Juffie, lekker weekje gehad meid?? Hoest verder met je?? Sweet Lily, ik herken dat enorm van die vriendin!!! Ik kon het op een gegeven moment niet meer handelen. Elke keer als ik met haar was, was na een paar uur m'n energie weg. Zij schreef nu dat ze op de achtergrond blijft?? Lekker zo laten! Je hebt het al zwaar genoeg! Denk nu maar ff aan jezelf.
Zonnestraal: Ja hebben een heerlijk weekje gehad samen, even lekker weg, weer was niet zo geweldig maar goed, was lekker even van huis te zijn. Verder gaat hier alles goed, buikje is nu echt een zwanger buikje, en lekker veel zwangerschapskleding geshopt. Woensdag weer naar vk, dus ben benieuwd hoeveel onze uk gegroeid zal zijn.... Wat betreft over vrienden geloof sweet het daarover had, hebben hier ook zoiets. Vriendengroep twee stellen die altijd roepen wij willen geen kinderen, lastig, liever verre reizen bla, bla, bla......prima moeten ze natuurlijk zelf weten, maar wat schets onze verbazing allebei die stellen hebben verteld zwanger te zijn. Waarvan een stel de beste vriend van mijn vriend is en nooit maar dan ook nooit iets van onze behandelingen hebben aangetrokken, nooit geen telefoontje, smsje helemaal niets, en nu hoeven mensen echt niet de hele dag met ons bezig te zijn maar die hele vriendengroep heeft nooit ook maar iets laten horen, en nu hun zwanger zijn gaat het nergens anders meer over......laatst stonden we op een feestje zegt een van die zwangere " Poe als ik zo'n broek aantrek als haar (ik) dan heb ik ook een buik" en dat zei ze zo zacht maar wel dat ik het net hoorde grrrrr....kan ik zo boos van worden! Maar ja schiet ik ook niks mee op! Lieve meiden ik weet even allemaal niet meer precies wat jullie allemaal gekletst hebben dus als jullie het niet erg vinden haak ik vanaf hier weer er tussenin.....spijt me is geen desinteresse hoor hoop dat het jullie allemaal goed gaat en klets nu weer lekker verder mee! liefs Juffie
Ps: die nachttrein waar zijn de tickets verkrijgbaar? Ik zie zowat sinds 2 nachten ook elk uur.....dus misschien is de nachttrein wel gezellig haha!
Kiyeko je spreekt tegen Juna maar denk dat je mij bedoelt haha. Met mijn bil(spier) gaat het wel, voel het nu meer in de achterkant van mijn been....maar niet meer zo erg dat ik mank loop, trekt langzaam weg volgens mij! Hoe is het met jou? Hebben jullie al kamertje gekocht? Ik heb zo'n zin om daaraan te beginnen maar dan moeten we eerst weten wat het wordt, nog even wachten tot 20 weken dat houd ik nog wel vol. Nu klaar maken dadelijk bij schoonouders eten en daarna feestje. Liefs Juffie
Wat een rust hier Juffie kan geen kwaad maar jij gaat toch elke week na de vk voor een echo kan ze toch spieken wat het word?? Veel plezier vanavond Kiyeko leuk al die aankopen ehhh.....vandaag zijn ze aan ons kamertje beginnen buizen etc wegwerken woensdag stucen en die week erop texen super leukkkk Nou ik ga genieten van het weekend eindelijk een vrije zaterdagavond heb allemaal lekkere dingen in huis heerlyk met zyn 2tjesss
Goedemorgen lieve dames, Hier gister per toeval een super mooie houten box mat lade en op wielen opgehaald...en vandaag gaan we het Mozes wiegje ophalen voor bij ons op de kamer...erg vroeg maar als er zaken op je pad komen moet je ze soms gewoon doen Babykamer staat hier al aangezien we deze de vorige zwangerschap al hadden gekocht... Moet nog wel in elkaar worden gezet hoor... Kinderwagen krijgen we van opa en oma Hoppop badje en tummy tub komt van m'n collega dus eigenlijk hebben we super geluk dat we zo weinig maar hoeven aan te schaffen en zoveel krijgen Soms is het best fijn als iedereen al kindjes heeft of compleet is dan krijg je een hoop spulletjes van andere... Kunnen wij onze centjes gebruiken voor leuke kleertjes en de rest van de uitzet Nog maar 1 weekje dan gaan we voor de geslachtsbepaling echo met de oma's En dezelfde week nog naar de vk...dan zal de 20 weken echo worden gepland...pffff...het gaat zo hard onvoorstelbaar! Ben zo dankbaar voor dit kleine mensje in mijn buik!! Ik zit wel nu in verschrikkelijke weken...voel me prima, heb nog geen echt buikje (ja in de avond na het eten ) en voel de baby nog niet...soms best onzeker... Hadden jullie dit ook? Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Ik ga vandaag met m'n mannetje naar een hele grote markt in Rotterdam hopelijk blijft het droog vandaag Nog lekker genieten van het laatste dagje van het weekend meiden!! Dikke knuf Xx
Moggûh Lady's!!! Oh wat heerlijk Bob dat je zoveel krijgt!!! Das dan 1 voordeel van dat iedereen al kindjes heeft . Hier ook hoor, sluit achteraan de rij dus krijg veel! Hangwiegje voor bij ons op de kamer kwam op ons pad toen was ik 12wk zwanger ofzo. Nouja, kon em van iemand overnemen....dus toen wel gedaan. En blij mee!! Die onzekerheid had ik ook heul erg! Totdat ik beebje begon te voelen. Daarna wordt die onzekerheid echt minder! Ik word nu gewekt met schopjes en ben dan gelijk gerust gesteld. Voel je al wel 'kriebeltjes'? Want dat is je beeb ook! Och en al snel de 20wk echo en zit je op de helft!!!! Yes!!!! Hoest met iedereen????? Hier last van gespannen buik (geen harde buik). En krijg helaas last van m'n onderrug . Ook veel bandenpijn . Kan dat van een groeispurt van meneertje komen????
Hahaha daarom had ik ook neergezet dat het soms best fijn is al iedereen al kindjes heeft Voel ook nog geen echte kriebeltjes heb 2x gehad dat het net leek of er een kwastje langs de binnenkant van m'n buik werd gehaald en dat is het eigenlijk tot nu toe...vind het ook niet zo heel erg komt vanzelf wel Het klinkt wel als een groeispurt...jullie mannetje groeit gewoon lekker Veel plezier dit weekend wij gaan nu ontbijten en dan op naar Oegstgeest en daarna richting Rotterdam pluutjes staan al in de aanslag hihihi Fijn weekend lieverds!!! Xx
bob misschien ligt de placenta bij jou ook aan de voorkant? Dan voel je het wat later of minder. Had ik ook.. pas wat later voelde ik meer getrappel. Het maakte mij ook altijd erg onzeker! Jij gaat ook hard zeg! leuk man dat je dingen kunt overnemen van anderen, wij hebben de kinderwagen en box overgenomen, waren nog zgan! Hoppop badje hebben wij ook! Welke kleur heb jij? Wij grijs. Oh wat lekker is dat he om met de kinderkamer etc bezig te zijn.. vind het ergens jammer dat wij al klaar zijn.. hihi.. maar leef me nu uit op kleertjes. J. heeft me toch een kledingkast van heb ik jou daar! Vind het zo leuk om koopjes te scoren! Hier verder alles goed, en met J. ook. We zijn nu volledig over op de flesvoeding en ze drinkt sinds deze week rond de 130cc! Ze groeit enorm goed, wordt al wat voller op de billen en in het gezicht! Over een paar weekjes aan het werk.. zo balen van dit weer.. je kan verdorie niks zo.
Bob wat fijn dat je zoveel kunt krijgen hier inprincipe ook wel alleen juna is heel lastig hihi ik voel deze week beeb pas echt goed meis maakt je zo onzeker brrr Kate wat fyn om te lezen dat het goed met jullie gaat.. Wanneer moet je weer werken??? Vliegt echt voorbij dat verlof lykt me
Zal binnenkort ff footootje plaatsen in mijn album! Ik moet over 3 weken werken. Mijn verlof is nu in principe afgelopen maar heb nu 3 weken herfstvakantie.
Kate dat gaat echt snel dat verlof lijkt zo lang eh ik stop 4 weken van te voren ( hoop ik ) en daarna nog 1 of 2 weken extra ben benieuwd na de fotos
hallo dames, sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, ik probeer de komende week bij te lezen, maar de afgelopen week heeft alleen gedraaid om ons kleintje.. heb nog geen pc gezien voor de rest... in mijn album ook wat foto's..
Hey mona wat een schatje! En wat een boel haar! Bij j is dat inmiddels uitgevallen, zo jammer.. Druk hè die eerste weken. Geef je bv?
Hier alles weer een klein beetje rustig. Ons meisje is zo ziek geweest arm ding, ze had boven op de prikken ook nog een flinke keelontsteking te pakken en er komen 2 tanden aan. Keel nu weer beter geen koorts meer, ze staat nog onder de vlekken van de bmr maar daar lijkt ze geen last van te hebben. Ikzelf ben helemaal gesloopt na deze dagen, manlief nu gelukkig 2 dagen vrij kan ik even bijkomen... Mona mooie meid hebben jullie! Lekker genieten nu het gaat zo snel. Sorry meiden even ego, ben even down maar komt goed.
bailey: fijn dat je man 2 dagen vrij heeft, en wat sneu voor jullie meisje, alles ook in een keer dan he. hopelijk knapt ze snel op. all: zijn druk geweest met de tuin.. die is bijna klaar. morgen nog even bloedprikken, en de laatste steentjes voor de tuin, manlief gaat nog een nieuwe kast voor de voorraad maken.. kast die we nu hebben, valt bijna uit elkaar en is gemaakt van restjes laminaat haha
@mona wat een mooie laatste buikfoto!! Maar helemaal wat een prachtig meisje Wat een plaatje om te zien!! Die haartjes geweldig!! Lekker genieten alle nieuwbakken moeders zijn de 1e 3 maanden heerlijk bezig met hun kleintje en ik geef ze groot gelijk!! @katek jeetje zeg de tijd vliegt!! Gaat echt zo snel dat verlof!! Geniet dan nog maar extra van de laatste paar weekjes meid! @bailey ach gossie...ik vind het zo zielig kleintjes die ziek zijn en jullie meisje had het flink te pakken zo te horen zeg! Gelukkig dat ze weer wat opknapt!! En is toch logisch meid dat je nu wat down bent...alles kost meer energie en put je 100x erger uit...volkomen logisch! Gelukkig is manlief 2 dagen thuis dan kun jijnu je welverdiende rust pakken...dikke knuf voor de 2 bailey dames @DA jullie gaan echt als een speer in de tuin! Klinkt allemaal super!! Heb jij de laatste tijd veel spinazie gegeten met al dat sjouw en tilwerk Hopelijk komt er nog heeeel veeel mooi weer aan dan kunnen jullie er ook nog even extra van genieten @aankomende vrijdag gaan we al bij 2 kdv kijken...best spannend! Moeten gewoon nu al hier onze buik inschrijven...voelt een beetje vreemd hahaha Gaan ook nog kijken naar een gastouderopvang, ben benieuwd Wiegje gister opgehaald echt schattig!! Hij is van het merk izziwotnot...te lief gewoon! En ik zit weer in de nachttrein...snap er niets van want om 21u viel ik om van de slaap en 6u later ben ik klaar wakker Dan maar hier de boel vol schrijven... Kan beter nachtportier worden hahaha want om 15u op kantoor stort ik volledig in Maar ja het zal wel een doel dienen, hoop ik Dus via deze weg alvast goedemorgen hihihi (gelukkig heb ik geen ochtendhumeur ) Liefs xx
bailey wat zielig voor je meisje!! gelukkig is je man nu 2 dagen vrij... mona mooi kindje hebben jullie! mag je trots op zijn... kate ben benieuwd naar jullie meisje!!! goede morgen bob!!! hier gisteren leuk dagje naar familie geweest... (woont aan andere kant van het land..) vandaag komen ze elina's hoodje nog weer opmeten van de afplatting.. hopelijk nog wat minder afwijking.. maar voor ons is het al heel goed zo... schrijf weinig mee.. lees wel mee, maar ben lekker van vakantie aan het genieten, maar mag wel wat beter weer worden nu...