Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    hahahaha ja met een krukje mn bed in...
    Heb net besloten om ze er nog niet onder te zetten...kan ook nog als ik bevallen ben...als de kraamverzorgster net zoon mini is als ik dan komt ons bed tot onder haar kin :D:p

Ja het is fijn als je een vk of gyn hebt waar je je prettig bij voelt...hier zitten 4 lieve meiden en 1 man...2 meiden zijn mijn favoriet...die hebben dezelfde humor als ik dus vaak ga ik daar weg met een grote glimlach...

Warme choco was heeeerlijk bij jou ook???

Net weer geboortebedankjes/ traktaties besteld...super leuke chocolaatjes (kinderwagen en flesjes met roze en witte muisjes) spekken voor de aller kleinste die op babybezoek komen en een heel mooi blik gevuld met chocoflikken en verpakte chocolaatjes...
    Zijn nu helemaal klaar...
    Dus vanaf volgende week mag ze komen want dan is ook alles binnen :D

2. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Nou, hier vandaag de uitslag..

...tromgeroffel... :)
    Bloeduitslagen en uitslagen urine zijn prima... Geen bijzonderheden rond testikels of zaadleiders.
    Spermaonderzoek: er is levend zaad, weliswaar niet zoveel.. 0,001% van een miljoen ofzo, dus in ieder geval minder dan 1000, maar het is niet helemaal duidelijk hoeveel nou precies. Maar er zijn levende zaadcellen gevonden, waarvan 25% van goede kwaliteit is! Dat betekent dat wij nadat het onderzoek nogmaals is herhaald, we door kunnen voor icsi waarschijnlijk... Dus eigenlijk voor ons een goede uitslag! We zijn blij dat de deur nog niet dicht hoeft wat een eigen kindje betreft!
    In het nieuwe jaar zal het volgende zaadonderzoek plaats vinden en gaan we verder de mmm in....spannend, maar ook wel vol hoop!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden even snel negatief getest temp nog hoog en géén klachten van aankomende ongi

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @elisa een medestander...hier ook iets van zaad en uiteindelijk via KIE zwanger geraakt hier...
    Dus dat geeft hoop!! Super goed nieuws!!! Een echt Sinterklaas kadootje...

@ricmar mmmmmm....hopelijk ben je te vroeg met testen...duimen draaien gewoon door meid!!!

@ego hier net 2u lang om het kwartier lage rugpijn en krampen onderin de buik die naar de zijkant uitstraalde...felle steken en een drukke beeb in de buik...helaas is de storm weer gaan liggen....
    Heb nu weer nergens last van...net gegeten want m'n mannetje heeft vandaag en morgen late dienst...
    Wel jammer dat het niet heeft doorgezet...

Fijne avond lieve meiden!!!
    Xxx

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter ik kan ook niet over een stokje plassen hoor, stak de dipstick altijd in een gevuld potje. Spannend, ik hoop het zo!

Ricmar, vandaag officiële testdag?

Elisa nou wel fijn dat er goed zaad is gevonden, voor icsi zijn er maar een paar goede nodig!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob, klinkt pittig, zelf nooit last van gehad..
    Idd maar even rustig aan!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @hier net de kerstspullen van zolder gehaald :D
    Alvast wat neergezet en opgehangen, morgenavond gaan we een kerstboom halen dan kunnen we er nog even van genieten totdat de babyversiering overheerst :D

@panter hier ook een plastic beker piesert :D
    Ik heb wat plastic bekertjes versleten hahaha

Zooooo en nu ga ik zo lekker een verdieping hoger en in bed internetten en nog even tv kijken :D

Ik hoop dat jullie een heerlijke Sinterklaas avond hebben of gehad hebben!!!
    Met heeeeeel veeeeeel pepernoten...

Liefs xxx

8. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal...

Ik had een vraagje aan jullie!
    Wie was er ook alweer bekent met overstimulatie?
    En wat voor klachten hadden jullie dan?

9. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Ricmar en Panter blijf duimen voor jullie hoor!!!

Elisa wat een positief nieuws!!!

Anna ben jij daar ook nog ergens hoe gaat het met jou???

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Sorry vlinder geen ervaring mee.. OOK en kipjes wel.

Ego meiden ik heb na me bevalling maar 2 weekjes gebloed. Me hechtingen zijn er uit. Maar nu bloed ik weer... Kan dit mijn ongi zijn? Zo voelt het wel

Bedankt voor de leuke reacties op ons hulp pietje hihih

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @vlinder anders gelijk even bellen straks bij twijfel...
    Beter bellen voor niets dan dat je met overstimulatie zit...
    Gewoon echt je gevoel volgen...
    Hier was ook iemand met veel vocht en overstimulatie volgens mij was dat zonnestraal...dacht ik...sorry als ik er naast zit :)

Goedemorgen trouwens....hier na wederom een vroege ochtend met lage rugpijn, harde buiken en samentrekkingen net heerlijk in bad geweest...voel me super weer...het borrelt een beetje van binnen en de beeb is lekker druk...vanmiddag weer naar de verlos ben benieuwd...

Dikke knuf lieve meiden xxx

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai!!

Hier weer een twijfeltest met een iets duidelijker streepje dan gisteren. Deze zie je in daglicht gewoon, even breed als controlestreep maar weer héél licht...te licht om te beoordelen of ie nu roze is of grijs.
    Dit was met de predictor early....geven die indrooglijntjes? Hij stond er wel binnen de tijd.

Nog geen duidelijkheid....bah!

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter...ik had in het begin ook zulke lijntjes...heb zelfs 2 testen open gebroken om te kijken of ik gek werd...
    Heb een fotootje voor je in mn album gezet...daarop is heel duidelijk te zien dat het ook echt twijfelachtig was...
    Maar wel bizar deze onzekerheid...
    Door de hele lichte twijfellijntjes heb ik deze zwangerschap alleen maar gedacht dat het mis zou gaan...en nu sta ik op punt van bevallen...
    Hoop dat er gauw duidelijkheid mag komen lieverd want dit is ook wel erg gemeen zo met je gevoel spelen...en die stomme onzekerheid!!

Knuf voor jou!!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, ik krijg mijn lijntje niet eens op de foto door het plastic schermpje wat ervoor zit. Dat spiegelt teveel en mijn camera is prehistorisch...

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Daarom heb ik ook die testen opengebroken hahahaha en dan nog was het echt een tuurlijntje dat je alleen zag met een bepaalde houding/ stand. En als je kijkt naar de foto dan zie je geen tot nauwelijks lijntjes...dus begrijp je precies...hopelijk is de post vroeg vandaag :D

Sterkte meid!!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vlinder: ik ben (helaas) bekend met overstimulatie. Als je vermoed dat je dat hebt meteen bellen, dat is erg belangrijk. Ik had een enorm dikke opgeblazen buik, en pijnlijke buik. Mijn buik stond zo strak dat ik niet meer rechtop kon lopen.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: wat spannend! Ik had ook een super licht lijntje de eerste keer, weet niet of die foto's in mijn album staan....hoe voel je, je?

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @lieve meiden, alles was helemaal goed bij de vk
    Bloeddruk was wel weer aan de hoge kant voor mij doen maar niet schrikbarend dus volgende week weer terug...
    Maar hartje klonk goed, en ze ligt lekker al met haar bolletje op m'n schaambot en ze ligt goed vast in m'n bekken.
    Al het gerommel zijn voorweeen en is alleen maar goed voor de verweking van m'n baarmoederhals...kan zijndat ze er binnen 3 dagen is of 5 weken, zegt dus niets :D
    Maar ze gaan niets meer tegen houden als mevrouwtje zich aandient...wahaaaa spannend!!!

@juffie had jij nou ook dat vocht?? Of was dat zonnestraal?
    Haal lekker volgens mij iedereen door elkaar...
    Hahaha

Knuf xx

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: wat fijn dat alles goed was, en wat spannend met die voorweeen zeg, ben benieuwd wanneer jullie dame zich aandiendt.....
    Vocht heb ik inderdaad ook 'last' van, waar dat vandaan komt geen idee zal er wel bij horen?

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie ik bedoelde vocht in je buik van de overstimulatie :D

Dat andere vocht dat nemen we op de koop toe hahaha
    Jij meid het gaat hard nu voor ons...wie weet beval je wel eerder daar us niets over te zeggen :D
    Spannend, spannend!!
    Ja ik hoop dat ons dametje niet heel lang meer binnen blijft zitten...
    Heb 3 voorkeursdata 12-12-12, 20-12-2012 of 17 dec (dan is het volle maan:D)
    Mijn mama hoopt dat ze op 11 dec geboren wordt, dat is de sterfdag van m'n papa...volgens mijn mams zou een treurige dag dan omgezet worden naar een hele mooie, lieve dag...

Ach helaas hebben we het niet voor het uitzoeken...dus het blijft afwachten :D:p

Knuffie juffie xx

Deel Deze Pagina