@kipjes nee helaas geen voorgevoel wanneer ze komt...vandaag en morgen staan nog op mijn favo data lijst Maar verder geen voorgevoel... Krijg nu dagelijks berichten of de ooievaar de TomTom kwijt is en en of de beeb het record lang zitten aan het verbreken is... Goed bedoeld maar op 90% reageer ik niet meer... Vind het zelf al lastig genoeg dat wachten en de laatste loodjes en dan zeker omdat mijn gezondheid het ook niet meer zo goed trekt dus geen reacties voor die mensen van mijn kant meer
Wel even een vraagje aan de reeds bevallen dames... Hadden jullie ook minder last van pijntjes, zeurderig gevoel, krampjes, drukkend gevoel etc als je gewoon rustig lag? Liggen is eigenlijk hier de meest fijn houding... Heb dan de minste last van de onderbuik, rug en liezen... Vroeg het me af... Thanks ladies xx
Help! Hier ineens enorme pijn rond stuitje na het badderen en steeds soort ongi gevoel wat op komt zetten vanaf onder en dan doortrekt naar boven en dan weer wegtrekt en zere liezen..zijn dit (voor) weeën?? Ik heb echt geen idee... Net wel hele klodders slijm met rode en bruine slierten bij het afvegen (sorry dames, goeeeeeedemorgen ) Die gekke krampen komen ongeveer nu om de 10 min al een half uur lang... Nou ja niets over te zeggen hopelijk moet ik de lunch cancelen met de collega's en komen deze krampen dalijk 2 uur lang om de 3 min...dan ben ik erg dichtbij... Dan mag ik mijn mannetje gaan bellen...please zet door!! Ik doe hier wel even een bevaldansje voor mijzelf hahaha Nou ja het blijft ook lastig om via een beeldscherm in te schatten wat ik voel en of dit een begin zou kunnen zijn hahaha Nu lekker op het bankie Serious Request kijken... Thanks ladies xxxx
@ bob Goedemorgen !!! Dat klinkt goed meis. Ik denk dat het begonnen is als je het zo omschrijft. Die krampen die je omschrijft had ik ook. Heftige menstruatiekrampen en ik twijfwlde of het weeen waren. Zkh dacht van niet maar bleek toen 4 cm ontsluiting te hebben. Dus dat was voor mij toen het begin. Spannend meis ! Sterkte , ik duim dat het doorzet en jullie gauw jullie meisje mogen ontmoeten ! Dikke dikke digitale knuf vanuit hier. Hier nu ook sr kijken yoehoeee. Houd er zo van. Kijk ieder jaar @ all Hier een mannetje die niet slapen wil en lachend naast me ligt te brabbelen. Kan het soms nog niet geloven... Hihi Fijne dag vandaag meiden xxx
Bob: Spannend hoor! Hoop dat het doorzet!!!! Kipjes: Wat heerlijk en fijn om te lezen dat je zo geniet van jullie manneke. Ego: Toen ik gister naar bed ging had ik weer erg veel pijn in mijn maag, net als zondagnacht. Zondag hadden we frietjes bij het eten en giseteren hadden we toevallig weer friet. Ik denk dat mijn maag erg heftig reageert opeens op vet eten of zo......ben wel eens een en ander gaan opzoeken want deed echt pijn en zo snel als het kwam was het ook weer weg......lijkt ook wel wat op galstenen. Zal het wel eens even in de gaten houden. Ga nu de thee opzetten mijn nichtje komt zo op de thee met de kleine. Bob ik doe een bevaldansje voor je, wel een rustig dansjes anders heb ik het idee dat mijn bekken uit elkaar valt haha! Meid zet 'm op hoop zooooooo dat jullie meisje nu echt in aantocht is!
Kipjes, haha ze beseft het nog niet echt. Ze weet dat er een baby in mn buik zit, maar pappa krijgt net zo goed een kusje op zn buik Wij hebben goede ervaring met de osteopaat. Bob, keizerskoppel is het (eerst meisje, dan jongen. Koningskoppel is eerst jongen, dan meisje) Haha ik moet echt heel erg wennen op mn blauwe wolk, maar vind het geweldig. Hij doet me nu al pijn met schoppen, dus dat beloofd wat hahaha. Als de pijn in golven komt, dus je voelt het aankomen, pieken en afzwakken en je voelt het echt door je hele buik. Dan zijn het (oefen)weeen! Zet hem op meis! Maak nog een laatste buikfoto!
@hier is het nog steeds aan het rommelen soms moet ik ze zelfs wegzuchten...komen nu al bijna 2 uur om de 10 min... Ben net de badkamer gaan schrobben en de benedenverdieping gaan stofzuigen hahahaha... Alles is aan kant... Zit nu met een warme kruik op mijn buik en ga zo richting de kerstlunch op mijn werk... Door de kruik nemen ze niet af in sterkte maar is het wel dragelijker... Net weer een hele lading slijm verloren en aan de dunne (sorry ) Dus nu hopen dat dit doorzet... Ze zijn niet echt enorm pijnlijk...dus denk niet dat het doorzet...kan ook gewoon nog alles doen... Nou ja we zien het wel @dreamer weer wat geleerd hahaha...ik had geen idee van koningskoppel en keizerskoppel...ach ik vind jullie een leuk koppel Heerlijk genieten van je blauwe wolk meis!!! Zo fijn weer wat gezzellige en vrolijke berichten!! En nu al een voetballertje in mams buik @juffie het kan best hoor je darmen zitten ook echt wel klem dus dat je darmen dan overgevoelig reageren op een vette hap is niet zo gek...ik eet hier nog maar hele kleine hapjes... En meestal is het fruit en yoghurt... @kipjes ook lekker SR aan het kijken heerlijk...zo fijn!! Kijk ook al jaren en ieder jaar...heb nu zoon speen gekocht voor 10 euro incl verzenden...beetje het goede doel steunen En ik hoop dat het doorzet... Het voelt iedere x als een heftige menstruatiekramp om de 10 min...maar het neemt niet toe en zwakt niet af... Ach er zit beweging in....iedere cm is welkom hahahahaha Nou meiden ik ga naar de lunch... Knuffel xxx
Succes Bob!!!!!! Spannend!! Dreamer wauw leuk een jongen!! Juffie voor jou ook de laatste loodjes.. Zonnestraal wat vervelend koemelkallergie mijn neefje heeft het ook. Je leert in elk geval wat voor rommel er allemaal in eten zit. Hier eindelijk een beetje van die mega bloeding af. Gister moest ik nog de bloedtest laten doen, maarja we wisten het antwoord natuurlijk al. We hebben voor begin januari een afspraak geplant en ook hebben we voor april in afspraak staan in Dusseldorf. We gaan alle opties goed overwegen. Ook gaan we ons huis in de verkoop zetten en terug naar mijn geboorteplaats die ik erg mis.. Juna hoe gaat het met de aankoop van jullie huis?? Las jou doortastendheid en dacht ik moet het ook gewoon doen herken veel van jou punten over heimwee etc. Hier de aankomende 3 dagen nachtdienst bleh.. Liefs allemaal
Nou bob ik doe ook een dansje voor je missi toch nog een gewilde datum voor je hoop dat het doorzet! Heb verders ook niet veel te melden eigenlijk denk dat ik maar kerstinkopen ga doen ofzo vl heeft weer avonddienst dus weer alleen vandaag. Fijne dag!!
bob succes meid! denk dat het begonnen is! de darmen maken nu alles leeg.. had ik ook voor de tijd.. hier heeft de kleine meid haar diploma gehaald!! erg trots dus!! dreamer wat leuk zeg!! en dat gaat er een worden als hij nu al zo trapt!! haha
Hoi dames! Ik meld mij weer even en gelijk ook mijn excuses bij deze! Het schiet er gewoon telkens in om in te loggen! Vraag me niet wat ik de hele dag doe maar m'n dagen vliegen om! Boodschappen, wasjes doen (wasmachine maakt overuren), kraamvisite, verjaardagen, kerstkadootjes shoppen en ondertussen heerlijk genieten van ons heerlijke wondertje! Kleine meid doet het super en groeit als een tierelier. Geef denk ik slagroom! Ze heeft nog wel maatje 50 aan van shirtjes maar de broekjes zijn te kort. Al gewoon de eerste kleine dingetjes moeten opbergen. Gaat veel te snel!!! Als ze eten heeft gehad zit ze lekker kwartiertje super wijs rond te kijken of bij ons op de arm, in de box of in de wipper. Zo leuk om te zien hoe ze de wereld verkend. Ben op zoek naar een leuk/informatief boek over de ontwikkeling van een baby. Wat ze nu kunnen zien/begrijpen/doen etc etc. Iemand nog tips? Heb geprobeerd beetje terug te lezen maar dat zijn ongeveer 30 pagina's dus dat wordt hem niet! Sorry! Zal proberen even op aantal dingen te reageren. Allereerst natuurlijk Bob! Wat ik hoop ik het voor je dat je weeen hebt! Want wat is het een super datum vandaag hihi! Maar belangrijker is nog om eindelijk jullie meisje in de ogen te kijken en haar te begroeten als je dochter! Super bijzonder moment! En tja van slijm komt mij zeer bekend op net als de diarree. Ik had dat ook. Maar had geen weeen. Heel frusterend. Het bleef bij mij bij harde buiken. Al had ik wel zonder weeen al 4 cm ontsluiting dus vind het achteraf wel prima haha. Hou ons maar op de hoogte! Ennuh die speen van SR heeft ons meisje ook! Super cute!! Dreamer een baby boy op komst!! Super leuk! Lekker genieten van het geschop! En natuurlijk ook super dat de baby boy gezond is!! Wat een stress valt er dan weg hé!! Super fijn!! Ricmar wat een nare berichten zeg!! Gatsie! HEel veel sterkte met het hele traject! Hopelijk is je man snel weer helemaal de oude. Juffie kan heel goed van vet eten kunnen komen hoor. Ik at dat ook niet meer op het laatst! Gewoon lekker gezond eten! Goed voor jou en de kleine! Fijn trouwens dat de uitslag van je moeder goed was! Zonnestraal balen zeg! Zielig voor de kleine man! Juna gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Let je wel goed op jezelf wat betreft de ontsteking!! Das niet goed hé aan je onderkantje!! Even naar de dokter anders gaan hoor! Vlinder ik ben ook een DD-ganger dus pb-en mag altijd! Blondy gefeliciteerd!! Een hele fijne zwangerschap gewenst. Ook tjee het zit je ook niet mee hé!! Gatsie zeg! Hopelijk is alles nu weer opgelost! Sterkte! DA hoest met jou? Al weer uit het ziekenhuis? hopelijk de feestdagen wel lekker thuis! En weet niet of ik je al gefeliciteerd had maar super leuk een meisje!! Hopelijk kun je snel volledig genieten op je roze wolk! Weet iemand trouwens goede website met info over het leren van de fles-geven naast borstvoeding en een schema om het borstvoeden af te bouwen?? En voor alle andere dames die ik niet heb genoemd een dikke knuffel!! Ga m'n best doen bij te blijven en op jullie allemaal te reageren! Voor nu al wel vast onwijs fijne feestdagen met je dierbaren om je heen en een heel mooi, liefdevol en gelukkig 2013 voor jullie gewenst! Dat al jullie dromen mogen uitkomen! x
Hi Ladies, even een up-date...ik blijf om de zoveel minuten (10 a 15min) van die pijnlijke samentrekkiingen houden en nog steeds stukken slijm met bloed vereliezen...maar het zet niet door... Dus jammer maar helaas.. Heb net heerlijk gegeten, gelachen en gedronken met de collegaatjes...en mn kerstpakket gekregen...vanaaf spieken als mijn mannetje thuis is... Heb wel een heel lang stuk gewandeld, zeker een uurtje heerlijk in het park rondgelopen...tot ik pijn kreeg in mn rug, en nu maar met warme kruik op de bank... Dikke knuffel xxx
Nu steeds om de 7 a 8 min krampen maar vind ze niet heel erg pijnlijk... Als zo ml thuis is ga ik even in bad... Zit nog steeds met een kruik op de buik... Vind het maar vreemd.... We kijken het wel aan...*zucht* Ging er maar een zoemer af alsje wist dat het echt begonnen was...
Hoi lieve meiden Heel raar kreeg geen berichten meer binnen dus ik dacht wat is het rustig. Even kijken als me geheugen het nog doet.. Dreamer!!!! Wat leuk een zoontje. Beterschap nog en straks lekker blauw shoppen. Zonnestraal wat vervelend van de allergie grr.. Gelukkig gaat ut al wat beter met deze voeding. Kipjes hoi meis hihi... Lekker aan ut genieten van kleine boef. Bob spannend ik doe een dansje voor je!!!!! Juffie hoop voor je dat jullie kleine meid zich ook snel meld. Panter jah nooit niks meer van mn vk gehoord..how weird??? En vond hun nog wel zo leuk. Maarjah......geniet even van je rust indd lekker wat borrelen etc. Kun je het een beetje van je afzetten.. Misschien stomme vraag sorry. Vlinder dikke knuffel. Wel leuk dat jullie ook terug gaan. Ik heb er super veel zin in. Succes met de verkoop. Sorry ik ben ut kwijt Vandaag bij ha nacontrole gehad. Bloeddruk goed suiker goed 7.6 down under zag er perfect uit zei ze. De "knap" die ik gisterochtend hoorde en voelde was de laatste hechting grr... Dus ik kan er weer tegen aan hahah. Lekker rommelen met junaman. Als ik durf hihihihi. Ja verhuizen waaahhhh zo weinig zin in om alles in te pakken weet niet waar ik moet beginnen 30 jan krijgen we de sleutel. Hoeven alleen maar re texen. Verder niets aan doen. Tis zon mooi huis helemaal onze stijl.. Ik ga nu ffies strijken. Strax boefje on bad doen flink wat melk geven en dan slaapt ie mooi door tpt 7.15u hihi
meiden even een update want die ben ik jullie verschuldigd, na alle steun.. Manlief is dus gister geopereerd, het gaat goed met hem, heeft nu al veel minder pijn dan de afgelopen week. Ons huis wordt door de gemeente/woningbouw aan gepast, we hebben alleen pech dat het zo vlak voor de feestdagen is, maar iedereen doet zijn best. Intussen is het revalidatie proces begonnen en als hij naar huis zou mogen maar het is nog niet klaar, dan gaat hij voor korte tijd (tot huis klaar is) naar een KDO bed(verpleeghuis). Als hij thuis komt komt hij thuis met ws PGB en kan ik thuis voor hem zorgen (mag dat zelf ook doen ivm opleiding) en zo is mijn inkomen (deels) veilig gesteld en kan ik en voor V en voor Manlief zorgen, het zal nog zwaar genoeg worden ,, maar met hulp van vrienden en familie en jullie steun moet het gaan lukken.. ik heb in dit traject veel zelf uit moeten zoeken en liep tegen muren aan (verpleging deed niks en arts ook niet) tot ik boos werd vanmorgen en zei is er dan geen tranferpunt? Nou werkelijk toen gingen de deuren open.. We hebben nog een lange weg te gaan....