Sorry hoor schandalig dit soort berichten!! En ook naïef en schaamteloos... En dan ook nog bomvol schrijf vouten Nou meis lekker slobberen aan dat gekookte uien drankje En ole positivo...niet dat soort berichten typen...er is 1 datum waarop ik niet wil bevallen en dat is 31 dec....muts
Bob lieverd helaas hebben we er niet veel over te zeggen wanneer de kleine geboren word Geniet van de laatste dagen het gaat zo snel. Mijn prinsje word alweer 2 over 5 dagen * traantje wegpinken*
@Ook 27, 28, 29, 30 dec is allemaal goed En vanaf 1 januari 2013 is ze ook weer welkom Maar vanavond of morgen mag ze ook komen hoor hihihi Zolang ik maar niet hijgend en puffend tijdens het vuurwerk beval hihihi
Fijne kerstdagen! Ik mag misschien een paar uur met ziekenhuis verlof. Even lekker thuis de hond knuffelen, infuus moet jammergenoeg wel blijven zitten. Mijn lever is slechter geworden en ook mijn nieren zijn aan t uitvallen... Denk dat ik hier nog wel ff lig....diëtiste maakt zich zorgen en wil me weer aan de sonde hebben, ze overwegen een kinder of babysonde.... Ben zoooo blij als dit allemaal voorbij is.
Oh mijn god DA ik schrik me rot weer van je nieuws Probeer dadelijk ff te genieten van je uurtjes thuis. Bah ben je eindelijk zwanger en dan mag je niet eens genieten Hele dikke knuffel meid!
DA, vreselijk meid....ik hoop dat ze je kunnen helpen. Dikke knuffel!! (al heb je daar nik aan... ) Jongens, ik heb gister een kilo uien gegeten...en zomaar plots ineens vandaag begon mijn bevalling!!!! Ik heb een hele grote bruine baby gekregen * tsjonge jonge, verwijzing naar dat uien topic...ik vreet al jaren heel veel uien...en nog steeds niet zwanger...*
@Panter ik heb erop gereageerd vond het woord wondermiddel nogal aanstootgevend...de mmm hier weten wel beter...ach dit soort mensen moeten er ook zijn... @DA ik hoop dat je hebt genoten van je paar vrije kerstuurtjes thuis!! Ik heb zo erg met je te doen lieve meid!! Eindelijk zwanger en dan dit!!! Zoooo oneerlijk...blijf duimen dat je lijf heel snel de zwangerschap accepteert en dat je dan eindelijk maar dan ook echt eindelijk mag gaan genieten....we gunnen het je zo!!! @hier net een mega huilbui...hebben kerstontbijt gevierd met de schoonouders en na 3uurtjes daar gezellig doen was ik helemaal kapot...lopen ook 2 neefjes rond ( 1 van 2jr en 1 van 5jr) beide zijn ze nog druk en willen ze stoeien en doen...tja en met zoon dikke buik is dat niet gemakkelijk Daarna met m'n mannetje aangerommeld in huis en ineens stortte ik helemaal in... Ik heb zulk brandend maagzuur dat is gewoon absurd...niets helpt, vanille vla, omeprazol, rennies, kamille thee, melk....dus vroeg naar bed maar daar werd het nog erger tot aan overgeven aan toe...bah voel me echt rot... Dus m'n mannetje ligt heerlijk te slapen en ik zit na wederom een huilbui beneden op de bank...in de hoop dat de maagzuur nog iets wegtrekt en ik nog wat uurtjes kan slapen.... Sorry voor mijn klaagzang... Weltrusten lieve meiden!! Xxx
Gatsie Bob. Niet huilen!! Hopelijk trekt maagzuur weg en kun je nog paar uur slaap pakken. Je moet wel fit zijn voor de bevalling. Ik lig vanuit m'n bed naar klein meisje te kijken die in slaap probeert te komen maar telkens haar speen verliest. Hopelijk valt ze snel in slaap, laten de krampjes haar met rust en kan mama ook 3 à 4 uurtjes slapen.
@kiyeko Thanks hoor...en het zijn nu van die momentjes...je vast wel Bekend Even huilen en dan weer door... Geniet van jullie mooie meisje... Ik hoop voor ons alle drietjes dat we nog even wat slaap mogen en kunnen pakken Weltrusten xx
Ui en wondermiddel ik had er ook op gereageerd maar meer omdat ik infebr 2011 ivm verkoudheid dezelfde tip kreeg. Dat was in febr. In maart bleek ik zwanger. En verkoudheid was over.. Ik dénk gewoon dom toeval... Nog hopelijk komt jullie uk snel 2012 is een mooi jaar.... Da knuffel
Dat denk ik ook ricmar....ik vreet zoveel uien, en eet uiensoep e.d dingen... Dan had ik ook al lang zwanger moeten zijn. Ik vind dat hele topic wat vreemd... Maar goed, ik krijg van de gekste dingen jeuk op t moment. Bob, dikke knuffel meis. Hopelijk snel je beeb veilig in je armen.
Lieve allemaal...fijne kerstdagen en een gelukkig 2013...dat al onze wensen maar vervuld mogen worden! Ik zit nu in de auto op weg naar het vliegveld..lekker alles van me afzetten.. @bob: succes met de bevalling...jij kan dit! Heel benieuwd naar de fotos van jullie meisje! Kom tussendoor even spieken of ze er al is...als t lukt! Dikke knuffel lieve meiden!
Bob, ik snap zoooooooooooo dat je er een beetje klaar mee bent!! Ik wacht ook op je kleine meid, ben erg benieuwd naar mini-Bobje . Panter, wist je dat niet joh?!?!? Ik heb kilo's uien op!!! En ruften dat ik deed....maar wel zwanger!! DA, ik vind dit zo vreselijk klote voor je!! EINDELIJK zwanger en niet kunnen genieten! Vals en gemeen!! Elisa, fijne vakantie!! Heerlijk!! Ricmar, dikke knuffel. Pfff wat een moeilijke tijd ook voor jou! Hier alles goed. Maar wat een onzekerheid ook hoor als kersverse moeder....ben zo vreselijk stapelgek op mijn zoontje. Wist niet dat ik zo overspoeld zou worden door al deze verliefde gevoelens. In m'n album een foto van ons kerstkindje .
Goodmorning ladys!!!! Allemaal fijne feestdagen gehad???? Zonnestraal..... Ik snap het ook niet..dit gevoel.zo apart zo intens! Wanneer moet je weer werken??? Da wat vreselijk ik hoop dat je een leuke paar vrije uurtjes hebt gehad. Maar man man wat een ellende. Dikke knuffel. Panter wat een vaaaaaag topic. Ppfftttt!!! Bob ik hoop dat jullie meisje er is. Ondanks de feestdagen is het aardig stil hihih All hier hele leuke dagen gehad.....heel errug verwend door iedereen. Niet normaal!!! Hihi spulletjes voor in ons nieuwe huis. 15 jan krijgen we de sleutel ben zo gelukkig. Alleen al.die spullen inpakken vreselijk. begin er volgende week mee dan is junaman een week weg met vooetbal. Heb nieuwe fotoos in me album. Hij slaapt voortaan door tot half 8 heerlijk hihij
Hi meiden, Na 6uurtjes zware arbeid is op 26 dec om 19:58u onze mooie dochter geboren. Lig nog wel in het zh omdat de placenta niet los wou laten en ik heb bijna 3 liter bloed verloren... Heb vannacht heel veel pijn gehad aan m'n onderkantje, en nog steeds maar uiteindelijk met zware pijnstilling gaat het nu wel. Onze kleine N.O.V,A maakt het zeer goed...ze is alleen erg misselijk en spuugt veel vruchtwater op... Ze heeft donker blonde haartjes en geen rode net zoals haar papa... Verder is ze het mooiste kerstcadeautje wat we ooit konden wensen!!! Wij zijn beide in de 7e hemel... Het is wel een bolle wangen meisje...ze weegt 3795 Gr. en is 51 cm lang dus geen kleintje zoals steeds werd geroepen maar flinke dame met heerlijke bolle knuffel wangen en lekkere dikke beentjes en armpjes. Bevalverhaal in t kort; Om 2:10 u gister braken mijn vliezen en nog 10 min later een onwijze weeenstorm, ik kon ze bijna niet opvangen zo snel kwamen ze achter elkaar... Om half 10cm ontsluiting, en geen enkele perswee meer te bekennen, infuus aangelegd tot aan stand 4 opgevoerd maar niets... Dus op brute eigen kracht moest ik persen...man zo zwaar omdat ik niet wist waar heen ik moest persen...uiteindelijk was ik zo uitgeput dat met een hele flink knip en de verloskundige achter mij al drukkend op mijn buik is ze geboren. Ik ben daarbij echt weggeweest, heb de laatste 3x persen niet bewust meegemaakt...maar ons meisje had het zwaar dus ze moest eruit. Daarna hebben ze me ruim een uur gemasseerd om de placenta los te krijgen...man wat doet dat zeer!!! Na een uur drukken, trekken en masseren werd ik naar de ok gereden en pas toen werd ook duidelijk dat ik ruim 3 liter bloed al was verloren dus het ging met grote spoed... De gyn schrok zich kapot want ik bleek lijkbleek en had grijze lippen... Roesje gehad en om 22u was ik weer bij mijn mannetje en ons mooie meisje. Heb veel hechtingen van de knip maar ook van het bevallen zelf... Heb vannacht zeer veel pijn gehad maar nu met de zware pijnstilling tramadol, diclofenac, paracetamol (zetpil en infuus) gaat het iets beter... De na pijn is al met al veel heftiger geweest dan de bevalling op zich.. Heb vannacht ook erg koorts gehad en ik blijf een snelle hartslag houden en m'n hb was zojuist nog erg laag... Maar manlief en onze mooie dochter liggen allemaal op 1 kamer, heerlijk!! En ik word zeer goed in de gaten gehouden... Mag niet uit bed omdat ik tegen de vlakte zou kunnen gaan dus heb een prachtige katheter hahaha Een nieuwbakken, blije mama die nu weer even vanuit haar bed haar mooie meisje gaat bekijken Liefs Bob
Dacht net aan je BOB het was zo stil.en ik hoopte op een positief bericht met een kerstkindje.. Wat een bevalling... Maar nu genieten en herstellen...gefeliciteerd met jullie meisje met háár prachtige naam..