Bob, gefeliciteerd met jullie prinsesje! Een kerstwondertje. Ik hoop dat je herstel spoedig mag verlopen zodat je volop kunt gaan genieten. Ook, gefeliciteerd met S! Hij is echt niks veranderd in zn gezicht, leuk om te zien. Waar blijft de tijd he. Anna, doe waar jullie vertrouwen in hebben! Ons meisje was ook zo klein, dus weet wat het is. Maar komt snel goed hoor, dan zie je daar niks meer van! Panter, hoop dat je ongi snel doorbreekt meis! En dat de laatste de eerste mag zijn Zonnestraal, mag je thuis provoceren? Ik ben bv blijven geven, dus had geen gedoe met de verzekering. En alvast iets om op te letten. Kma gaat vaak hand in hand met astma, dus hou dat in de gaten. Kipjes, hier alleen een huilbaby gehad (18 uur per dag) Geen eczeem. Gaf je nog bv? Huisartsen weten er vaak weinig van, dus als je nog bij de kinderarts loopt zou ik daarheen gaan. Girl, wat gaat de tijd hard he. Straks baby af. Begint ze al met lopen? Ricmar, hoe is het nu? Juna, bijna de sleutel! Druk met inpakken? Stoomdruppels (is van Vogel) in een bak kokend water doen en op zn kamer zetten. Werkt beter dan ui en ruikt 100x beter haha. Bailey, alles goed met je mooie gezinnetje? All, heb t uit mn hoofd gedaan, dus sorry als ik iets vergeten ben. Hier gaat het goed. Voelt allemaal nog steeds erg onwerkelijk en ben echt nog aan het wennen dat we zwanger zijn. Buik groeit explosief hahaha en beebje is megadruk. Ben druk bezig met de babykamer. Dat was een opslagkamer, dus ben flink aan het ruimen haha. Nog geen idee hoe het kamertje gaat worden, volgende week gaan we dat bedenken. Ik vind het iig heerlijk om er weer mee bezig te mogen zijn en barst regelmatig in huilen uit van geluk (ja, ook midden in de winkel hahaha, leuk die hormonen ) Ons meisje is een superlieve grote zus en geeft dr broertje de hele dag eten en drinken (houdt ze tegen mn buik hahaha) Baby moet ook overal mee naartoe, zo schattig. We zijn hier volop aan het genieten dus! Ik wens iedereen een gezond en liefdevol 2013. Dat ieders droom uit mag komen!
zonnestraal als je kleintje eczeem heeft moet je is naar homeopaat gaan!! ik ga ook met elina!! op 1 droog plekje op d'r schouder(zonder jeuk) is ze er helemaal vanaf.. kipjes dank je!! heb ook erg zin aan d'r verjaardag, maar besef wel dat het hard gaat!! lekker van je manneke genieten!! dreamer ja het baby is er echt af!! de tijd vliegt!! dacht eerst enkele weken nou nog even en ze loopt maar ze heeft er nu geen zin aan... haha ze is nu hele dag door aan het leren om evenwicht te houden door zonder handen door de knietjes te gaan en weer omhoog.. en die stapjes zet ze eigenlijk zowat niet meer haha.. ze klimt graag overal overheen!! hoe is het met jou?? en met je meisje? jij al bijna weer op de helft dat gaat ook zo snel!! heerlijk aan het genieten dus!! super hoor.. en wat schattig van je meisje!! nou veel plezier vanavond!! in het nieuwe jaar kom ik weer kletsen!! (jeetje wat klinkt dat ver weg haha)
@ juna zielig is dat he. hopelijk knapt hij gauw op. @dreamer fijn om te lezen dat het goed gaat en jullie genieten. het is je zo gegund !! @girl gek he dat hrt zo snel gaat ?? Al bijna het nieuwe jaar in. Word hier nu al knettergek van het vuurwerk pff hshsha. @ego bij de ha geweest. De ha vind het ook op kma lijken dus we zitten nu op de pepti met nutriton en zalf voor zijn exczeem. hopelijk helpt dat. Wij mogen het ook thuis proberen en als de klachten terugkomen bij de oude voeding dan ff verklaring voor de verzekering halen bij de ha. Fijne jaarwisseling meiden !! dat 2013 voor ons allen maar een mooi jaar mag worden !!
Hey meiden ik wens jullie allemaal al vast een gelukkig nieuw jaar! Dat iedereens wensen en dromen mogen uitkomen. Op naar een nieuw jaar vol hoop! Xx
Girl ja jullie kleine meid ook alweer bijna 1 jeetje zeg het gaat zo snel. En april denkelijk beginnen voor een brusje weer een januari kindje als het direct raak zou zijn Zonnestraal wat fijn dat de pepti b helpt. Arm ventje. Kipjes ik hoop dat het bij jou straks ook de betere kant op gaat met de pepti. Geniet maar heerlijk van hem. Wat jammer van je striemen tijdens de bevalling dan In het begin doen ze idd wel vaker pijn word wel minder hoor maar prettig is het niet. En een net gewicht alweer , hoeveel was je bijgekomen? Ik 18 kg Dreamer aaaaaaaaah wat lief van jullie meisje ( ben nog steeds verliefd op haar naam straks voor een 2e ooit) En langzamerhand beginnen met de kamer spannend hihih. En ja S is nog precies hetzelfde van gezicht hihi Bob hoe is het met je kerstwondertje meid panter en Annaatje ik wens jullie een vruchtbaar 2013 maar dat had het al moeten zijn dit jaar Dikke knuffel Katek jeetje jullie meisje ook alweer 7 maanden veel te snel heh!! Juna arm ventje zeg, wat zei de ha? Veel beterschap Nou hier ff lekker vrij, heerlijk genieten van mijn ventje de hele dag. Hopelijk is volgende maand de scheiding rond!! En heb voor mezelf uitgemaakt eind 2013 begin 2014 ga ik weer contact opnemen met Brussel om hopelijk te mogen doorstarten met de 7 rietjes
Videlsje hopelijk word jullie tese positief straks en dan 2 mooie strepen. DA meid hoe is het nu met je? Doe voorzichtig heh
kipjes mag ik je een tip geven.. ga zo snel mogelijk naar een homeopaat voor de eczeem!! hier ook zalf gehad en daar zitten die rothormonen in en dat maakt de huid dunner.. en het heeft een afbouwschema en ik was al weken aan het smeren en nog was ik er weken later niet af geweest. maar dankzij de homeopaat wel.. en dan gewoon bepanthen erop smeren.. maakt de huid ook goed!! ook ja kleine al bijna 1.. twijfel of het dan jan kindje wordt als het direct lukt want begin april is dr s erniet en aan me cyclus te kijken denk ik dat we eind april begin mei kunnen beginnen!! dus zal op z'n vroegst febr. worden dan. wat heerlijk met je ventje vrij vandaag!! en eindelijk alles afsluiten en dan helemaal een nieuwe start met z'n 2tjes!! maar wat leuk dat je eind 2013 of begin 2014 weer een poging wil proberen!!
Lieve meiden, Hier de eerste horror nacht achter de rug door krampjes...uiteindelijk zijn we saampjes in slaap gevallen met haar op m'n buik Vond het zo zielig voor haar!! Zijn nu bezig met een andere fles en daar reageert ze vandaag erg goed op...bij Avent trekt ze meer lucht mee. Hebben infacol staan maar ik wil eerst alle standaard dingen geprobeerd hebben voordat we aan zoon middel beginnen. Ze doet het zo super ons kerstengeltje... Inmiddels is ze van de 3795 gr naar 3620 gegaan... En iedere dag heeft ze weer een ander gezichtje...bizar hoe snel dit veranderd.... Heb van m'n mannetje een ketting gekregen met daaraan een zilveren wereldbolletje met kleine babyvoetjes erop...tot tranen geroerd natuurlijk...zo mooi en zo lief!! Verder heelt het onderkantje super snel en heel erg netjes. Vk en kraamhulp zijn beide erg onder de indruk dat ik alweer zo ben en doe en dat de wonden zo mooi en snel herstellen...vloeien is nu ook al minimaal...en m'n baarmoeder is al bijna weer terug gezakt achter het schaambot...schijnbaar schiet ik snel weer terug in model Heb vandaag voor het eerst last van stuwing...man wat een grote bloemkolen hahaha Bizar!! Doet gelukkig geen pijn en vanaaf lekker koolbladeren in de bh en een oliebol in de mond hihihi Nou binnenkort kom ik hier weer echt mee kletsen ipv over mijzelf te kletsen en zal ik op iedereen reageren... Voor alle lieve meiden hier...ik wens jullie alle moed, kracht en wijsheid toe voor 2013!!! Laat 2013 het jaar zijn van gezinde beebjes, mooie broertjes en zusjes, heel veel goede uitslagen en nog betere mooie zwangerschapstesten met een prachtig eindresultaat!! Ik duim dat voor iedereen hier z'n wens eindelijk uitkomen en dat we hier nog heel lang met elkaar mogen schrijven en van elkaar mogen genieten!!! Kijk alsjeblieft uit met dat vuurwerk (ik ben zoon bange poeperd) eet teveel oliebollen en appelflappen, lach, huil en sta stil bij het afgelopen jaar zodat je dat goed kan afsluiten en met een frisse blik 2013 kan binnen stappen!!! Om 12u (als ik het red) zal ik aan jullie denken en dat sterretje voor jullie aansteken!!! Heel veel liefs Bob en Bob man en onze prachtige Bob dochter... Xxx
Vanuit hier ook vast een gelukkig nieuwjaar! Hier gaat t steeds beter, ben vannacht lekker thuis... Morgen weer terug naar t ziekenhuis.
Lieve meiden! Ik wens jullie allemaal een geweldig 2013! Dat het ons mag brengen wat we ervan verwachten... Dus mooie testen en gezonde baby's! Hier vieren we oud en nieuw in 35 graden..en 3 uurtjes later, best raar hoor..op deze manier oud en nieuw zo in de warmte...haha. Vind het wel moeilijk...aan de ene kant bang en aan de andere kant hoopvol..gemengde gevoelens over het komende jaar. Hoop dat ik volgend jaar zwanger het jaar uitga... Maar wie zal het zeggen, konden we maar even in de toekomst kijken! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Lieve meiden heel veel liefde en geluk voor 2013. Ik reageer later deze wek uitgebreid. Paar dagen slecht eraan geweest door enorm pijnlijke stuwing, echt niet leuk! Ons kleine meisje doet het super, slaapt nu als een roosje hoop dat ze door het vuurwerk heen slaapt......hier al 2 horrornachten achter de rug pffff onze kleine lieverd ook krampjes, en uiteindelijk ook in slaap gevallen met haar op mijn buik. Tot snel meiden! Liefs Juffie
Lieve meiden, gelukkig nieuwjaar!! Met veel geluk en liefde!!! Dat de zwangerschapswensen uit mogen komen!!!
iedereen een mooi en gezellig uiteinde gehad?? hier wel!! alleen nu een klein meisje wat weer slecht te pas is... iedereen de beste wensen voor 2013!!
@ juna, hopelijk vind je snel goede ondersteuning. Neem de tijd om alles tot rust te laten komen. @ bob, wat geweldig dat jullie naar huis mochten. herstel goed en geniet samen van jullie grote geluk. Ik wens ook iedereen hier een lievdevol & gelukkig nieuwjaar! En een nieuwjaar waarin de grootste wens(en) van allemaal voor iedereen hier eindelijk uit mag komen.