Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb ook maar een mailtje uitgedaan naar de locatie waar t om gaat. ben benieuwd wat ze ervan vinden..

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    jee da wat een gedoe! Vreselijk als ze dat doen zonder enig overleg en zeker gezien je achtergrond.. pffff.. snap dat je boos bent, ik heb dat ook als ik een piep rooster krijg..

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Da heb je nog iets gehoord van hevwerk??

Kipjes hoe issie meis? Heb je al je echo gehad?? Spannend

Sweet lilly verwacht meldplicht van je :p

Baily fyn dat je man 2 dagen vrij heeft.....eventjes wat zorgen uit handen!!!!

Uhmm...Dreamer wanneer mag jij weer beginnen??

Panter dikke knuffel ga verder niets vragen

Liev?? Hoe is het met jou en je mannen??heeuuull erg druk denk ik

Bob hoe issie?? Ik zit ook al heel de week in de nachttrein getsieeee

@ ego net terug van vk......deze dame is al 8 kg aangekomen ut gekje is dat je dat nergens ziet alleen op me buik hihih hij voelde dat de baby dwars lag en zn hartje klopte goed......dus juna is weer blij

4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    DA, jeetje wat een gedoe op je werk. Ben benieuwd wat ze vinden van je alternatief. Lijkt me een goed idee als ze het er niet mee eens zijn, je vrije dag in de week zeker te pakken.

Juna, nog lekker geshopt??
    Fijn dat alles goed was bij de VK.

KateK, jullie meisje is werkelijk prachtig wauwie :D

Bob, jeetje hoe houd je het vol steeds zo vroeg wakker. En wat ga je snel zeg :D

Girl, super dat haar hoofdje al beter gaat. Nu hopen dat de fysio help tegen de voorkeurshouding. Ben je al eens bij een osteopaat geweest? Onze meid had ook een (lichte) voorkeurshouding dit was snel over na 1 bezoekje.

Kipjes hoe is het?? Ben benieuwd hoe de echo is geweest?

Hier vandaag lekker rustig aan gedaan. En de kleine meid voelde zich gelukkig ook weer wat beter, ze kon weer lachen en wij dus ook :D

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja hij is zo leuk kiyeko :)

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ppfftt zit op myn tel maar heb ook een vrouw kiyeko wisselt af en toe

Bailey wat fyn dat ze zich wat beter voelt

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @bailey ik zit nu in de weken "ik voel me prima maar voel de baby nog niet" dus de tijd gaat niet zo snel voor mijn gevoel :D
    Gelukkig kan wel jullie kleine meisje weer lachen!! Blij dat ze weer wat opknapt :D

@kiyeko ik heb ook een mannelijke vk...hij super lief en aardig!
    Heb in het zh vaak ook mannelijke gyn gehad...
    Ik vind het ook niet erg ze doen hun werk en vaak zijn ze zachter dan de vrouwen :D

@kate ik heb wel dezelfde instelling als juna...je weet pas wat het is als je het mee maakt...ik laat het ook over me heen komen...de angst zal pas komen vlak voor de bevalling :D
    Wat een lief meisje hebben jullie zeg!!! Echt een plaatje :D

@mona alles goed??

@Girl wat een fijn en goed nieuws heerlijk!!! Weer een grote stap gemaakt! Lekker genieten dat jullie meisje het zo super doet :D

@DA vandaag bellen toch?? Succes en sterkte!! En pas goed op jezelf! Hoop dat er snel een oplossing komt voor het werk...
    Wel super goed dat je je grenzen aan geeft en dan met een andere oplossing komt!! Denk aan jezelf! Als je weer terug valt in de ziektewet hebben ze helemaal niets aan je, het is in ieders belang om plezier te houden in het werk...hoop dat alles positief uitpakt!!

@Kiyeko hoe is t met je??
    Vakantie al geboekt hahaha...

@sweet je hebt nu wel meldplicht iedere dag :D
    Want voor jou komt nu de datum wel erg snel dichtbij!

@Hoe is t met de overige zwangeren???

@ricmar hoe is het met jou meid?

@Panter hoe is het verder? Lekker aan het werk? Hebben jullie nog vakantie of vakantieplannen??

@Ook hoe is het met jou meis?? Is er al wat meer rust bij jullie? Neem nu maar steeds aan geen nieuws is goed nieuws! Hoop dat dat ook zo is!! Hoop dat je ex het niet nog erger maakt!!
    Sterkte meid en samen met S staan jullie sterk!!

@ikkuh gefeliciteerd nog met jullie huwelijk! Al enig idee wat jullie vervolgstappen nu worden?
    Kan me voorstellen dat je nu in een achtbaan zit aan gevoelens hoop dat jullie een oplossing vinden waar jullie beide achter staan

@alle andere dames hoe gaat het??

@hier probeer ik bezig te blijven en wat later naar bed te gaan zodat ik niet steeds wakker ben 's nachts, kom daarna bijna niet meer in slaap...deze nacht toch doorgeslapen tot 6u...op zich helemaal goed :D
    Hoop de nachttrein niet meer zo vaak nodig te hebben hahaha
    Heb zoon zin in volgende week echo en afspraak vk...ben benieuwd.
    Buikje groeit eigenlijk amper...pas gewoon nog in m'n tuniekjes en leggings etc alleen na het eten blaast m'n buik op :D
    Darmen raken er langzaam aan gewend aaan al die hormonen :D
    We horen het donderdag wel wat de schade verder is :D

Ik ga zo weer werken...bah heb geen zin om met dit weer me uit bed te hijsen, blijf liever liggen :D

Werk ze lieve dames, geniet ze en vakantie vier ze :D

Liefs xxx

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ppffftt Bob ik probeer het ook laat na bed maar om half 4 zag ik de klok weer wilde net opstaan maar moest blijven liggen van junaman hij ging stofzuigen

Heb je donderdag echo??

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hellow,

bob: fijn dat je beter slaapt! zal wel schelen of niet.

punctie 1: ik had een man (een knappe :p ) punctie viel 100% mee.
    punctie 2 ik had een vrouw, punctie viel 100% tegen....ze deed het ook op een andere wijze dan punctie 1.... dus conclusie.. geef mij maar een man!

juna: fijn dat de echo goed was!!

al: ik had een mailtje terug van die bso, en ze gaan kijken naar mijn plannen. dus ik ben blij (voor nu dan)

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ja en ik denk dat ik al ongesteld ga worden! heb flink wat bruin bij t afvegen!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja klopt DA in het zkh had ik ook mannelijke artsen en bij de ounctie vielnut ok 100% mee en trek tegenwoordig voor iedereen me broek uit hahahah ken geen schaamte meer:D maar eeh wat fyn dat ze er wel nagaan kijken!!! We hebben volgende week pas echo da hihi

Kiyeko wanneer heb jij echo

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowh wat "fyn" DA als je hierna ei hebt mag je dan weer iui doen

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ik dacht dat je bij de vk ook een echo gekregen had haha..

ja ik ben ook echt helemaal over de schaamte van ''trek je onderkleding maar even uit'' heen.

vaak als ze dat tegen me zeggen, ben ik al bezig met uitkleden :D haha

ja als ik nu ongi word kunnen we weer door! moet wel nog even ovulatie testen bestellen, maar dat doe ik denk ik straks eventjes.

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja indd hahaha dan ben je al bezig met uitkleden zo heb ik vorige week het zaakje laten harsen bij een vriendin en dan zegt junaman vind je dat niet ongemakkelijk??? Neuhhhhhh......moet er netjes bij liggen en is lekker makkelijk als iemand anders ut doet ( sorry wat een details in de ochtend haha )

Maar fyn DA nu zit er uhmm schot? In de zaak op na weer een ronde voor een dikke plakkerttt

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    DA krijg je nu gen follow up?? ik kreeg zelfs hier in regionale zh echo's en pregnyl bij zelfinseminatie, om zo goed te kunnen timen.... lijkt me dat ze dat met IUI dan toch ook willen?

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik mag nu de volgende keer, als ik bel omdat ik een positieve ovulatie test heb, erbij vermelden dat ze eerst moeten kijken met een echo.

juna: haha, nou voor een vriendin zou ik er toch nog over na moeten denk hoor.. maar voor artsen neuh...
    ja ik wil een plakkert!!!!!

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Dames, ik haak hier weer in, heb proberen bij te lezen..

Kipjes, hoe was de echo? Kamertje blauw met grijs, mooie combi!

Jeetje Zonnestraal, wat schrikken die valpartij, weer helemaal opgeknapt? Fijn dat je mannetje het goed deed bij controle!

Sweet lilly, pijn klinkt als indalen ja, vervelend gevoel vond ik dat..

DA, fijn dat HSG meeviel!

Bailey, fijn dat je weer wat meer vertrouwen hebt! Je gaat ook heel hard nu!

Vlinder, heel veel succes met nieuwe baan! en daarna natuurlijk met behandelingen!

Kipjes en Vlinder en Ikkuh gefeliciteerd met jullie huwelijken!

Juna, ik ga 32 uur werken, 1 vaste vrije dag in de week en mijn man ook.. Sjors gaat dan 2 dagen naar gastouder en oma past 1 dag op..

Juffie, fijn dat je goede vakantie gehad hebt!

Girl, fijn dat hoofdje van Elina nu goed gaat! Bewegen komt ook wel goed met fysio!

Katek, mooie foto!

Darkangel, wat balen van je werk zeg!

Bailey, fijn dat je meisje weer beter is!

Panter, secret mission, duim voor je voor een heel mooi resultaat op korte termijn!

Darkangel, ongi is er, duim ook voor jou voor mooi resultaat over niet al te lange tijd!

Lieve allemaal, bedankt voor jullie felicitaties en reacties op haar naam en foto's! Ons kleintje is, zoals we wilden, thuis geboren. 's nachts om 3 uur werd ik wakker van wat buikkrampen, waarvan ik dacht dat het aan mijn darmen lag, vanaf 4 uur waren die er regelmatig. Om 5 uur hebben we de verloskundige gebeld, die om 20 over 5 bij onderzoek 9 cm ontsluiting vond (dacht zelf aan 2-3). Iets na 6 uur werden de vliezen gebroken en na wat problemen met persen (ik durfde eerst niet en wist niet goed hoe en wat) werd Sjors om kwart over 8 geboren. Al met al een vlotte bevalling, al zou ik het een volgende keer niet meer zo willen doen.. Sjors krijgt bv, vandaag extra weegmoment omdat ze vanaf geboorte van 3800 gram naar 3600 gram was gegaan (di gemeten) en dit vrijdag nog woog..

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @mona wat een vlotte bevalling...heerlijk!
    Lekker genieten van jullie meisje!!

@Juna nee krijgen volgende week geen echo bij de vk maar hebben maandagavond geslachtsbepaling dus hebben we een pret echo met beide omaatjes :D
    Dus eerst pretecho maandagavond en dan donderdagochtend afspraak vk :D

@DA wat goed dat ze gaan kijken vsn de bso! En bruinverlies spannend meis!! En ik wil ook een plakkertje voor jou :D
    Schreeuw gewoon lekker mee hihihi

@lieve andere dames hier lekker hoofdpijn al vanaf vanochtend...balen!!
    Denk dat het aan m'n ogen ligt...draag lenzen of een brilletje en volgens mij kunnen je ogen minder of erger worden dus binnenkort even naar de opticien...

Ik ga snel weer aan de arbeid!!

Dikke kus xx

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    monatoetje: oh echt een vlotte bevalling, waarom zou je t de volgende keer niet weer zo willen.. ging het misschien allemaal een beetje TE snel? volgende keer ook ziekenhuis ipv thuis?

zoooo ik heb een nieuwe voorraadkast!! nieuwe planken alles opgeruimd en netjes. zijn flink aan t weggooien.. 15 boodschappentassen is niet echt nodig toch? :D dingen die we nooit gebruiken... weg!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh bruin is minder geworden, maar goed.. zal wel op gang komen in een paar dagen (hoop ik)

Deel Deze Pagina