Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hier is poging 2 ook mislukt!!!
    😥😥😥😥😥

Lieve Ricmar wat erg zeg!!
    Hoop dat je man snel weer opknapt en revalideert.

Dreamer wat een goed nieuws meis!!!

Juna gecondoleerd met jullie vriend.

Kan iemand ons alsjeblieft aan informatie helpen over Dösseldorf????

Liefs @ all

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    vlinder wat wil je weten over dusseldorf? pb me maar!! wij lopen daar ook!
    wel balen dat het mislukt is!! dikke knuffel!

bob spannend allemaal!! en al mooi de tafel eerder klaar heerlijk!! wel fijn dat je weet wanneer je een datum gaat krijgen.. maar hopelijk komt het niet zo ver en komt beebje eerder!!

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @vlinder NEE!!! Jeetje wat kut!!! Wat erg meid...wat een klote nieuws allemaal hier...zucht!
    Waarom nou...echt zwaar balen meid!!
    Dikke knuf voor jouw meid!!

@girl ja het gaat ineens hard maar ik vermoed niet dat ze dit jaar nog geboren gaat worden hoor :D
    Ik denk dat ons meisje pas in 2013 komt :D

@de tafel is prachtig!! Heb de tafel vandaag zelf 3x afgelakt (steigerhout) en ml moest werken...heerlijk om zoon goede dag te hebben en bezig te zijn :D
    Hier onverwachts bezoekje gehad van m'n mams en d'r vriend en zoon schattig shirtje gekregen van name-it...super lief!!
    Vandaag kwam ook het laatste dirkje kledingsetje binnen wat ik had besteld :D
    Nu net heerlijk met m'n mannetje vette hap gegeten (kapsalon) en zometeen gaan we heerlijk samen bank hangen en een filmpje kijken :D
    Heel veel zin in!!

Fijne avond lieve meiden en hopelijk snel wat positief nieuws want al deze negativiteit is vreselijk!!!
    Een dikke knuf lieve meiden voor al het verdrietige nieuws!!!

Xx

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ff ego

Ben weer opgenomen... Ziekenhuisopname nummer 4 . :(

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA.... Nee joh!!! Jeetje het lijkt wel een sneeuwbal effect hier...wat erg weer een slecht bericht...
    Pfffffff....DA vind het zo rot dat je blijft tobben...verschrikkelijk wat een hel moet dit zijn...heel veel sterkte meid!!!
    Echt ontzettend sneu...ben je eindelijk zwanger kun je er maar weinig van genieten :(
    Sterkte en een dikke knuf!!

Hopelijk echt snel beter en positief nieuws want dit is zo erg...al die verdrietige berichtjes...bah!!

Xx

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vlinder, wat ontzettend kut!! :(

DA, ook voor jou ontzettend kut...:(

Juffie, hoe is het meid?

Sterkte meiden!!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jeetje meiden wat wen klote berichten allemaal, dikke knuf voor iedereen....
    Hier van de eerste schrik bekomen, vannacht slecht geslapen en nu weer piekeren, schiet ik niks mee op maar kan het niet helpen...
    Gisterenmiddag nog moest ze bij de huisarts zijn, die heeft wat uitleg gegeven. Hij vertelde dat door nieuwe digitale fototechnisch meer vrouwen verwezen worden omdat ze alles beter zien, maar ook vaker vrouwen sturen bij wie het uiteindelijk niks blijkt te zijn. Mijn mams heeft een graad 0 verwijzing, dat wil zeggen dat de foto moeilijk te beoordelen is, maar de kans is zeer klein op kanker minder dan 10% 1 op de 7 vrouwen met deze verwijzing hebben uiteindelijk wel borstkanker dus de kans is klein maar niet uitgesloten helaas. Er is niks te voelen in haar borst ook de huisarts kon niks voelen, dus laten we het beste hopen. Maandag moet ze bellen voor een afspraak op de mamapoli hopelijk hebben we voor mijn verjaardag en de feestdag duidelijkheid. Gisteren heel de avond zitten janken op de bank bij vriendlief, zullen de hormonen wel zijn, nu gaat het wel weer.

Hebben vanmiddag een waterdichte matrasbeschermer gekocht, en meteen in bed gelegd, we hebben molton, daarop de waterdichtebeschermer en dan topperoeslaken, heb jij dat ook zo Bob?
    Ga nu wat proberen te slapen, en niet te piekeren.....

Ps: sorry voor mijn lange ego bericht......
    Denk ook aan jullie dikke knuf!
    Slaap lekker

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vlinder wat vreselijk k#t! Knuffel!

Da ook voor jou een dikke knuffel. Zit niet mee...

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,

Wat een rot berichten hier allemaal...heeft me echt bezig gehouden de hele nacht...heb vandaag ook een slechte dag...beetje neerslachtig maar dat komt goed...vind het zo rot voor alle meiden hier...gun iedereen zoveel goeds!!!
    Hopelijk begint 2013 helemaal super voor iedereen hier!!

@juffie hier matras, matrastopper, matrasbeschermer, dan zeil uit kraampakket dan waterdichte molton en dan hoeslaken...naast het bed ligt een handdoek
    Volgens mij maakt het niet uit hoe het ligt...in ieder geval zolang de matrastopper en het matras maar schoon blijven hahaha die zijn namelijk net nieuw hier :D

Hopelijk komt er snel goed nieuws voor je moeder en je familie juffie!! Ik zal keihard duimen...

Lieve meiden mijn gedachten gaan uit naar jullie en ik hoop heel snel op positieve berichten!!
    Sterkte!!

Een knuf voor iedereen hier xx

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ego....ik ben net van de trap afgegleden...
    Ik miste 2 treeën en gleed uit en hing in een rare positie aan de trapleuning...nu een blauwe elleboog, zere knie en zeurende pijn onderin m'n buik en pijn in m'n linkerlies...ons kleine meisje heb ik zojuist nog goed gevoeld...maar de schrik zit er hier goed in...
    Ben nu maar even rustig op de bank gaan zitten...
    Mss heb ik hiermee de bevalling opgewekt...
    Had al een enorme dip dag dus dikke tranen...en ze blijven maar komen :(:(:(
    Zit vandaag echt rot in m'n vel en door dit wordt het niet beter *zucht* *snik* *snotter*

Einde ego bericht...

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, even de vk bellen hoor, dan kijken ze even of alles goed is met je uk.
    Vanaf vandaag is de trap voor jou verboden terrein!

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    idd even laten checken lieverd.. wat naar..
    Knuffel!

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ze is lekker druk dus met de uk is alles goed...
    Ik heb alleen liespijn en een zeurend gevoel onderin m'n buik...dat komt doordat ik zo raar hing dus ik ben nergens tegen aan gevallen met m'n buik en viel op m'n kont (genoeg zitvlees daar:D)
    Dus ik vertrouw op de bewegingen en die voelen goed...
    Wou dat m'n vliezen waren gebroken door deze uitglijder...
    Kan vandaag wel een bevalling gebruiken hahaha
    Morgen is het weer een nieuwe dag...hopelijk voel ik me dan een stuk beter...vandaag een dip dag en piep humeur...

Xx

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Even alleen voor Bob, want ben zo ziek als wat.
    Maar Bob, je moet de vk bellen!
    Prima dat je haar goed voelt, maar vergeet niet dat je zowat op haar hoofd gevallen bent!
    Ten alle tijden de vk bellen als je als zwangere van de trap gevallen bent.
    Even na laten kijken of alles nog goed zit meis.
    Ik bespaar je het verhaal van een mede mei mamma, maar geloof mij dat het echt noodzaak kan zijn om na te laten kijken.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    +1

Bob even bellen hoor!! Je kan rare dingen krijgen zoals placenta loslating, inwendige bloeding, gescheurde navelstreng etc. Je kind is juist op deze termijn kwetsbaar...

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Meiden super lief maar ik ben gegleden en niet gevallen...ik ben op m'n linkerbil gestuiterd en dat doet al geen pijn meer...
    Ik vertrouw op mijn lijf en ml zag het gebeuren die zegt ook niet bellen en dat zegt mijn gevoel ook...
    Heb op een schaafplekje op m'n elleboog (van de vloerbedekking van de trap) en knie niets en nergens meer pijn. Lopen en mijn linkerlies deden gister al pijn omdat ik gister een rare beweging maakte...

Dus ik vind jullie bezorgdheid heel lief maar ik ga echt op m'n gevoel af het was een lichte uitglijder en ben niet heel hard gestuiterd of gevallen...
    Enge verhalen vast genoeg maar de uk draait nog heerlijk rond en ik vertrouw op m'n gevoel, dit x...

Thanks meiden!!
    Xx

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ricmar jeetje wat schrikken veel beterschap voor je man!

Dreamer lieverd yes yes yes!!!!!!
    Jullie hebben het zo verdient!

Juna jeetje wat een nieuws zeg:( pfffffff sterkte.

Dark angel een meisje wat leuk zeg hihihih genieten op de roze wolk.

Panter lieverd ik duim nog steeds zo hard voor je het moet toch gaan goedkomen.
    Maar las al dat de gedachte stoppen je steeds meer rust geeft.
    Dikke knuffel!!

Bob voorzichtig zijn heh!

Kiyeko hoe gaat het met de kleine meid nu?

Vlinder heel veel sterkte met het mislukken van de 2e poging

Kipjes wauw jullie ventje gaat goed hoor met zijn gewicht!!
    Super en zo zonde de spuitjes.

Zonnestraal hoe gaat het met jullie ventje het gaat zo snel heh.

Sorry als ik iemand ben vergeten maar het is allemaal zo hectisch hier.
    Heb horrorweken achter de rug waarbij mijn ex letterlijk en figuurlijk met de kleine had kunnen vertrekken.
    België had ff met de nationaliteit van de kleine liggen kl*ten.
    Heb vol schrik alles weer kunnen achterlaten maar kan niet te veel op alle dingen ingaan.
    Het is allemaal zo heftig geweest.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    OOk wat vervelend dat gedoe....wat een vervelende kerel is het toch. Bah, ik wou dat ik wat voor je kon doen...

19. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Lieve meiden,
    Ik heb giga veel pijn in mijn rug en onderbuik.
    Voelt net alsof ik rug weeën heb.
    Herkent iemand dit?
    Zal er toch iets geweest zijn.

Bob hoop dat het goed met jullie gaat, wat een shock!!

One wat een ellende hè die exen!!!

Hier ga ik rustig op de bank liggen en hoop dat het snel weg trekt..

Liefs!!!

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all weer terug van weekendje dusseldorf. Heerlijk gehad!

Lees allemaal slecht nieuws hier.pfff wanneer zit t ons allemaal eens mee

Xxx

Deel Deze Pagina