Jemig wat een rotweer dames.. normaal doe ik er een 15 min over na mijn werk vanochtend ruim een uur plus de auto ging telkens de verkeerde kant op Hoop dat het snel weer voorbij is vannacht die vorst erover heen bah bah. Maar ik ga dinsdag idd genieten van het mieniemensje ben zo benieuwd @ annaatje ik babbel hier nou mee sinds oktober geloof ik, mijn mannetje heeft azoospermie waar ze na lange tijd en veel fouten achter zijn gekomen, maar ze hebben goeie hoop voor de tese operatie we zijn nou aan het wachten op de oproep van nijmegen maar dat zal wel pas in januari zijn denk ik zo. Dus we wachten maar geduldig af het is niet anders
Videlsje, dat is rot als je zo lang onderweg bent naar je werk. Hebben ze daar niet gestrooid dan? Anaatje...heb je zo'n enorme witte hema slip aan? Ik gewoon mn hipsters....daar past ook wel een inlegkruis in. Alleen dat irriteerd zo de afgelopen dagen dat ik er flauw van ben na 3 weken utrogebruik. Vieze smurrie...ik ga vragen of ik mezelf de volgende keer progesteron injecties mag geven ipv die utro.
Panter, ja leuk he zon witte broek hahahaha Videlsje, gezellig dat je mee komt babbelen hier. Ik heb echt veel steun aan iedereen.leuk clubje meiden allemaal!! Mn man heeft vorig jaar tese gehad in uz gent. Als je vragen hebt dan mail me maar. Ik ga lkkr ff uur fitnessen nu
nou het sneeuwde zo erg dat het gewoon niet mogelijk was om bij te houden, heb heel wat autoos zien tollen maar ik vind het ook fijn hier om met de groep te kletsen jullie snappen het tenminste want in de omgeving bij ons is toch onbegrip weet je, dus dan is het fijn om het bij jullie dames neer te leggen
meiden hier ook dag 1... bah Panter knuff sneeuw hadden wij gister hier al zeker 10 cm maar ja wij hadden geen code oranje...
Hoi ricmar. Jij ook weer,he bahh! Bij mij wil t nog niet doorzetten Hoeveelste poging zit jij nu Videlsje,hebben jullie t verteld aan familie of vrienden Bij ons weet alleen ouders t en schoonzus dat we donor gebruiken Leukr foto trouwens van jullie samen.zn jullie getrouwd,leeftijd Lijkt wel kruisverhoor van mij Fitnessen was heerlijk maarruh zit nu lkkr aan kerstkoek hihi
Lieve panter, annaatje en ricmar.. En natuurlijk ook elisa en videlsje. Ik hoop vanuit de grond van me hart. Dat het snel een keer raak mag zijn voor jullie. DA hoe is het met jou?? Lukt het met de medicijnen afbouwen?? Dreamer.. Jullie maandag de punctie eh?? Getsie wat spannend. Ik zal aan jullie denken. En hoop dat alles gewoon goed is met jullie kleine. Bob en juffie.. You are next. Leuk hoor! De 9 maanden vliegen echt voorbij eh. Ik mis mijn buik nog steeds.. Maar man man wat had ik er last van. Zonnestraal, kiyeko en kipjes. How are the babies?? Hiji.. Ze groeien zo hard eh. Vind zo leuk lekker tuttelen mey beeb. Kipjes even een vraagje.. Jij had ook weer je ongi eh?? Ik ook.. Nu 3 dagen. Maar jeezuuss ik verlies zoveel bloed. Heb jij dit ook?? Ik moet echt om de 3 kwartier mn maandverband verwisselen..sorry voor de detaols. Zelfs na de bevalling heb ik niet zoveel gebloed.. Brrr Zwaai zwaai na alle meiden. All; vandaag nog laatste 2 sinterklaaskadootjes halen. En vanavond gezellig met mijn familie het sinterklaas spel doen. Dat word weer lachen gieren brullen gheheh.. En wat vinden jullie vd sneeuw??? Vind het zo mooi om te zien. En krijg ook zin om de boom te zetten. Maar dat geeft te veel getribbel. Ben al beetje bezig met inpakken voor de verhuizing. Nu fingers crossed dat we de hypotheek krijgen. Dat zal wel maar you never know. Heb er zoon zin in hihi.. Lekker bij mijn ouders om de hoek. Nou meiden fyn weekend iedereen.
Goedemorgen ladies Hier heeerlijk geslapen en vanaaf ga ik met mn mannetje lekker uit eten en naar China Light in Rotterdam en dan ook de euromast op Super leuk, allemaal mooie lichtjes en een lasershow, heel veel zin in!! Verder voel ik me super!! @Dreamer ja maandag d-day...hoe ben je eronder?? Duim zo hard!! @Ricmar balen zeg!!! Ook weer op rood @lieve meiden 2013 moet gewoon hier het roze maar dan ook echt knalroze jaar worden hier...met enorm veel hcg voor de meiden voor een 1e kleintje of een 2e!!! Ik ben het met Juna helemaal eens...we gunnen jullie dit zo erg!!! @Juna lekker al bezig met een beetje inpakken, echt zo fijn voor jullie!! Hier keken jullie echt naar uit!! Wanneer hoor je of de hypotheek rond is?? Lekker genieten van jullie prachtige mannetje!!! Kneuter er maar lekker op los @Zonnestraal hoe is t met B. zijn de krampjes wat minder? @kipjes, hallo mama leuk dat je er weer bent en super leuk dat het zo goed gaat met jullie!! @kiyeko...hahahahaah lekker op die roze wolk aan het drijven?? Je houd osn wel in spanning met de naam en een fotootje van jullie mooie meisje?? @juffie en met jou, gaat alles nog goed?? Al last van voorwerk? Hier na een paar dagen voorwerk nu helemaal nergens last van...heerlijk en het vocht lijkt ook iets minder te zijn door de kou...is wel erg fijn. Alleen het verdoofde gevoel is nog niet weg uit mn vingers maar ach dat nemen we op de koop toe hahahaa @girl lief!!! Jullie kleine meisje gaat gewoon kletsen, hoe vond ze de sneeuw?? @Katek en jij ben jij nog met je kleine meisje de witte wereld in gegaan?? @panter hoe was je slipcursus gister?? Vind het wel stoer dat je bezig bent!!! Ohw meid en als je dalijk dat roze pasje hebt dat is zooooo heerlijk...begreep het nooit als mensen zeiden je weet niet wat je mist en wavcht maar af...maar sinds 3 jaar heb ik mn rijbewijs en man wat hebben al die mensen gelijk gehad Ben niet uit de auto te slaan hahahaha...oke nu is het even wat minder maar straks dan tuf ik lekker overal weer heen @lieve andere dames...sorry toen was mn hoofd weer leeg..ik vergeet echt een hoop steeds... Een heerlijke dag lieve meiden...kleed je warm aan want het is brrrrrrr frisjes... Dikke knuf Bob xx
Ja Bobje hier keken we erg naar uit. Hihi. Wat gezellig vanavond met je mannetje. Geniet er lekker van meid. Dank je wel Kate. Erg irritant hihi. Hoe gaat het met jou en de kleine J?
@ricmar ronde 7 ook helaas alweer. Ik al tien gehad,na miskraam tellen ze opnieuw Zei dokter.helaas denkt daar onze zorgverzekering anders over betalen nu zelf 300 per inseminatie. Hoeveel iui wil je zelf nog doen. Juna, wat een knappe baby,echt een prinsje! Wij gaan tuinzaken af vandaag,lekker kerst shoppen
@juna f snel tussendoor. mijn ongi is ook zo heftig en inmiddels al 14 dagen lang pfff. blij als ik er vanaf ben. nu sinds de bevalling al ruim 7 weken bloedverlies. maar paar daagjes ertussen gehad.
Meiden, zo sneu Vriendinnetje van mij is 31 weken zw en ligt in t zkh Ze is al voorbereid op couveuse baby Weten jullie wat dat inhoud,.moet t kindje dan lang blijven Of hoe gat dat allemaal Ze proberen t te rekken tot 32 weken... Zij is zwanger geworden met ivf
Annaatje dat betekend dat kindje of moet blijven tot de uitgerekende datum.. of t kleintje mag Naar huis als t een bepaald gewicht bereikt heeft.
Hier is t wel oke... Meds nog niet afgebouwd begin ik denk ik eind volgende week mee. Ben wek benieuwd hoe dat zal gaan
bob nou de sneeuw vond ze wel leuk! ze kon alleen nog niet mee op de slee moest snow boots hebben en die had ik met de middag pas en toen waren de stoepen bijna helemaal schoon dus nog niet op de slee geweest.. vond ik wel erg jammer maar er komt vast nog meer sneeuw! hier ook heftige ongi's hoor! na bevalling wordt nu iets minder maar heb wel giga lange cyclussen. tussen de 33 en 37 dagen en had altijd 29 of 31 da spannend wordt het weer voor je na het afbouwen.. hopelijk gaat het nu wel goed! annaa jeetje wat balen voor je vriendin!! hopelijk blijft de kleine nog ff zitten!!
Bob: hier gaat het wel, slaap al weken niet zo goed, dus doe in de middag wel een dutje, verder last van mijn bekken denk ik...? Lopen gaat wat moeizaam heb het gevoel alsof ik al weken op een paard gezeten heb haha! Ach ja nog effe! En dat vocht inderdaad lijkt minder door de kou, vreemd! Aan de ene kant heb ik 'zin' in de bevalling en aan de andere kant ook weer niet, spannend he! Ben zo benieuwd! Verder voel ik me ook prima hoor, maar af en toe lekker klagen....en dan komt het allemaal goed. Nu even een dutje doen, en vanavond bij ons mam en pap Sinterklaas vieren en gourmetten met z'n alle gezellig!
Goedemorgen meiden Weer lekker vroeg hihihi maar heeerlijk geslapen!! Lees straks even bij en reageer ik even op iedereen...zal wat fotootjes van gister (china lights) in m'n "taart" album zetten was gaaf om te zien en heerlijk om met mn hubby op pad te zijn, alleen wel heeel koud hahaha Ga nu lekker naar beneden en nestel me op de bank met een dekentje... Heb echt honger en dorst Vandaag is m'n broertje jarig, wordt 23 jaar dus tijd voor een feestje...eten met de hele familie, gezellig!! Dus al met al een super weekend hahaha Veel plezier vandaag meiden, geniet van jullie zondag!!! Straks reageer ik even want m'n tel is bijna leeg Dikke knuf xx