Lieve dames het is wel erg stil hier hoor Nu valt het helemaal zo op dat ik zoveel klets hier hahahaha @juffie meldplicht
Yep hier ben ik! Alles nog binnenboord haha. Zal even geheimtaal invoeren meld zich makkelijker. BIB = baby in buik! Hoe is het met jou Bob?
Nou zal ik dan maar komen melden Vandaag geen tante geworden, vriendinnetje lag in het ziekenhuis klaar voor alles en toen besloot de baby ik zal mezelf een ff omdraaien. Hahaha dus nou moet ze gewoon afwachten tot de beeb zichzelf aankondigt en dat kan nog uitlopen tot 1 januari uiterlijk. Dus tja nou moeten we even geduldig zijn totdat we de kleine man mogen begroeten.. Maar verders heb ik ook niet zoveel te melden eigenlijk
Panter dikke knuffel meis. Bob, geen 12-12-12 beeb? Van het weekend wordt het warmer, misschien wil ze dan buiten komen spelen? All, vandaag controle echo gehad. Beeb doet het goed! Hartje klopte goed, vruchtwater was er voldoende. Geen benen gezien, dus heb er ook niet tussen kunnen spieken helaas haha. Morgen kan het zh bellen om te vertellen of de sneltest is gelukt of niet. Ben benieuwd of ze morgen of vrijdag bellen. Ga er niet vanuit dat de sneltest lukt, dus ben ook niet zenuwachtig.
Hahaha hier nog steeds Bob = Baby on board Nee geen 12-12-12...of het moet een stortbevalling worden...maar geen klachtjes, niets dat rommelt dus erg rustig hier... @juffie hahaha het duo Bib en Bob Sjalalalie sjalala... @Panter jij mag altijd even zeveren hoor en ik vind niet dat je zevert wat een raar woord eigenlijk zeveren Sorry...ik heb dat soms bij een woord dat als je dat langzaam of vaak zegt dat het ineens heel gek klinkt hihihi... @dreamer zegt zulke goede echo's ook iets over de uitslag?? Als toch het beebje goed groeit en alles ziet er positief uit, dat moet toch ook een positief resultaat betekenen bij de vwp?? Oh jullie hoeven niet tussen de benen te kijken...wordt een meisje (is vanaf het begin mijn gevoel, gek hè) Hopelijk hebben ze toch een uitslag...ik duim voor jullie!!! @hier ga ik lekker slapen...heb vandaag de laatste hand gelegd aan de opa en oma manden (EHBO, Eerste hulp bij oppassen ) Vonden het erg leuk om de opa's en oma's iets te geven...zijhebben zo erg voor ons klaar gestaan en zo goed voor ons gezorgd...dus vandaar dat ze een leuke mand krijgen met spulletjes en bedankjes... Verder heel het huis schoon gemaakt daar betaalt mijn rug helaas de tol voor nu... En de laatste dingetjes klaar gezet voor als we naar het zh moeten...m'n mannetje heeft de telefoonnummers in z'n tel gezet en de lekmatjes liggen in de auto...zijn er dus klaar voor... Manlief denkt dat ze de 15e komt of de 21ste...dat roept hij al 8 weken...erg grappig Ach ik hoop op de 17e (volle maan) en anders 20-12-2012 Maar ik denk dat die van ons een feestdag uitkiest of pas in januari komt hahaha Ze zou wel een traditie voort zetten manlief z'n familie is jarig op feestdagen, vrije dagen...man lief is op 4 mei jarig, z'n broer op valentijnsdag, z'n tante op 2e kerstdag, en z'n opa op 31 dec Ik hoop dat wij deze gekke traditie niet aanhouden...hahaha Nou genoeg gekletst weer, ik ga heerlijk slapen... Dikke knuffels lieve meiden!! Xx
Haha bib en bob op naar de bevalling haha! Ik heb dat ook Bob als ik teveel doe krijg ik onwijs last van mijn rug....nog eventjes! Hier hebben we vanavond ook de nummers in de telefoon gezet, sultanas in vluchtkoffer gedaan en even gewezen waar ik de geschreven enveloppe heb neergelegd, ook maar ons mam laten zien voor het geval Vl het van de zenuwen niet meer weet haha. Wanneer moet ik het bedzeil eigenlijk in bed doen? En de auto zijn daar speciale matjes voor?
Ik hoop overigens niet dat de kleine op mij lijkt kwa bevalling dan. Mijn moeder hebben ze laten lopen tot 43 weken toen pfff moet er niet aan denken maar, 23 december besloot ik toen toch maar te komen. Ik weet het niet maar heb 'zo'n gevoel' dat die van ons ook een feestnummer gaat worden, kerst? Oud en nieuw? Of mijn verjaardag? Ach we zullen zien we wachten nog steeds 'geduldig' (ahum...) af.
Er zat bij ons in het kraampakket een blauw bezeil in en 5 van die witte celstof matjes...dus in iedere auto ligt dus zoon matje en 2 liggen er beneden voor op de bank... Bezeil ligt er hier al een week op ondanks ook een waterdichte molton...zekerheid voor alles
Hahaha ja 2 feestnummers De feestnamen Bib en Bob hebben we al Nou ja het komt wanneer het komt...helaas laat de natuur zich niet sturen... We zullen zien wanneer de dames zich aandienen Weltrusten
Inderdaad we zullen zien wanneer de dames zin hebben om ons te ontmoeten. Ik weet zeker dat als ze geboren zijn ze denken. " als ik geweten had dat het hier zo leuk was, was ik eerder gekomen" haha! Ik zal morgen eens kijken in dat kraampakket. Zit jij op de bank op zo'n matje? Ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen in bed....hebben zo'n groot (180x220) topper erop liggen, denk met handdoek of zo...maar of dat dan fatsoenlijk blijft liggen als ik me omdraai?
@juffie hier zat er een groot bedzeil in groot genoeg voor mijn helft van het bed...dus wij hebben op het bed; matras, topper, molton (waterdicht) en dan bedzeil uit kraampakket en daarop hoeslaken en naast het bed ligt in een grote handdoek voor het geval dat. En de matjes beneden loggen gewoon in de kast, die leg ik niet standaard op de bank Maar als m'n vliezen zijn gebroken dan wil ik mss wel beneden m'n weeën opvangen en wij hebben een stoffen bank dus dan kan ik op zoon matje zitten... Dat geld hetzelfde voor in de auto met 6 a 7cm ontsluiting gaan we richting het zh rijden (is hier 5min vandaan) en dan is het wel prettig als de auto netjes blijft Het is gewoon uit voorzorg...en het bed is pas sinds zondag zo hoor...verschonen het iedere zondag dus dan maar gelijk alles erop... Gewoon doen wat voor jou goed voelt...ik moet hier ook nog mijn vluchttas goed inpakken...en alles klaarzetten maar dat komt wel
@goedemorgen allemaal Hier in de nachttrein...al dagen geen last van m'n vocht vingers/armen en sinds gister is het ineens weer raak...tintelingen, doof gevoel en daardoor pijn en vaak wakker Ook ben ik wel 6x uit geweest om te plassen dus ze ligt lekker op m'n blaas Vandaag 38 weken Heerlijk de eindstreep is in zicht!! Nog max 3 weken en dan is ze er...hier is het standaard dat ze met 41 weken gaan inleiden... Vandaag controle vk ga eens vragen voor toucheren en strippen wanneer ze dat willen en kunnen doen... Nou lieve meiden, ga nog even rondstruinen hier en dan naar beneden even wat eten want ik heb best honger hahaha (zo bizar nu al trek) Dikke knuf en ik hou jullie op de hoogte... Xxx
*breekt in* Dreamer, ik duim enorm voor je dat alles in orde is, en dat de sneltest is gelukt.. en dat gauw deze last van je schouders valt. dikke knuffel *breekt uit*
Goedemorgen dames Bob wave voor jou.. 38 weekjes alweer. Time flies. Geniet nog even van je bolle toet. Dreamer ik hoop dat ze snel met de uitslag komen. Gelukkig zag er wel alles goed uit. Ik denk aan jullie. DA hoe was het bij jou echo?? Willen jullie weten wat het word?? Kiyeko ben erg benieuwd na de naam van de kleine. Schattig meisje hihi Zonnestraal en kipjes hoe is het met jullie mannetjes?? Hier.. Pfftt kut week. Dierbare vriend is plotseling overleden. Wat een verdriet .....en hij was zooo trots op ons dat we eindelijk in verwachting waren. En ik zou er dinsdag na toe gaan met ons prinsje. Maar hij heeft hem dus nooit gezien.
zo heb even de laptop erbij gepakt.. via de tel is zo irri.. hier eergister een echo van de bovenbuik gehad ivm slechte leverwaarde, moest ook bloedprikken. zeg ik tegen die kerel die de echo maakte.. goh.. als je nu eens een stukje naar beneden gaat hihi.. deed die dat ook nog.. dus even gauw onprofesioneel naar beeb gespiekt! gister bij de internist geweest en mijn bloed was nog steeds niet helemaal goed, wel zat er wat verbetering in, dus moest nog een keer bloedprikken op ook rare dingen..internist wou zoveel mogelijk uitsluiten en wil koste wat t kost geloof ik uitzoeken waarom mijn waarde niet klopt, over 3/4 weken weer onderzoeken. Met de echo hebben ze wel galstenen gevonden, hier had ik 1,5 jaar terug heel veel last van, erge pijnaanvallen gehad, en toen konden ze niks vinden.. en nu zitten er dus wel galstenen, maar zolang ik er geen last van heb doen ze niks. vanavond hebben we een echo.. en dan weten we als t goed is of we een jongen of een meisje krijgen!! ben echt zooo benieuwd!! bob: 38 weken alweer!! ben benieuwd wanneer de kleine zich meld..
Nou...hier ook een dagje vrij... Nog 3 dagen werken verspreid over de komende weken...en dan heerlijk in het vliegtuig naar een warm land! Erg veel zin in... Laatste dagen een beetje n een rotstemming af en toe... Feestdagen maken dat je alles nog eens extra de revue laat passeren ofzo. Ik weet dat er voor ons nog hoop is op een kindje van ons samen...en dat we heel hoogstwaarschijnlijk volgend jaar het icsitraject instappen als alles goed is... Maar soms slaat de angst me zo om het hart als ik bedenk dat er misschien nooit een kindje komt. Ik kan die wens nog helemaal niet opgeven... Gelukkig hoeft dat ook nog niet. En gelukkig zijn er hier ook goede voorbeelden, dat helpt zeker! De mmm is alleen maar wachten... Dat wist ik al wel... Maar wat is dat toch vreselijk irritant! Zo dat was even ego... @da spannend, vanavond weten jullie het dus, heb je zelf al een gevoel? @juna, jeetje wat vreselijk... Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat staan blijdschap en verdriet dan toch dicht bij elkaar he. @dreamer, hoop zo voor je dat die sneltest toch is gelukt.. @bob, fijn dat er een eindstreep is dan! Maar hopelijk komt de kleine eerder uit zich zelf... @ kiyeko, hoe is t met jou en kiyekobeeb?
Bob hier spreekt bib Hahaha! Zo'n waterdichte molton waar haal ik die? HEMA? Lijkt me ook wel handig inderdaad beetje zonde van het bed anders mocht het zo zijn. En die matjes zal ik ook eens beneden neerleggen, we hebben ook een stoffenbank..... Zie al tegen vriendlief in week 37 gaan we het 'sfeerpakket' lees kraampakket maar eens uitpakken en in bed doen, dan wordt het pas echt gezellig Hahaha!