Staan een paar fotootjes in mn album van de prachtige lichtjes voor de mensen die dat leuk vinden om te zien wat wij gister hebben gezien
Bobje, gefeliciteerd met je broer. Wij hebben gisteren nieuwe kerstballen gekocht.zilver met paars Helemaal happy dr mee Vandaag lekker saampies naar efteling geweest was dr heerlijk rustig! Woensdag ga ik naar t zkh naar vriendinnetje van mij,ben benieuwd of ze t kind al gaan halen bij 32 weken Ik krijg vd week echo,uitgansecho ofzo ivm clomid dat dr geen cyste zitten Vind fijn dat ze dit doen,maar betekend nog meer vrij van mn werk Weet iemand hoeveel maanden je clomid mag nemen Fijne avond,wij krijgen visite zo
Goedemorgen lieverds, Stonden op pagina 2 Dus even omhoog geknald... Dank je voor de felicitaties en de leuke reacties op de fotootjes Ben nu wel na zoon druk weekend redelijk kapot en moe Dus nu vandaag lekker rommelen in huis en wasje draaien en veel rusten op de bank Hier nog roddels, nieuwtjes of veranderingen??? Wat hebben jullie gedaan dit weekend?? @dreamer mijn gedachten gaan uit naar jullie vandaag!!! Ik hoop dat alles makkelijk, snel en goed verloopt en dat de uitslag zo erg positief uitvalt!!! Ik duim voor jullie!!! Dikke knuf meid!!!! @hier ga ik even wat drinken en een lekker boterhammetje eten Heerlijk zin in!! Dikke knuf lieve meiden!! Xxx
Tnx dames. Het gaat een lange decembermaand worden, want de sneltest gaat niet lukken... Bloed in het vruchtwater. Dus uitslag pas eind december, met pech zelfs pas januari. Punctie zelf was niet heel pijnlijk vreemd genoeg. Was ook niet echt zenuwachtig. Het is in een waas aan me voorbij gegaan. Lig nu weer plat in bed, bang te wezen of de vliezen het houden. Dat vind ik het engste. Ik lees mee, maar trek me weer even terug in mn coconnetje. Even het nieuws verwerken dat het weer zolang gaat duren.
Jeetje dreamer wat vind ik dit rot zeg!! Het zit ook echt niet mee...pffffff en zolang wachten wat een hel meid. En bloed in het vruchtwater?? Hoe is dit mogelijk? Komt dit door de punctie? Ohw meid wat een angst en onzekerheid...zo verdomd oneerlijk!!! Dikke knuffel, bikkeltje!!!
Heey meiden, was even lekker een weekendje bij mij ouders geweest vandaar ineens zo stil Dreamer lekker rustig aan doen, en hoop echt het beste voor je maar wat is het vervelend allemaal dat het zo zenuwslopend moet. Annaatje zal me verhaaltje wel overnieuw doen anders moet je zover terug lezen Ik ben 24 mijn vent is 28 wij wonen samen alweer bijna 2 jaar wat gaat dat toch snel hoor. Onze ouders, zusjes en broertjes weten het evenals onze bazen en mijn beste vriendin. Tja moest op het werk toch gaan verklaren waarom ik ineens zoveel weg moest maart daar is gelukkig heel veel begrip voor. Verder hoeven mensen het niet echt te weten alleen heb een paar hele goede gokkers gehad een liegen doe ik ook niet dus tja sommige weten wel dat het niet lukt bij ons alleen de duidelijke reden dan weer niet Verder gaan we vandaag weer een lui dagje tegemoet want heb nergens geen zin, in oh wat erg toch Fijne dag weer verder dames
dreamer jeetje het zit niet echt mee!! hele dikke knuffel!! hou goed rust zodat de vliezen het volhouden!! sterkte met wachten meid!! ff een vraagje: er zijn hier toch ook meiden met behandeling in dd toch? en dan bij menzis vergoed? ik vroeg me namelijk af als ik me echo's hier in nl laat doen hoe dat gaat met menzis? de vorige keer zeiden ze echt tegen mij als we een nl rekening krijgen krijg je geen geld meer voor de behandeling of ik moest het doorgeven aan hun maar dan kreeg ik 1000 euro minder vergoed.. maar iedereen doet de fm's in nl en de rest in dd hoe doen de nl ziekenhuizen dat ivm met je vergoeding? of zijn die dan voor eigen rekening die fm's?
Girl, je krijgt volgens mij gewoon de fm vergoed hoor...ik doe ook de behandeling in het ene zh en de metingen in het andere. Dreamer, wat een spanning...en nu nog langer wachten. Ik duim hard voor een goede uitslag.
panter gaat dat niet dan van je eigen risico af? vorig jaar mocht het absoluut niet... het scheelt zoveel reistijd!! en allebei de ziekenhuizen vinden het goed, maar ben bang dat ik me ivf niet verder uitbetaald krijg als er een nl rekening tussen zit, want dat zei ze toen wel namelijk! heb jij dan ook buitenland en nl? want volgens mij sturen ze vanuit het ziekenhuis toch gelijk de rekeningen door naar de zorgverzekeraar?
Hallo dames, Ik donder even van m'n roze wolk af om me hier te melden!! De dagen vliegen om en heb me al een paar dagen voorgenomen om te reageren en jullie te informeren maar het komt er gewoon niet van. Sorry sorry sorry! Allereerst er staan fotos van haar in m'n album! Kunnen jullie ff koekeloeren. Met mij en ons prinsesje gaat het super goed. Ze is vandaag alweer 12 dagen en ik denk dat ze al wel weer op haar geboortegewicht zit. De kraamhulp is al een paar dagen weg en vandaag was m'n eerste dag helemaal alleen. Vanochtend lekker lang samen in bed gelegen en vanmiddag met de kleine lekker ff naar de Prenatal geweest. Genieten!! De borstvoeding loopt als een tierelier maar mevrouw heeft heel erg last van krampjes. Zo zielig. Ben na 3 dagen non-stop m'n pink in haar mondje te hebben gehad over gestapt op een speentje als ze zo onrustig is en enorme zuigbehoefte heeft. Verder heeft de kraamhulp me geleerd hoe ik haar kan inbakeren in een badcape om haar handjes niet te laten rondvliegen en wat we kunnen doen voor tegendruk op haar buikje. Omdat ze onrustig bleef paar dagen geleden begonnen met Infacol maar dag later stopte mevrouw met poepen. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. De Infacol werkte wel gelijk maar toch gestopt omdat de ontlasting natuurlijk wel uit dat kleine lijfje moet. Moeten we dus nog ff de juiste balans in vinden. Als ze goed drinkt zit er ongeveer 4 uur tussen de voedingen dus ik kan gelukkig wel een beetje slaap pakken maar ik hoop toch wel dat het snel ietsjes meer wordt hihi. Ik ga eens ff proberen bij te lezen en te reageren!
Girl, ik doe het beide in nl, maar dat hoeft in principe niks uit te maken. De verzekering zal moeten betalen als ze een contract hebben met het ziekenhuis waar jij de fm's doet. Natuurlijk gaat het wel van je eigen risico af, maar dat is met alle zorg zo. Het doen van fm's hoort gewoon bij de behandeling die je krijgt, maar als patiënt mag je zelf bepalen waar je dat laat doen. Heeft de verzekering niks mee te maken!! Kiyeko, fijn dat je roze wolk zo goed bevalt. Jammer van het slaapgebrek...maar dat zal beter worden.
@kiyeko hihihi blijf maar lekker zitten hoor meis op je wolk Dat snapt iedereen hier hahaha Net even gespiekt maar wat een prachtig meisje hebben jullie...en wat een mooie haartjes al Echt geweldig!!! Gaat hier wel erg kriebelen hoor Blij om te horen dat het zo goed gaat met jou/ jullie en jullie kleine meisje... Ben wel benieuwd naar haar naam Mss via een pb-tje?? Lekker genieten meis!!! Leuk om je hier even voorbij te zien flitsen Liefs xx
@juffie je hebt wel meldplicht meid Gaat alles goed??? @hier weer lekker krampjes en pijn in m'n onderrug... Ben benieuwd!!! Liefs
kiyeo wat een super mooi meisje!! echt lekker van genieten!! wij lopen niet weg hoor!! panter de zorgverzekering heeft geen contract met dd.. en volgens mij is dat het hele probleem bij hun.. als ik alle fm's in dd doe dan kan ik ze gewoon declareren en dan krijg ik het terug.. dank je voor je info!! hoe staat het nu bij jou ervoor?? wel weer aan de hormonen voor je cyclus zodat je een cryo kunt laten plaatsen??
kiyeko ik ben ook erg benieuwd naar d'r naam!! misschien ook een pbtje?? en fijn dat het met jou en je meisje zo goed gaat!!
Girl, ik wacht tot in januari mijn menstruatie komt en dan ga ik weer aan de hormonen. Plaatsen we dan cryo 2 terug. Veel vertrouwen heb ik er niet in, aangezien topper van 12 cellen ook niet bleef plakken...
Meiden hier alles ok! Behoorlijk last van krampen en rug....moest vanmorgen echt even stilstaan, later trok het wat weg, we wachten af. Morgenvroeg weer controle bij vk, en liggingsecho. Heb het idee dat onze kleine meid te groot wordt voor mijn buik, het zit zo vol en doet soms echt pijn als ze haar beentjes strekt. Verder zover ik weet alles ok, wachten rustig af! Girl: ik ben ook menzis verzekerd, ik weet niet hoe dat zit met fm in nl, heb dat nooit nagevraagd omdat wij maar 40min van dusseldorf af wonen. Bob: spannend he!!!!! Kiyeko: lekker blijven zitten op je wolk! Naam ben ik ook erg benieuwd naar, pb-tje? Dreamer: denk aan je meis!
Nou m'n plan om bij te lezen werd ff verstoord door krampjes...bijlezen is dus niet helemaal goedgegaan. Maar hierbij een poging. Allereerst bedankt voor jullie felicitaties! Super lief allemaal!! En tja tekenen voor zo'n snelle bevalling...ik heb geen idee waar. Weet wel dat mocht er ooit tweede komen ik wel weer voor de acupunctuur ga. Överal waar ze voor heeft geprikt is wel uitgekomen. Behalve dan het zelf ontstaan van de weeen haha. Maar goed het is me echt 100% meegevallen. Zou het zo weer doen! En Vlinder de 29ste is zeker een mooie dag om jarig te zijn! Jij ook nog gefeliciteerd!! Bob en Juffie spannend!! Jullie zijn de volgende!! Denk aan jullie. Ennuh jullie kunnen het!! Trust me! Lees meerdere post over ritme...hier nog geen sprake van helaas. Ene keer is het om de 6 uur en keer erop kan mevrouw zich 1,5 uur later alweer melden ahaha. Maar goed. Komt vanzelf. Bailey lees dat je bij osteopaat bent geweest. Hier poept mevrouw sinds zaterdag ook ineens stuk minder. Gisteravond en vannacht poepluier en net eentje maar meer ook niet. Das niet goed lijkt mij. Op internet lees ik verschillende verhalen over het uitblijven maar waarom ben jij naar osteopaat geweest en wat heeft hij/zij gedaan? Vlinder super zeg dat er 2 embryo's zijn teruggeplaatst. Mijn vingers zijn gekruist! Panter het zit jullie niet mee hé! Wel fijn dat je voor jezelf hebt bedacht hoe je het nu wil gaan proberen. Videlsje hier is ook regelmatig een bom gebarsten hoor. Maar het komt goed! Blijf praten!! Juna en Zonnestraal fijn om te lezen hoe goed het met jullie mannen gaat! Heerlijk genieten! Dreamer spannend hoor! Duim voor jullie op een goed uitslag. Elisah wat fijn om te lezen dat jullie een goed uitslag hebben gehad! Op naar ICSI! Annaatje heftige periode gehad zo te lezen! Denk aan jezelf!! Ok dames ben op 6 dec blijven hangen. Volgens mij zit de kleine in een regeldag....ze is sinds 6 uur eigenlijk al non-stop overstuur en aan het huilen. Heb haar al paar keer aangelegd maar ze blijft overstuur. Zo zielig. Ga haar dus nog maar keertje aanleggen!! Lees snel weer bij. Oja moet nog ff iets kwijt..moet nog maar 1,7 kilo kwijt om op m'n startgewicht van de zwangerschap te zitten. Vandaag lekker m'n zwangerschapskleding uit de kast gehaald en weer lekker m'n skinny jeans aangetrokken.