Meldplicht Alles zit nog binnen en nog niets geen krampen, klachtjes of iets van een aankomende bevalling, helaas *zucht* Hopelijk bied de vk vanmiddag uitkomst... Morgen 39 weken...gaat ineens hard... Hier heerlijk 3fm kijken, geweldig!! Bijna kerst Liefs en een knuf xxx
Haai Dames! Bob, hoop dat je kleine meid zich snel laat zien!! Haar mama moet namelijk wel in goede conditie zijn als ze komt . Vlinder, wat klote meis!!! Dikke knuffel!! Ik ben een DD-ganger, je mag me altijd pb-en. Juffie, wat een opluchting zeg!! Super!!! Juna, fijn dat je mannetje het zo goed doet. Ego: Hier heeeeeeel druk in de weer geweest met de nodige stress. Mijn zoontje heeft hoogstwaarschijnlijk koemelkallergie. We zijn nu bezig met een test om de diagnose rond te krijgen. Daarom had hij die krampen . Maar hij kreeg er diarree en eczeem bij. En altijd een volle neus etc etc. Naar de huisarts geweest en andere voeding. (Pepti). En tis nu zo'n ander kind!!! Hij is tevreden, rustig. Slaapt goed. Slaapt snachts al 5,5u achter elkaar. (das voor ons lang ). Het was ineens zo rustig dat ik wakker werd en ging kijken of hij nog leefde . Maar wat een stress, ik wist niet dat ik als moeder zo'n watje ben. Maak me veel zorgen om hem. Ben nu bezig met zijn voedingsschema. Want dat was door de allergie nog niet geregeld. Hij groeit als kool, pffff gaat echt zo snel!!!
Bob, hopelijk diend de kleine zich snel aan. Spannend hoor!!! Zonnestraal, wat sneu kma!! Gelukkig gaat het met andere voeding beter. Juna, wat raar dat je geen nacontrole hebt gehad zeg!! Waarom niet? Fijn dat alles zo goed gaat. Wij praten nu niet over doorgaan of stoppen. Dat gaan we pas na de laatste cryo doen. Nu hebben we even pauze, en ik geniet lekker van de rust. Even weer normaal leven.
@kleine uk ja ik hoop ook dat ze snel komt....laatste 2 data komen eraan van mn bevalverlanglijstje 20 en 21 december Daarna staat januari pas weer op de lijst hahahaha Vandaag is ze wel een stuk minder draaikonterig dan de dagen hiervoor dus mmnmmm stilte voor de storm hahahaha Nee hoor heb de hoop totaal laten varen... Volgens mij kan ik de 45 weken makkelijk halen want ik heb geen enkel klachtje, krampje...helemaal niks, noppes nada @zonnestraal wat fijn dat jullie hebben kunnen achterhalen waar de krampjes vandaan komen...heerlijk dat jullie nu echt kunnen genieten!! @Juna heerlijk koopcontract getekend!!! YES!!!! Gefeliciteerd En nogmaals gecondoleerd..zal niet makkelijk zijn geweest... Veel plezier bij de kapper!! @Panter heerlijk genieten...lekker aan de champoepel, wijn en andere lekkere sbnacks met de kerst en O&N!! Ik wil ook Heb zoon trek in een lekker goed rood wijntje of een witte dat mag ook...mmmmmmmm En in een stukje osseworst hhahahaha....die trek groeit met de dag... Lekker genieten van die teveel oliebollen, alcohol, sigaretjes etc. Dikke knuf ladies xx
Bob spannend hoor! Hoop dat de verloskundige iets voor je kan betekenen vanmiddag....?! Zonnestraal: ach erm manneke, maar goed dat jullie de onderzoeken gedaan hebben en nu weten waar dat manneke die krampjes vandaan had. Nu lekker genieten en lekker kerst vieren met z'n drieën. Gaat er hier dit jaar niet meer van komen denk ik zelf.....volgend jaar beslist wel!
Hi meiden, Net gestript, man best ongemakkelijk en niet echt fijn...maar op zich te doen! Had al 2cm ontsluiting dus ze heeft tot 3x echt hartstikke lopen woelen...en was ook best hardhandig maar volgens haar werkte dit het beste...zij gelooft in herhaling dus maandag weer als dit niet doorzet en dan gelijk een verwijzing voor na de kerst voor de gyn in het zh... Hopelijk gaat dit wat doen...heb nu best een zeurderig gevoel daaronder...en ineens is de kleine uk ook druk... Nu maar even rustig op de bank bijkomen...en duimen dat dit doorzet... Liefs xx
Spannend Bob hoop voor je dat het doorzet! Zet'm op Bob!! Hier gaat alles nog goed vandaag veel harde buiken en menstruatieachtig gevoel soms behoorlijk ongemakkelijk. Vanmorgen eindles van de yoga gehad en daarna had ik ineens zoiets van.....ik kan dit gewoon, ik heb er zin in! Kom met van de kapper af dus alles weer tip top in orde, en aanpassingen geboortekaartje ook helemaal top! Dus hier mag ze nu ook komen!
zonnestraal aah wat zielig zeg!! goed dat jullie alles laten uitzoeken!! en heerlijk lang slapen fijn is dat he.. nou hopelijk heb je snel de uitslag! panter lekker ff van de feestdagen genieten meid!! nu ook nog geen beslissingen nemen!! dikke knuffel!! die verdien je!! bob spannend!! heel veel succes met de bevalling!! juffie jij ook succes alvast!! nou meiden allemaal fijne kerstdagen!! heb van de week nog drukke daagjes!! morgen elina afzwemmen!! en ff glazenhuis bekijken!! lees wel gezellig mee maar weinig dingen te melden.. nog wel een leuk nieuws.. we hebben een keuken gekocht en gaan eerst nog ff in februari verbouwen!! en dan is alles klaar als we gaan starten met de mmm!! fijn weekend allemaal!!
Dank je Girl ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt! Heerlijk zeg een nieuwe keuken, zijn leuke dingen waar je naar uit kan kijken. Fijne feestdagen!
Hi, Ik denk niet dat het doorzet...heb iets zeurderige pijn onderin...maar verder helemaal niets, heb ook niet het idee en gevoel dat het heeft geholpen...ben wel heerlijk een stuk wezen wandelen... Maar ik wacht maandag wel af, hopelijk kan de gyn ons verder helpen...helaas heeft vl late dienst vandaag dus heb alleen gegeten en zit nu ongezellig in mn eentje op de bank... Hopelijk komt mn hubby snel naar huis.... Thanks lieve meiden, ik hou jullie op de hoogte knuffel
Van Venlo naar de randstad is wel een erg eindje rijden Ja dat alleen zitten is maar ongezellig... Nog even en we schrijven hier met z'n tweetjes...het us hier zo erg rustig zonder al die andere reeds bevallen kletskousen hahaha Knuf xx
Ja nog even en we zijn met zijn tweeën hier haha! Is hier inderdaad rustig ja....drukte voor kerst ook natuurlijk en de kleintjes! Hopelijk ben jij voor de kerst ook uitgekletst en lekker mama aan het zijn!
@Bob: ben benieuwd of het strippen gaat helpen! Hier 2x gestript, maar heeft niks gedaan (maar dat was ook al veel eerder in de zwangerschap, dus misschien dat het later in de zwangerschap wel wat doet) Je schildklier gaat na de bevalling nog meer van de leg, dus laat die echt elke 4 weken prikken! Is met de bv echt aan te raden. Verder is het zh niet happig op inleiden rond de feestdagen indien niet medisch noodzakelijk, dus hou dat in je achterhoofd. @Juffie: gelukkig is het met een sisser afgelopen bij je moeder! Laat de kleine meid maar komen @Juna: heerlijk jullie huisje gekocht! Succes met verhuizen. @Zonnestraal: ons meissie heeft ook kma (en een heleboel andere allergieën) Voor nu kan je het af met gewone allergie kv, maar straks met bijvoeding gaat het ingewikkeld worden. Je kunt nu je verzekering nog aanpassen, dus zou even letten op een dietist (was dit jaar alleen bij hoogst aanvullende, weet niet hoe dat in 2013 zit) Wij hebben er zeker veel aan gehad. En als je vragen hebt roep je maar, ben nogal ervaren inmiddels (ivm bv moest ik dus zelf ook op heel streng dieet) Dat B zo veranderd is sinds de allergie voeding zegt mij voldoende (je kan het ook niet anders testen) Geniet maar van hem, je gaat een hele andere B leren kennen! @Girl: super, een nieuwe keuken. En daarna voor een broertje of zusje, allemaal leuke dingen dus! @OOK: wat een ... Hoop dat 2013 eindelijk rust gaat brengen bij jullie! @All: zal ik verklappen of ons beebje een jongetje of een meisje is? Of willen jullie dat helemaal niet weten? Vast niet he... Of toch wel Zal ik het dan maar verklappen? Zeker weten? We krijgen een zoontje
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat super. Jongens zijn echt super hihihihih ik kan het weten Van harte gefeliciteerd!!!
dreamer een zoon hoe tof! en het is hier idd behoorlijk rustig, maar ja paar dames met een pasgeborene en nog een paar in de wacht en dan heb je er nog een paar die zelfs nog in de wacht staan voor de eerste oproep.. pff wat duurt dat lang zeg, had al bericht van nijmegen gehad maar moest weer al onze gegevens doorgeven ze hadden alles al van tilburg gehad maar blijkbaar was dat weer niet goed zat. ja en nou met die feestdagen ertussen zal het nog wel even duren. je geduld word in ieder geval goed op de proef gesteld. maar verder heb ik ook niet echt heel veel te melden heb nog steeds de griep vl heeft weer avonddienst dus zit weer eens alleen, en ik verveel me zo ga weer love actually kijken, fijne avond dames
Videlsje ook al griep, hier ook. Beterschap. @OOK: jaaaaaaa leuk he Ik moet er nog helemaal aan wennen hahaha, kan me er echt geen voorstelling van maken! Ben alleen maar roze gewend Hopelijk zijn we hier allemaal snel beter, dan kan ik eens gaan shoppen. Shoppen voor ons zoontje/broertje
dreamer ja hier allemaal leuke dingen achter elkaar!! en gefeliciteerd een jongen!!! wat leuk zeg!! lekker blauw shoppen hoe voel je je nu? ook wat een gedoe is er weer zeg met je ex... heel veel sterkte met alles.. en hopelijk is 2013 een stuk rustiger voor jou en s!! hoe gaat het met je manneke?? en met jou verder dan?? beterschap allemaal!!
@ dreamer Wat leukkkkk een jongen !!! Lekker genieten en shoppen !! Hoe is het verder en hoe vind jullie meisje het dat ze een broertje krijgr ? @ juna Gefeliciteerd met jullie huisje. Leuk hoor. Wanneer gaat de vwrhuizing plaatsvibnden ?? @ zonnestraal Jeetje meis dat is niet zo fijn voor b. Wel super dat hij zo goed reageerd op de vmaangepaste voeding. Hier hebben we er ook aan gedacht. Eczeem en krampen. Maar de ha dacht van niet. @ juffie Gelukkig goed afgelopen. Lekker genieten van de feestdagen . @ bob Spannendddd. Het zou zomaar ineens kunnen beginnen ook al voel je nog niks . Heb je een voorgevoel wanneer ze komt ? @ videlsje Dat wachten is echt verschrikkelijk he ? Dat maakt alles nog veel erger omdat je zo lang in onzekerheid moet zitten. Wij hebben toen veel gehad aan zorgbemiddelong van de zorgverzekeraar. Zij hadden ons geholpen om eerder aan de beurt te komen en dit geregeld met het zkh. @ ook Pff wat een rottijd voor jou en s. Het houd maar niet op he ? Sterkte en een dikke knuf. @ego Hier gaat het goed. Boefje heeft een beetje een ritme te pakken. Wel op veel dagen nog heel onrustig en huilen ondanks dat de krampen vrijwel weg zijn. Hij overstrekt nog steeds veel en komt soms niet ib slaap. De dag erna kan weer heel anders zijn en dan is hij heel rustig. We denken eraan om naar een osteopaat te gaan. Iemand daar ervaring mee ?
Goedemorgen lieve meiden, Allereerst klagen helpt dus ineens moest ik bijlezen hahaha stelletje mutsen ook hier @videlsje spannend hoor bijna beginnen...en als je eenmaal in die molen zit gaat het keihard!! Om erin te stapen dat duurt weken en maanden maar als je er dan zit dan vliegt de tijd...(behalve in de wachtweken hihihi) @kipjes wel fijn om te horen dat jullie mannetje het zo goed doet...heb wel hier op het forum goede berichten gelezen over de osteopaat... Heerlijk meid en wat gaat de tijd hard!!! @dreamer wahaaaaaaaaaaa Koningskoppel!!!! Wahaaaaaaaa wat een super goed nieuws!!! Ohw wat heerlijk een mooi ventje en grote broer voor jullie meisje!! Heerlijk meid eindelijk mooi en positief nieuws!!! Hoe voel je je op die prachtige blauwe wolk?? Ohw meid wat te gek!!!! @juffie hahaha ze zijn er wel de meiden alleen stiekem en als wij een avondje vroeg gaan slapen dan pennen ze hier ineens bladzijden vol hahahaha @strippen heeft niets gedaan, heb echt heerlijk geslapen Heel vast en ben er maar 1x uit geweest om te plassen... Had gisteravond nog wat bloederig slijm maar zojuist was alles weer schoon en rustig... Kleine uk was gister heel rustig maar nu is ze weer druk aan het trappelen Maandag gaan ze nog een x strippen en dan krijg ik maandag verwijzing voor de gyn dus ze gaan niet inleiden met de kerst... Waarschijnlijk mag de 27ste of 28ste naar het zh en dan zien we het wel... Mocht ik maandag op de 4cm zitten dan breken ze de vliezen... Dus hoop dat het doorrommelt... Dit weekend mag ze ook komen hoor maar vermoed dat dit dametje prima zit... Vandaag kerstlunch met collega's, kijk daar erg naar uit... Even lachen en genieten... Het blijft wel gevoelig onderin voornamelijk met lopen, heb wel het idee en gevoel alsof ze veel verder is gezakt... Vk zei gister 2 vingertoppen (ong 2 cm)ontsluiting en baarmoeder totaal verweekt...en de vliezen stonden al strak om het hoofdje... Ik heb geen idee wat dat zegt en was me aan het concentreren op m'n ademhaling want onprettig was het wel...helaas heeft het niets opgeleverd...nou ja hopelijk 1 A 2cm meer hihihi Ik ga een bad aanzetten en lekker even chillen... Dikke knuf meiden Xxxx