Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: o dat vocht haha verkeerd begrepen haha ja dus dat was ik, vocht in mijn buik toen.
    Ja echt heel spannend idd, die datums die jij geeft vind ik ook prima, maar na 20 december niet meer dan maar weer vanaf 2 januari, 8 januari ben ik officieel uitgerekend dat is de dag dat mijn opa overleden is, dus zou ook een 'mooie' datum zijn . ach we zullen het zien, wanneer ze zich aandiendt, vind het wel super spannend en ben super benieuwd naar haar.
    We hobbelen nog even lekker door.

Ga nu even terug naar de drukkerij, waren nog niet helemaal tevreden over het geboortekaartje. Zo gek om dat vast te hebben en de naam zien staan......

Knuffel terug Bob!

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Gaaf hè...bij ons is het kaartje wel helemaal klaar, hebben we zelf ontworpen...en ik vond het ook zo vreemd om de naam erop te zien staan, zijn van die kriebel momentjes :D
    Succes en heel veel plezier zometeen om jullie kaartje nog een beetje te fine tunen :D lekker zwijmelen!!

Ja dat wachten daar ben ik niet zoon grote ster in :)
    Ach af en toe lekker zwijmelen over de datum :D
    Wel mooi 8 Jan uitgerekend...ben benieuwd meid wanneer we onze meisjes mogen ontmoeten :D
    Krijg er zo af en toe de zenuwen van hihihi

Fijne middag juffie en tot straks :D

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben ook super benieuwd wanneer onze meisjes eindelijk bij ons zijn, soms vind ik het nog steeds onwerkelijk dat het echt gaat gebeuren, krijg er ook de zenuwen van, enne......geduld......wat is dat? Hahaha!

Jij ook fijne middag Bob!
    Tot straks haha

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    nou panter ik hoop voor jou dat het nog goed gaat komen want zelfs de schaduw lijntjes geven toch hoop!

nou dames heb net te horen gekregen dat ik 12-12-12 knuffeltante word haha mijn beste vriendin krijgt dan een keizersnede, vroeg al aan haar of ze het niet zo heeft gedaan dat ze de datum nooit meer kan vergeten :D
    moest ik even melden vind het wel heel leuk, maar ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, maar gelukkig snapt ze dat wel :)

vlinder ik hoop dat het goed gaat bij jou? weet niet precies wat overstimulatie is maar het klinkt slecht.

en bob het klinkt toch echt wel rommelig bij jou missi dat we toch heel snel jou kleine ogen verwelkomen

verders dames fijne dag weer

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden succes met de laatste loodjes en dat dromen over de datum herken ik wel..

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hey jouw knuffelvriendin heeft 1 van mijn favo data gepikt :D:p;)
    Gefeliciteerd bijna "tante"....is zoooo leuk een kleintje van een ander...ik ben gezegend met 3 neefjes en dat is echt zoon verwennerij...echt te leuk!! En natuurlijk zijn die gevoelens normaal en gelukkig begrijpt je vriendin dat maar al te goed...maar meid knuffen met zoon mini mensje is zo fijn als het van iemand is waar je veel van houd...
    Geniet ervan, over 6 dagen begint jouw hele zware verwen taak tante :D

@mmmmm...vandaag is het super rustig! Morgen uit voorzorg wel plasje inleveren bij ha voor een blaasontsteking...daar kunnen de rommeltjes ook van komen...
    Ach we wachten ongeduldig af :D

@ricmar wanneer ga je weer testen of wacht je het verder af??
    Vind het spannend...duimen draaien meid!!

Xx

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve lieve meiden

Sinds 20.okt ben ik hier niet meer geweest
    Zat dr echt doorheen

Sorry daarvoor

Ik ben zo benieuwd naar de pasgeboren baby's
    Hoop dat alles goed gegaan is

Zal f update doen van mij. 5 nov uitslag gehad
    Ik mag nog zeker half jaar door met iui-d
    Voordat ik aan ivf begin. We hebben besloten om dit te doen

Schoonmama haar borst is eraf gehaald. Uitslag vorige week gehad
    En was goed. Over 3 maanden terug.

Heb vorige week ook een examen gehaald op het werk en GESLAAGD
    Alles bij elkaar, schoonmama ,zwanger worden,mn kijkoperatie , leren was me f teveel geworden

Ik wil even laten weten dat ik elke dag aan jullie denk maar echt rust doet me goed door niet teveel bezig te zn met zwanger worden.

Zal af en toe f langswippen hier,en hopelijk met snel goed nieuws

Liefs van anna

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @videlsje hoi, volgens mij ken ik jouw nog niet

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bob ik wac ht even de komende dagen af

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @annaatje je bent echt gemist hoor meid!!
    En gelukkig is alles goed gegaan, onder deze vreselijke omstandigheden, met je schoonmama...

En dat je rust hebt genomen is helemaal goed hoor meid, goed voor jezelf zorgen...iedereen hier heeft zulke momentjes...neem je tijd!!

En gefeliciteerd met het behalen van je examen, toppie!!!

Leuk dat je er weer bent meid en een dikke knuf voor jou...

Xx

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Spannend meid!! Ben benieuwd of je temp hoog blijft...duimen blijven draaien!!!

@Panter is de postbode al geweest????

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje thanks meis.ik heb jullie ook gemist!!

Wie zn dr allemaal bevallen
    Juna, zonnestraal uhh..

Ik zie dr ook niet uit.slaap superslecht,mega wallen maar ach ik moet gewoon nog tot me door laten dringen dat bij mij alles goed is maar dat t echt kwestie van timing geluk is.nog 2 keer en dan stappen we over op ander donorzaad

@elisa ook jij welkom hier.

Mn man maakt weleens grapjes nu van,ach ik heb toch niks
    Vind echt nog steeds zo sneu voor hem maar hij zegt dat die er toch
    Niks aan kan veranderen.maar echt praten samen is t belangrijkste
    Als we naar gent rijden maken we dr echt 'uitje ' van
    Koeken mee,leesvoer,lekker meezingen samen met de muziek
    Anders word je echt gek.
    Gebruik nu clomid.pregnyl en utro weer. Heb ook zon idee dat na clomid
    Ik veel dikker lijk,zon opgeblazen buikje..

Ik moet geloof ik iets van 90 paginas teruglezen hahaha

Tot heel snel weer xx

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Annaatje En kiyeko is ook trotse mama geworden van een klein meisje...

Juffie en ik zijn de volgende in de rij :D

En dreamer en DA zijn zwanger...

Verder hebben we er hele leuke meiden bij gekregen die mee schrijven...

Panter en ricmar en vlinder zitten op de wachtbank

Volgens mij zijn dat de nieuwtjes in een notendop...

Veel plezier met terug lezen hahaha daar ben je wel even mee bezig :D

Liefs xx

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje thanks voor je update

Kiyeko juna zonnestraal

GEFELICITEERD
    Heb net al fotos zitte kijken,wat een super lieve schattige baby's

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @annaatje
    Leuk dat je weer ff langskomt :).
    Hopelijk is het voor jullie snel raak meis. Gefeliciteerd met het behalen vannje diploma
    Hier inmideels ook bevallen, boef is bijna 8 weekjes.

@bob
    Spannend he !! Zelf het gevoel dat ze eerder komt ??
    Klinkt wel goed die voorweeen hihi

@juffie
    Vocht hoort erbij. Ik was op t eind net een olifantje haha. Letterlijk alles was opgezet.

@ juna
    Wat een scheetje !! En gefeliciteerd met het huis.

@panter
    Al getest meis ?? Ik duim keihard.

@vlinder
    Hier helaas erge overstimulatie gehad. Al op de dag van de terugplaatsing maar dat zagen ze pas na de tp op de echo. Alle follikels waren gevuld met vocht. Eierstokken waren supergroot. Verder ook veel vocht in de vrije buikholte.
    Ik had enorme buikpijn. Opgezette buik alsof ik 4 maanden zwanger was. Kon amper lopen. Misselijk diarree. Ziek gevoel en kortademig.
    Daarnaast waren mijn bloeduitslagen ook niet goed.

Pas goed op je gewicht en anders voor de zekerheid bellen hoor !!

@ dreamer
    Hebben jullie de punctie al gehad meis ?

@ videlsje
    Wat leuk ! Toffe datum ook !. Ook inderdaad wel cobfronterend.

@ego
    Ons boefje is inmiddels alweer bijna 8 weekjes wat gaat het snel !!
    Ondanks dat hij prematuur en dysmatuur was diet hij het goed. Woog vorige week al 3650 gr dus super trots op hem !
    De krampjes zijn nog steeds aanwezig maar minder dan voorheen. nu nog op zoek naar zijn dag en nachtritme want meneer slaapt niet s nachts.

Met mij verder ook alles goed. Eerste menstruatie al gekregen. Duurt nu al ruim 13 dagen dus kan geen maandverband meer zien hahaha.
    Merk wel dat alle emoties van de hele mmm nu los komen. Ben ook super angstig over van alles. Soms besef ik ook echt niet dat hij gewoon van ons is en uit mijn buik gekomen is. Zo onwerkelijk. Ben echt zo ontzettend dankbaar.

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @zonnestraal
    Meis hoe is het met B. zijn krampjes ?
    Wij zijn sinds kort van gekookt kraanwater overgegaan op bronwater voor het bereiden van zijn flesje. De krampjes zijn een stuk minder. Misschien als tip voor jullie ??

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Anaatje, goed dat je even de tijd hebt genomen.. welkom terug!

Kipjes ja die krampjes zijn echt vreselijk. Schijnt dat het na 3 maanden echt minder wordt. Hier was dat iig wel zo.

Videlsje soms kun je idd blij en verdrietig tegelijk zijn, blij voor een ander maar ook enorm verdrietig voor jezelf.

Girl even vraagje E. had toch eens exceem gehad oid? Wat heb je er toen aan gedaan? J. zit nu onder de droge plekjes (op armpjes en beentjes kleine plekjes met kleine bultjes) en op haar buik wat meer plekjes met bultjes verspreid. Op haar buik jeukt ze ook als ik haar romper uit heb. Ik wil morgen even naar de ha, afhankelijk van het weer, en anders wacht ik tot maandag, want die kleine plekjes heeft ze al een dikke week. Doe er olie of bepanthen op, en zo net sudo creme, maar even kijken wat beter helpt. Weet jij nog hoe het er bij jouw meisje uitzag?

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes wat ben ik blij dat alles goed met jouw is en met de kleine
    Kan me voorstellen dat nu alles druit komt
    Wij ware pas in gent en echt wachtkamer was 3\4 hollanders
    Dan pas besef je dat je niet de enigste bent
    Er kwam 1 stel huilend kamer uit.ik kon goed mee huilen
    1 stel daar kwam de man in joggingbroek moeilijk aanlopen, en dan weet je t al
    Die heeft tese gehad. Ik was wel blij dat ik de man met t gekke mutsje weer zag.wat is die man aardig zeg!

1 collega van mij is bezig met ivf ook. Die heeft echt mega dikke buik gekregen
    Vd hormonen. Terwijl zij echt niet dik was. Ze waggelt soms op de werkvloer vd pijn.zo sneu om te zien.denk dan weleens, dat staat mij ook nog te wachten

Lekker genieten kipjes,voor je t weet is boefje al groot

Knuffel

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    anaatje, ik heb helemaal geen dikke buik gekregen van de hormonen e.d bij de icsi hoor. Ik ben er juist van afgevallen...denk wel 6 kilo kwijt.
    Dus niet bang zijn, iedereen reageert anders.

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Annaatje!! Wat fijn weer iets van jou te lezen!! Je bent inderdaad echt gemist hier!! En geen sorry zeggen, tis al zo zwaar....dat als jij rust nodig hebt dat je dat zeker moet doen!!
    Dus nog een half jaar IUI-D, gelukkig is alles in orde met je!

Ik ben 10-11-12 bevallen van m'n zoontje B.eau na een hel van een bevalling. Wat uiteindelijk een spoedkeizersnede is geworden.
    B.eau een moeizame start en op de couveuse gelegen, waarna hij heel snel helemaal opknapte!! :D
    Nu ben ik de gelukkigste vrouw van de wereld!!

Kipjes, zoooooooooo herkenbaar dat alles er nu uit komt!! Ik heb echt behoorlijk last gehad van kraamtranen...maar had alles te maken met de MMM, de zwangerschap en de bevalling.
    Super dat je mannetje het zo goed doet!!
    Ik geef borstvoeding, maar ik ga binnen nu en snel 's nachts over op flesvoeding en dan zal ik zeker bronwater gaan gebruiken.
    B.eau komt namelijk om de 3 uur, ook snachts en breekt me op.

Bobje en Juffie de volgende ja, spannend!!

Ricmar, had jij negatief getest?? Las ik dat goed?? Klotezooi!! Dikke knuffel.

Panter, jij houdt het wel spannend zeg....pfffff.
    *blijft stug doorduimen*

Ego: Vandaag naar de kinderarts ter controle. B.eau is goed gekeurd :D. Is van 3740gram naar 4844gram gegaan :$. Krijgt slagroom van zijn mama :D. Is van 52cm naar 55cm gegroeid :D.

Net als Kipjes, ik ben enorm dankbaar!!

Deel Deze Pagina