Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie...enige wat ik kan bedenken is dat je bloedvaten wat wijder gaan staan en je daardoor een soort marmerachtig patroon krijgt..
    Maar als je het zeker wilt weten, wat het is...dan moet je even naar de ha gaan... Vk hebben daar niet zoveel verstand van :p

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Elisa bedankt voor je bericht.
    Ja ziet vreemd uit zijn er maar 4 of zo, kan ook niet verzinnen wat het zou kunnen zijn, zal morgen eens bellen naar de verlos kijken wat zij zegt anders bel ik idd ff de ha op.

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vlinder j. Was ook 5 a 6 cellen! Ik duim voor je!

4. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Hier vandaag weer een dagje spreekuur..
    Morgen op Sinterklaas horen we als het goed is de definitieve uitslagen van het bloed van elisaman en het zaadonderzoek. Wel spannend. Hoop zo, dat we verder kunnen met icsi. Spannende uurtjes breken weer aan... Heerlijk avondje is gekomen...dat vraag ik me af...of dat morgen van toepassing is!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kiyeko gefeliciteerd!
    Geniet maar van jullie wondertje.

Vlindertje, ik duim voor jullie!

Panter, nog getest?
    Je bent een laat posi tester, dus ik duim nog stug door!

Juffie, geen gesprongen adertjes?

Bob, hahaha lektieten.
    Wacht maar, dat wordt nog veel erger.
    Dan spuit het er echt uit en kan je niet zonder handdoek slapen :D

All, gisteren bij onze gyn geweest.
    Beeb zn buik was al 15+6, dus ligt super voor!
    De gyn achtte het heel goed mogelijk dat het een tweeling was en het zou zeker mijn hoge hcg waarde verklaren.
    Maar het veranderd voor nu niets, we moeten nog steeds de punctie doen.
    Verder groeit mn buik enorm en zijn we lekker aan het rondkijken voor meubeltjes enz.
    Want hoe het ook gaat lopen, nu zijn we zwanger en daar willen we van genieten.
    En dat lukt gelukkig!
    Volgende week gaat wel zwaar worden.
    Maandag punctie en dan wachten en duimen...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dreamer ik hoop zo dat alles goed is en dat jullie kunnen blijven genieten.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer, ik hoop zo dat jullie een goede uitslag krijgen van de punctie!! Doen ze ook een sneltest?

Ik een late posi tester? Nee joh, bij verse TP had ik dag 8 na TP al posi test...
    Dat was 2 dagen voor nod.
    Nu zit ik al 2 dagen over nod...maar moet zeggen dat ik vanaf zaterdag geen test meer heb gedaan. Morgenvroeg...kan ik dan meteen zh bellen en stoppen met die baggerhormonen.

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dreamer, wat fijn dat jullie wel kunnen genieten!! Want inderdaad, je bent gewoon zwanger!!! Ohhhh hoop zo op een goede uitslag. (denk van wel hoor).

Panter, tis gewoon klote! Dikke knuffel.

Ricmar, hoe gaat het met je op de wachtbank? Wanneer is je NOD?

Elisa, pffff wat een spanning!!! Ik duim hoor!!!

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Shit!
    Onze hond heeft afgelopen weekend gespeeld met een andere vreemde hond, want denk je? Vlooien!
    Shit hond meteen buiten gezet, en ons mam gebeld die komt eraan met vlooienspul en omgevingsspray dus ik ga vandaag overdag wel elders zitten want dat chemischspul is natuurlijk niet goed.
    Baal ik echt enorm van, en we sprayen hem nog wel iedere maand in.....

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden mijn nod is morgen of overmorgen afhankelijk van hoe ik me voel en wat temp doet zou ik zo maar eens kunnen testen morgen

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ohhhhhh wat spannend Ricmar!!! Heb je er zelf al een goed (of niet goed) gevoel bij??

Vlinder, duimen draaien ook voor jou!! Lekker broeden meis!!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ricmar wat spannend meid!! Ik duim op turbostand!!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik weet het niet ben wat gammel meer niet... en buik was scheef vanmorgen

14. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Ooh Dreamer wat spannend allemaal zeg!!!
    Ik blijf voor je duimen!!

Ricmar wauw wat een goed nieuws, kom maar op met die mooie test!!!

Katek goed om te lezen, hier toch erg onzeker en bang en verdrietig.
    Ik hoop zo dat het ons gegunt wordt.
    Net zoals ik het iedereen hier echt gun..
    We kennen elkaar nu bijna 4 jaar maar we hebben samen al heel wat ellende op ons bordje gehad.
    Nu mogen wij weleens wat geluk ontvangen 😥

Elisa succes morgen!!!

En Bob en juffie de laatste loodjes!!!
    Wegen letter en figuurlijk het zwaarst aan je voeten..;)

Juna alweer te werk jeetje meis ren je jezelf niet voorbij!!!

En lieve panter wat een ellende ik heb er geen andere woorden voor.
    Jeh meis wat is het jou ook gegunt!!!!

@all liefs

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier alles goed, toch spannend dat ik morgen nog een keer ga testen. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, maar heb de afgelopen dagen steeds last van een soort maagzuur achter in mijn keel. Ben ook wat misselijk bij vlagen maar dat komt meer van dat zure gevoel achter in mijn keel.
    Zou het van al die weken hormonen slikken/ opsteken komen, of is er toch nog hoop....
    Pffff wat stom zeg, was zo overtuigd dat het niet gelukt was en nu ga ik toch weer twijfelen.
    Ik heb werkelijk waar nooit geen maagzuur!!! En nu al vanaf zondag elke dag...brand wat in mn keel maar komt niet echt omhoog ofzo.

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ricmar brrrrrr spannend meid!! Ik duim voor een mooie streep!!

@hier verkouden, keelpijn...niet topfit...ook vannacht weer heftige menstruatiekrampen gehad...ruim 2u lang en zelfs in het begin onder de douche werden ze niet minder...uiteindelijk beneden op de bank nam de kramp en pijn in m'n onderrug af...
    Nu nergens meer last van...
    Is nu al 1,5 week zo dat ik om de 2 a 3 dagen van die heftige krampen heb voor 2uurtjes ongeveer en daarna stopt het weer...
    Zeggen deze oefen of indalingsweeen iets over een aanstaande bevalling?? Of kan die hoop laten varen :D
    Merk wel dat ik m'n hoofd er klaar voor ben om te bevallen, heel gek...
    Hadden meer bevallen dames deze klachten en mindset??

Xx

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ricmar spannend!! duim voor je!!

panter wat kun je onzeker zijn he! het kan 2 kanten op helaas he.. ik heb gehad de maanden dat ik veel voelde een goed gevoel had en de maand wat lukte had ik eigenlijk niks alleen spugen met tanden poetsen, maar dat had ik ook al 2 keer bij een iui gehad wat iets aan had geslagen maar net allemaal mis ging voor nod.. ik duim heel hard nog voor je!! hopelijk ben je een late tester dit keer!!

bob erg herkenbaar wat jij ook steeds hebt maar bij mij heeft het allemaal niks geholpen voor de bevalling heb regelmatig gedacht dat ik ging bevallen ivm zoveel rugpijn enzo snachts maar helaas zette er niks door. hopelijk hoef jij niet meer lang te wachten!!
    spannend hoor nu!!

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @goedemorgen...kedeng, kedeng, kedeng oehhoe in de nachttrein :D

@panter succes vanochtend meid...

@girl hahaha ja ik had al geen illusies dat er iets aan af te lezen viel...maar van mij mag dametje komen...ach ik heb me ingesteld op nu nog 5 weken en alles wat ze eerder komt is mooi meegenomen...
    Hier wederom heftige krampen en rugpijn...daardoor nu lekker wakker...heb wel meer slijm zag ik net op het toilet...
    Fijn die laatste loodjes...vandaag lekker de badkamer poetsen en beneden en dan worden de klossen vandaag gebracht en vrijdag onze nieuwe eetkamerstoelen :D
    En donderdagavond ga ik met m'n mannetje de kerstboom halen dan hebben we er echt plezier van :D
    Ach ja ik hobbel wel door...morgen naar de vk...
    Einde is in zicht, heerlijk :D

@ricmar test ze vandaag meid!!!!
    Duimen draaien ook voor jou!!

@elisa spannende dag vandaag!! Hoop dat de Sint goed nieuws brengt.

@kiyeko hoe is t met jullie??? Lekker aan het kneuteren meid met jullie mooie meisje?? Ben benieuwd naar de naam en een fotootje :D
    Lekker op die roze wolk wegdrijven!!

@juffie nog wat te weten gekomen over je rode vlekjes??
    Balen zeg ineens vlooien daar zit je niet op te wachten inderdaad...hoop dat ze snel allemaal het loodje leggen :D
    Hoe is het met je ene olifanten enkel?? Hier houd ik steeds meer vocht vast, zelfs als ik niets doe zijn m'n enkels dik hahaha...kan m'n schoenen niet meer dicht...rits kan tot halverwege hahaha
    Dus toch maar overgestapt naar m'n gympies hihihi

@iedereen fijne Sinterklaas vandaag lieve meiden!!!!!
    *deelt lekker speculaasbrokken, kruidnoten en pepernoten uit*

Strooi, strooi, strooi....

Dikke knuf xxx

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hey

Hier ff een update.
    Sinds ik weer uit t ziekenhuis ben heb ik gelukkig niet meer gespuugd. Zit wel weer volledig aan de medicijnen. Dus ben benieuwd als ik die weer af moet gaan bouwen. Verder had ik al een tijdje last van een oor waar ik niks meer door kon horen, waarschijnlijk is door al het overgeven een adertje gesprongen. En t leuke is, is dat de kans klein is dat t nog geneest. Dus waarschijnlijk blijf ik doof aan mijn rechterkant. Over 2 maanden weer uitgebreide test om te kijken of er wat verbetering in zit.
    Straks naar de gyn. Hopelijk weer lekker beebje kijken.

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA ik hoop dat het goed blijft gaan als je je meds mag afbouwen. En dat je eindelijk kan gaan genieten. Succes vanmiddag bij de gyn.

Panter en ricmar..... Hoe is het meiden???? Hopelijk 2 posi testen.

Sorry ben het alweer kwijt. Dacht me geheugen al terug te hrbben maar vergeet werkelijk.ALLES.

Gister een dagje gewerkt. Vond het heerlijk hihi. Volgende week doe ik weer een dagje. De dagen die ik werk plak ik achter myn verlof aan. :D nou prinsje meld zich die heeft honger. Ik ga hem zijn Pietenshirtje aangeven. Vanavond gezellig met zn 3tjes gourmetten en pakjes uitpakken hihi. Fijne sinterklaasavond xxxxc

Deel Deze Pagina