Bah DA wat heftig allemaal. Eindelijk zwanger en dan dit weer pfffffff dikke knuffel meid!! Gisteren was hier een documentaire over kid en jawel ook mijn professor van UZ Brussel Iemand die wil kijken evt, gaat ook over hoe kid kinderen het ervaren: Panorama | Canvas
Ja dat kokhalsgevoel word over het algemeen pas na 3 uren iets beter...je lichaam moet eraan wennen. Als je kotsberoerd bent kan het lichaam er niet aan wennen....klote hoor. Wat voor andere oplossingen kan het zh nog bedenken? Loop je bij een universitair ziekenhuis? Want anders kan je eens een second opinion aanvragen daar?
Ze hebben geen andere oplossing... Helaas! Weet wel dat een ander ziekenhuis hier in de buurt voeding via infuus geeft.. dat doen ze hier niet
centrale lijn idd....ik zou zeggen vraag in dat zh een second opinion meid. Het gaat om jouw gezondheid!! En als jij uitgeteerd bent, vreet het je beeb op. Je kunt geen zwangerschap voldragen als je verhongerd en je organen ermee ophouden...
wil je ook geen angst aanjagen meid, maar vind het nogal wat als je organen er onder gaan lijden. Dat gaat niet goed, dat moet zo snel mogelijk anders. Ik hoop echt dat je wat vind wat ervoor zorgt dat je vocht binnen houdt en eten.
Bevallingsverhaal: Gisteravond om 24:00 gaan slapen....24:15uur kreeg ik buikkramp dacht iets verkeerd gegeten te hebben. Om 00:30uur vriendlief wakker gemaakt ik dacht er is iets niet ok, doet wel erg veel pijn. Vk gebeld opperde eerst 2 paracetamol maar toen ze mij hoorde dacht ze kom toch maar even kijken. Eenmaal hier kwamen de weeën al om de 3min. Ze keek en had al 5cm ontsluiting, meteen aangetrokken en naar het ziekenhuis open verloskamers. Daar aangekomen (5min rijden) zat ik al op 8cm, en snel daarna volledige ontsluiting. 20mim persen en ze was er. Ben helaas wel ingeknipt anders was ik te ver ingescheurd. Maar heb daar eigenlijk nog geen last van, mijn borsten beginnen nu wel wat op te spelen......wel veel last van mijn stuitje Auw! Dus alles bij elkaar zo'n 2,5uurtje echt super snel.
Ritme?? Wat is dat!! Haha. Zonder gekkigheid op zich wel hoor. Ik mag volgens mij niet klagen. Krijg de gebruiksaanwijzing steeds beter door. Tussen 7 en 11 uur 's avonds wil ze vaak om de 2 uur eten. Dan gaat ze rond 11 uur slapen en komt ze tussen 4 en 5 uur 's ochtends. Dan slaapt ze vaak tussen de 3-4 uur weer heerlijk verder en overdag komt ze ook tussen de 3-4 uurtjes. Kan dus gelukkig tussendoor wel het een en ander ondernemen en 's nachts ook nog zeker zelf een paar uur achter elkaar slapen! Hoest bij jou dan?
Panter zit aan een 2 liter infuus, en vandaag wat kunnen eten zonder te spugen gelukkig. T is nu echt maandag afwachten hoe of wat
DA hopelijk knap je snel op en kun je optimaal genieten van jullie zwangerschap. Wat super dat je jullie meisje al voelt.
@ da Jeetje meis. Dit is echt niet eerlijk. Zo veel moeiye moeten doen en dan ook nog dit pff. Zo kun je niet genieten van je zwangerschap. Ik duim keihard dat je maag wat rustiger word en je kunt aansterken. En dan hopelijj genieten van je zwschap. Dikke knuffel @ juffie Wat een verhaal. Heerlijk zo snel !! Nu lekker genieten met z'n 3tjes. @ ritme Eerst kreeg hij voeding op verzoek. Maar was iedere dag anders en leek steeds vaker honger te hebben. Nu sinds een week om de 4 uur overdag. Maken hem wakker als hij slaapt. En dan slaapt hij snachts iets langer door. Dus nu 8.00-12.00-16.00-20.00-00.00 en soms slaapt hij door en soms komt hij snachts nog een keertje. Dan geven we hem nog een fles. Geeft wel rust om vaste tijden te hebben en hij doet het goed zo. Heeft minder honger. @ all Truste meiden !!!
Kipjes fijn dat jullie nu een beetje ritme hebben dat geeft wat rust. Ritme zat er hier redelijk snel in, komt denk ik ook wel omdat het de tweede is. En we hebben makkelijke slapers erg verwend zijn we.
@meldplicht...helaas niets te melden hier @DA jeetje...wat een verhaal meid!! Ik weet ook niet of ik zou kunnen wennen aan zo'n sonde...hopelijk hou je je eten binnen meid... Wel super fijn dat je jullie mooie meisje al heerlijk voelt bewegen Mooi gevoel hè? Maakt wellicht ook weer wat goed... Zit er een kans in dat de misselijkheid blijft of nog helemaal verdwijnt? Ik ga keihard voor je duimen meid dat je je eten goed binnen houd en kerst lekker thuis kan en mag vieren!! Dikke knuf meid!! @juffie heerlijk zoon bevalling!! Snelle Jelle hahaha en een mooi klein meisje....lekker genieten meid!!! Jullie meisje is er gewoon al hihihi Binnenkort wel een fotootje showen van jullie mooie meisje Geniet ze meid!!! @lieve andere meiden...geniet lekker van deze mooie en warme dagen zo vlak voor de kerst... Knuffel voor iedereen Xxx
Yahoooooo....waar is iedereen hier Hier geen nieuws... Heb wel verhoging, keelpijn en hoofdpijn...dus vanaaf vroeg onder de wol met een paracetamolletje... Dikke knuf meiden xxx
@all mn vriendinnetje is vandaag bevallen,keizersnee Jongentje,weeg 1990,das niet veel denk he.. Ligt nu in couveuse en ze heeft hem pas 1 keer mogen zien
@annaatje dat is een kleintje indd. Lekker genieten van de kleine uk van je vriendin @hier niets blijf een heleboel slijm verliezen doorzichtig en iedere avond wel lichte krampen en wel 3 tot 4x naar het toilet voor nr 2...maar het zet niet door...helaas...ga voor de kerst niet meer bevallen. had dat erg leuk gevonden maar ja nu maandag maar afwachten bij de laatste afspraak vk.... Moet heel eerlijk toegeven dat ik het wel een beetje zat ben, slecht slapen, de pijn, de ongemakken en dan ook nog zeer laag in m'n schildklierhormoon zitten dus mijn batterij is na 12u al helemaal leeg... Krijg nu ook keelpijn, overal jeuk mijn lijf is echt aan het protesteren en mevrouwtje blijft lekker binnen zitten Ze is wel nog bewegelijk in de buik en volgens mij heeft zij het prima binnen Maar dames nog niets verder.... Dikke knuf een dikke Bob