bob gefeliciteerd met jullie dochtertje!! wat een mooie naam!! geniet er lekker van!! en nu lekker uitrusten en wat een bevalling zeg...
Lieve Bob en Bob-man, Van harte gefeliciteerd met jullie mooie kerstmeisje! En wat een mooie naam!! En wat heerlijk zo'n lekkere bollie!! Ik hou ervan!! Nu eerst lichamelijk bijkomen Bobje, dat valt helaas tegen kan ik je uit ervaring vertellen. Dus luister naar je lichaam en doe aub niet te snel alles zelf. Die catheter is heerlijk, geniet daar ook maar van. (nooit gedacht dat ik zou genieten van een catheter ). En vraag ff wat extra kraam-zorg-dagen aan. Dat wordt vergoed en heb je echt nodig! Een laag Hb valt echt tegen!! Maar het komt echt goed!! En als je je meisje ziet vergeet je weer alles!! Dikke knuffel van Zonnestraal .
Juna, ik begin 25 Januari weer. Heb ik ook weer zin in. Al zal het tranentrekkend worden als ik m'n zoontje voor het eerst bij het kinderdagverblijf achter moet laten.... Wanneer begin jij? Wat geweldig zeg jullie droomhuis gevonden!! 15 Jan. al de sleutel, das snel!!! Ik ga ff fotootjes bekijken .
Ik heb ook weer zin om te beginnen ik begin 2 feb weer hihi ja heerlijk wie had dat gedacht zo snel wat een schattig mannetje hebben jullie!!!!! Hier al 2 x geoefend bij de omas terwijl wij qualitytime saampjes hadden
Juna, hier nog niet geoefend....kwam er ff niet van ivm zijn koemelkallergie. Wilde hem niet ver van mij vandaan hebben. Maar nu gaat het goed en gaat mijn mams een kamertje inrichten voor hem bij haar thuis . Kopen wij een ledikantje en matrasje en kan gewoon blijven staan. (ipv campingbedje). M'n mams blij, wij blij en B.eau blij . Ja tis echt een heul leuk ventje. Nou jullie ventje ook hoor!!!
Bob gefeliciteerd met jullie kerstkindje!! Mooie naam! Wat een verhaal zeg, krijg er kippenvel van!! Ga maar goed herstellen en onwijs genieten van jullie wondertje!!!
Bob, daar is ze dan eindelijk! wat schrik ik vanje verhaal over je bloeding...jeetje zeg...3 liter verloren... Sterk aan lieverd, en laat goed op je passen. Geniet van je meisje, en straks als je bent aangesterkt dan lekker naar buiten en pronken met je gezin.
BOB en BOBman van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam heeft ze gekregen. Meid wat een heftig verhaal, laat je lekker verwennen en hopelijk knap je snel op. Jullie meisje is net als ik een kerstkindje. En die rode haartjes kunnen nog komen hoor, ons meisje leek ook goudblond maar nu toch prachtig rood haar.
Zonnestraal fijn om te lezen dat het goed gaat met B. Hoe is het met jouzelf? Al weer een beetje de oude? Juna klinkt als een heerlijke kerst! Jullie mannetje slaapt ook lekker door heerlijk. DA wat heftig meis, was het fijn om even thuis te zijn? Hoop echt dat je je snel beter gaat voelen. Dikke knuffel meis. Hier ziekenboeg aan het minderen gelukkig. Kleine man nog wel verkouden maar lijkt er weinig last van te hebben. Verder leuke dagen gehad. Nu deze week nog genieten van de kids, moet volgende week weer werken. Dat zal erg wennen zijn vooral voor ons meisje denk ik.
Hier is het goed, we leven nog. Kerstdagen gelukkig voorbij. Nu wachten tot ik ongestld word, dan kunnen we weer verder. Maar aangezien mijn cyclus op zijn gat ligt, kan het nog best 3 maanden duren voor ik ongesteld word. Weer in de wachtstand dus.
Lieve Bob en Bobman, HARTELIJK GEFELICITEERD!!! Wat een mooie naam!! Maar wat een heftige bevalling meid! Poe hee..... Knap maar goed op en laat je goed verwennen door iedereen! Niks moet nu nog alleen opknappen en genieten samen. Hier: vanmorgen nog gehoortest gehad, gelukkig nu wel geslaagd voor het linkeroortje dus iedereen blij. I.s.a. Heeft wel al 2 nachten van 23:00-6:00uur gehuild.....vermoeiend is dat. Volgens de kraamzorg geen krampjes maar wat wel.....? Geen idee, hoop dat ze vannacht beetje lekker doorslaapt en wij ook. Heb ook nog steeds onwijs veel last en pijn van de stuwing, echt niet leuk en het wilt ook nog niet minderen.....ben nu op advies van de verloskundige aan de salie thee, hopelijk werkt dat iets....? Verder hebben ze gisteren de hechtingen losgeknipt man wat een opluchting kon gewoon weer zitten en zo. Lieve meiden ik ben er weer vandoor ga even wat slaap inhalen van vannacht, i.s.a. Ligt al lekker te tukken, nu mama nog. Doei
@ bob Gefeliciteerd met jullie meisje !! Mooie naam. Heel veel liefde geluk en gezondheid samen toegewenst. Gauw beter worden en dan genieten genieten en nog eens genieten !! Dikke knuffel.xx
Bob van harte gefeliciteerd met jullie dochter en idd een prachtige naam. Toch geen 29e dus , geniet heerlijk!
lieve Bob & Bobman, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. En wat een leuke naam hebben jullie voor haar uitgezocht! Maar wat een heftige bevalling was het, ik schrok ook toen ik het las. Hopelijk herstel je snel en mogen jullie snel met z'n drietjes naar huis. Wat leuk dat zij toch een bollie geworden is. Bij onze kleine zeiden zowel de Gyn als ook de VK ook 20 weken lang dat hij niet groot is, werd ca 6 pond geschat. Bij de bevalling bleek hij 3900 te zijn. Hoe meer ik hoor/lees, hoe minder ik op die groeiecho's vertrouw... Heel veel geluk jullie drietjes! En heel veel sterkte en beterschap aan DA, hopelijk ben je al thuis.
Een kerstmeisje! Gefeliciteerd bob en bobman! geniet van de kleine meid en bob hoop dat je snel hersteld.
Up-date; ons kleine meid doet het super, wil nog niet vlotten met de borst dus ben aan het kolven en leg haar zo vaak mogelijk aan... Ze heeft wel steeds pijntjes en is super misselijk door al het vruchtwater wat ze heeft binnen gekregen...zo zielig dus we hebben een klein spugertje Ze ligt het liefste bij mij te slapen op m'n borst het bedje vind ze niets... Mama up-date vandaag bloedtransfusie gehad met 2 zakken bloed en ben zojuist van het infuus los gekoppeld en ik mocht voor het eerst zelf douchen en plassen... Gaat redelijk, zitten is zeer pijnlijk maar is nodig voor de juiste doorbloeding van mijn onderkantje en nu ik los ben van alle knoppen, infusen mag ik ook zelf wat lopen en staan. Heb wel m'n bed vol geplast...na de katheter voeld ik wel aandrang en toen ik opstond kon ik het niet meer ophouden...zo raar en vol schaamte...maar ja... Waarschijnlijk mag ik over 2 dagen naar huis...heb het zeer zwaar gehad en heb het nog steeds zwaar... M'n mannetje doet heel veel en we liggen op een kamer met z'n drietjes...dus gister had hij nachtdienst en vandaag heb ik dat zodat hij wat uurtjes kan pakken... Gekke vraag...moesten jullie ook poepen maar durfde jullie ook geen druk te zetten?? M'n gaatje hahaha sorry doet nest ook pijn en ik heb wel de aandrang maar durf nog geen kracht te zetten vandaar... Nou ja wie weet vandaag... Ik ga even kijken of onze kleine spruit nog in d'r eigen bedje wil liggen dan kan ik ook nog wat slapen... Thanks lieve meiden voor de felicitaties en de lieve woorden!! Xxx
Ohhh Bob wat zielig dat jullie meisje zo misselijk is. Zo klein en dan overkomt haar dit. Hopelijk is het snel over. En wat heb jij het ook zo zwaar. Heftig allemaal hoor maar ohhh wat die je het allemaal goed. Had ook niet anders verwacht! Respect. Wat betreft poepen DOODENG!!! Zorg dat je poep zo zacht mogelijk is. Drink goed glas Roosvice laxo iedere dag en/of vraag in het ziekenhuis zo'n voorverpakt doosje pruimenjam. Werkt ook! Succes met je nachtdienst en hopelijk kun je ook beetje dommelen.