Kiyeko: lekker je eigen kleding weer aan, dat lijkt me straks ook wel weer fijn! Ja de bevalling, het ene moment denk ik 'laat maar komen ik kan het!' En het andere moment denk ik 'of toch maar niet' we zullen zien ben wel heeeeeel erg benieuwd naar onze meid! Jij lekker genieten meissie!
Nou een regelnacht was het volgens mij dames. Vanaf dat ik m'n berichtje had geplaatst gemiddeld ieder kwartier aangelegd tot ongeveer 2 uur. Toen viel ze eindelijk in slaap. Ik word nu net wakker weer. Ben gesloopt Pfff. Gaat denk ik pyjama dag worden haha.
Lekker genieten van je pyjama dag Goedemorgen trouwens... Heerlijk om te horen dat het zo goed gaat!! Het is een mopje om te zien met die mooie haartjes!! Hier maakt mevrouw nog geen aanstalten om naar buiten te komen, denk dat ze het te koud vind hahaha Vandaag sterfdag van m'n papa, ga zo douchen en m'n aankleden en dan op het gemakkie richting m'n mams rijden en dan gaan we wat spulletjes halen bij het tuincentrum om samen mooie kerststukjes te maken...lekkere warme choco erbij met slagroom en m'n zusje en de kleine man komen ook nog even langs en m'n broer en broertje dus even als gezin lekker bij elkaar... Heb alleen last van m'n buik...heb gister 3 kiwi's, 3 mandarijnen en een banaan gegeten en nu last van buikkrampen en aan de je-weet-wel...maar ja we kunnen het maar kwijt zijn Fijne dag meiden!! Liefs xxx
Kiyeko, bij bv kunnen ze van 10x per dag tot 1x per week poepen, is allemaal normaal. Zolang ze goed plast is het goed. Hier ook osteopaat geweest ivm huilbaby en voorkeurshouding. Regeldagen uit mn hoofd met 10 dagen, 3 weken, 6 weken en 12 weken. Dan weet je wanneer je ze kunt verwachten. Bob sterkte vandaag. Morgen je eerste dag op de bevallijst toch? All, eerste 24 uur zitten er bijna op, die zijn het meest kritiek. Vind het nog steeds eng en de kans is pas na 4 weken voorbij.. Ga me nu maar op de kerst focussen, dat komt eerder dan de uitslag en geeft lekker wat afleiding. Kleding is binnen, nu de accessoires nog. Iemand hier nog leuke ideetjes voor bij het gourmetten?
@dreamer hoe voel je je verder? Zal niet makkelijk zijn voor jullie...hoeveel tegenslag kan een lief gezin als jullie hebben... Hoop dat jullie kleintje hartstikke gezond is en dat jullie ten volle overgave mogen en kunnen genieten!! Hahaha ja 12-12-12, de eerste datum op m'n bevallijst hihihi Heb hier een enorme knor buik...en lekker zitten gaat niet meer zo goed want ik voel gewoon dat ze klem zit hahaha Donderdag weer naar de verloskundige, ben benieuwd Maar ik vermoed dat ons meisje nog lekker binnen blijft zitten, zeker nu het kouder wordt hahaha Thanks meid...ga zo richting m'n mams...blijft een lastige dag ondanks dat m'n mams een super lieve nieuwe man heeft die heel goed is voor haar en ons....en ook al is het 17 jaar geleden gebeurd...(mijn papa is verongelukt, dus hij ging 's ochtends werken en kwam 's avonds nooit meer thuis) het blijft lastig...zeker nu ik in verwachting ben... Mijn lieve mannetje schrijft ieder jaar een lief kaartje en dit jaar dikke tranen Mijn papa had een ding met roodborstjes, net na de crematie gingen we naar de kransen en rouwboeketten en ineens ging op onze krans een roodborstje zitten...puur toeval maar zo onwijs fijn...leek net of hij ook afscheid kwam nemen van ons... Op ons geboortekaartje hebben we speciaal een roodborstje laten zetten...zodat we haar andere lieve opa niet zullen vergeten... Nou genoeg emo gedoe hahaha heeerlijk al die hormonen Lieve meiden Dikke knuf voor jullie allemaal Xx
Dreamer, pffffffffff hoeveel tegenslagen kan een mens hebben?!?! Zo vreselijk oneerlijk!! Wil dat jullie kunnen gaan genieten!! De kritieke 24u voorbij, gelukkig. Bob, sterkte vandaag meis!! Wat mooi een roodborstje ter nagedachtenis, heel mooi! Kiyeko, wat een mooi meisje zeg!! Wauw!! Naar hè die krampjes, heeft m'n kleine ventje ook veel last van (gehad). Na 4wk borstvoeding à 3u ook snachts en die krampen (ook snachts ) begon het me op te breken en besloot ik snachts de fles te gaan geven en overdag de borst. Eerst standaard voeding, weer vreselijke krampen. Nacht erna hypo-allergeen. Gegeten, boertje en hup in de wieg. En wachten op de krampen die zouden komen. 3,5u later werden we wakker . B.eau had honger....en 0 krampen . Dus hup aan de tiet..... en weer krampen erna . Dus toen begon er een belletje te rinkelen . Borstvoeding krampen, flesvoeding niet . Dus smiddags ook een fles gegeven en ja hoor, 4u achter elkaar geslapen KRAMPLOOS!!!! Ik ben acuut gestopt met borstvoeding, heb een kolf om af te bouwen. Morgen naar de huisarts om eventueel koemelkallergie vast te stellen. Want dan moet de voeding over van hypo-allergeen naar Pepti. Zo heel verhaal, was er ook heel druk mee afgelopen dagen. Maakte me zorgen. Oh en hij krijgt probiotica, dat schijnt goed te werken bij beebs met darmkrampen . Bevorderd ook de ontlasting . abc Dolphilus heet het. Vlinder, hoe gaat het???? * duimduimduim * Panter in Januari weer beginnen??? Snap wel dat je de moed begint te verliezen. Maar tis dan het nieuwe jaar!! Ik vind dat 2013 jouw jaar moet worden!!! Ricmar, hoe gaat het met je? Nou hier gelukkig weer genieten van m'n grootste trots!! Hij is zo leuk!! Gister voor het eerst sinds lange tijd een wijntje gedronken aangezien ik met de bv gestopt ben.
Dreamer: jeetje wat spannend meid! Ik hoop zo erg dat alles goed gaat en is met jullie beebje! Kiyeko: pfff hevy hoor, lekker een pyama dagje vandaag! Hoe gaat het nu? Bob: sterkte vandaag blijven kl*te dagen he! Maar wel gezellig joh kerststukjes maken met je mams! Dat heb ik ook bob wat jij zegt, dat de kleine 'klem' ligt.....ik zei gisteravond nog ik heb het idee dat ze 'te groot' wordt voor mijn buikje zit aan alle kanten vast en zitten is niet heel erg comfortabel. Misschien krijg ik een leuk verjaardagscadeau volgende week......... Hier: Zometeen naar de vk voor liggingsecho en geboorteplan bespreken, lekker weer even gluren! Daarna boodschappen doen met mams zij mag dragen ik laad alles in het karretje. Gisteren heb ik de hele keuken uitgesopt had ik ineens zin in.....vandaag maar niet want behoorlijk rugpijn gisteravond. Fijne dag dames.
Ja dat vond ik ook van 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 en 2012...ik geloof er niet meer in hoor.....eerst zien en dan geloven!
Ik ben er geloof ik klaar voor om ermee te stoppen. Die gedachte geeft me zoveel rust de laatste tijd. Gewoon weer leven...ik merk dat ik er elke dag steeds meer aan denk. En daar dan energie van krijg, een soort van nieuwe ruimte in mn hoofd. Geen kinderen is mss nog wel zo gek nog niet....dat denk ik steeds....mss sluiten wij het boek wel na onze laatste cryo. De gedachte kinderloos te blijven boezemde me altijd ontzettend angst in. Maar hoe langer ik er over nadenk, en mezelf ook de kans geef te kijken naar het leven zelf, merk ik dat er ook zonder kinderen nog een leven is. Een ander leven, maar toch... Even een overdenking van mijn kant hoor...als ik het zo opschrijf dan voelt dat ook gewoon goed. Al 5 jaar staat ons leven stil, we gaan nu het 6de jaar in...ik ben moe en wil rust. Mss ben ik wel uitgestreden...
Sorry even ego: Vanmorgen controle vk. Bloeddruk bleek iets aan de hoge kant voor mijn doen 125/88, op een staafje plassen bleek ook wat eiwitten in te zitten dus om 14:00uur naar het ziekenhuis, ctg, bloedprikken en echo. In het ziekenhuis bleek mijn bloeddruk perfect! Dus waar dat vanmorgen van kwam.....? Geen idee. Maar tijdens een harde buik reageerde de kleine erop door de hartslag behoorlijk te laten zakken.....op linkerzij liggen en toen herstelde het zich weer en is het niet meer gebeurd. In het bloed en urine in het ziekenhuis is verder helemaal niks gevonden allemaal prima in orde. Maar omdat de kleine zijn hartslag lieg vallen tijdens de harde buik moet ik vanavond nog een keer terug voor ctg zekere voor het onzekere. Opzich mogen kindje dat doen zei de gyneacoloog als het zich daarna maar mooi en lang hersteld en dat deed ze gelukkig wel. Daarna nog groeiecho en mevrouw was prima gemiddeld en nu ongeveer 2800gram prima dus. Hoofdje ligt heel ver ingedaald dus was wat lastig te beoordelen. Nou goed vanavond nogmaals terug dus, we zullen zien denk dat het wel ok is verder. Panter: Ik snap je gevoel! Lijkt me ook heel moeilijk hoor! Tis zo vreselijk oneerlijk verdeeld allemaal.....maak de keuze waar jullie je 'prettig' bij voelen meid! Maar toch hoop ik echt dat 2013 jullie jaar wordt, al snap ik heel goed dat jij dat vertrouwen totaal niet hebt! Klotezooi! Sterkte meid! Hopelijk kun je wel genieten van de gezellige feestdagen.
Succes juffie!!! Hopelijk is er niets aan de hand!! Sterkte met stil liggen... Ik had dit ook paar weken geleden en uiteindelijk ook niets aan de hand...hoop dat dit voor jou ook geld!!! @panter ik snap je helemaal!! Ik denk dat het ook heerlijk is om rust te krijgen het is alles overheersend kindjes krijgen en het maken etc Zeker in de mmm is het helemaal levensbepalend en overheersend... Wellicht is rust en ruimte goed in je hoofd maar ook in jullie relatie... Vind het super stoer!! En gewoon je ideeën en gedachten hier neerzetten!! Hier zal niemand je veroordelen, want ik denk dat iedereen zich in jullie kan verplaatsen hier!! Thanks lieve meiden voor alle berichtjes, gelukkig is deze dag bijna weer ten einde...was ondanks de dag wel een dag met een lach en een traan en het was heerlijk om alleen met ons gezin te zijn en lekker te prutsen met elkaar met takken en oase Nu weer lekker thuis en met de voetjes omhoog op de bank Fijne avond kom straks nog even checken voor juffie... Xxxx
@ego Meiden ben bang dat het weer mislukt is. Krijg/heb weer dezelfde signalen als de vorige x. Ik heb een vraag: hoe hebben jullie het donorzaad geregeld en waar??? Voel mezelf behoorlijk deprie.. Ben verdrietig en boos op alles en iedereen.. Liefs xx
Panter: wij waren ook bijna zo ver... Hadden t er al een paar keer over gehad. En dat gaf idd rust. Ik zei eerst nog dat ik nog wel icsi-D wou proberen, maar dat wou ik al niet meer.. wij hadden waarschijnlijk de laatste paar pogingen op gemaakt en daarna gestopt met de mmm. Snap je gevoel erg goed, op een gegeven moment (klinkt stom) maar dan heb je er een soort van vrede mee. Sorry dat ik niet op de rest reageer
panter oke januari dus.. spannend dan weer!! maar een met veel cellen bleef bij mij ook niet zitten en de iets mindere cellen wel, dus houd hoop meid!! is moeilijk weet ik! dikke knuffel!! lees ook je andere berichtjes: je moet doen wat goed voor jullie is/voelt!! het is ook niet niks zoveel jaar non stop bezig met behandelingen... het is zo oneerlijk allemaal.. ik hoop echt dat 2013 de laatste cryo's wonderen doen!! juffie we gaan toch gewoon alles maar in dd weer doen denk ik.. heb ik ook zeker geen gezeur ermee.. vlinder het kan 2 kanten op he!! de laatste keer dacht ik ook dit wordt niks en toen bleef ie zitten!! duim nog ff!!
Meiden, ben weer thuis, weer drie kwartier ctg gehad, paar keer harde buik maar deze keer reageerde de kleine er niet op gelukkig. Bloeddruk was nog steeds goed (132/78) prima dus. Hoefde niet meer terug mag gewoon verder bij de vk. Hopelijk kom ik er de volgende keer pas als ik ga bevallen...... Vond het wel een 'eng' idee daar zo te liggen op een verloskamer, en over een paar weken weer..... Vriend had beetje 'grappige' zij en ging daar even op de kamer de gyneacoloog uithangen, heb me scheef gelachen haha! Nu douche en dan naar bed ben kapot!
Juffie super fijn dat alles goed was!!! Nu lekker rustig aan doe. Meid en weltrusten! @vlinder...hou moed meid!! Met donorzaad kan ik je niet helpen...sterkte en uk duim eigenwijs door voor 2 plakbeeb's!! @girl kan me er iets bij voorstellen als de verzekering zo moeilijk doet...wellicht kun je wel eens een brief schrijven dan heb je hun reacties zwart op wit.... Spannend hoor dat jullie er al weer mee bezig zijn.... Hoopdat het snel raak mag zijn. @DA fijn dat je er weer even bent meis!! Ben je al aan het afbouwen met de meds? Of begin je daar deze week mee? Hoe voel je je verder? Wanneer mag je weer beebje gluren? @lieve andere meiden, dikke knuf Xxx
Ja ga nu langzaam afbouwen.. verder wel goed hier zolang ik me rustig houd. Morgenavond hebben We weer echo ... Ben zo benieuwd!
@DA hopelijk blijft de misselijkheid weg... Fijn zeg morgen weer gluren, hopelijk met een fotootje dan kunnen wij ook gluren naar de mooie DA beeb Willen jullie weten wat het word? Nou meid hopelijk snel echt genieten van deze zwangerschap Dikke knuf
Thanks ladies voor jullie leive berichtjes. DA ik hoop dat het straks beter gaat zonder de med's en je eindelijk kunt genieten van je zwangerschap! Voor de rest een dikke knuffel!!