Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey dames
    Alles goed hier meer iedereen?

Zonnestraal gelukkig is alles goed met jou en je mannetje na je val nu dus aan doen.

Panier fijn dat je baarmoeder helemaal schoon was en nu hopen dat de volgende ronde je one is en scces met je Secret Mission

Vlinder van harte gefeliciteerd! Wat Super dat je een geweldige bruiloft hebt gehad en natuurlijk helemaal super daar het weer ook mee zat

Kipjes ook jij van harte gefeliciteerd met je bruiloft ondanks het slechte weer zal he vast en onvergetelijke dag gehad hebben

Bob leukhoor allemaal leuke projecten in zicht heel veel succes ermee en ook heel veel plezier alvast vrijdag met het kijken voor kinderdagverblijf.

Hier gaat alles weer rustig door even om het kort we hadden dus vorige maand en gesprek in het amc over en tese wat en grote tegenvaller was want ze mogen geen tese doen bij me man omdat hij en chromosoomafwijking heeft. Erg vallen dus dus ik zat er zelf echt helemaal doorheen gelukkig hadden we de bruiloft in het vooruitzicht waar door onze gedachtes even verzet werden naar positieve dingen daarna paar dagen huwelijksreis naar Rome geweest dus ben weer helemaal tot mezelf gekomen en de rust weer gevonden.
    Nu weer lekker vanaf morgen werken dus weer helemaal zin in lekker weer onze ritme oppakken.

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ikkuh dus jullie werd een tese ook afgeraden??
    hier ook hoor...

wat voor afwijking heeft hij dan??

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    monatoetje: wat een scheetje zeg!

girl: hoop dat het zo goed is met t hoofdje van elina

all: hier net weer weze bloedprikken, ze deed me zeer joh! nu weer afwachten!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA ik duim voor een goede afloop meis!! Oh en zo balen als ze verkeerd prikken dan worden het van die mooie blauwe plekken:(
    Hoop zo erg dat alles op orde is en je lijf tiptop is voor de inseminatie :D

Dikke knuffel!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ben benieuwd, zal morgen even de huisarts bellen voor een afspraak weer, en dan zal ik wel horen hoe of wat... ja zit gewoon een klein sneetje waar ze geprikt heeft..

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Girl spannend vandaag met het hoofdje meten ik hoop dat het goed is allemaal nu
    Hij heeft en ringchromosoomafwijking 21 nu gaan ze zoek icsi alsnog proberen omdat hij wel zaad had

Darkangel balen meer het prikken sommige zijn ook echt niet voorzichtig he nu hopen dat alles goed is

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedemorgen dames.....

Ikkuh dus jy bent ook een getrouwde vrouw hihi gefeliciteerd!!!! Maar wat een kl*te nieuws vooraf.......misschien ga ik nu stomme vragen stellen....maaruhhh....ze gaan dus geen tese doen?? Wil dit dus zeggen dat jullie overgaan op donorzaad??? En als je toch blijft hameren op een tese en ze vinden zaad kun je toch ook embryoselectie laten doen??? Tenminste daar heeft onze arts in gent het toen met ons over gehad....sorry misschien begrijp ik ut helemaal verkeerd......dikke knuffel voor jou

DA spannend hoop dat alles goed is!!!!

Zowww en nu ben ik het alweer kwijt ( zeef ) ga nu even na de fots van mona kijken

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    foto in mijn album!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bailey beterschap voor je meisje!

DA lekker aan het klussen lees ik wel! Wil het weer bij jullie wat mee werken?

Bob lijkt me wel apart om nu al bij kdv en gastouder te gaan kijken, gelukkig hoeven wij daar ons niet druk om te maken. lijkt me best lastig.. volg je gevoel maar, dan komt het goed!

Girl lekker vakantie vieren! Beetje jmmer van het weer!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ikkuh hoe gaan ze dan icsi doen, of hebben ze al eerder zaad bij hem weggehaald? Ben je verhaal even kwijt hoe het ook alweer zat..

Juna, lekker al over de helft! Kijk je tegen de bevalling op? Ga je thuis of in het zkh? (heb ik misschien ook al eens gevraagd of misschien heb je het al eens verteld maar ik ben ook nog steeds een zeef!)

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hihih katezeef dus het klopt ook nog eens 9 maanden ontzwanferen??? Ik ga in het zkh bevallen en ben helemaal niet bang pijn zal het best gaan doen maar hij moet er toch echt uit hihi hoe gaat het met jou??? Heel ander leventje nu eh

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    juna ik zou me toch voorbereiden op de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld.. het viel mij nl best tegen hoeveel pijn de weeen doen. Ik heb natuurlijk niet de ervaring van persen en baren, maar de weeen (rug en been) vond ik echt vreselijk. (riep meteen dat ik dit nooooooit weer wilde.. is inmiddels al weer veranderd in; ik doe dit nog 1 keer maar dan is het ook klaar!)
    Ja met mij gaat verder alles goed. Ben nu volledig van de bv af en het geeft me best veel rust. J. doet het er ook erg goed op en groeit ineens als kool lijkt het wel. Ze slaapt nu veel langer waardoor ik ook weer eens tijd heb voor mijzelf. Heeft misschien ook te maken met het feit dat ze nu wat ouder is alweer. De eerste weken wordt je echt geleefd.. heel gek vond ik dat, dat je geen eens tijd kunt vinden om even met je moeder of een vriendin te bellen.. daar moest ik erg aan wennen. Nu is dat al veel beter! Ik ben dol gelukkig met ons meisje. Ze kan me nu echt al vasthouden aan mijn kleding en vingers enzo. Ze is zo afhankelijk, dat ontroert me gewoon.

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja ik weet niet wat me staat te wachten kate dus laat het gewoon op me af komen dat lykt me ook wel dat er veel veranderd en dat je echt geleefd word en heb je last gehad van kraamtranen?? Eerste week is junaman vrij en de Tweede week komt mijn zus heel de week bij mij hihi maar jullie meidje is al echt gegroeit gaat zo hard eh

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kate wat een mooi meisje hebben jullie!!!

da balen dat ze misprikken.. krijg je inderdaad lelijke blauwe plekken van...

nou meting is gedaan.. we merkten bij elina (gooit zich sinds een week om van rug naar buik) dat ze dat dus maar 1 kant opdoet de voorkeurskant dus.. nu krijgen we toch weer fysio over 3 weken weer omdat ze dan een maand omgooit en dan moet ze haar andere kant ook af en toe gebruiken dus we zijn nog niet klaar... maar haar hoofdje ziet er wel super uit!!! ze was vorige keer van 108 naar 105 gezakt met afwijking dus goed.. en dat was milde vorm en bij een uitslag van 104 had je geen afwijking dus dat zit wel goed met haar hoofd...

ikkuh spannend dus nog voor jullie... nou hopelijk kan er toch een icsi gebeuren bij jullie...

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: oh wat een poppetje zeg! ja we zijn lekker aan de klus, weer werkt niet heel erg mee, gelukkig vanmorgen wel lekker droog.

girl: oh dus met haar hoofdje zit het wel goed, dat is fijn, toch weer een zorgje minder lijkt me.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    meiden ik ben erg sjagi! :( krijg net mijn rooster binnen, en word weer naar een bso uitgeleent, (ik werk kdo) en dan moet ik 5 dagen werken, en dan 2x een ochtend heen en weer rijden.. is dik een half uur rijden.. en ik mag geen nee zeggen want dan valt het onder werkweigering...... kutzooi...

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Girl wat fyn dat alles goed is met ut hoofdje van elina dat is een hele opluchting voor jullie

Da wat vervelend van je werk.....kun je echt niets anders met ze regelen???

Jeeej myn luiertas is net binnen gekomen helemaal happy nu onderweg na een vabyzaak moet iets op deze druilige dag

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ikkuh, van harte nog met je huwelijk!!! Heb je een mooie dag gehad??
    Hoe is het nu met je? Gaat iets beter lees ik....ergste verdriet gezakt al? En hoe nu verder? Donorzaad?

DA, wat verrot steeds bij je werk!! Zou er ook chaggo van zijn!!

Juna, ja tuurlijk....ga lekker shoppen!!! :p Je hebt vast nog wat nodig ;);):D.

Girl, wat fijn dat je meisje het goed doet....met hoofdje komt het helemaal goed lees ik!!!

Kate en Mona.....wat een mooie prinsesjes hebben jullie!!! :D

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Jahaaa zonnestraal ga nog even een omslagdoek erbij halen hihi jy vandaag niet aan ut shoppen :p

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik heb een alternatief zelfsamengesteld rooster terug gestuurd... zijn ze t er niet mee eens... ben ik plots niet meer 5 dagen beschikbaar in de week.. ik sta al 5 jaar lang 5 dagen in de week beschikbaar voor mijn werk, terwijl ik er maar 4 hoef, omdat ik recht heb op 1 vrije vaste dag in de week... denk dat ik daar dan maar eens gebruik van ga maken, als ze 18 uur over 5 dagen heen gaan verspreiden, waarvan 2 dagen ik op en neer moet gaan rijden omdat ik 1,5 uur moet werken....ik heb een contrct van 20.. dus dan zou ik ook nog is 2 uur in de - gaan terwijl ik wel contineu met t werk bezig ben..
    ben verdomme net een jaartje terug van een zware depressie.. waar ik voor uit aan t kijken ben om niet terug te vallen, en niet teveel hooi op mijn vork aan t nemen ben.. stressfactor is al aan t steigen ivm de iui's/telleurstellingen enzo...

zo dat moest er nog ff uit.

Deel Deze Pagina