lang hierna m'n beide voeten zo dik als olifanten-pootjes.
    Toen deden m'n beide onderbenen mee.
    Later m'n benen, m'n billen, m'n gezicht. Ik was 1 grote vochtophoping :(.

Na de bevalling me de tandjes gezweet ;)!!! Al het vocht verdween in 2 weken tijd :$, evenals 16kg.

Vlinder, let us know tomorrow!! Ben heel benieuwd en ik duim voor veel bevruchtingen!!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Visdelsje, hier hetzelfde hoor. Probeer elkaar te steunen maar accpeteer ook dat jullie ws beiden anders omgaan met het gegeven. Hier begint het nu na 4 jaar weer wat leuker te worden, al is de sex nog gewoon een ver van mn bed show... Dat gebeurd na het nieuws in 2008 nog hooguit 2 a 3 keer per jaar...

We werken er wel aan mbv sexuoloog maar echt goed voor je sexleven is zo'n kinderwens gevecht nou niet echt. Daarnaast is de klap voor ons beide op een ander moment gekomen. Mijn man is een binnevetter en ik moet juist praten.
    Ik praat bij een vriendin als hij het ff niet kan...en soms praten we samen.

20. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie: meestal inderdaad vocht wat zich ophoopt, dat kan niet zo heel veel kwaad, beentjes lekker omhoog leggen! Houd wel in de gaten dat het niet rood, glimmend of warm word, dat kan wijzen op een trombosebeen... Maar is erg zeldzaam...

Deel Deze Pagina