Jee ricmar wat een verhaal! Ik meende dat het pgb af werd geschaft? Is dat van de baan dan? Nou iig fijn dat je voor hem kunt zorgen...maar wat een ellende. Sterkte meid!!
Panter daar is wat anders voor in de plaats, hij kan niks met thuiszorg omdat hij zorg op afroep nodig heeft en daar is de nieuwe regeling voor, gelukkig maar anders viel mijn inkomste weg, voor minimaal 4 maanden en misschien nog wel langer..
Hello lieve meiden, Jeetje ricmar wat heftig!!! Schrik ervan dat de val zoveel schade heeft aangericht!!! Wat heftig meid...en het is toch erg dat je overal zelf je grote mond moet opentrekken om te zorgen dat er zaken worden geregeld...ik heb diep respect voor mensen die in de zorg werken, maar al die bezuinigingen die zijn voor "onze zorgstaat" toch niet goed... Bizar dit! Hopelijk mag je man snel thuis revalideren (knap je toch altijd sneller op) en kan zichzelf snel weer redden in huis... Jeetje wat een kerst gaan jullie tegemoet... Heel veel sterkte meid met het omhoog houden van alle ballen en zorg dat je ook de rust en tijd pakt voor jezelf!!! Sterkte en een hele dikke knuf!!!! @hier viel het gisteravond om 22u helemaal stil...na het bad en warme kruik helemaal niets meer... Zojuist ga ik plassen en een enorme prop slijm met bloed kwam ermee, heb een foto gemaakt voor de vk mocht ze dit willen zien... Verder wel weer een licht zeurend gevoel maar ja wat moet je ermee.... Het lijkt wel alsof ik steeds in de klim zit van de achtbaan maar dat het karretje dan net blijft steken voordat deze valt... Dus hopelijk zet dit nog door maar ik al heb de hoop een klein beetje laten varen.... Zo m'n huispakkie aantrekken en lekker met een beker chocolademelk op de bank SR12 kijken... Baal er een beetje van en ook omdat ik nu klaar wakker ben... Sorry voor mijn klaagmodus meiden.... *zucht* *snik* Liefs en een knuf de nachtconducteur van de nachttrein
Ach BOB ik had éven hoop dat je met babynieuws kwam. Kennelijkgebeurd er wel wat...hoop voor je dat het snel doorzet. Knuffel
Tjee Bob heb het idee alsof ik mijn verhaal lees van 3,5 week geleden. Praktisch hetzelfde. Hoop voor je dat je ook mijn bevalling hebt en binnen 4 uur zonder kleerscheuren een prachtig wondertje in he armen mag sluiten. Ik denk aan je!
Hahahaha nachtbrakers Hier was mijn tel leeg en ben heel eigenwijs in bed blijven liggen als een soort protest tegen mijzelf Hier wat zeurende ongikramp maar verder niets noemenswaardig... Manlief vind dat ik sms moet sturen naar de vk vandaag om te zien of zij nog iets kan doen...maar ja ik heb maandag al een afspraak staan en het nr is alleen voor spoed en dat is dit niet... Ik denk dat mijn lijf het wel kan alleen heeft het net dat zetje nodig... @kiyeko was het bij jouw ook zo grillig steeds?? Ik weet zeker dat ik gister weeën heb gehad om de 7 min maar verder dan dat kwam het niet... Zette het ook niet door toen jij je slijmprop was verloren?? Ben gewoon moedeloos ervan...iedere x maakt je hart een sprongetje can yes en dan is het nee... @ricmar wat doe jij op? Jeetje meid dat zijn toch geen tijden...jij hebt al je rust nodig nu... Of zijn dit juist de tijden dat mama even over alles kan piekeren? Knuf voor jou!! @alle andere ladies goedemorgen van Johannes 2
Meiden ff snel. Na een super snelle bevalling van 2,5uur is vannacht om 3uur ons meisje i.s.a geboren! Wel een flinke knip alles gaat goed! Verhaal volgt nog. Bob nu jij kom op!
Juffie gefeliciteerd! Wat een supersnelle bevalling zeg. Geniet maar van haar en van elkaar als gezin. Iedereen zit te wachten op bobbeeb en juffie scheurt even snel langszij er voorbij Bob, je lijf is ergens mee bezig. Dat het niet direct doorzet is normaal. Maar al het voorwerk is ergens goed voor. Dus nog even volhouden! Ricmar, echt heel heftig. Veel sterkte en hoop dat hij snel naar huis kan.
Juffie, gefeliciteerd. En wat snel lekker genieten nu Bobje, spannend ook voor jou. Bij een vriendin van mij was ik op visite en ik was net weg en toen belde ze,dat ze prop verloren was.toen duurde het nog 1 dag Richmar, pff wat erg van je mannetje. Dikke knuffel Hier verder alles goed.vandaag nog f werken en dan lekker week vrij Mannetje is zelfs 2 weken vrij. @all zwaai zwaai fijne feestdagen. Geniet van elkaar, zo belangrijk! Alles komt goed,echt....!
Dit is echt bizar hahahaha.... Wow!!! Juffie wat een geweldig nieuws meid!!!! Wat een super naam!!! En wat een geweldige bevalling!! Jeetje mina hahaha... Onwijs gefeliciteerd lieve juffie en juffie man!! Welkom om de wereld lief klein meisje!!! Oh meid heerlijk, geniet ze met z'n drietjes van dit kleine maar hele grote geluk!!! Voor de kerst is ze er!!! Liefs xxx
Zwaait terug naar anna Jullie ook fijne feestdagen!!! @hier ga ik uit van januari...ben nu heerlijk kerstkoekjes aan het bakken en wasjes aan het draaien.... Ik heb de hoop laten varen.... Het zet niet door dus ons meisje is nog niet klaar om te komen... En die rollercoaster is ook niet goed voor je dus ik heb besloten om de knop om te zetten en er niet meer bij stil te staan... Ze komt wanneer ze daar aan toe is... Knuffel meiden...ik ga m'n koekjes doen Xx
Gefeliciteerd juffie! wat is dat snel gebeurt zeg. En ricmar jezus wat erg allemaal veel succes en sterkte met alles. Zo op naar werk en daarna de kerstborrel, fijne dag dames!
@juffie: gefeliciteerd, wat heb je het supersnel gedaan! En wat een mooie naam! Nu heel veel gaan genieten samen met je man van dit mooie meisje.. @ricmar: heel veel sterkte! @dreamer: een zoon, wat geweldig! Van allebei wat... @bob, hou vol! Jouw moment kan ook niet lang meer duren... @iedereen, hier wordt ik knettergek van al het wachten af en toe... Vanavond laatste dienst van 24 u en daarna vakantie gelukkig...
Ik dacht even kijk of bob al bevallen is, zie ik ineens juffie voorbij scheuren haha meis wat een snelle bevalling! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje mooie naam heeft ze. Bob hopelijk zet het snel door en kunnen olkk jullie gaan genieten van jullie meisje. Ricmar wat heftig allemaal, heel veel sterkte. Osteopaat, wij zijn met beide kids geweest. Wij kregen als tip van iemand om ongeacht duidelijke problemen gewoon even naar de Osteopaat te gaan uit voorzorg. Kleine meid had ren lichte voorkeurshouding die daarna meteen verdween. En kleine knul ook voorkeurshouding en slecht kunnen poepen. Meteen na behandeling ging hij poepen en echt veel. Daarna geen last meer. Het lijkt alsof ze niet veel doen tijdens de behandeling, maar resultaat heeft het zeker. Zonnestraal aah wat sneu KMA. Maar wel fijn dat je nu een andere B ziet die beter in zijn vel zit. Sorry meiden even snel geregeerd. Hier ziekenboeg thuis... Dikke knuffel allemaal