Da: wat leuk een meisje! Lekker roze shoppen zodra je er aan toe bent! Ik hoop zo dat de misselijkheid weg blijft! Dreamer: Super wat goed zeg! Gefeliciteerd! Ooooo wat heerlijk dat jullie het nu al weten voor de feestdagen, lekker genieten, dromen, geloven doe alles wat je wilt maar geniet! Super fijn!
@dreamer YES!!! YES!!! YES!!! Ik wist het wel wat een goed nieuws...en het geslacht is roze Oh meid wat een opluchting!!! Heerlijk, jippie en nu echt optimaal genieten... Ohw wow wat een bizarre forum dag vandaag... Heel slecht nieuws voor Ricmar en Juna.... Maar enorm leuk en lief nieuws voor Dreamer en DA... Een echte dag met een lach en een traan... @hier al 4 rennies en een omeprazol ingenomen maar ik blijf echt enorme zuurbranden houden...zo pijnlijk, bah! Nou meiden ik ga lekker tv kijken... Een dikke knuf xxx
@ bob en juffie Spannend meiden. Ben benieuwd wanneer jullie meiden komen. @dreamer Fijn dat de echo goed was. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. @da Een meisje , wat leuk !!!! @ juna Wat een klote nieuws. Heel veel sterkte gewenst. @ricmar Verschrikkelijk meis. Beterschap voor je man. @ego Gisteren heeft ons boefje zijn eerste prikjes gehad. Zo sneu ! Hij ging heel hard huilen. Verder gaat het goed. Weegt nu 4100 gr. Hij mag nog wel ietsje dikker wprden van het cb maar wij vinden hem al een aardige bolle toet krijgen hihi. Verder naar de gyn geweest. Ondanks dat de placenta er vreemd uitzag is er niks geks gevonden . Bij een eventuele volgende zwangerschap heb ik wel een verhoogde kans om weer zwangerschapsvergiftiging te krijgen en een klein of te vroeg geboren kindje. Mochten we in de toekomst voor een tweede kindje gaan dan moeten we daar rekening mee houden. Ik ga mijn boef eten geven Truste meiden. Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb. Dikke knuf voor allemaal !! Xxx
@dreamer wat een super nieuws !!! Gefeliciteerd !! Nu genieten ! Knuff @bob Ik at op hetlaatst alleen nog vanillevla. Hielp bij mij als enige tegen maagzuur.
@kipjes helaas helpt vanille vla ook niet....ach ik lig het wel uit...hopelijk zakt het straks weer weg.... Thanks voor de tip meid!! Geniet van je boefje, heerlijk dat hij het zo goed doet!! En gossie wat zielig z'n prikjes...ohw dat lijkt me vreselijk... Geniet ze lekker meid...
@dreamer: wat fijn dat je een goede uitslag hebt gehad! Nu gaan genieten... En deze vervelende periode lekker achter je kan laten @da: een meisje! Super! Ga ervan genieten en lekker leuke dingen shoppen voor je prinses... Wordt het allemaal roze? Of ben je meer van de andere kleurtjes? Hier een gezellig avondje gehad met een vriendin. We weten al waar we heen gaan op vakantie ja, ergens in zuidamerika. Laten we t daar maar ophouden. Zet niet alles hier op zp, maar als jullie het willen weten mag je gerust een Pb sturen! Nu lekker slapen...
Bob, er zijn nog andere meds die je mag voor maagzuur. Misschien even navragen als het te erg wordt? Kipjes, hier ook verhoogde kans op weer hellp, dysmatuur en prematuur. Zeker met de bloedwaardes van nu. Maar ze houden je goed in de gaten hoor! Standaard extra groeiecho's en bloeddruk meten. Ik heb nu thuis ook een bloeddruk meter, dus kan het zelf ook in de gaten houden. Hoop dat hij geen last krijgt van de prikjes! Elisa leuk, lekker een vakantie om naartoe te leven! All, kan dr niet van slapen hahaha. Voor het ene geslacht had ik het hele kamertje al uitgedacht. Natuurlijk is het het andere geslacht en nu heb ik echt geen idee hahaha. Dus dan lig je midden in de nacht het internet maar af te struinen voor ideetjes. Hoop dat ik wat vind, misschien kan ik dan weer slapen
@dreamer hahaha....heerlijk dat je er nu zo lekker mee bezig mag zijn!! Geniet ervan!! Lekker genieten van deze rush Heerlijk wat een goede feestdagen voor jullie!! Ik stem voor een meidenkamertje (Even lekker pesten hoor hihihi) @maagzuur is nu weer weg...heb nu al 3 slechte dagen...heel zere armen vanwege het vocht, vingers zijn dood, dik en doen echt pijn... Dus nu maar wezen douchen en al aangekleed op de bank... Heb echt 6 dagen lang nauwelijks last gehad en voelde me heerlijk en nu ineens 3 van de *piep* dagen... Op deze dagen wou ik dat ik al mocht bevallen...op de goede dagen geniet ik enorm van m'n buik....ach de laatste loodjes...we nemen het maar voor lief Vandaag komen de laatste spulletjes binnen voor de beeb en dan zijn we echt, echt klaar....heel gek idee @lieve meiden goedemorgen deze morgen... Een hele dikke knuf voor jullie allemaal... Xxx
@girl jullie hebben zeker een super mooi meisje! en kan me ook voorstellen dat je dan geen ander donorzaad doet. Als het bij mij met iui niet lukt Dan zal t ivf zn ergens na de zomervakantie,klinkt nog zo ver weg,maar als ik 1 ding heb geleerd in de malle molen is dat tijd toch best snel gaat! Fijne dag,ik ga nog even werken tot 12 en dan lekker naar dusseldorf weekend
Ja dreamer als je het met ons deelt kunnen we meedenken... (grapje) gewoon lekker naar babydump etc en rond neuzen...
Dreamer, wat een geluk!!! Echt super dat de uitslag goed was, nu mag/kan je eindelijk gaan genieten!!!
Dreamer, ben zoooooooooooooooo blij voor jou en Dreamer-man!!! Echt wat een topnieuws!!! Nu kunnen jullie ein-de-lijk genieten!!! En dat hebben jullie echt wel verdiend hoor!!! DA, een meisje....een dochter....een prinsesje!!! Wat geweldig!! Helemaal top!! Hoop dat je je snel beter gaat voelen dat je eindelijk kunt gaan genieten!!!
Even uit mijn hoofd Juna gecondoleerd... Ricmar war schrikken zeg! Hoop dat hij gauw hersteld. Is de kleine alweer ok? Dreamer wat goed nieuws, gefeliciteerd! Lekker sneupen schat! Ben zo blij.. Da een meid, wat leuk! Jullie ook lekker sneupen zodra je je weer goed voelt. Kiyeko ik kan je foto niet zien, we zijn nog geen vrienden (?). Ik kan ook niet vinden hoe dat moet via mobiel.. Juffie en bob geniet vd laatste loodjes! Videlsje lekker man vakantie! Elisa haai! Vlinder/annaatje *zwaai* Kipjes/zonnestraal/girl lekker genieten van jullie mini's Ik mis liev.. Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.. Panter dikke knuffel voor jou! Hoop dat ik niemand ben vergeten! Hier alles goed, meisje zit al rechtop (zelf) en staat al in de box! Doodeng af en toe...hihi
Ik geniet nu even nergens van. Mijn mams is 5 december bij de borstkankerwagen geweest, en zojuist belde de huisarts dat ze 'iets' gevonden hadden in de rechterborst en dat ze meteen vanmiddag nog langs moet komen bij de huisarts. Ik weet het geen paniek ze kunnen natuurlijk nu niet zeggen wat het is, maar toch ben behoorlijk geschrokken!
@juffie...getsie!! Ik duim keihard dat het niets is verder...of totaal ongevaarlijk!! Sterkte meid!!! Knuffel!!
@juffie, hopelijk is het niks! Houd ons op de hoogte... Hier heeft elisaman vakantie nu...ik moet dit weekend werken...hoe gezellig... Dan volgende week naar de kerstmarkt in oberhausen waar we lekker blijven slapen... Zaterdag nog een dagje werken en dan echt vakantie... Ik hoef dan pas half januari weer te beginnen... Zalig! Heb er nu al zin in...
Juffie weet helaas precies wat je nu doormaakt......ik hoop dat alles goed is!!!! Dank jullie wel allemaal........wat een klote week en net stikte me kleine prins. Hij werd rood blauw grote ogen.....man man wat ben ik geschrokken. Nu gaat het weer ligt lekker bij me. Ricmar meis zit jullie ook niet mee. Sterkte. Panter dikke knuffel voor jou!!!! Gewoon omdat je die verdient. Kate gaat hard de tijd. Lekker genieten van jullie meissie.
Juna, gecondoleerd meis! Wat een vreselijk verdriet! Pffff das schrikken van je kleine man! Juffie, oh wat een schrik! Bah! Hopelijk is het niks ernstigs! Heel veel sterkte!
Goedemorgen lieve meiden, Jeetje wat een trieste berichten allemaal hier...hopelijk zijn er snel weer leuke berichten te melden.... Super erg al deze nieuwtjes...en waarom dit toch altijd aan het eind van het jaar gebeurd...echt heel erg bizar!! @hier wakker maar eindelijk na 3 dagen wel beter geslapen dus voel me verder goed... Gaan om 9u onze nieuwe salontafel ophalen...heb daar zoon zin in We hebben de tafel helemaal naar onze wensen laten maken en hij zou pas 24 dec klaar zijn maar ik had tegen die man gezegd alles wat de tafel eerder klaar kan zijn zou fijn zijn omdat ik dan ook uitgerekend ben en nu is de tafel al klaar Echt super!!! Ik zei al tegen m'n mannetje, relaxed!! Dan is echt alles klaar...dan mag ze komen Gister de geboortespekken en bonbons binnen gekregen zijn heel erg leuk geworden en heel erg mooi zitten ze in een doos met haar Naam erin gegraveerd... Verder voel ik me erg goed...helaas niets dat wijst op een bevalling...ga er vanuit dat ik 27 dec een datum krijg voor de gyn en dan word ingeleid...wel een fijn vooruitzicht, nog 12 dagen en dan data prikken...nog even en ze is er Nou meiden ik ga zo een lekker bad vol laten lopen en even genieten van m'n zen momentje Ik hoop snel op wat positiviteit en goede berichten... Sterkte meiden met de verliezen, ziekenhuizen, moeilijke tijden.... Ik denk aan jullie!!! Dikke knuffel voor iedereen hier... Xx