Annaatje, hier geen dikke buik hoor! Ja wel iets opgezet net voor en na de punctie, maar verder niet. En geen pijn gehad, maar ook geen overstimulatie.
@all net een kerstboom gescoord Helemaal heppie!!! Nu hem optuigen met m'n mannetje...zoooooo gezellig!!! Ik hou van deze kneutertijd, heerlijk!! Fijne avond lieve meiden!!! Xxx
Annaatje daar ben je weer Gelukkig dat de uitslag goed was van je schoonma heb vaak aan jullie moeten denken. Spannend nog 2x iui. Hopen dat het gewoon de eerst volgende x raak is. Wij hadden nog een kaartje gehad vanuit Gent. We willen binnekort een x langs gaan met onze kleine man. Hier was ik wel 5kg aangekomen van de hormonen. 2 vriendinnen doen iui met hormonen de een al een jaar die is 14kg aangekomen ppfftt..... Ellende allemaal. Heeej kipjes fyn om ook weer wat van jou te horen. Wat groeit ie jullie boeffie hihi.... 8 weekjes alweer. Vind het ook zooo snel gaan. Elke leeftijd heeft zn charmes. Maar man man wat geniet ik van zijn babytijd heerlijk. Onze man weegt nu 4460gr en 54cm vandaag wel ha gebeld voor mezelf en voor onze prins op cb hebben ze gezegt dat hij een ruisje bij zijn hartje heeft. Dus ff na laten kijken. En deze bloeding die ik heb is gewoon mijn ongie. Maar laat ff me hechtingen nakyken want het zit me iets te strak brr.
Owh en wat ik eigelyk.wou zeggen alleen weer vergeten was. Dat er nu alles uit komt vd mmm. Uhmmm.. In de zwangerschap heb ik er meer last van gehad. Wat ik nu heb.. Is jaloezie. Jaloezie op mensen die per ongeluk.zwanger raken. Mensen die zeggen van owh ik hoef hem maar aan te kijken en ik ben zwanger. Jaloers omdat wy nooit zomaar zwanger zouden zijn. Jaloers om.alle spanningen die de mmm met zich meebrengt. Nu al 3 meiden in mijn omgeving zomaar zwanger. En ik dank god op me blote knieeen dat we een prachtig gezond kereltje hebben. Maar ook jaloezie.. Erger als voorheen
meiden wat hebben jullie veel geschreven!! te veel om op te reageren.. hoe is het met iedereen?? en zag annaatje weer terug!! hele dikke knuffel meid!! wel fijn dat je nog een hakf aar verder met iui-d mag en dat jullie dat ook willen!! panter jeetje wat een onzekerheid! ik hoop zo dat het toch wat gaat worden!! duim zo hard voor je!! ricmar jeetje wat klote! dikke knuffel!! hier hadden we gisteren wat moois!! ons meisje heeft voor het eerst mama gezegt!! en ook echt haar eerste woordje dat was zo mooi!!! geweldig.. wil ook hele dag zelf proberen los te staan. hele dag oefenen haha.. dus denk dat ik met d'r verjaardag er achteraan kan rennen!! maar super leuk is het!! en af en toe wel vermoeiend ivm het slapen wat ze smiddags echt een potje van maakte, maar nu gelukkig beter gaat met haar nieuwe ritme van slapen.. ze gaat pas naar bed als ze moe is en niet gelijk na haar middag eten.. en dat werkt al een stuk beter en is ze ook veel beter te pas, tenzij ze nog iets te kort soms slaapt.. nou meiden ik probeer weer beetje bij te houden met lezen en af en toe klets ik mee.. heb nog ff weinig te melden.. ben al wel weer druk met de zkh in nl aan het bellen voor gegevens voor de menzis voor vergoedingen enzo voor volgend jaar voor de ivf, dus daar al lekker druk mee!! nou fijn weekend allemaal!! hier is me weekend begonnen heerlijk lang!!
juna je denkt er meer overna nu je je kleintje hebt.. en hoe anderen allemaal simpel denken.. soms zeggen ze dingen dan denk ik wacht dat maar ff af of dat wel zo lukt als je zelf wil... en dan weten ze mijn verhaal.. wordt daar soms wel moe van haha
Goedemorgen lieve meiden, Vroeg de wekker gezet om de witte wereld te zien, ligt er hier nog helemaal geen sneeuw Mss komt het nog maar wel een beetje balen... Kerstboom staat en kerstversiering hangt, helemaal blij en de zelfgemaakte versiering voor de beeb zou er zo tussen passen Vandaag komen de nieuwe eetkamerstoelen, zin in!! En zo richting de ha voor een plas in te leveren... Daarna kruip ik lekker op de bank met magazines...heeeerlijk! Hopelijk is m'n mannetje ook op tijd thuis vandaag... Heerlijke dag ladies een dikke knuf voor jullie allemaal!!! Xxx
@zonnestraal wat een leuke naam! Ook jij lekker genieten nu he @bobje ik ook net mn wekker gezet,maar waar is de sneeuw?? Ik ga werken,fijn weekend meiden xxx
Ik ook gelijk naar buiten kijken.......niks geen sneeuw in het Limburgse land.....ben benieuwd wat we nog krijgen vandaag..... Dadelijk douche en straks naar oma in het ZH. Is vannacht opgenomen met toeters en bellen herseninfarct, ligt op de ic.....hoop dat alles goed komt!
Hier heeuul veuul sneeuw.. Wat mooi vandaag pyamdag houden met me prinsje....! Indd girl nu denk ik er meer over na me beste vriendin heeft een hele slechte vriend en nu weer per ongeluk zwanger van kind nr 3 boos jaloezoe frustratie grrrr
Vandaag geen streepje meer geplast, moet morgen stoppen met hormonen. Straks rijles, zal wel meer een slipcursus worden
@Panter zo dare-devil Wel onwijs balen meid van je streeploze test Dikke knuffel!! Januari volgende poging toch?? @Juna klinkt goed pyjama dag!!! Geniet ze!! @hier wel een pak sneeuw was wel lachen al die halsbrekende toeren voor een plasje Maar wel direct de uitslag geen blaasontsteking, maar wel klein beetje bloed in m'n urine...dus rommelt lekker door.. Vk geveld en die zei positieve uitslag en we kunnen alleen maar afwachten @juffie en annaatje lekker genieten vandaag!!! Veel plezier!!! @de rest van de meiden heel veel sneeuw plezier vandaag!!! Lekker genieten...hier tijd voor warme choco, dat maakt het wachten gezelliger...ben zo benieuwd naar de nieuwe stoelen...heerlijk!! Dikke knuf voor jullie allemaal Xx
@panter, stom hoor, echt naar...succes met slippen...wel heel blijven! Wij vieren vanavond Sinterklaas, dus mogen ook nog even door de sneeuw... Moet ook nog een gedicht schrijven...joepie! Heb er wel in... Hierna nog 3 weken in de kou, en dan...op vakantie! Zal nog afkickverschijnselen krijgen van deze topic!
@pantertje balen weer meis! Ben je nog bezig met icsi Ik had deze week ook negatieve test. Was iui 10 alweer. Ben dinsdag gestopt met utro bollen maar nog steeds geen ongi te bekennen. Gebruik jij ook die bollen @girl wat schattig mama! Hihi lijkt me zo leuk @elisa in welk zkh zn jullie.mn man heeft ook azoospermie Ik ben 30 mn man 33. Wij zn onder behandeling in uz gent Succes met alles! Volgend weekend gaan mannetje en ik weekend naar dusseldorf Zooooon zin in. Lekker genieten van elkaar
@annaatje, UMCU.. Maar eerst genieten van de feestdagen nu... Pas half januari weer een keer daar heen, en dan rustig aan dat hele icsi traject opstarten...
Anaatje, ik had een cryo terugplaatsing gehad 21 nov. In kunstmatige cyclus mbv progynova en utrogestan. Door die combi word je niet ongesteld...pas 5 dagen na het stoppen van de hormonen word ik ongesteld. Vanavodn weer getest, negatief. Ik stop dus per direct met de hormonen. Zit ik morgen ook niet met die utro rommel...wil morgen de stad in en zie het niet zitten om dan die smurrie in mn broek te hebben haha. Elisa, jahaaa werkelijk, we zijn verslavend met zijn allen hoor!!! Hoe is het met iedereen verder? Kiyeko aan het genieten van het moederschap?? Lijkt me zo'n ontzettend ontlading als je eindelijk je kindje in de armen hebt. Volgens mij komt dan alle verdriet eruit...en daarna een gevoel van ontzettend geluk.
Zoo herkenbaar panter, ik loop al 2,5 week met zon oma onderbroek vanwege die witte smurrie zooi 1 voordeel ,zon onderbroek is lekker warm nu in winter hahaha Shopse morgen! @elisa groot gelijk meis.eerst lekker genieten vd feestdagen Ik heb dr wel zin in.zondag gezellig kerstboom zetten Fijn weekend x